RECENZE: Písně, které lze ještě prodat

V roce 2013 vyšla prodejně vcelku úspěšná studiová deska americké rockové skupiny Bon Jovi nazvaná What About Now. Přinesla hit Because We Can, úspěšné turné, ale také odchod kytaristy Richieho Sambory. Prý se neshodl na dalších profesních krocích se zpěvákem Jonem Bon Jovim.
28.08.2015 15:40 |

Osobnosti: Richie Sambora (10 článků)

Cinu z "Tváře" koučovala vyléčená Urbánková: A prozradila tajemství písně!

Šok, radost i strach prožíval Jan Cina (28) během zkoušení písně Nadi Urbánkové (77) Závidím. Zpěvačka mu přišla s tréninkem osobně pomoci, a navíc prozradila tajemství nejen vzniku písně, ale i svého zdravotního stavu!
02.10.2016 05:10 |

Osobnosti: Jan Cina (81 článků)

Farma Bolka Polívky by se měla již brzy prodat v dražbě

Olšanská Farma Bolka Polívky na Vyškovsku, která je od dubna v konkurzu, by se měla již brzy prodat ve veřejné dražbě. Shodl se na tom věřitelský výbor koncem srpna, uvedla konkurzní správkyně Petra Hýsková ze společnosti Edl a partneři v insolvenčním rejstříku. Původní záměr je prodat farmu za 15 až 20 milionů korun, celkové pohledávky jsou zhruba 50 milionů.
04.09.2013 12:05 |

Osobnosti: Petr Bolek (36 článků)

Neuspějete, pokud se neumíte prodat a přesvědčit

Umět dobře řemeslo je jen polovina úspěchu. Druhá polovina úspěchu je umět svoji práci, svůj nápad prodat. Lidé mají představu o tom, čeho chtějí dosáhnout. Mají plány, jak toho dosáhnout. Tvrdě a s nadšením pracují. Ale úspěch nepřichází. Proč? Neumí mít vliv, neumí přesvědčit, neumí se prodat. To je blokuje.
29.03.2015 09:05 |

RECENZE: Pět volných dnů dalo dobré písně. Vychází nové album britské skupiny Blur

Britská kapela Blur, jedna ze dvou hlavních představitelek devadesátkového britpopu, vydala po dvanácti letech nové album. Jmenuje se The Magic Whip, písně vznikly především v Asii, a asi iniciovalo návrat druhé nejslavnější britpopové skupiny Oasis.
27.04.2015 16:05 |

Lucie Vondráčková o žárlivosti v showbyznysu: Kvůli tetě nesměla poslouchat Zagorku ani Janů!!

Zpěvačka Helena Vondráčková (67) zřejmě opravdu nemusí konkurenci. Jak jinak si lze vysvětlit, že svoji neteř Lucku nenechala poslouchat písně svých největších rivalek. Písně od Petry Janů a Hany Zagorové tak tenkrát zůstaly malé Lucce zapovězeny.
10.09.2014 05:15 |

Osobnosti: Lucie Vondráčková (1053 článků) , Helena Vondráčková (833 článků) , Petra Janů (373 článků) , Hana Zagorová (361 článků)

V Česku kvete černý obchod s tygry. Prodávají se vousy, penisy i „masox“

Počet tygrů žijících ve volné přírodě se poprvé za 100 let zvýšil. Přesto jich je stále kriticky málo. Velkým problémem je pytlačení. Na černém trhu tygrů lze prodat vše od fousů až po penis. Jeden gram tygřího masoxu se dá prodat až za 1500 korun. Nelegální obchodování tygřích produktů navíc vzkvétá i v České republice. Blesk.cz to řekla Dominika Formanová, odbornice na mezinárodní ochranu biodiverzity z České inspekce životního prostředí.
20.04.2016 06:20 |

Karel Gott: lidé kolem mě pomalu odcházejí

Karel Gott znovu těší své početné publikum: přichází s novým albem, které natočil s Big Bandem Českého rozhlasu a které obsahuje jeho srdci blízké, mnohdy dávné písně. Krásné písně. Album se jmenuje prostě, leč výstižně ...
02.11.2011 14:30 |

Osobnosti: Karel Gott (4228 článků)

