Recenze: Osudová láska Prvního konce se rodí a umírá na pozadí důležitých historických událostí

Katherine a Matthew se potkávají napříč stoletími. Jsou jeden pro druhého určení a jejich láska tak překonává války, pohromy, nemoci i smrt. Rodí se znovu jen, aby umíral jeden druhému v náručí. Co ale za tímto podivným osudem stojí?
28.11.2016 09:05 |

To si osudová láska Havlové nezasloužila! Ostuda na hrobě a zvláštní výmluvy

Ještě před smrtí si rozhlasový režisér Radvít Novák (†63) napsal vlastní verš k vytesání na náhrobní kámen. Od jeho smrti uběhl už měsíc a na hrobě není ani čárka. Taková ostuda! Jestlipak to ví jeho osudová láska a bývalá manželka Dagmar Havlová (62)?
11.12.2015 12:00 |

Osobnosti: Dagmar Havlová (1040 článků)

10 vzácných historických fotografií, které zachycují tragické i úsměvné události, II. část

Ve druhém dílu našeho miniseriálu (první díl naleznete **"zde":http://www.extra.cz/10-vzacnych-historickych-fotografii-ktere-zachycuji-tragicke-i-usmevne-udalosti-i-cast**) vám přinášíme dalších 10 zajímavých historických snímků.
14.04.2014 15:30 |

LÁSKA POD LUPOU: Nejvíc bolela smrt dcery, přiznali manželé Davidovi

Poprvé se viděli v roce 1984, když oba slavili velké úspěchy ve svých kariérách. Ani jeden o druhém paradoxně nikdy předtím neslyšel. Michal a Marcela Davidovi to přiznali v Lásce pod lupou, kde každý zvlášť odpovídá na stejné otázky. Za nejtěžší okamžik považují smrt desetileté dcery Michaely. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: 22 let a nahota. Kynychová s manželem se představují LÁSKA POD LUPOU: Nejtěžší byly dva potraty, říkají Saudek a Hodková LÁSKA POD LUPOU: Miluju večerní ňuchňání, říká o vztahu Doubravová LÁSKA POD LUPOU: Nechtěl si mě vzít, říká herečka Filippi o manželovi LÁSKA POD LUPOU: Dostává mě její tajná piha, říká Kříž o přítelkyni LÁSKA POD LUPOU: Spojují nás vášně, říkají Emma Smetana a Jordan Haj
10.06.2013 00:55 |

Osobnosti: Jordan Haj (69 článků) , Emma Smetana (355 článků) , Michal David (1177 článků) , Marcel Kříž (1 článek) , Michaela Tomešová (103 článků) , David Jordan (1 článek)

RECENZE: Česká osudová data očima profesionálů

Roky 1945, 1968, 1969 a 1989 byly milníky historie naší země. Výstava Česká osudová data, která probíhá v pražském Českém centru, ukazuje prostřednictvím fotografií profesionálních reportérů tyto zásadní chvíle.
21.08.2014 12:30 |

Kylie Minogue ukázala své slavné pozadí v plavkách bez retuše

Jako by chtěla říct: "Pořád na to mám!" Zpěvačka Kylie Minogue dala na internet fotku svého pozadí v plavkách, kterou pořídila její kamarádka na dovolené. V pětačtyřiceti letech si to může dovolit. Další články k tématu: Kylie Minogue končí dočasně se zpěvem. Bude se věnovat herectví RECENZE: Předělávky z Abbey Road jsou nejlepší deskou Kylie Minogue VIDEO: Kylie Minogue zazpívala a roztančila prince Charlese Kylie Minogue provokuje a ukázala nahé pozadí Van Damme přiznal aférku s Kylie Minogue: Podlehne jí každý Kylie Minogue si zahrála lesbickou scénu s vnučkou Elvise Presleyho Oblečená neoblečená Kylie Minogue znovu předvedla dokonalé pozadí
28.07.2013 11:10 |

Osobnosti: Kylie Minogue (316 článků) , Elvis Presley (143 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Už máme byt i psa, říká Veronika Stýblová ze SuperStar

Devatenáctiletá Veronika Stýblová, která byla výrazným hlasem poslední SuperStar, je čtyři měsíce šťastně zadaná. S partnerem, který je o šest let starší a kterého poznala v gay baru, už dokonce bydlí. V Lásce pod lupou dostali stejné otázky, každý ale odpovídal zvlášť. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Poprvé žárlím, říká pěvkyně Kalivodová o nové lásce LÁSKA POD LUPOU: Dům, děti a rybičky, plánují mladí manželé Hejdovi LÁSKA POD LUPOU: Přebral jsem ji kamarádovi, řekl o Šípkové její muž LÁSKA POD LUPOU: Ondráčková se odhalila i s přítelem a přiznala svatbu LÁSKA POD LUPOU: Nejvíc bolela smrt dcery, přiznali manželé Davidovi
22.08.2009 08:45 |

