Recenze: Příběh ze severu vypráví o faktuře, přesto vás pobaví!

Představte si... Je vám skoro čtyřicet let, žijete v relativním poklidu obklopený vlastním líným stereotypem, pracujete na poloviční úvazek ve videopůjčovně a nic moc od světa nechcete... Náhle ale přijde zpráva, která celý váš dosavadní život obrátí naruby.
23.03.2016 20:45 |

To vás pobaví: Michal z Hotelu Paradise se živí jako reklamní králíček

Že soutěžící z reality show Hotel Paradise rozhodně nepatří mezi intelektuální elitu národa a že mezi nimi není ani jeden univerzitní profesor, to asi nikoho nepřekvapí. Přesto pobaví informace, kterou nám poslala čtenářka. Michal Rockwood (22) se totiž živí jako růžovoučký reklamní králíček!
12.04.2012 17:05 |

Humor na sociálních sítích: 15 fotek, které vás zaručeně pobaví!

V době sociálních sítí můžeme být rádi, že díky Facebooku a Twitteru na nás vyskakuje každý den jedna vtipná fotka za druhou. Zde je 15 kousků, které vás zaručeně pobaví.
20.04.2014 05:45 |

Češi opět naletěli podvodníkům. Kvůli falešné faktuře přišli zřejmě o statisíce

Vypadá jako faktura a není to faktura ... Co to je? Přeci reklamní leták! Že reklamní leták obyčejně nevypadá jako faktura? Nenechte se zmást. Jihem Moravy koluje právě věrohodně vypadající reklamní leták, který je pouze převlečen za fakturu. Nový trik podvodníků, jak z Vás vymoci peníze.
08.12.2011 14:25 |

Začal vás nesnesitelně bolet zub? Neodkládejte pohotovost

Dobrý zubař vám musí nejenom poskytnout prvotřídní služby, ale také by vás měl naučit, jak se máte o svůj chrup starat. Přesto vás může překvapit náhlá a nesnesitelná bolest, ať už v důsledku zánětu a kazu nebo úrazu.  V takovém případě neváhejte a vyrazte na pohotovost, co nejdříve. Nejlepší pohotovost v Praze Zubních pohotovostí není v Praze zase tolik, kolik byste čekali. Navíc má spousta zařízení  i přes označení „pohotovost“ stanovené ordinační hodiny. Pokud vás už někdy nesnesitelná bolest zubů překvapila, víte, že do druhého dne se s ní prostě vydržet nedá. Soukromá klinika MUDr. Stuchlíka zaručuje svým registrovaným pacientům okamžité ošetření. Předejdete tak bezesným nocím a ušetříte si spoustu trápení. Stomatologická klinika disponuje bezbariérovým přístupem, takže je vhodná i pro obtížně pohyblivé pacienty. Stal se vašemu dítěti zubní úraz, ale bojí se zubaře? Speciálně vyškolení lékaři se o vaší ratolest postarají a ošetří ji v příjemném prostředí uzpůsobeném pro dětské pacienty. Mějte zuby jako ze škatulky Kromě pohotovosti poskytuje klinika služby v podobě zavádění zubních implantátů, aplikaci zubních korunek nebo třeba dentální hygienu. Speciálně na dentální hygieně vás lékař naučí správně používat mezizubní kartáčky a zubní nit, abyste předešli tvorbě mezizubních kazů. Během těchto ošetření vás také zbaví zubního kamene a váš chrup bude zase čistý a zcela hladký.  V případě, že máte zuby zdravé a zbavené zubního kamene, můžete si na klinice MUDr. Stuchlíka nechat odborně vybělit chrup. Dobrá zpráva pro ty, co se bojí zubaře V případě, že patříte mezi skupinu úzkostlivějších pacientů, kteří mají z návštěvy stomatologa opravdu velký strach, je pro vás připravená analgosedace. K tomuto uspání pacienta se přistupuje během náročnějších zubních zákroků a jeho největší výhodu představuje šetrnost k organismu. Analgosedace spolehlivě zmírní vaši úzkost. Klinika MUDr. Stuchlíka zajišťuje širokou škálu služeb v příjemné prostředí v centru Prahy. Pohodlně se tam dostanete autem nebo městskou hromadnou dopravou. Návštěvu zubaře nepodceňuje v případě preventivních prohlídek, ani v případě akutní... Čtěte více Příspěvek Začal vás nesnesitelně bolet zub? Neodkládejte pohotovost pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.11.2015 07:10 |

Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání

Chodíte-li do práce s odporem, každé ráno se probouzíte s bolestmi žaludku, nerozumíte si s kolegy a vaše pracovní náplň vás upřímně ani moc nebaví, pak by vám možná prospěla změna zaměstnání, se kterou by se do vašeho života vnesl úplně nový nádech. Nikde není psáno, že na tomtéž místě musíte zůstat věčně. Pokud se trápíte, práce vám nejde, nebaví vás nebo se na pracovišti jednoduše necítíte dobře, nemá cenu čekat na zázrak, že se to třeba jednoho dne změní. S největší pravděpodobností ne. Jestliže se poznáte v následujících signálech, pak byste se měli vážně zamyslet, jestli by nebylo od věci odejít. Uvidíte, že vám změna zaměstnání jedině prospěje! Jak poznáte, že by vám prospěla změna zaměstnání? Našli jsme pro vás několik signálů, které naznačují, že vaše stávající práce není nic pro vás. Nebojte se tedy upřímně zamyslet nad tím, jestli má vaše aktuální zaměstnání právě ve vašem případě dobré vyhlídky do budoucna. Vaše pracovní náplň vás nenaplňuje Den co den děláte tu samou činnost, kterou vykonáváte tak nějak ze setrvačnosti. Pracovní náplň vám vůbec nic neříká, nebaví vás a zadané úkoly plníte spíše s odporem, což se mnohdy projeví i na výsledcích. Zkrátka to není to pravé ořechové, čemu byste se chtěli věnovat. Tak proč setrváváte na místě, které je pro vás spíše přítěží? Má cenu chodit každý den do práce, kde vás nutí dělat to, čemu nerozumíte, v čem se neorientujete a co vás nenaplňuje? My říkáme jednoznačné ne! Nekomunikujete s kolegy Nezáleží na tom, zda pracujete jednotlivě nebo jste součástí nějakého týmu. Se svými kolegy zkrátka vycházet musíte, protože v práci je to především o lidech. Pokud ve vás vaši kolegové vzbuzují špatní pocity, nerozumíte si s nimi a v podstatě spolu v práci ani nekomunikujete, pak je více než logické, že se vám v zaměstnání nelíbí.... Čtěte více Příspěvek Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

Nové knihy: Liao I-wu, Tureček, Beran, Mantelová, Vaugham

Z přebohaté nabídky týdne, v němž probíhá veletrh Svět knihy Praha, vybíráme osobité portréty čínského prozaika jménem Liao I-wu. Život v Íránu zase přibližuje Břetislav Tureček. O včerejších i dnešních životech našich současníků vypráví Stanislav Beran. Britská autorka Hilary Mantelová opět zavádí do doby Tudorovců, o Dalile zase vypráví Londýňanka Eleanor de Jongová. Dobrodružný příběh s historickým námětem vyprávějí i Američané Grant Blackwood a Clive Cussler, detektivní příběh pak Michal Sýkora.
17.05.2013 08:10 |

Osobnosti: Clive Cussler (6 článků)

Nová DVD: Skrytá vada, Big Eyes a Kód Enigmy

V roce 1970, kdy Los Angeles není o nic méně zkažené, zdrogované a zkorumpované než za časů kriminálek Raymonda Chandlera, se odehrává Skrytá vada. Film Big Eyes vypráví skutečný a šokující příběh jednoho z nejkolosálnějších uměleckých podvodů v historii. Kód Enigmy vypráví příběh matematického génia, který pomohl zkrátit 2. světovou válku.
04.08.2015 07:05 |

