RECENZE: Povzbudivě svěží retro Urbánka a Mourka

Neuvadající posluchačský zájem o tradiční písničku je možná dnes už v hudbě jednou z mála posledních jistot. Folkové duo Urbánek & Mourek mu na svém bezejmenném debutovém albu vychází vstříc.
01.03.2016 15:00 |

Nadcházející víkend ve Foru Nová Karolina patří retro stylu Retro

Návštěvníci se mohou těšit na retro taneční show, na níž vystoupí i mistři České republiky či účastníci pořadu StarDance. Protože ke každé podobné akci patří i retro hity, z reproduktorů zazní písně od Elvise či Beatles. Po celý víkend budou pro návštěvníky rovněž připraveny slevy na zboží, které je ve stylu retro. Speciální menu pro tuto příležitost nabídnou i vybrané kavárny a restaurace.
18.03.2014 15:50 |

Retro City Rampage "předvede" GTA, jak se dělá sandbox

Aby měli nárok na pořádnou novou retro gamesu jenom hráči na WiiWare a Xbox Live Arcade? Nikdy! Retro City Rampage, 8bitově se tvářící reminiscence Grand Theft Auto či River City Ransom, vyjde letos v květnu i na PS3, PS Vita a hlavně i na PC, jak oznámil nový trailer se záběry ze hry. Pokud se Retro City Rampage doposavad vyhýbala vašemu zraku přesně v tom místě, kde je nos,...
03.12.2010 18:25 |

Italský retro koncept jde do výroby

Retro je moderní a ve sportovním zaměření automobilovéo průmyslu to platí obvzlášť. Škoda, je že mnoho automobilů o nichž se hovoří jako o retro modelech, vlastně již téměř žádné retro prvky nemají.
13.04.2012 10:00 |

Oživte svůj byt barvami

Pochmurné počasí je zdá se nenávratně pryč, a když pomineme občasný déšť, který k létu patří, máme veselé počasí. Proč si tedy ve svěžích tónech nezařídit i vlastní bydlení? Svěží barvy vnesou do interiéru energii a pozitivní náladu. Přinášíme vám pár tipů, jak zkrášlit své bydlení aniž by vás to zruinovalo. Svěží oranžová, žlutá, zelená i růžová… Nemusíte se hned pouštět do malování bytu a přidělávat si kupu práce. Pokud jsou vaše stěny čisté a nepotřebují nový nátěr, bohatě vystačí, když interiér rozzáříte bytovými doplňky. Mezi ně patří například veselý ubrus na jídelní stůl, nové svěží závěsy, polštářky na pohovce, barevné květináče na okenním parapetu a rozkvetlé květiny. Službu udělají i příjemně vonící bylinky. Veselé vzory přidají na intenzitě: puntíky, proužky, vlnky, květinky. Vdechněte interiéru život… Co jiného vdechne interiéru život, než přírodní prvky! Keramika, kámen, dřevo, bambus a jiné doplňky z přírodních materiálů. Květinami určitě nešetřete, jelikož je prokázáno, že rostliny čistí ovzduší, pohlcují toxiny a udržují optimální vlhkost v bytě. Jestliže však nepatříte mezi rozené zahradníky, zkuste alespoň různé typy kaktusů. Ty vydrží mnohé a také vám v zahradnictví poradí, které rostlinky nevyžadují pravidelnou zálivku a přežijí, když na ně zapomenete. V případě, že trpíte alergiemi, naaranžujte svůj byt do květin umělých. Ty nemají ani pozitivní, ani negativní dopad na zdraví, zato úžasně splní dekorativní funkci. Když promlouvá stěna… Máte bílou stěnu, která je sice praktická, universální, ale nudná? Vyzkoušejte samolepky na zeď, které stojí jen pár korun. Jejich aplikace je snadná a v případě, že budete chtít na zimu interiér opět umírnit, není složité ani jejich odstranění. Vyzkoušet můžete vzory přírody, jako jsou kytky, stromy, ale zvířata či zajímavé město. Příspěvek Oživte svůj byt barvami pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.09.2015 09:35 |