Arónie a její pěstování

Arónie – neboli jeřáb černoplodý – je na pohled přitažlivý a na pěstování nenáročný keř, jehož plody jsou proslulé obsahem cenných látek prospěšných pro lidské zdraví. Hodí se pro pěstování jak v chudých půdách, tak i drsnějších polohách, lze jím osadit plochy okolo chalup či chat, ale i remízků nebo živých plotů. Arónii můžete pěstovat jako keř i strom, přičemž keře dosahují šířky dvou metrů a výšky od dvou a půl až do tří metrů. Plody arónie mají podobu černých bobulek a pyšní se pozitivními účinky na lidské zdraví: snižují hladinu cholesterolu v krvi obsahují přírodní sorbit, což je sladidlo vhodné pro diabetiky podporují imunitní systém posilují organismus Pěstování arónie Arónie má ráda sluníčko, proto byste jí měli vybrat pěkné, slunné místečko, kde se jí bude dobře dařit a kde vám bude dělat největší radost. Doporučujeme arónii zbytečně nezastřihávat, neboť sama udržuje poměrně pěkný tvar a optimální velikost. Dobrou zprávou je, že netrpí na žádné choroby nebo škůdce, díky čemuž vám rázem odpadá další starost a ještě více si tak budete bezproblémové pěstování arónie užívat. Jeřáb černoplodý kvete v květnu bílými květy. Poznáte jej podle oválných listů, které se na podzim zbarví do několika barev a potěší tak vaše oko svou různorodostí. Pravidelně a poměrně brzy plodí, kdy je třeba co nejdříve sklidit úrodu. Vhodný termín pro výsadbu tohoto keře je v průběhu října až do poloviny listopadu. Využití plodů Plody jeřábu černoplodého obsahují až 60% šťávy a lze je využít různorodými způsoby. Nejenže jimi můžete přibarvovat vína nebo vyrábět nejrůznější šťávy či nápoje, lze plody tohoto keře využít i pro výrobu marmelád, džemů, kompotů a zavařenin, mnoho lidí si plody suší a následně je v tomto stavu konzumují. Šťáva z plodů se doporučuje jako léčebný prostředek při arteroskleróze, vysokém krevním tlaku a anacidních gastritidách. Příspěvek Arónie a její pěstování pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
11.06.2016 15:55 |

Skvělé písně Richarda Müllera vybudili soutěžící k úžasným výkonům!

Česko Slovenská SuperStar se nezadržitelně blíží do superfinále, v němž už příští neděli diváci ukážou prstem na absolutního vítěze. Poslední tři finalisté tentokrát zpívali každý tři písně (za doprovodu jen akustických nástrojů, zato na pódiu sedělo dobře sedm hudebníků se smyčci). Dvě z nich patřily do repertoáru jedné z největších česko-slovenských hvězd, fenomenálního Richarda Müllera. Ukázalo se, že zpěváci rostou s kvalitou písní a byť je Martinu Chodúrovi, Dominice Staré i Miro Šmajdovi ještě teen, nebo jen o málo více, všichni tři se utkali s výtečnými skladbami a z tohoto zápasu vyšli vítězně. Jen škoda, že třetí song byl nahodile vybraný světový hit, klidně mohli tvůrci věnovat celý přenos jen a jen Müllerovým skladbám, má jich ostatně v repertoáru dost, a výtečných.
14.12.2009 06:15 |

Osobnosti: Richard Müller (329 článků) , Martin Chodúr (433 článků) , Richard Müller (329 článků) , Dominika Stará (99 článků)

Skončí Jakubiskovi bez střechy nad hlavou? Exekutoři jim chtějí prodat vilu!

Neslavná finanční bilance velkofilmu Bathory, který sice hodně stál, ale asi málo vydělal, režiséru Juraji Jakubiskovi a jeho ženě, producentce snímku Deaně, přidělává nemalé vrásky na čele. Jako by nestačilo, že Jakubisková byla nedávno nepravomocně odsouzena k podmínce za usmrcení chodce , nyní ještě obstavili exekutoři vilu manželů a chtějí ji prodat.
22.10.2013 19:05 |

Chcete vidět, jak to vypadá u Leonarda DiCapria doma? Prodává svůj luxusní bejvák, takže můžeme nahlédnout dovnitř!

"Leonardo DiCaprio":http://www.extra.cz/tema/leonardo-dicaprio se rozhodl prodat svou "luxusní vilu":http://www.extra.cz/tema/bydleni v americkém Malibu. Snaží se ji prodat už nějakou dobu, dříve ji nabízel za 23 milionů dolarů, ale jelikož ji rok ještě nikdo nekoupil, snížili realitní makléři cenu na 19 milionů dolarů.
28.12.2013 13:58 |

Radikálové z IS chtějí prodat Foleyho tělo za milion dolarů

Radikálové z Islámského státu chtějí údajně stále finančně těžit ze zavražděného amerického novináře Jamese Foleyho. Když nedostali výkupné za svého rukojmí, když byl ještě naživu, chtějí prodat alespoň jeho mrtvolu i s useknutou hlavou, a to za milion dolarů (22,3 milionu Kč).
13.12.2014 10:05 |

Osobnosti: James Foley (43 článků)

Maminky, přivydělejte si k mateřské!

Asi všichni rodiče to znají. Děti rostou a vám se doma hromadí oblečení a hračky. Možná jste je původně chtěla roztřídit a rozdat kamarádkám, ale pořád jste na to neměla čas. A hromady přibývají! Nepoškozené či značkové oblečení můžete jednoduše prodat. Uděláte tak radost jiné mamince a ještě si přilepšíte. Způsobů, jak věci prodat, je mnoho. Jaký je nevýhodnější?
11.08.2015 09:00 |

První česká recenze - Dragon’s Dogma: Dark Arisen je rozsáhlé RPG, které v rozšířené verzi nabízí ještě více možností!

