Recenze: Platinová výběrovka Divokýho Billa je vánoční kalkul. Ale poctivý

Partička z Úval se s tím nemaže. Ačkoliv od jejich bestofky vydala zatím jednu novou studiovku, přichází nyní s další kompilací.
09.12.2015 08:50 |

Bláha z Divokýho Billa bude táta, konečně začne bydlet s přítelkyní

Muzikant Vašek Bláha prozradil v pořadu Limuzína k překvapení samotného moderátora Míry Hejdy, že jeho přítelkyně čeká dítě. Po téměř deseti letech vztahu to pro něj je konečně impulz ke společnému bydlení. Další články k tématu: Z drog mě dostali kluci z kapely, říká Štěpán z Divokýho Billa VIDEO: Divokej Bill postavil pódium u nádraží. Hrál i Polívkova fintila RECENZE: Divokej Bill se na nové desce snaží měnit slámu za slávu
10.06.2011 13:00 |

Osobnosti: Britney Spears (752 článků) , Míra Hejda (97 článků) , Václav Bláha (11 článků)

Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY

Chcete pořídit svým nejbližším pod stromeček dárky, které je opravdu potěší? Potom zavítejte na největší předvánoční veletrh STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY. Vybrat si zde budete moci z více než šesti tisíc dárků rozmanitých druhů. Těšit se můžete na dárkové zboží, hračky, módu, dekorace, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh se uskuteční od 8. do 11. prosince 2016 na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech. Připraveno je více než šest tisíc dárků z rozmanitých oblastí Pro návštěvníky bude na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY připraveno tisíce tipů na vánoční dárky všeho druhu, konkrétně se bude jednat o dárkové zboží, dekorace, hračky a hry, módu, dětský a sportovní sortiment, potřeby do domácnosti nebo potraviny a nápoje. Veletrh nabídne také čtyři speciální zóny, a to FASHION ZÓNU, ČESKÝ JARMARK, SPORTOVNÍ A ZÁŽITKOVOU ZÓNU a VÁNOČNÍ HODY. Ve FASHION ZÓNĚ se bude prezentovat šedesát nezávislých návrhářů a designérů, kteří zde nabídnou originální módu, šperky a doplňky. V rámci ČESKÉHO JARMARKU se představí padesát uměleckých řemeslníků a lidových tvůrců, kteří předvedou rukodělnou přehlídku dekorativních a užitkových předmětů z keramiky, skla, dřeva, rostlin, papíru a textilií. Nebude chybět ani ruční výroba svíček a mýdel netradičních tvarů. VÁNOČNÍ HODY nabídnou delikatesy a gurmánské speciality s ochutnávkami pochutin. Na veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY se vystavovatelé a návštěvníci mohou těšit i na soutěže o ceny, a to NEJKRÁSNĚJŠÍ VÁNOČNÍ STROMEK nebo NEJLÉPE NADEKOROVANÝ STŮL. „Největším kladem veletrhu je nabídka několika tisíc dárků různorodého sortimentu na jednom místě. Na veletrhu pořídí návštěvníci i originály od výtvarníků a designérů, které v obchodním centru neseženou. Veletrh je koncipován nejen k nakupování dárků, ale také jako příjemný prožitek strávený u doprovodného programu, soutěží, kreativních workshopů a ochutnávek delikates a nápojů,“ říká manažerka veletrhu Jindra Konečná. Pomáháme dětem o Vánocích Projekt POMÁHÁME DĚTEM O VÁNOCÍCH představí tři charitativní projekty ULICE DĚTEM ON TOUR, DEJME ŠANCI DĚTEM a pomoc FOD KLOKÁNEK v rámci doprovodného programu veletrhu. Vystoupí zde desítky souborů, organizací a škol, proběhnou soutěže pro návštěvníky i vystavující. Nezisková organizace ULICE DĚTEM vystoupí s projektem ULICE DĚTEM ON TOUR s dynamickým tanečním, pěveckým i sportovním vystoupením... Čtěte více Příspěvek Nakupte dárky na Vánoce na největším předvánočním veletrhu STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.11.2016 06:00 |

Z drog mě dostali kluci z kapely, říká Štěpán z Divokýho Billa

Zpěvák a rapper skupiny Divokej Bill Štěpán Karbulka promluvil o své drogové minulosti. Nebýt kolegů z kapely, už by prý nebyl. To oni ho dostali do léčebny. Další články k tématu: VIDEO: Divokej Bill postavil pódium u nádraží. Hrál i Polívkova fintila RECENZE: Divokej Bill se na nové desce snaží měnit slámu za slávu Divokej Bill končí koncertní pauzu. K novince zahraje pouze patnáctkrát Divokej Bill: Jaký styl hrajeme? Pubescentní pubrockheavyfolkmetal Čechomor a Divokej Bill se spolu vrátí na pódia a natočili klip. Podívejte se Divokej Bill řeší problémy s drogami
25.10.2009 10:20 |

Osobnosti: Štěpán Karbulka (3 články)

