RECENZE: Počínám chápat závrať časnosti

Herec Luděk Munzar se vrátil do pražského Divadla Viola. Po Františku Hrubínovi si tentokrát zvolil básnickou sbírku Jaroslava Seiferta Koncert na ostrově, v níž se básník, v době vydání útlé knížky šestašedesátiletý, dotýká tématu stáří a smrti.
25.10.2015 15:35 |

Osobnosti: Luděk Munzar (105 článků) , Jaroslav Seifert (30 článků) , František Hrubín (5 článků)

Sobotka: Nikdo nemohl čekat, že nová vláda bude dělat stejnou hospodářskou politiku jako ta minulá

Současný koaliční kabinet se snaží nastartovat hospodářský růst a nikdo nemůže čekat, že se bude u státních výdajů chovat jako předchozí pravicová vláda. Premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD) to řekl v rozhovoru s ČTK ke 100 dnům jeho kabinetu. Reagoval tak na výtky opozice, že jeho vláda příliš utrácí. Sobotka je s počínám svého kabinetu spokojený, v uplynulých dvou letech se podle něj v zemi nevládlo, až jeho vláda prý problémy řeší a neodsouvá je.
04.05.2014 09:50 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (9488 článků)

Začínáme chápat jejich systém, říká Šlachta. Policie se blíží nejmocnějším

Podle šéfa Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Roberta Šlachty policie v kauze zneužívání regionálních operačních systémů začíná chápat fungování celého systému a dostává se stále dál.
15.07.2012 17:40 |

Ministryně Šlechtová: Varovný scénář nelze chápat jako hodnocení současné vlády

Možnost nedočerpání až 85 miliard korun z evropských fondů v závěru programového období 2007 až 2013, kterou analytické útvary MMR sestavily a které ministryně Karla Šlechtová představila na posledním zasedání vlády, nelze chápat jako aktuální výsledky čerpání dotačních programů natož jako hodnocení jakékoli vlády, ale jen jako varovný scénář, který by mohl při započítání všech okolností a náhod nastat.
16.02.2015 09:10 |

Zloději od Babiše. Ve sněmovně řádil topkař, ostatní jen překvapeně zírali

„Ta špína ulpívá na každém z nás a já si to holt líbit nenechám!“ burácel dnes odpoledne v Poslanecké sněmovně topkař Jan Farský. Nestačila mu totiž nedávná písemná odpověď od ministra financí Andreje Babiše (ANO) kvůli rozhovoru, který poskytl 20. června loňského roku pro deník Právo, kde řekl, že ve sněmovně ví o čtyřech až pěti zlodějích. „Mám to chápat jako přiznání, mám to chápat jako obvinění nejbližších spolupracovníků?“ tázal se dnes nechápavě k tomu Farský, jemuž prý od Babiše poštou přišlo, že ke svým slovům nemá, co by nového dodal.
01.03.2016 17:25 |

Osobnosti: Andrej Babiš (13098 článků) , Jan Farský (152 článků)

Šéf Soukromníků Bajer: Společnost v kocovině. Lidé začínají chápat, kam jsme se dostali

ROZHOVOR Dvouciferný výsledek pro občanské demokraty kandidující s podporou Soukromníků, propad ČSSD či pokles důvěry ve vládu jako celek. V tomto duchu se nesou aktuální výsledky volebních průzkumů, modelů a dalších šetření výzkumných agentur. „Lidé začínají chápat, kam naši společnost současná agrolevicová vláda zavlekla. Pro mnohé přichází trpké probuzení, rozčarovaní, kocovina, kterou dnešní slova premiéra o tom, že vláda podá demisi, jen zesilují,“ říká v rozhovoru pro PL předseda Strany soukromníků České republiky Petr Bajer.
02.05.2017 19:10 |

Koně dokážou chápat lidské emoce a mají rádi usměvavé tváře

Číst emoce z lidské tváře se naučili poměrně dobře psi, kteří žijí s člověkem tisíce roků. A umějí to podle britských etologů také jiná domestikovaná zvířata, která chováme už přes pět tisíc let. Koně dokážou chápat základní emoce svých chovatelů a dávají přednost lidem, kteří se usmívají. Vědí totiž, že takový člověk má dobrou náladu a nechce jim ublížit. Kůň si navíc emoce člověka pamatuje a reaguje podle toho při pozdějším kontaktu.
02.05.2018 10:30 |

