RECENZE: Prostě se jen koukám, nic víc

Činohra pražského Národního divadla uvedla hru britské dramatičky Caryl Churchillové Láska a informace na Nové scéně, která se čím dál víc profiluje jako jeviště soudobé dramatiky.
08.02.2016 12:25 |

Jiří Nouza (TOP 09): Prostě nic nezařídí, prostě nic neřídí a prostě neplní sliby…

KOMENTÁŘ PRO PARLAMENTNÍ LISTY Několik slov k trvající klinické smrti pražské vládní koalice. Jak všichni vidí, jedná se o slepenec, který nikdy nefungoval, nefunguje a fungovat nebude. Při komentování a hodnocení sporů, probíhajících uvnitř koalice, se bohužel zapomíná na věc nejdůležitější. Současná Rada naše město „prostě“ neřídí a nikdy neřídila, nicméně do posledního červnového jednání zastupitelstva alespoň dělala, že něco dělá.
03.09.2015 15:31 |

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (878 článků)

Machálková o expartnerovi, který bojuje s rakovinou: Koukám na něj jako na zázrak

Ve svém nabitém programu, kdy hraje ve dvou muzikálech a zkouší na StarDance, si Leona Machálková  (48) udělala čas na to, aby navštívila vernisáž výstavy svého expartnera Bořka Šípka.  " Byla to náhoda, ale dnes jsem ani nemusela nic rušit, jen jsem trénovala tanec a teď jsme s Arturem tady," řekla nám Leona.
07.10.2015 13:55 |

Osobnosti: Leona Machálková (411 článků) , Bořek Šípek (260 článků)

Abstinující kráska Šárka Ullrichová je znovu zamilovaná

Herečka Šárka Ullrichová  (36) po úspěšném léčení abstinuje. Přesto dokáže s kamarády a kolegy na večírku vydržet až do rána. "Tak do jedné jim ještě rozumím. Koukám na ně, jak třeba tančí na stole a říkám si, že já to dávala daleko víc," přiznala Super.cz na párty seriálu Ulice.
22.06.2011 14:35 |

Osobnosti: Šárka Ullrichová (57 článků)

Na rodiče jsem byl v soutěži moc mírný!

Fyzické týrání, neposkytnutí první ústavu! Takto vzpomínal včera v soutěži Nic než pravda na své dětství Gustav Kočovský (18) a přesto nyní tvrdí: „Když zpětně koukám na pořad, byl jsem na rodiče příliš mírný.“
19.05.2009 06:30 |

Teď nemám nic, koukám do blba, říká Kocáb

Kvůli tomu, že Strana zelených přestala podporovat vládu Jana Fischera, musel kabinet opustit i ministr Kocáb. Teď toho lituje.
14.04.2010 10:25 |

Osobnosti: Jan Fischer (1734 článků)

Exkluzivní rozhovor se synem Martina Dejdara: Rád se koukám, jak tátu zabíjí

Syn herce Martina Dejdara  (46) Matěj svému otci nic nepřeje. Redakci Super.cz se podařilo získat exkluzivní záznamy z natáčení filmu o filmu chystaného trháku Hranaři , ve kterém se malý Dejdar svěřuje, proč se rád chodí koukat na natáčení filmu. A je to opravdu síla.
05.09.2011 09:15 |

Osobnosti: Martin Dejdar (413 článků)

Lidl? To skončí řezáním hlav, bojí se známý hudebník

„Umazáváním křížů to začíná a uřezáváním hlav to končí! Ať se na jednání Lidlu koukám z jakéhokoli úhlu, vychází mi z toho akt sprostého účelového jednání, které je plivnutím do tváře nejen Řekům, ale křesťanské kultuře obecně. I když v byznysu, ve kterém Lidl podniká, jde samozřejmě jen o peníze...,“ říká k letáku obchodního řetězce Lidl, který odmazal z fotky řeckého chrámu kříž, zpěvák, baskytarista, člen skupiny ByPass a legendárního Pražského výběru Vilém Čok. Pro ParlamentníListy.cz ale kromě toho sdělil i to, co si myslí o konání německé kancléřky: „Pokud Angela Merkelová obhájí svůj mandát, bude to pro mě důkaz neschopnosti německého národa postavit se vládní klice!“
05.09.2017 12:30 |

Osobnosti: Angela Merkelová (1885 článků) , Vilém Čok (93 článků)

Lidl? To skončí řezáním hlav, míní známý hudebník

07.09.2017 10:20 |

Kamarádství s výhodami: ano nebo ne?

Stojí kamarádství s výhodami za to, nebo je to naopak krok velmi špatným směrem? Pro koho je taková forma přátelství vhodná? Může z toho člověk něco těžit? Pojďme se na to společně podívat v dnešním článku! Kamarádství s výhodami je pojem, který je dobře známý nejen mezi dnešní mládeží. Zatímco někdo si tento styl přátelství nemůže vynachválit, pro jiného je to něco nepředstavitelného. A jaký názor na to máte vy? Kamarádství s výhodami, jste pro nebo proti? Určitě tento pojem znáte, je ho plný internet, dokonce se touto tematikou inspirovalo i několik filmů. Nebo možná patříte k těm nezasvěceným, kteří přeci jen nevědí, o čem je vlastně řeč. Tak nejen pro vás jsou určené dnešní řádky, v nich si kamarádství s výhodami představíme, zmíníme jeho pro a proti a na závěr dodáme, pro koho je či není vhodný. Tak jdeme na to! Co je kamarádství doplněné o výhody? Přátelství s výhodou je takový typ přátelství, kdy spolu dva kamarádi spí. Nic víc ani nic míň v tom prostě nehledejte, stejně byste nic nenašli. Na první pohled se tohle přátelství jeví jako to klasické, kdy se mezi sebou lidé kamarádí, chodí spolu ven, podnikají nejrůznější věci, svěřují se navzájem a podobně. Jediný rozdíl spočívá v sexu. Kamarádství s výhodami přichází v úvahu ve chvíli, kdy ani jeden z kamarádů nemá stálého partnera. Co si budeme nalhávat – život bez sexu je jako kobliha bez náplně. Sice to přežijete, ale bude vám to chybět. A nebude vám to tolik chutnat. Jenže když zrovna vedle sebe nikoho nemáte a jste proti sexu na jednu noc s neznámými existencemi, pak pro vás může být nedostatek sexu až destruktivní. Výhody Mezi největší výhody tohoto druhu přátelství je fakt, že i když zrovna nikoho nemáte, nejste ošizeni o sex. Ten si můžete dopřávat i bez stálého... Čtěte více Příspěvek Kamarádství s výhodami: ano nebo ne? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.06.2017 06:50 |

