Recenze: Priessnitz opěvují smutnou krásu Sudet. Bodují přirozeností a nevyumělkovaným projevem

11.10.2016 11:20 |

11.10.2016 21:20 |

12.10.2016 02:25 |

12.10.2016 07:25 |

12.10.2016 12:25 |

Soutěžte s Bleskem Zdraví o 5x balíček Priessnitz

Trápí vás nevzhledné křečové žíly a oteklé nohy? Křečové žíly v různé podobě postihují 30 až 60 % lidí! Naštěstí je v lékárnách Priessnitz Žilní a cévní výživa - doplněk stravy v tobolkách, který díky obsahu trans-resveratrolu přispívá ke zdraví žilního a cévního systému a díky pyridoxinu také k normální tvorbě červených krvinek. Doplňte péči o své nohy Priessnitz® Mazáním na žíly a cévy DE LUXE. Tento krém má unikátní složení, díky kterému pronikají účinné složky snáz ke kapilárním cévám a žilám a příznivě tam působí na jejich pružnost, pevnost a průchodnost.
26.06.2013 00:10 |

Pár dobrých rad pro letní krásu

Léto tu opravdu bude co nevidět! Ošklivé měsíce jsou naštěstí za námi a my se tak můžeme těšit na horké léto. Proto jsme se rozhodli zpříjemnit vám čekání článkem, do kterého jsme ukryli pár dobrých rad pro letní krásu. Jestliže si letošní léto chcete užít opravdu na maximum, určitě vám naše rady pro letní krásu přijdou vhod. Tak už na nic nečekejte a pojďme si je prozradit! Tipy pro letní krásu Léto právem patří mezi nejoblíbenější roční období, troufneme si dokonce tvrdit, že ho mají lidé ze všech ročních období nejraději. Léto je totiž příslibem příjemných teplot, hřejivých slunečních paprsků, nebe bez jediného mráčku a dovolených. Zamyslete se nad šatníkem Do začátku léta ještě pár dní zbývá, proto rozhodně na nic nečekejte a zamyslete se nad obsahem vašeho šatníku. Buďte před horkými měsíci o krok napřed a vybavte se tím správným oblečením! Chybět vám nesmí vzdušné šaty, pohodlný overal a stylové sandálky. Dejte si detox Jaké by to byly tipy  pro letní krásu, pokud bychom mezi ně nezařadili i tip na rychlé snížení hmotnosti. Zdravou cestou může být detox organismu. Ten je sice spojován s jarem, ale rozhodně nic nezkazíte, pokud na něho vsadíte i teď. Očistná kůra zbaví vaše tělo nejen usazených škodlivin, ale i pár centimetrů. A která žena by takovou příležitost odmítla. Hladké oholení V létě nejraději nosíme krátké svršky, ať už to jsou šaty, sukně či kraťasy. Mezi naše tipy pro letní krásu tedy zařazujeme i hladké oholení, které je především u žen v letních měsících nepsanou nutností. Hladkého oholení můžete dosáhnout vícero způsoby a záleží tedy pouze na vás, pro který se rozhodnete. Jako první zmíníme oholení žiletkou, které vám skutečně poskytne pocit hladké kůže, ale pouze na pár hodin. Lepší avšak mnohem bolestivější variantou je oholení pomocí epilátoru nebo za pomoci voskových pásků. V... Čtěte více Příspěvek Pár dobrých rad pro letní krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |

Tipy jak si co nejdéle udržet svou krásu

Krásu posuzujeme nejen podle dokonale nalíčené tváře nebo perfektního účesu. Pokud na nás člověk dobře působí, krásně voní a je upravený, pak si říkáme, jak to asi dělá?! Určitě i vy máte ve svém okolí ženy, které jsou upravené za jakékoli situace, mají bezchybný make-up, účes bez jediné vady a když kolem vás projdou, zanechají za sebou tak silnou pachovou stopu, že jejich vůni v nose cítíte po celý den. Možná jim jejich krásu závidíte. Možná byste chtěli vypadat jako oni. Možná si lámete hlavu nad otázkou, jak to dělají a snažíte se jejich tajemství rozlousknout. Tak jo, pojďme tuhle záhadu vyřešit spolu! Chcete si udržet svou krásu? Ženy chtějí být krásné, upravené a přitažlivé za každé situace. Nezáleží na tom, zda jdou do práce, chystají se na večerní tah s kamarádkou nebo si pouze odběhnou pro něco do obchodu. Tak či onak touží po tom, aby je jejich okolí vidělo v tom nejlepším světle. Často se snažíme, ráno strávíme u zrcadla dlouhé minuty a ve finále už po obědě zjišťujeme, že něco není v pořádku. Jak si tedy udržet svou krásu? Vůně parfému po celý den! Také se rádi otočíte za mužem či ženou, kteří kolem vás projdou a vy ucítíte jejich vůni? Taky byste si přáli, aby se lidé díky vašemu parfému za vámi otáčeli? Pak jej musíte nanášet na správná místa! Parfém nejdéle vydrží na krku, zápěstí a za ušima. Nedoporučuje se aplikovat jej na oblečení, mohl by zanechat fleky a kromě toho jeho vůně rychle vyprchá. Dokonalý účes od rána do večera! Dáváte si ráno záležet na svém účesu? Strávíte česáním dlouhé minuty? Pak určitě nechcete, aby vám v poledne při pohledu do zrcadla klesla brada zklamáním, že z vašeho perfektního účesu a půlhodinového snažení zbylo jen pár pramínků. Co s tím? Zafixujte jej lakem. Pokud... Čtěte více Příspěvek Tipy jak si co nejdéle udržet svou krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
08.02.2017 09:25 |