Recenze: Muž na laně budí závrať, ale na rozdíl od svého hrdiny se bojí riskovat

Jeden z nejoblíbenějších amerických režisérů Robert Zemeckis natočil svým snímkem Muž na laně poctu šílenému kousku francouzského provazochodce Philippa Petita, jenž přešel mezi dvěma věžemi WTC. Zemeckis má s filmem oscarové ambice, ale člověk se nemůže zbavit dojmu, že větší napětí než v The Walk prožíval v dokumentu Man on Wire od Jamese Marshe.
08.10.2015 15:01 |

Osobnosti: Robert Zemeckis (9 článků) , James Marsh (6 článků)

Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů

Vysněnou dovolenou, na kterou celý rok šetříte, může pokazit počasí. To člověk jen stěží ovlivní, dalším věcem v podobě špinavého pokoje, špatného jídla a nefungující klimatizace lze ale předejít. V dnešním článku vám poradíme, jak si koupit zájezd snů a užít si pár dní volna na dokonalém místě po všech stránkách. Už se nemůžete dočkat toho, až si konečně odpočinete na lehátku na pláži, dáte si drink a zaplavete v moři? Vyspíte se v pohodlném hotelovém lůžku a po ránu si zaplavete v bazénu? Celý den si budete dopřávat chutné jídlo, dostatek ovoce a vychlazené limonády. Ano, představa je to krásná, avšak dokonalou dovolenou může cokoliv pokazit. Hotelový bazén bude špinavý, jídlo nepoživatelné, moře plné řas a lehátek sotva pro třetinu hostů. Během chvilky se tak z dovolené snů, může stát pár dní hrůzy. Jak tomu předejít? Recenzemi! Fotografie i popis v katalogu mohou klamat. Uživatelské recenze nikoliv Tištěné i online katalogy nabízí vždy jen to nejlepší. Překrásné fotografie, popis plný lákadel. Avšak realita je mnohdy odlišná, a to nejen v tom, že moře je méně modré a tráva je méně zelená. Pokoje mohou být špinavé, personál nepříjemný, okolí rušné, klimatizace nefungující. A vám zbudou jen oči pro pláč. Předejít velkému zklamání z letní dovolené můžete tím, že si přečtete recenze hotelů a díky ostatním hostům zjistíte, zda hotel a služby stojí za to či nikoliv. V uživatelských recenzích si obvykle lidé neberou servítky, a tak se můžete dočíst skutečnou realitu. Čím víc hvězdiček, tím lépe. V Egyptě volte hotel minimálně s pěti To, že je hotel ohodnocen, jako čtyřhvězdičkový nezaručuje, že vás čeká luxusní dovolená. Především hotely v Egyptě vás mohou nemile překvapit. V Afrických zemích se vyplatí vybírat z hotelů, které mají pět hvězd a špatně neuděláte ani s šestihvězdičkovým komplexem. Ano, čtete správně. Nejen v Egyptě, ale i třeba v Tunisku a v Turecku se můžete setkat i s šesti hvězdami. Také ty... Čtěte více Příspěvek Předejděte zklamání z dovolené. Přečtěte si recenze a prožijte dovolenou snů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
23.06.2018 16:25 |

Erbová v reklamě: Mít závrať, spadnu!

Modelka Vlaďka Erbová (28) dostala neobvyklou zakázku. Nafotit reklamní kampaň pro zámek Hrubá Skála. „Byla jsem trochu překvapená, ale nakonec to stejně bylo o těle a nohách jako u všeho,“ směje se Vlaďka.
10.06.2009 05:10 |

Osobnosti: Vlaďka Erbová (936 článků)

Deset nejhezčích světových vyhlídek: pozor na závrať

Vyhlídky a rozhledny patří k nejoblíbenějším turistickým cílům
13.07.2009 07:10 |

Lubomír Lipský - Rychlý převoz na chirurgii!

Nestárnoucí legendu českého filmu Lubomíra Lipského (87) včera dopoledne narychlo převezli z vinohradské nemocnice do »špitálu« v PrazeKrči! Lipský, který minulý týden dostal závrať, upadl, poranil se a utrpěl výron do mozku, putoval z jednotky intenzivní péče neurochirurgického oddělení na »obyčejnou« krčskou chirurgii.
13.05.2010 12:20 |

Osobnosti: Lubomír Lipský (155 článků)

Babička z Kouzelné školky: Chci umřít doma a vilu neprodám!

