Recenze: Otevřete knihu Magická místa z filmu a vejděte do Bradavic

Harry Potter – magická místa z filmů je doslova kouzelný průvodce po notoricky známém světě Harryho Pottera tak, jak jej známe z filmů. Nečekejte ale jen klasické fotky z natáčení, tahle knížka vám poskytne mnohem, mnohem víc.
12.08.2016 08:10 |

Osobnosti: Harry Potter (1210 článků)

Jak se zbavit bradavic

Jak se zbavit bradavic? S touto otázkou si začne lámat hlavu každý, komu se tyto nevzhledné drobné výrůstky objeví kdekoli na těle. Jedná se o důsledek virové infekce, kterou způsobuje lidský HPV papilomavir – ten je viníkem nadměrného růstu rohových buněk a namožení kožního vaziva. Bradavice se neptají a nečekaně se objevují jak u obou pohlaví bez ohledu na věk – nejčastěji ale trápí děti a dospívající. K rozvinutí bradavic dochází při oslabení imunitního systému organismu. K jejich vzniku hodně přispívá i poranění kůže či ekzém. Ačkoli si to většina lidí neuvědomuje, bradavice jsou vysoce nakažlivé a „chytit“ je tak můžete daleko rychleji, než si myslíte. V dnešním článku se společně podíváme na způsoby, jak se zbavit bradavic. Jak se zbavit bradavic bez návštěvy lékaře? Přemýšlíte, jak se zbavit bradavic i bez nutnosti navštívit specializovaného kožního lékaře, který by bradavice zmrazil a vyřízl? Pak si nenechte ujít následující řádky, které vám prozradí hned několik tipů na přírodní odstranění nevzhledných výrůstků, které jsou v pohádkách připisovány děsivým ježibabám! Ananas Chcete-li se zbavit bradavic, pak vsaďte na šikovného pomocníka – ananas. Kupte si čerstvý ananas, který nakrájejte na kolečka či na kostičky a postižené místo jím potírejte každý den po dobu pěti dní. Nanesenou šťávu z ananasu nechte na bradavici působit alespoň 4-5 hodin, nejlépe tedy přes noc, kdy vás to nebude nijak omezovat či obtěžovat. Poté pokožku omyjte čistou vodou. V případě neúspěchu proces o několik dní později opakujte. Česnek Jestliže někdo přemýšlí nad způsobem, jak se zbavit bradavic, jako první alternativa jej napadne česnek. Ten sice moc vábně nevoní, ale co se bradavic týče, dokáže hotové zázraky – ne nadarmo je hojně využíván v přírodním lékařství. Česnek rozdělte na stroužky, z jednoho z nich poté odkrojte silnější plátek a asi na 5 minut jej položte na bradavici. Počítejte s tím,... Čtěte více Příspěvek Jak se zbavit bradavic pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.07.2016 04:50 |

Megashow Magická noc vyvrcholil charitativní projekt Blesk - Srdce pro děti, během níž se vybralo 5,5 milionu korun, které poputují na pomoc nemocným dětem. Vyzpovídali jsme pro vás hosty večera, která noc byla pro ně právě ta magická?
16.12.2010 17:10 |

Magická noc Srdce pro děti

Benefiční show Magická noc na podporu projektu srdce pro děti deníku Blesk proběhne 15. prosince 2010 od 20:00 hodin v prostorách Tesla arény v Praze, v přímém přenosu na TV Prima.
22.11.2010 16:40 |

Magická noc: Petr Kolář zpíval malým pacientům

To bylo ale těšení! Malí pacienti z dětského oddělení Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi snad nemohli ve čtvrtek ani dospat. Všichni věděli, že mezi ně přijde zpěvák Petr Kolář. Je jednou z velkých hvězd benefičního koncertu Magická noc, jehož výtěžek půjde na pomoc dětem ve čtrnácti českých nemocnicích.
22.11.2010 20:00 |

Osobnosti: Petr Kolář (458 článků)

Magická noc: Machálková potěšila nemocné děti

Za necelý měsíc proběhne velký benefiční koncert Magická noc Srdce pro děti. Jeho součástí je i nadační sbírka. Výtěžek z dárcovských esemesek, které můžete už teď posílat, poputuje na dětská oddělení čtrnácti českých nemocnic. Finanční příspěvek od vás udělá určitě velkou radost také dětem z nemocnice v Chebu, kam přijela potěšit malé pacienty i Leona Machálková a skupina Turbo.
23.11.2010 05:05 |

Osobnosti: Leona Machálková (422 článků)

Magická noc: Karel Gott bude tančit

Karel Gott (70) bude tančit. Slavík se rozhodl, že na ojedinělé charitativní show Magická noc Srdce pro děti předvede svoje taneční umění společně s dívčí skupinou 5Angeles, se kterou nedávno nazpíval duet Hvězdný rej. A právě na benefičním koncertu bude mít píseň svoji velkou premiéru.
24.11.2010 08:35 |