Retro City Rampage - recenze

Demaky a jiné retro rarity nerecenzujeme tak často, proto bylo Retro City Rampage vskutku neobvyklým soustem ke kritickému zkonzumování. Co je to vlastně za hru? Na první pohled je to další z mnoha pokusů o rozezvučení struny nostalgie. Armáda starších hráčů, ochotných se ohlédnout do minulosti, se samozřejmě každým rokem rozrůstá, a není proto divu, že je současný trh...
24.10.2012 20:10 |

Roztržitá žena: Vyprala mourka!

Na svou roztržitost doplatila žena z Ústí nad Labem, která zapomněla, že její milovaná kočka ráda spává v bubnu pračky. Tu před praním nezkontrolovala a kočku vyprala!
26.06.2012 12:10 |

Smolný den mourka: Stojka na rozpáleném parapetu!

Vyčerpávající den zažil v úterý v Opavě podnikavý kocour, který se rozhodl vylézt ven z bytu na parapet. Místo hezké vyhlídky z třetího patra si ale mourek zaklíněný v okně užil sluneční výheň, ze které ho vysvobodili až přivolaní hasiči.
23.08.2012 12:05 |

Hollywoodský příběh českého kocoura Mourka: Televizní hvězda z popelnice!

Z bezdomovce se stal hercem. Život kocourka Moura měl skončit dřív, než začal. Opuštěné kotě loni vytáhli z popelnice a zachránili ho v útulku Bucifálek v Žandově u České Lípy. Teď je televizní hvězdou.
05.12.2014 13:15 |

RECENZE: Deska. První společné studiové album zpěváka Vojty Dyka a B-Side Bandu

Deska je název prvního studiového alba vzešlého ze šťastného uměleckého spojení zpěváka Vojtěcha Dyka a brněnského B-Side Bandu. Nahrávka přináší deset původních skladeb od Martina Kudličky, Borise Urbánka, Ondřeje Brouska, Vratislava Šlapáka či Tomáše V. Koudelky. Texty v nich jsou v češtině i angličtině.
03.01.2015 14:47 |

Osobnosti: Ondřej Brousek (82 článků) , Vojtěch Dyk (664 článků)

Cejnar ujíždí na retru

"Mám rád retro styl, retro hudbu a hlavně retro ohozy. Když vidím, jak se dnes vrací do módy modely, které nosila moje máma, když jsem byl mimino, musím se smát," říká moderátor Pavel Cejnar.
28.07.2011 17:10 |

Osobnosti: Pavel Cejnar (85 článků)

Nezávislý rozcestník – retro furt frčí

Na Rozcestníku visí spousta šipek, jež by se daly shrnout jedním slovem: retro. Jedna šipka míří k Ultimě a Dungeon Siege, druhá odkazuje k Zeldě a Minecraftu, třetí k tomu samému a navrch přidává World of Warcraft, čtvrtá šipka výstražně směřuje ke Castlevanii a pátá dává dost okatě najevo, že tam potkáte Wolfensteina, Dooma i Quaka. Prostě retro díl, jak má...
29.01.2012 16:15 |

Spotřebiče, které na vás dýchnou nostalgií

Proč je retro tak oblíbené? Proč se stále častěji v moderních soudobých interiérech objevují stopy nostalgických odkazů? Kuchyň představuje jedinečné místo, kde můžete popustit uzdu svojí fantazii a vášni pro retro styl. Místnost nemusí být nutně celá zařízena dobově, stačí několik detailů, jako například podařené retro spotřebiče společnosti DOMO-elektro.
26.03.2013 18:35 |

Na tohle si vemte jestřábí oko! Retro diva Verešová na tenise

Modelka Andrea Verešová (32) se po svém zimním úrazu na lyžích opět naplno vrhla do práce. Na retro fotografiích z tenisových kurtů to modelce jako sportovní retro divě neskutečně sluší.
09.05.2013 17:10 |