Osobnosti: Ricky Martin (75 článků) , Veronika Stýblová (54 článků) , David Kalivoda (5 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Plnoletý Bendig odhodil stud i se sexy přítelkyní

Letos na Valentýna oslavil zpěvák Jan Bendig osmnáctiny. Do plnoletosti ale vcházel zamilovaný až po uši. Jeho vyvolenou je vrstevnice Miroslava Pikolová. Jak moc se milují a znají, odhalil videorozhovor iDNES.cz. Stejné otázky jsme jim pokládali zvlášť. Rozhovor doprovázejí svůdné fotky Lenky Hatašové. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Vezmeš si mě? zašeptal Řepka Erbové u stromku LÁSKA POD LUPOU: Vojtkovi pózovali bez kabátu, ale s vášní v srdci LÁSKA POD LUPOU: Gavriely a Tran se poprvé odhalili fyzicky i duševně LÁSKA POD LUPOU: Válková se odhalila i s partnerem, fotky chce na zeď LÁSKA POD LUPOU: Podhůrský s mladší partnerkou odhalili nejen těla
06.03.2012 01:35 |

Osobnosti: Jan Bendig (230 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Nejtěžší byly dva potraty, říkají Saudek a Hodková

Uznávaný fotograf Jan Saudek a novinářka Pavla Hodková tvoří pár dlouhých osm let. Brzy jej zřejmě zpečetí svatbou, kterou si slíbili i před kamerou iDNES.cz. V Lásce pod lupou otevřeně promluvili o všem, co jejich soužití přineslo. Mimo jiné dva potraty, ale i dvě zdravé děti. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Miluju večerní ňuchňání, říká o vztahu Doubravová LÁSKA POD LUPOU: Nechtěl si mě vzít, říká herečka Filippi o manželovi LÁSKA POD LUPOU: Dostává mě její tajná piha, říká Kříž o přítelkyni LÁSKA POD LUPOU: Spojují nás vášně, říkají Emma Smetana a Jordan Haj LÁSKA POD LUPOU: Večeře a rovnou pusa, vzpomínají Vondráčková a Michal
14.05.2013 03:45 |

Osobnosti: Jan Saudek (316 článků) , Pavla Hodková (32 článků) , Jordan Haj (69 článků) , Emma Smetana (355 článků) , Pavel Kříž (188 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Poprvé žárlím, říká pěvkyně Kalivodová o nové lásce

Operní pěvkyně Andrea Kalivodová je žena, která miluje celým srdcem. A ne jinak je tomu prý i ve vztahu s podnikatelem Radkem Tögelem, se kterým randí teprve krátce. V Lásce pod lupou se odhalili nejen fyzicky, ale i duševně. Na stejné otázky odpovídali zvlášť. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Dům, děti a rybičky, plánují mladí manželé Hejdovi LÁSKA POD LUPOU: Přebral jsem ji kamarádovi, řekl o Šípkové její muž LÁSKA POD LUPOU: Ondráčková se odhalila i s přítelem a přiznala svatbu LÁSKA POD LUPOU: Nejvíc bolela smrt dcery, přiznali manželé Davidovi LÁSKA POD LUPOU: 22 let a nahota. Kynychová s manželem se představují
03.09.2013 01:00 |

Osobnosti: Andrea Kalivodová (160 článků) , David Kalivoda (5 článků)

Nová DVD: Líbánky, Láska na inzerát, Láska přes internet, Láska s výstrahou

Tento týden vychází film Líbánky Jana Hřebejka, který reprezentoval českou kinematografii na MFF Karlovy Vary. Blížící se Valentýn je příležitostí podívat se na filmy Láska na inzerát, Láska přes internet a Láska s výstrahou. A až té lásky bude dost, můžete si dát akční krimikomedii 2 zbraně.
04.02.2014 07:05 |

Osobnosti: Jan Hřebejk (297 článků)

Česká osudová data 1945, 1968, 1969, 1989

Historické milníky nedávné české historie, roky 1945, 1968, 1969, 1989, připomínají Česká centra výstavou s názvem Česká osudová data.
17.08.2014 14:41 |

Sophiina volba: Mám dítěti říct, že umírá?

Řekli byste dítěti, že umírá na rakovinu? Heather to neudělala a věří, že právě to dceři prodloužilo život...Když se Heather dozvěděla, že její dcera Ellie umírá na rakovinu, rozhodla se, že jí tuto skutečnost zamlčí, aby jí nezkazila dětství. Dodnes si myslí, že udělala dobře a že jí tím prodloužila život o několik měsíců.
18.08.2010 09:20 |

Poslední role Vladimíra Čecha (†61): Hrál doktora, který umírá!