Osobnosti: Karel Gott (4417 článků)

Řádění upírů v zemi elfů na videu z Magicka datadisku

Nezapomněli jste doufám na jeden z nezávislých „hitů“ loňského roku, akční RPG Magicka? Nezkušeným tvůrcům z Arrowhead sice nějaký ten týden po vydání v lednu loňského roku trvalo, než hru dali do „cajku“, ale pak už to jelo jako po másle: prodeje rostly, jako atomové houby v okolí Dukovan (jde to do milionů), jeden datadisk střídal druhé DLC a před fanoušky...
11.12.2010 18:50 |

Magická noc: Karel Gott se třásl strachy z tance s andílky 5Angels!

Charitativní show Magická noc projektu Srdce pro děti - noc plná hudby, kouzel a největších hvězd českého showbyznysu v čele s Karlem Gottem - skončila a přinesla magických 5 460 867 korun pro nemocné děti. Vystoupila spousta umělců české popové i taneční scény. Například Karel Gott se přiznal, že se bál tance s dívkami skupiny 5Angels, se kterou zpíval! Prý si do poslední chvilky trénoval taneční kroky na chodbě.
15.12.2010 19:55 |

Osobnosti: Karel Gott (4417 článků)

Magická noc: Gott se bál tance, ale vybralo se přes pět milionů

Blesk již tři roky pomáhá dětem projektem Srdce pro děti. Ve středu večer se konal charitativní koncert Magická noc, na kterém vystoupilo bez nároku na honorář mnoho hvězd českého showbyznysu. V pražské Tesla Areně se vystřídaly celebrity jako Karel Gott, Leona Machálková nebo Petr Kolář. A díky vám, čtenářům, se podařila vybrat neuvěřitelná suma - 5 460 867 korun!
16.12.2010 05:05 |

Osobnosti: Karel Gott (4417 článků) , Leona Machálková (422 článků) , Petr Kolář (458 článků)

Praha je magická, píše zpěvák, kterému hrozí deset let českého kriminálu

Americký metalista Randy Blythe (41), který je od pondělka souzen za zabití fanouška, se mění v pošetilého romantika. Na internetu květnatě popisuje svoje toulky městem. Praha je podle něj magická. Ačkoliv mu zde hrozí deset let vězení!
07.02.2013 17:15 |

Osobnosti: Randy Blythe (59 článků)

Připravte se: Přichází magická Valpuržina noc! Co vás čeká?

Naši předci se poslední dubnovou nocí definitivně loučili se zimou. Teď nastává období světla, které vydrží opět až do Dušiček. Filipojakubská či Valpuržina noc je magická a je předzvěstí měsíce lásky - máje.
30.04.2017 17:20 |

Výhody a nevýhody e-knížek

Ve světě moderních technologií je více než jasné, že pokrok se nedá jen tak zastavit. Postupně se některé věci stávají zastaralými a jsou nahrazeny novými postupy. To však neplatí ve všech případech. Někdy mohou vedle sebe existovat staré i nové metody a obě mají něco do sebe. To se týká například knih. V dnešním článku si popíšeme výhody a nevýhody elektronických knih. Zatímco jeden dává přednost modernímu pojetí, druhý má pocit, že nic nenahradí starou dobrou tištěnou knihu. Osobně preferuji obě varianty, podle situace. Jak jste na tom se čtením knih vy? A ke které verzi se přikláníte? Stručný popis e-knihy Tento pojem je dost obsáhlý, protože pojem elektronické knihy se od sebe liší v mnohém. Pojem e-kniha může představovat podobu knihy, kterou si přečtete například v PDF na svém počítači, tabletu, chytrém telefonu, ale také zařízení, které slouží k četbě knih v digitální podobě. Při nákupu e-knihy musíme mít na paměti především formát, ve kterém bude. Ty nejenže nemusí na některých čtecích zařízeních fungovat, protože daný formát nepodporují, ale ovlivněn je i vzhled textu – požitek s četby. Formáty e-knih lze rozdělit do několika skupin. Do první se řadí speciální formáty určené právě pro e-čtečky. Výhodou tady je, že dokážou přizpůsobit rozložení textu podle velikosti displeje. Mezi nevýhody patří, že e-čtečky nepodporují zároveň všechny formáty, a je tady nutné hlídat si daný formát. Další skupinu tvoří běžné formáty DOC, DOCX, RTF, TXT, HTML. I tady platí, že se umí přizpůsobit velikosti displeje. Poslední skupinu tvoří nejběžněji využívaný formát PDF. Ten má tu výhodu, že jej otevřete téměř všude, pokud však není kódovaný a nemusí se zobrazovat v plné kvalitě. Je dobré si hlídat, zda PDF není opatřeno DRM kódem či jiným. Pokud jej vaše čtečka nepodporuje – knihu si nepřečtete. Výhody a nevýhody e-knih Mezi nevýhody patří to, že jen stěží si někde na pláži přečtete... Čtěte více Příspěvek Výhody a nevýhody e-knížek pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
12.10.2015 21:00 |

Recenze: Atentát na Heydricha. Co napsali do poslední vůle Kubiš a Gabčík?