Libuši Havelkovou (86), babičku z Kouzelné školky, trápí už tři roky Meniérova nemoc, při které dochází k akutním záchvatům závratí. „Najednou mě chytne motolice, dostanu závrať a v záchvatu končím na zemi,“ popsala Blesku herečka.
18.05.2010 08:10 |

Osobnosti: Libuše Havelková (22 článků)

Mladík hazarduje se životem: Šplhá na mosty i věžáky bez jištění!

Bojíte se výšek tak, že vám dělá problém vstoupit na balkon? Tak to pro vás zábava tohoto muže bude asi hodně silné kafe a při sledování tohoto videa možná dostanete závrať.
15.07.2011 05:10 |

Devatenáctiletý student riskuje život, aby pořídil snímky vzbuzující závrať

Devatenáctiletý ruský student Marat Dupri má vášeň pro neskutečné výšky. Jeho koníček však nepřipouští jednu jedinou chybu. Se svým fotoaparátem šplhá na stožáry a výškové budovy, aby tam ukojil svůj chtíč po adrenalinu. Riskuje svůj život i bezúhonnost, ale ty neuvěřitelné snímky mu za to prý stojí.
16.09.2011 15:10 |

Snímek Vertigo sesadil Občana Kanea a stal se nejlepším filmem všech dob

Psychologický thriller Vertigo (Závrať) britského režiséra Alfreda Hitchcocka je nejlepším filmem všech dob. Vyplývá to z názoru filmových odborníků z celého světa, kteří se zúčastnili prestižní anket...
04.08.2012 08:25 |

Osobnosti: Alfred Hitchcock (92 článků)

Česká Miss World Bartošová závrať nemá, fotila se 500 metrů nad zemí

Česká Miss World Linda Bartošová je už několik dní v Číně, kde bude Českou republiku reprezentovat na mezinárodní soutěži krásy. Trénuje na finálový večer, ale taky poznává kouzla Šanghaje. Podívala se i na nejvyšší televizní věž, kde neváhala položit se kvůli jedinečnému snímku na skleněnou podlahu. Další články k tématu: VIDEO: Bartošová odletí na Miss World nezadaná, ale s půl milionem v kufru Česká Miss World Bartošová má nové zuby, nechala si zaplnit mezery MISS POD LUPOU: Vadí mi mé krátké nohy, říká Česká Miss World Bartošová
07.08.2012 09:55 |

Osobnosti: Linda Bartošová (94 článků)

Titul Miss World 2012 získala Číňanka, Linda Bartošová neuspěla

V sobotu byla v Číně zvolena nová světová královna krásy. Mezi 116 dívkami porota vybrala jako nejkrásnější domácí účastnici. První vicemiss je z Walesu, na třetím místě skončila Australanka. Další články k tématu: Česká Miss World Bartošová závrať nemá, fotila se 500 metrů nad zemí VIDEO: Bartošová odletí na Miss World nezadaná, ale s půl milionem v kufru Česká Miss World Bartošová má nové zuby, nechala si zaplnit mezery
18.08.2012 18:15 |

Osobnosti: Linda Bartošová (94 článků)

Nebeský kolotoč znovu vytrestal návštěvníky. Čtyřhodinová závrať v ceně

Je více než pravděpodobné, že až příště zavítají hosté do zábavního parku Knott's Berry Farm, kolotoč nesoucí název Windseeker si asi vyberou jen zatvrzelí masochisté. Během dvou týdnů se totiž kolotoč podruhé zasekl ve výši 90 metrů nad zemí i s milovníky adrenalinu, kteří se jej rozhodli vyzkoušet. Tentokrát si však ve vzduchu pobyli opravdu dlouho.
21.09.2012 10:05 |

Čeští lékaři vás zbaví migrény... připravte si půl milionu!

Ukrutná bolest hlavy, nevolnost, poruchy vidění, závrať, citlivost na světlo... To jsou příznaky migrény, kterou trpí přes milion Čechů. Dlouhých 11 let pravidelně sužovala i Zdeňka Horvátha (40) z Brna. Už ne! Podstoupil unikátní operaci, od bolestí mu nyní pomáhají elektrické impulzy.
25.01.2013 11:14 |