3 jednoduché recepty na krásu

Snad každá žena chce být krásná, přitažlivá, v očích mužů neodolatelná a zároveň představovat cíl, kterého by chtěli dosáhnout. Zatímco některým byla přirozená krása štědrou přírodou nadělena do vínku, jiné si k té troše krásy musí dopomoci sami. Není proto od věci znát recepty na krásu, které vám s tímto úkolem pomohou. Mít po ruce recepty na krásu – no řekněte samy, milé ženy, dá se snad taková příležitost odmítnout? No jasně, že ne! Každá přece chceme mít eso v rukávu. Tak se pohodlně usaďte a přečtěte si dnešní článek, ve kterém si tyhle recepty společně odhalíme! Recepty na krásu pro každou z vás Ačkoli se velmi často říká, že každá žena je krásná, akorát svým jedinečným způsobem, my ženy o tom máme svou jasnou představu. Nám prostě ke štěstí nestačí nějaké tvrzení, které se sice traduje už po mnoho let, ale ve své podstatě pro nás nemá vůbec žádnou váhu. My chceme jasný důkaz, něco, co si můžeme ohmatat. Tak už na nic nečekejme a pojďme na to! Hodně spánku Možná se teď chytáte za hlavu, co je to za nesmysl. Jak nám ke kráse může pomoci dostatek spánku?! Jenže ono je to vcelku logické, tak poslouchejte proč. Je totiž vědecky potvrzeno, že má spánek výrazný vliv na to, jak vypadáme. A mimo to, pokud se dobře vyspíme, pak máme dobrou náladu a to se na naší vizáži taky projeví. Pitný režim A jsme zase u toho – tolikrát omílaný pitný režim. Jenže i on má své místo na našem seznamu jednoduchých receptů pro krásu, tak mu věnujte pozornost. Naše tělo je z velké části tvořeno vodou, což znamená, že pokud chcete být krásné, pak musíte hodně pít. Výrazně tak oddálíte vznik vrásek, které jsou pro ženy noční můrou, vaše pokožka bude vypnutá a svěží na pohled. Zdravý pohyb... Čtěte více Příspěvek 3 jednoduché recepty na krásu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
28.04.2017 05:25 |

Premiéru Aloise Nebela předznamená koncert Priessnitz s Neckářem

Křest soundtracku k filmu Alois Nebel se uskuteční tento pátek v pražském divadle Archa. Hrát budou skupiny Priessnitz a Umakart, jejichž písně se ve snímku objeví. Chybět na scéně nebudou ani hosté včetně Václava Neckáře, Marie Rottrové a autora scénáře komiksu, podle kterého byl film natočen, Jaroslava Rudiše.
23.09.2011 07:20 |

Osobnosti: Marie Rottrová (254 článků) , Václav Neckář (256 článků) , Jaroslav Rudiš (26 článků)

Soutěžte s Bleskem zdraví o balíčky Priessnitz!

Priessnitz Žilní a cévní výživa je doplněk stravy v tobolkách s komplexním příznivým působením na cévy. V přípravku jsou obsaženy přírodní látky, které cíleně podporují pevnost a pružnost cév a pomáhají zachovávat jejich průchodnost. Více informací na: www.priessnitzovo.cz
30.11.2011 00:05 |

Soutěžte s Bleskem zdraví o Priessnitz® mazání na žíly a cévy!

Každý den je pro vaše nohy zatěžkávací zkouškou. Vyberte si přípravek, který vašim unaveným, nateklým a bolavým nohám pomůže. Zbaví vás otoků a zároveň zabírá i na časté potíže s křečovými žilami. Účinná Priessnitz® Žilní a cévní výživa, kterou koupíte v lékárně, pomáhá při pocitu těžkých nohou a omezuje vznik otoků, používá se na odstranění drobných rozšířených žilek a mírní projevy křečových žil. Obsahuje přírodní látky, které podporují pevnost a pružnost cév a pomáhají zachovávat jejich růchodnost. Ideální je podpořit péči o nohy i účinným krémem.
25.07.2012 09:50 |

Soutěžte s Bleskem Hobby o Priessnitz® mazání na žíly a cévy!

08.08.2012 00:10 |

Soutěžte s Bleskem Vaše recepty o Priessnitz Kloubní výživu i s mazáním!

Stává se pro vás pohyb stále větším problémem? Pokud vás už nebaví neustále uhýbat bolestem a krátit své aktivity na minimum, vyzkoušejte Kloubní výživu FORTE s kolagenem z řady Priessnitz®, kterou doporučují přední lázeňská zařízení. Tento doplněk stravy obsahuje látky, jmenovitě kolagen, glukosamin, boswellii a vitaminy, které se vzájemně doplňují a tím ochraňují a vyživují chrupavky, kosti, vazivo i šlachy.
05.09.2012 00:05 |