(Recenze) Obrovské království k prozkoumání, děsivá monstra, obsáhlý vývojový systém postavy, akční souboje a k tomu ještě nové dobrodružství na temném ostrově. To je Dragon’s Dogma: Dark Arisen, rozšířená verze povedeného RPG, které je nyní ještě lepší než kdykoliv předtím.
12.05.2013 22:25 |

Jarní postřik ovocných stromů

Jaro láká všechny zahrádkáře a pěstitelé ven. Největším přáním každého je, aby vypěstoval krásné a zdravé rostliny. Proto do seznamu péči o zahradu patří i jarní postřik ovocných stromů, který je uchrání před škůdci a hnilobou. Právě jaro, kdy jsou stromky v rozpuku, je obdobím důležitým pro výběr správného postřiku. Těch existuje celá škála, proto je vhodné zmapovat si nabídku takových postřiků, které jsou určeny právě našim stromkům. Jaký zvolit postřik se dozvíte v našem článku. Jabloně a hrušně U jabloní se zaměříme na postřik proti červivosti, ale k dosti rozšířeným chorobám patří také strupovitost jabloní a hrušní. Projevuje se tak, že vznikají menší tmavé skvrnky na povrchu plodů. V některých případech dojde i k praskání zmiňovaných skvrn a následnému ztvrdnutí povrchu hrušek či jablek. Infekce nenapadá však jen plody, ale také listy stromků. Použít v tomto případě lze i univerzální postřiky, které obsahují insekticidy a určitý typ oleje – většinou minerální nebo řepkový. Postřik Aliekol patří k těm základním, který lze použít. Meruňky a jabloně U jablíček se dá použít výše zmíněný postřik Aliekol, případně počkat na dobu před kvetením, kdy je možné použít Duscus. Ten se zaměřuje hlavně na strupovitost a padlí. Po dokončení kvetení je vhodným prostředkem Zolone 35C – nepoužívat však dříve než dokvete jabloň. S houbovitými chorobami zatočí přípravek Dithane M45. Výbornou prevencí je také nasadit rovnou odrůdy odolné vůči strupovitosti a jiným nemocem. Meruňky lze ošetřit přípravkem Champion 50W – nutné je použít jej v období před pozdními jarními mrazy. Neméně důležitý je také postřik cílený proti monilinové hnilobě plodů meruněk. Jde o přípravek Horizon 250 EW. Broskvoně a další keře Velmi důležité je postřik broskvoní, protože tyto stromky jsou dost náchylné k různým plísním a chorobám. Jakmile se koncem února oteplí, je vhodné použít některý z osvědčených přípravků – například Champion 50 WP. Lépe je volit menší korunku broskvoně. Zapomenout nesmíme ani na postřik... Čtěte více Příspěvek Jarní postřik ovocných stromů pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
03.05.2016 03:05 |

Bojovat s cukrovkou lze i přírodní cestou

Proti cukrovce lze bojovat za pomoci zázvoru, chebule srdčité nebo hnojníku obecného.Cukrovka je opravdu závažná civilizační choroba, které lze samozřejmě předcházet vhodnou životosprávou. Existují  ale i další cesty, které pomáhají udržovat zdravou hladinu cukru v krvi. Prokázané jsou v tomto směru účinky některých bylin, nebo dokonce hub.
19.11.2016 12:05 |

Na festivalu politické písně Sokolov zvolí největšího papaláše

Festival politické písně, známý z dob komunismu, se vrací do Sokolova, spíše jde ale o jeho parodii. Organizátoři si ponechali starý název jako recesi a pozvali mimo jiné i skupiny jako Garage a Plastic People of the Universe, které by funkcionáři z původního normalizačního festivalu těžko "vydýchali". Součástí festivalu bude 20. června i vyhlášení výsledků ankety Český papaláš.
09.06.2009 16:45 |

Václav Neckář devět let po mozkové mrtvici: Své písně se stále musím učit!

Václav Neckář (68) nedávno všechny vystrašil kolapsem, mluvilo se i o druhé mozkové mrtvici. Ta ale naštěstí neudeřila a zpěvák a také herec pokřtil album největších hitů. Šípu prozradil, které písně se kvůli publiku znovu učí, kdy se v životě cítil nejlépe i to, jestli se v současné době stýká s Helenou Vondráčkovou.
12.04.2011 00:25 |

Osobnosti: Helena Vondráčková (833 článků) , Václav Neckář (254 článků)

Mé písně jsou národní bohatství, ale rozhlas je nehraje, stěžuje si Vondráčková

Zpěvačka Helena Vondráčková si stěžuje, že Český rozhlas nehraje její písně. Podle jejího manžela a manažera Martina Michala jde o cenzuru. Vondráčková se nechala slyšet, že skladby, které zpívá, zlidověly a staly se národním bohatstvím, proto je má Český rozhlas pouštět. Rada Českého rozhlasu stížnost odmítla.
26.05.2011 09:45 |

Osobnosti: Helena Vondráčková (833 článků) , Martin Michal (289 článků)