VIDEOANKETA: Vyberte nejhezčí vánoční znělky českých televizí

Vánoční schéma českých televizních stanic provází jako každoročně sada svátečních znělek. Přestože si na nich stanice dávají vždy záležet, v jednom mají pech: advent a zimní svátky jsou časově ohraničeny. Za shlédnutí ale rozhodně stojí. Hlasujte pro tu, která se vám líbí nejvíc. Další články k tématu: Vánoce budou mimo hory na blátě, předvídají meteorologové i pozorovatelé Čtenářky si přes Vánoce chtějí udržet linii, mají tipy na recepty Vánoční dárky, které nadchnou sportovní hračičky a fajnšmekry Nejlepší česká vánoční píseň? Purpuře šlape na paty Neckářova Půlnoční RECENZE: Vánoční pohádka televizi rozsvítí, ale do kin jít nemusela Vánoce se blíží a s nimi opět Popelka. Co dalšího televize nabídnou? V anketě o nej vánoční znělky vítězí Prima, pomohly jí nové kanály
18.12.2011 00:05 |

Válka kapel: Krajčo je trapák, volají fandové Chinaski a Divokýho Billa! Jak tohle skončí?

Těžké zranění Michala Hrůzy (42) nedává spát nejen jenom jeho fanouškům, ale rozpoutalo takovou menší válku kapel na českém Facebooku, která doopravdy vznikla na základě rozhovoru "Richarda Krajča (37)":http://www.extra.cz/tema/richard-krajco pro sobotní vydání Mladé fronty.
21.07.2014 17:35 |

Osobnosti: Michal Hrůza (232 článků)

Pohodlný nákup v BILLA stop & shop

Prodejny BILLA stop & shop jsou na českém trhu unikátní. BILLA je ve spolupráci se společností Shell začala budovat již v roce 2014. Dnes je zákazníci naleznou na 42 čerpacích stanicích Shell po celé ČR. Zákazníci oceňují zejména čerstvý sortiment, který obvykle na čerpacích stanicích chybí.
20.04.2016 14:55 |

Festival Rock for People zasáhla průtrž mračen, vrcholem večera byli Muse

I letošní ročník festivalu Rock For People potvrdil tradici - bez deště to nejde. Drobné přepršky v pondělí odpoledne více než 23 tisíc diváků ve vyprahlém areálu vítalo. Večerní průtrž už méně, atmosféra však zůstala stále vřelá. Očekávaným vrcholem bylo večerní vystoupení britských Muse, na své si však přišli i milovníci punku a hardcoru nebo Čechomoru a Divokýho Billa.
05.07.2010 17:10 |

Polemic: Spolupráce s Paľem Haberou byla nejrychlejší

Nová studiová deska slovenské ska kapely Polemic je nazvaná HeyBa-Ba-Re-Bop a skupina jí oslavuje své pětadvacáté výročí. Pozvání k natáčení přijalo několik hostů, kteří činí album zajímavějším. Za všechny jmenujme Katarínu Knechtovou, Pavola Haberu, Matěje Rupperta nebo Divokýho Billa. Na otázky odpověděl zpěvák a kytarista Bejzo.
17.06.2013 14:30 |

Osobnosti: Pavol Habera (173 článků) , Katarína Knechtová (23 článků)

Krajčo, ty chachare! přiživuješ se na Hrůzovi! nadávali muzikanti frontmanovi kapely Kryštof

Stačil jeden nevinný rozhovor a muzikanti z nejslavnějších českých kapel se do sebe ostře pustili. Zpěvák Štěpán Karbulka (33) z Divokýho Billa a bubeník Ota Petřina alias Marpa (29) osočili frontmana kapely Kryštof Richarda Krajča (37), že se přiživuje na vážném zranění jejich kolegy Michala Hrůzy (43). Veřejně mu za to vulgárně nadávali.
21.07.2014 12:05 |

Osobnosti: Richard Krajčo (255 článků) , Štěpán Karbulka (3 články) , Ota Petřina (13 článků) , Michal Hrůza (232 článků)

Slunci i dešti hráli na Veveří Olympic, Rytmus, Monkey Bussines i Tomáš Klus

První moravská zastávka festivalu Hrady CZ přilákala i přes proměnlivé počasí tisíce lidí. Brněnským hradem Veveří se rozezněly písně No Name, Rytmuse, Divokýho Billa i Hentai Corporation.
16.08.2014 15:21 |

Osobnosti: Tomáš Klus (686 článků)

Vyjde akustický koncert Divokýho Billa

Kapela Divokej Bill chystá vydání svého prvního živého záznamu z akustického koncertu.
23.09.2014 10:36 |

Uplakaný Landa na pohřbu Tomana z Divokýho Billa: Jeho poslední přání bylo, aby se naši bratři usmířili, řekl nad rakví

Nejméně stovka rockerů, motorkářů, přátel a blízkých se přišla naposledy rozloučit s členem kapely Divokej Bill Lukášem Tomanem (†40). Na rakvi ležel věnec od dcery Karolíny, která po něm zůstala. Kamarád Daniel Landa se na pohřbu rozplakal, posléze nad rakví vyslovil Tomanovo poslední přání.
20.05.2015 13:50 |