Ariana a Raven: Žiju s přítelem v cizině a nedokážu se sbalit a říct sbohem

Milá Ariano a Ravene, čtu vaši rubriku již pravidelně, koukám, že vám sem píše kdekdo... Vaše názory na lásku, vztahy a vůbec na život jsou zajímavé, neotřelé, občas s vámi nesouhlasím, ale to je věc názoru a zřejmě nejspíš i zkušeností. Každopádně by mě zajímal názor na moji současnou situaci.
29.04.2009 09:30 |

Zdeněk Škromach přiznal: Koukám se na porno!

Marihuanu nekouří, do bordelu prý nechodí, ale na porno se dívá. Nezvykle otevřeně se v internetové televizi Stream rozpovídal místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach.
11.11.2009 05:10 |

Osobnosti: Zdeněk Škromach (565 článků)

Vanessa Paradis: Koukám na všechny Johnnyho filmy

Herečka Vanessa Paradis je Johnnymu Deppovi nejen oddanou partnerkou, ale také oddanou fanynkou. Francouzská kráska totiž sleduje každičký Johnnyho film. A podle jejího názoru to pomáhá také jejich vztahu.
03.07.2010 13:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (691 článků) , Vanessa Paradis (140 článků)

George Clooney - Koukám, jak ten čas letí

Populární herec George Clooney (49) stále patří mezi nejobdivovanější muže Hollywoodu, ale padesátka mu nezadržitelně klepe na dveře.
15.07.2010 12:11 |

Osobnosti: George Clooney (721 článků)

Koukám a na zahradě sedí opice. A jí kedlubnu!

Makakové červenolící Shimpi a Tatik, kteří před časem uprchli z olomoucké zoo, se na svobodě chovají jako protřelí zločinci. Přepadají zahrádky a kradou zeleninu. V posledních dnech se pohybovali v okolí Těšíkova, kde se je podařilo vyfotografovat pohotovému čtenáři Blesku Zdeňkovi Lounovi (70).
23.08.2010 08:36 |

Těhotné Maxové syn pomáhá s charitou!

Syn modelky Terezy Maxové (39) šlape své mamince na paty. Desetiletý Tobias by z fleku mohl pracovat v charitě stejně jako Maxová. „Vypadá jako malý uličník, ale je to nesmírně talentovaný a šikovný kluk, někdy koukám, jak je rozumný,“ smála se Maxová, která je v šestém měsíci těhotenství, a přesto se ani na chvíli nezastaví. „Cítím se skvěle, ono se to ve dvou lépe táhne,“ smála se Maxová, kterou Blesk zastihl na charitativní akci pro děti z dětských domovů. Tentokrát ale do práce zapojila i syna, který své mamince jako by z oka vypadl.
21.06.2011 14:25 |

Osobnosti: Tereza Maxová (397 článků)

Zpěvačka Petra Janů: Propadla jsem bylinkám!

Zpěvačka Petra Janů (58) tráví každoročně léto na chalupě v jižních Čechách, kde si užívá klid a pohodu. „Nabírám tu energii. Koukám se do lesa a relaxuji,“ svěřuje se Petra.
28.06.2011 05:05 |

Osobnosti: Petra Janů (382 článků)

Sobotní rituál Kate Mossové: Sedím v hospodě a koukám na blbosti

Osmatřicetiletá modelka Kate Mossová se ráda prezentuje jako obyčejná žena. Vaří marmelády, miluje své venkovské sídlo se zahrádkou. O víkendu se prý chová jako průměrný maloměstský Brit. Vysedává v hospodě, pije pivo a sleduje hlouposti v televizi. Další články k tématu: Kate Mossová se svlékla a ukázala prsa pro kalendář Pirelli Modelka Mossová se vdala za rockera Hinceho, provázelo ji 14 družiček Kate Mossová na titulce vášnivě líbá transsexuální modelku Mossová pózovala nahá, se svým tělem je stále spokojenější Kate Mossová má nový byznys: výrobu vlastních džemů
28.01.2012 10:45 |

Osobnosti: Kate Moss (582 článků)

Kde je klonují? České seriálové herečky mají psy jako přes kopírák

Když se herečky Veronika Nová, Miluše Bittnerová a Jaroslava Obermaierová sešly na jednom place se svými mazlíčky, byly v šoku. Všechny jsou totiž majitelkami pejsků, kteří vypadají, jako by je naklonovali. A to ani nejsou stejné rasy. "Já mám pinče, holky krysaříky, ale koukám, že mezi nimi není rozdíl," divila se Veronika Nová.
28.03.2012 18:45 |

Osobnosti: Veronika Arichteva (266 článků) , Jaroslava Obermaierová (141 článků) , Miluše Bittnerová (163 článků)