Osobnosti: Andrea Verešová (1032 článků)

Hrudníček, nebo stehýnko? Rošťandy Herčíková a Drössler navlékly retro plavečky a ukázaly senzační těla

Herečka Kateřina Herčíková a zpěvačka Renata Drössler neváhaly obléknout retro plavky a úbory, aby se v nich přiblížily slavné Marilyn Monroe. Ta totiž kdysi v podobném outfitu nafotografovala manuál jógových sestav, což dnes už málokdo ví. Snímky s retro atmosférou i designem vznikly jako propagační vizuál k třetímu ročníku Prague Spirit Festivalu, jemuž obě dámy propůjčily své tváře.
15.05.2013 12:55 |

Osobnosti: Marilyn Monroe (389 článků)

Rádio Retro II. znovu otevře rozhlasové archívy

Dalších 24 hodin toho nejlepšího z rozhlasové historie přináší projekt Rádio Retro II. Od 3. června do konce měsíce přinese celodenní vysílání z bohatých archívů Českého rozhlasu, které bude možné poslouchat ve streamu z webových stránek rozhlasu nebo v digitálním rozhlasovém multiplexu. Projekt navazuje na úspěšný projekt Rádio Retro, který Český rozhlas připravil k 90. výročí zahájení vysílání.
31.05.2013 14:05 |

BusLine vypraví autobusy v retro stylu

Retro nálada dýchne na cestující každou prázdninovou sobotu od 6. 7. do 31. 8. 2013 na lince Turnov-Libuň-Jičín. V Libuni se navíc retro autobusy dvakrát denně potkají s historickým vlakem.
25.06.2013 15:10 |

V pondělí 9. září začínají vysílat tři nové televize Relax, Rebel, Retro

Od 9. září začnou vysílat v Česku tři nové celoplošné digitální televizní kanály Relax, Rebel a Retro, které společně tvoří skupinu Pohoda. Relax se svojí nabídkou zařazuje mezi plnoformátové televizní stanice, Rebel a Retro pak skladbu vhodně doplňují jako specifické hudební kanály. Celkově tak tvoří jak komplexní nabídku pro diváky, tak možnost cílení na vybrané zákaznické skupiny pro zadavatele reklamy.
04.09.2013 19:45 |

V pondělí 23. září se uskutečnil slavnostní večírek ke startu skupiny Pohoda, televizí Relax, Rebel, Retro

V pondělí se v pražském Hard Rock Cafe uskutečnil slavnostní večírek, kterého se zúčastnili hlavní hvězdy televizí Relax, Rebel a Retro. Za Relax oslavoval Jiří Krampol s jeho staronovým pořadem Krampo voloviny a Petr Novotný za jeho nový pořad Novotný za humny. Na párty dorazili i Anife Vyskočilová, Václav Upír Krejčí, Jitka Válková, Daniel Nekonečný, Petr Vojnar a spousta dalších významných osobností spojených s televizemi Relax, Rebel, Retro.
01.10.2013 00:15 |

Osobnosti: Jiří Krampol (533 článků) , Daniel Nekonečný (28 článků) , Petr Vojnar (53 článků) , Petr Novotný (270 článků) , Václav Krejčí (53 článků) , Jitka Válková (521 článků) , Jiří Novotný (145 článků) , Jiří Novotný (145 článků)

Unikátní nahrávky Rádia Retro připomenou období okupace a druhé světové války

Rádio Retro 1938 – 1945 představí posluchačům unikátní nahrávky z rozhlasového archivu či z produkce BBC. Mnohé z nich se do vysílání dostanou v takto ucelené podobě poprvé. Digitální stream bude obsahovat 28 hodin zpráv, projevů či reportáží z období od Mnichovské dohody až po Norimberský proces. Rádio Retro startuje v pátek 13. března. Český rozhlas ho spouští jako připomínku 76. výročí vzniku Protektorátu Čechy a Morava a zároveň 70. výročí konce druhé světové války.
12.03.2015 13:01 |