Osobnosti: Raymond Chandler (3 články)

Za podvody na magistrátu stráví 2 úředníci 7 a 5 let ve vězení

Dva pražští magistrátní úředníci byli odsouzeni za padesátimilionový podvod k sedmi a pěti let ům vězení. Na faktuře změnili číslo účtu.
18.03.2010 14:35 |

Cena proudu od ledna vyskočí: Mohou za to »solární dotace«! RADY, jak ušetřit

Elektřina bude opět dražší! Od ledna si připlatíme 2 až 4 procenta navíc! Vláda rozhodla, že se zvýší dotace na obnovitelné zdroje o sedm miliard korun, stát ale zároveň sníží svůj příspěvek. A kdo zaplatí rozdíl? Domácnosti, tedy my všichni. Prohneme se pořádně, pokud v domě elektřinou topíte a ohříváte vodu, na faktuře přibude až pět tisíc korun!
26.10.2012 12:05 |

T-Mobile převede další zákazníky na elektronickou fakturu

Společnost T-Mobile se rozhodla po půl roce nabídnout elektronickou fakturu k vyzkoušení dalším 125 000 zákazníků. Při úspěšném pilotním převodu v září 2013 zůstalo na elektronické faktuře téměř 80 % zákazníků, což snížilo spotřebu papíru za šest měsíců o neuvěřitelných 8 tun. Operátor osloví další klienty v průběhu března.
05.03.2014 11:30 |

Vzdali se Řekové eura? Účet vystavili v drachmě

Drachma se vrátila do Řecka! Reportér mediální skupiny Bloomberg dostal do ruky hotelový účet a nestačil se divit, na faktuře byla částka místo v eurech uvedena ve staré řecké měně!
10.07.2015 14:15 |

Z nových knih: Eco, Vaculík, Havelka, Mervart a Shepardová

Novinky přinášejí bohatou žeň: román Umberta Eca, fejetony Ludvíka Vaculíka, švédský román Jonase Karlssona o záhadné faktuře. Vzpomínky spolupracovníka dr. Háchy i Aloise Eliáše, analýzu kulturních svazů v době tzv. normalizace. Další lhářky Sary Shepardové. A samozřejmě komiks.
02.10.2015 07:10 |

Osobnosti: Ludvík Vaculík (36 článků) , Jonas Karlsson (2 články) , Alois Eliáš (3 články)

Revoluce ve vyúčtování za energie: Konec nepřehledným fakturám!

Vyznáte se ve faktuře za plyn a elektřinu? Nebo ji jen se skřípěním zubů zaplatíte a podrobný rozpis raději nestudujete? S novým účtem čekejte změnu! Každý bude vědět, za co přesně platí.
05.07.2016 06:30 |

Starý film z Le Mans, který vás položí do kolen

Tohle je naprosto úžasné dobové video z 24h Le Mans. Jde o rok 1969, kdy mezi sebou sváděli epickou bitvu vozy Porsche 917 a Ford GT40. Jacky Ickx, Jackie Oliver, Hans Herrmann a Gerard Larrousse - pokud tahle jména neznáte, měli by jste se okamžitě dovzdělat. V roce 1969 se také naposledy v historii startovalo původním stylem, kdy se všichni piloti seřadili podélně vedle sebe na cílové rovince a start probíhal tak, že se po signálu rozběhli ke svým otevřeným a nastartovaným vozům. Castrol Film La Ronde Infernale vypráví příběh obrovského odhodlání, příběh skutečných chlapů, příběh obrovského, nervy drásajícího napětí. Le Mans
13.09.2012 22:50 |

Osobnosti: Jacky Ickx (2 články)