Z toho jde mráz po zádech! Za svůj život ztvárnil Vladimír Čech (†61) bezpočet rolí. Ale ta poslední byla takřka osudová. Úspěšný televizní moderátor hrál doktora, který je nemocný a během několika dílů umře. Čech však již tenhle part nezvládl odehrát až do konce.
22.03.2013 16:35 |

Osobnosti: Vladimír Čech (128 článků) , Vladimír Čech st. (77 článků) , Vladimír Čech (129 článků)

Filmové premiéry - Happy Feet 2, Děti moje a Láska je láska

Tento týden vstupuje do kin pokračování populárního animovaného filmu Happy Feet, George Clooney se představuje jako otec na plný úvazek ve snímku Děti moje, a o tom, že láska květe v každém věku a nezná žádné hranice vypráví český film Láska je láska.
19.01.2012 16:05 |

Osobnosti: George Clooney (672 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Chci být mladý táta, přiznal po boku přítelkyně Foret

Zpěvák Michael Foret, který se proslavil díky soutěži SuperStar, nafotil první odvážné snímky s přítelkyní Eliškou Michelovou. Odhalili se pro seriál Láska pod lupou, v rámci něhož odděleně dostávali stejné otázky. Podívejte se, jak moc se znají a jak se jejich názory na společný život shodují. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Plnoletý Bendig odhodil stud i se sexy přítelkyní LÁSKA POD LUPOU: Vezmeš si mě? zašeptal Řepka Erbové u stromku LÁSKA POD LUPOU: Vojtkovi pózovali bez kabátu, ale s vášní v srdci
27.03.2012 01:15 |

Osobnosti: Michael Foret (86 článků) , Eliška Foret (6 článků)

27.03.2012 14:48 |

LÁSKA POD LUPOU: Nechtěl si mě vzít, říká herečka Filippi o manželovi

Herečka Gabriela Filippi a sportovní komentátor Pavel Karoch kráčejí společným manželským životem už šestnáct let. Vychovávají spolu dvě děti a pro ty tanečně nadané dokonce chystají společný projekt - multidance camp. V Lásce pod lupou jsme oběma položili stejné otázky, každý na ně ale odpovídal zvlášť. Další články k tématu: Děti Gabriely Filippi mají jasno: dcera bude herečka, syn fotbalista LÁSKA POD LUPOU: Dostává mě její tajná piha, říká Kříž o přítelkyni LÁSKA POD LUPOU: Spojují nás vášně, říkají Emma Smetana a Jordan Haj LÁSKA POD LUPOU: Večeře a rovnou pusa, vzpomínají Vondráčková a Michal LÁSKA POD LUPOU: První pusa? Petr Svoboda s manželkou si nevzpomínají
19.04.2013 09:55 |

Osobnosti: Petr Svoboda (455 článků) , Gabriela Filippi (12 článků) , Petr Svoboda (446 článků) , Petr Svoboda (455 článků) , Jordan Haj (69 článků) , Emma Smetana (355 článků) , Pavel Kříž (188 článků) , Pavel Svoboda (286 článků) , Pavel Svoboda (285 článků) , Pavel Svoboda (286 článků) , Pavel Svoboda (286 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Dům, děti a rybičky, plánují mladí manželé Hejdovi

Třiadvacetiletá moderátorka Zorka Hejdová a devětadvacetiletý programový šéf rádia Kiss Proton Míra Hejda se poznali před pěti lety zcela náhodou. První rande sice moc nevyšlo, ale v cestě k oltáři jim nezabránilo. Ano si řekli v červnu na zámku Blatná. Jedinou krizí v jejich vztahu bylo zatím tapetování. V Lásce pod lupou odpovídali na stejné otázky zvlášť. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Přebral jsem ji kamarádovi, řekl o Šípkové její muž LÁSKA POD LUPOU: Ondráčková se odhalila i s přítelem a přiznala svatbu LÁSKA POD LUPOU: Nejvíc bolela smrt dcery, přiznali manželé Davidovi LÁSKA POD LUPOU: 22 let a nahota. Kynychová s manželem se představují
12.08.2013 00:35 |

Osobnosti: Míra Hejda (95 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Píše něžné SMS, i když vedle něj spím, říká Rottrová

Už více než osm let žije dvaasedmdesátiletá zpěvačka Marie Rottrová po boku Milana Říhy, s nímž prožívá jednu velkou romantiku. Jinak se o jejich soužití mluvit nedá. Oba se nyní těší na zpěvaččino mimořádné vánoční turné, které startuje v pondělí. V Lásce pod lupou odhalili, jak se znají. Další články k tématu: LÁSKA POD LUPOU: Důchod a pejsci, plánuje Věra Martinová s manželem LÁSKA POD LUPOU: Už máme byt i psa, říká Veronika Stýblová ze SuperStar LÁSKA POD LUPOU: Žárlivost je koření vztahu, říká manželka Víta Olmera LÁSKA POD LUPOU: Poprvé žárlím, říká pěvkyně Kalivodová o nové lásce
02.12.2013 00:25 |

Osobnosti: Marie Rottrová (237 článků) , Věra Martinová (93 článků) , Vít Olmer (97 článků) , Veronika Stýblová (54 článků)