Osobnosti: Daniel Landa (445 článků) , Lukáš Toman (4 články)

Hity, ploužáky a nářezy Divokýho Billa

Úvalská kapela Divokej Bill vydala kompilační box Platinum Collection. Kolekci si sama sestavila a písně na ní rozdělila podle následujícího klíče: na prvním cédéčku jsou singly, na druhém ploužáky a na třetím nářezy.
29.11.2015 10:35 |

Vánoční dekorace – rampouchy

Mnoho lidí má Vánoce spojené se zasněženou krajinou a zimními radovánkami, které si pamatují hlavně ze svého dětství. Bílé Vánoce a s nimi zimní pohádková krajina se však stávají čím dál vzácnějšími.  Nemusíte ale věšet hlavu. Poradíme Vám, jak vyzrát na globální oteplování a přesto si užít zimní ledové atmosféry. Světelné řetězy s rampouchy Iluzi zimy nevytvoří nic tak dokonale jako vánoční osvětlení led ve tvaru rampouchů. Světelné řetězy s blikajícím a stékajícím efektem v kombinaci se sněhem vytvoří krásnou vánoční světelnou dekoraci jako z horské chaty. Světle a teple bílé varianty vánočních světelných rampouchů jsou vhodné do interiéru i k lemování střech budov. Výhody LED vánočního osvětlení Váš dům či zahradu krásně rozzáří stylové dekorativní LED osvětlení určené pro venkovní použití. Navíc s ním ušetříte až 90% nákladů na energii oproti klasickým žárovkám a můžete je proto nechat svítit celou noc bez obav z vysokého účtu za elektřinu nebo brzkého opotřebování. Některé druhy led rampouchů disponují až 8 různými funkcemi, např. efektem padání meteorů nebo vodopádu. Nabízíme různé délky světelných řetězů a velikosti krápníků  8,5 – 30 cm, každý z nich je napájen trafem IP 44 pro venkovní použití s GS testem bezpečnosti. Samozřejmostí v našem e-shopu je vysoká kvalita za příznivé ceny. Solární venkovní vánoční osvětlení Naší speciální nabídkou je solární řetěz s ledovými rampouchy, který lze nabíjet na solární panel, tudíž Vám ušetří podstatnou část nákladů na vánoční osvětlení. Přesto vytvoří z vaší zahrady originální zimní království, a to bez zbytečného odběru energie. Také proto se stal v kategorii dekorativního osvětlení nejprodávanějším produktem. Stejně jako ostatní podobné produkty i tento ledový řetěz s rampouchy můžete mít během krátké doby u Vás doma a být tak včas připraveni na zimní sezónu. Příspěvek Vánoční dekorace – rampouchy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2015 09:21 |

Poctivý nálezce vrátil v Hradci balík peněz: Majitel se hledá

Nesli jste někdy u sebe větší obnos peněz, abyste zaplatili například dovolenou nebo novou televizi? Pak jste jistě celou dobu trnuli, jestli peníze někde neztratíte. Nějakému smolaři v Hradci Králové se však ve středu přesně taková věc stala. Příběh by ale mohl mít šťastný konec, peníze totiž nalezl poctivý člověk a předal je policii!
15.05.2016 13:30 |

Kalousek v ČT jako zaseklá deska: Drábek je slušný a poctivý muž

Podle ministra financí a místopředsedy TOP 09 Miroslava Kalouska je odcházející ministr práce a sociálních věcí Jaromír Drábek velmi slušný a poctivý muž. Drábek podle něj svou rezignací nastavil laťku hodně vysoko a je i odpovědný politik, neboť on se ničím neprovinil, přesto odešel. A sám. Tak tato slova několikrát dokola omílal Kalousek ve středečních Událostech, komentářích České televize, přičemž jeho óda na Drábka vůbec nebrala konce.
04.10.2012 11:55 |

Osobnosti: Miroslav Kalousek (5864 článků) , Jaromír Drábek (1069 článků)

04.10.2012 11:55 |

Poctivý nálezce odevzdal 20 000 korun zapomenutých v bankomatu

Poctivý nálezce odevzdal policii 20.000 korun, které našel v Třinci na Frýdecko-Místecku zapomenuté po výběru v bankomatu. Policie peníze vrátila majiteli. Informoval o tom dnes policejní mluvčí Vlastimil Starzyk.
24.01.2014 11:45 |

Šéfredaktor Blesku o antibiotikách v medech: Dobře krytý byznys s milionovými dotacemi?

KOMENTÁŘ: Dědeček. Včelky. Venkov. Kvetoucí stromy, sluncem zalité louky, lesy, pláně. A k tomu: Med. Český výrobek. Poctivý český výrobek. Aby ne poctivý, vždyť je odrazem samotné životní podstaty včel. Romantika sama. Stačí jen ochutnat.
30.11.2015 16:55 |