29. prosince 1941 vyskakují nad územím protektorátu Čechy a Morava skupiny Silver A, Silver B a Anthropoid, aby po dlouhých měsících, 27. května 1942, českoslovenští parašutisté Jozef Gabčík a Jan Kubiš spáchali atentát na zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha. Pokud máte pocit, že o tomto, pro náš národ tak důležitém činu víte všechno, otevřete knihu Františka Emmerta, která nese prostý název: Atentát na Heydricha. Budete překvapeni.
25.05.2016 14:20 |

Osobnosti: Jan Kubiš (50 článků) , Jozef Gabčík (20 článků) , František Emmert (22 článků)

Zaoralová pokřtila ve Varech knihu o slovenském filmu

Mimořádně pečlivě připravenou knihu britského autora Petera Hamese The Best of Slovak Film (To nejlepší ze slovenského filmu) pokřtila za účasti Hamese a Petera Dubeckého, generálního ředitele Slovenského filmového ústavu, který knihu vydal, umělecká poradkyně festivalu Eva Zaoralová.
04.07.2013 05:35 |

Středozemní moře: Kde ještě není vyprodáno?

Sehnat dovolenou ve stínu mešity je letos mnohem snazší a levnější, než bylo dřív. Když ale chcete mít především pocit bezpečí, možností ubývá. Vybrali jsme pro vás bezpečná místa u Středozemního moře, kam se ještě vejdete, ať máte požadavky jakékoliv.
15.06.2016 07:00 |

Sandra Bullock slibuje svou nahotu ve filmech!

Herečku Sandru Bullock (44) natolik ohromil úspěch nového filmu Návrh (Proposal), ve kterém se svlékla, že herečka slíbila, že odteď se bude objevovat nahá v každém dalším filmu! „Jestli bude pokladna jako teď, tak se v každém filmu svléknu! I když mi bude 70, všechno na mě bude viset a budu se objevovat jen náhodně ve filmu,“ řekla pro TV show GMTV. Film, ve kterém hrají taky Betty White a Ryan Reynolds, vydělal odhadem 34 milionů dolarů během tří dnů, kdy se dostal do kin. „Jen do toho! Přestavte si mě představit v 70-ti letech, jak se procházím nahá ve filmu? Zac Efron! Zac Efron dělá obrovský film a tam jsem já, v pozadí běžím nahá. Pořád tam a zpět, dokud si někdo nevšimne. Je vyprodáno a všichni mě chtějí v tom filmu vidět!“ říká Sandra Bullock. Herečka pak pokračuje a říká, že klíč k úspěchu vydělávajícího filmu není ve filmových zamlžených scénách o sexu, ale o tom být nahý a legrační. „Když jste bez oblečení a zkoušíte být sexy, nikdy nevyděláte tolik, jako když jste nazí a legrační,“ říká herečka. „A všimli jste si jak Will Ferrell svléká v každém filmu své kalhoty? Já to odteď budu dělat taky. Akční filmy – všude nahá.“
15.07.2009 08:40 |

Osobnosti: Sandra Bullock (263 článků) , Ryan Reynolds (161 článků) , Zac Efron (152 článků) , Will Ferrell (31 článků) , Betty White (3 články)

Tom Cruise natočí Mission Impossible 4

Třikrát a dost herci Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Tomu Cruisovi nic neříká. A proto teď podepsal všechny potřebné smlouvy a natočí čtvrtý díl filmu s titulem Mission Impossible . Sám se počtvrté zhostí role neohroženého Ethana Hunta. Do kin by měl snímek vstoupit v květnu 2011 a na produkci se bude podílet také J. J. Abrams .
12.02.2010 18:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (882 článků)

Samoobsluha bez zaměstnanců: Otrávené pokladní tam nahrazuje mobil

Zní to jako z nějakého sci-fi filmu. Vejdete do samoobsluhy, a... obsloužíte se tam dloslova sami. Nejsou tam totiž žádní zaměstnanci. Nakoupíte tam s pomocí mobilu a jednou za měsíc vám pak přijde faktura. Nevěříte? Ve Švédsku to funguje.
26.03.2016 21:40 |

Joanne Rowling: Pokračování možná bude!

Prvních šest dílů »potterovské« ságy po celém světě doposud vydělalo neuvěřitelných 100 miliard korun! A další miliardy přibudou díky nejnovějšímu filmu o kouzelníkovi z Bradavic, který bude mít dvě části a má být zatím poslední!
18.11.2010 12:05 |

Osobnosti: Joanne Rowling (59 článků)