Co uvařit k obědu, když vás honí čas

Co uvařit k obědu, když vás honí čas a vy si nemůžete dovolit stát několik hodin u sporáku s vařečkou v ruce? Tak nad touhle otázkou se čas od času zamyslí snad úplně každý. Vaření sice může být vaším největším koníčkem, ovšem i přesto tu a tam potřebujete recept na nějakou chutnou rychlovku, jejíž příprava vám nezabere hodiny, ale jen několik málo minut. Nezáleží na tom, zda před sebou máte důležitou pracovní schůzku, spěcháte na taneční vystoupení vaší dcery nebo se zkrátka jen chystáte ven s přáteli na skleničku něčeho dobrého – vědět, co uvařit k obědu, když vás honí čas, se vždycky hodí! Máte jen několik málo minut, než budete muset vyrazit z domu a stále ještě nemáte nápad na rychlý oběd, který by každému zachutnal a vás zbytečně nepřipravil o cenné minuty. Přečtěte si náš dnešní článek, ve kterém získáte inspiraci co uvařit k obědu, když vás honí čas. Připravili jsme pro vás chutné recepty, které vás nalákají již svým názvem a svou chutí vám doslova učarují! Vepřová panenka zalitá pikantní pepřovou omáčkou Máte rádi maso a nejraději připravujete chutné pokrmy právě z této ingredience? Pak neváhejte a inspirujte se hned prvním receptem! Lehce pikantní pepřová omáčka zachutná každému, kdo má rád pálivé a panenka je klasika, na které si smlsne úplně každý. Potřebujete: 1,5 kg vepřové panenky 50 g másla 1 cibuli 2 lžíce olivového oleje 2 dcl smetany na vaření 50 g nakládaného pepře v nálevu vaničku „šťáva na světlá masa“ sůl, pepř Postup: Vepřovou panenku omyjte, osolte a opepřete z obou stran a zprudka opečte na pánvi. Poté vložte do trouby a pečte při 190°C cca 8 minut podle velikosti masa. Po uplynutí času nechte vepřové maso odpočinout. Mezitím si z výpeku připravte pepřovou omáčku. Nakrájenou cibulku nechte zesklovatět a poté na ní orestujte nakládaný... Čtěte více Příspěvek Co uvařit k obědu, když vás honí čas pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.05.2016 15:40 |

Killzone HD pobaví, ale zub času je na hře znát

Killzone, střílečka z první osoby pro PlayStation 2, která vyšla v roce 2004, měla být zabijákem konkurenčního Halo pro Xbox. Nestalo se tak, ale hra si vysloužila slušnou fanouškovskou základnu a dvě řadová pokračování. Teď je zpět na PlayStation 3 v HD remaku, který pobaví, ale hned několik neduhů neskryje.
21.11.2012 14:52 |

Recenze: Alibaba prožívá americký sen. Obchoduje na webu s čínskou vládou v zádech

Nečekejte další z příběhů Tisíce a jedné noci, i když to může také znít jako pohádka. Kniha Alibaba.com s podtitulem Příběh největšího on-line tržiště světa nabízí osudy muže, který se z učitele angličtiny vypracoval na kapitána globálního internetového byznysu. Příběh čínského miliardáře Jacka Maa, zakladatele společnosti Alibaba, vypráví bývalý viceprezident firmy Porter Erisman.
17.03.2016 09:00 |

Recenze: Nedej se vypráví příběh Harryho Pottera z trošku jiného soudku

Příběh knihy Nedej se od Rainbow Rowellové je poněkud složitější. Nápad původně vznikl jako fiktivní kniha v jiném příběhu stejné autorky. Fangirl, kde se hrdinové Simon Snow a Bazilton Pitch poprvé objevují, ale znát nemusíte. Knihu Nedej se plnou kouzel a romantiky si užijete i bez ní.
06.09.2016 15:20 |

Osobnosti: Harry Potter (1177 článků)

Máme tu další povedený vánoční song. Chlapecká kapela United5 možná zpívá i o vás!