RECENZE: Ornamentální odlesky Camusova Caliguly

05.11.2015 16:20 |

Osobnosti: Ondřej Brousek (83 článků)

Hrobku zhýralého císaře Caliguly našla italská policie

Ztracená hrobka nechvalně známého římského císaře Caliguly byla objevena v Itálii.
18.01.2011 13:45 |

Z narozenin šikanovaného chlapce se stala celosvětová událost

Kanaďanka Melissa Camusová chtěla svému synovi Odinovi uspořádat k 13. narozeninám úžasnou oslavu. Jenže nikdo z jeho spolužáků nepotvrdil pozvánku. Postěžovala si tak na sociálních sítích, a aniž by to plánovala, zařídila Odinovi oslavu, o jaké se mu ani nesnilo, uvedl server CTV News.
27.03.2015 15:11 |

Nový altán botanické zahrady v Praze: Posluchárna i čajovna v jednom

Návštěvníci Botanické zahrady hl. města Prahy v pražské Troji budou mít možnost už na podzim využít nového altánu. Ten bude multifunkční, má totiž sloužit jako přednášková síň, posluchárna a čajovna v jednom. Lidé v altánku naleznou také útočiště v případě deště. Dřevěná budova bude stát v ornamentální zahradě.
07.07.2016 10:30 |

5 třpytivých modelů na Grammy, ze kterých přecházel zrak: Která z hvězd byla v metalické róbě víc sexy?

Mezi honosnými róbami na "56. ročníku předávání cen Grammy":http://www.extra.cz/ceny-grammy-ovladlo-duo-daft-punk-behem-ceremonialu-doslo-ke-svatbe-homosexualnich-paru-ktere-oddavala-madonna v losangeleském Staples Center zavládly i velmi třpytivé modely s metalickými odlesky.
27.01.2014 12:45 |

Hamilton si musí rvát vlasy: Tohle nafotila jeho ex Nicole Scherzinger

Jestli chtěla Nicole Scherzinger  (36) ukázat Lewisi Hamiltonovi (30), o co přišel, nemohla si vybrat lepší způsob. Spoře oděná se nechala zvěčnit v dráždivých pozicích, kdy na její snědou pokožku dopadaly odlesky paprsků z vodní hladiny. Zpěvačka vystřídala rovnou tři stylingy a jen těžko se dá určit, kde je nejvíc sexy.
03.03.2015 09:55 |

Osobnosti: Nicole Scherzinger (152 článků)

Jak správně vybrat dioptrické brýle 1. část

Dioptrické brýle v dnešní době nepředstavují nevzhledný módní doplněk, za který se dříve lidé styděli. Dávno odzvonilo dobám, kdy byly k dostání pouhé tři modely dioptrických okulárů, mezi kterými jste si chtě nechtě museli vybrat a následně jste se potkávali s dalším nespočtem lidí, kterým obličej „zdobil“ ten samý kousek. V dnešní době jsou dioptrické brýle považovány za doplněk, za který se rozhodně stydět nemusíte, ba naopak mnoho lidí si na jejich vzhledu dokonce zakládá! Jestliže i vy nosíte dioptrické brýle, pak je náš dnešní článek určený právě pro vaše oči, neboť vám prozradí základní tipy a triky pro jejich správný výběr. Nechte si poradit, nebudete litovat! Odpovězte si na otázku: Na co budu dioptrické brýle používat? Vydat se na nákup nových dioptrických brýlí může být pro mnohé ženy nachlup to samé, jako nákup oblečení, bot či jiných vkusných doplňků. Což o to, je samozřejmě dobře, když se tohoto úkolu zhostíte s nadšením i chutí, ovšem ještě než vezmete obchod s brýlemi útokem, udělejte si jasno v otázce, na co vlastně budete nové dioptrické brýle používat. Jestliže budete brýle nosit celý den, věnujte svou pozornost kvalitním obrubám s plastovými tvrzenými skly – jsou totiž mnohem lehčí a odolnější vůči rozbití. Pakliže v nich budete pracovat u počítače, pak je dobré investovat do antireflexní úpravy, která snižuje odlesky od monitoru i okolního prostředí. Výběr obruby je především o vzhledu Drtivá většina lidí při výběru nových brýlí hledí především na skutečnost, zda jim to v nich sluší. Není se čemu divit, když už dioptrické brýle musíte nosit, pak byste se v nich měli cítit sebevědomě a mít vědomí, že vám zkrátka sluší a tečka. Možná stejně jako další řada lidí nechcete při výběru experimentovat, a proto se neustále vracíte k již zažitému stylu. Chyba! Nebojte se udělat ve svém životě změnu, však... Čtěte více Příspěvek Jak správně vybrat dioptrické brýle 1. část pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
14.01.2016 03:00 |

Tělo sexsymbolu leželo na pláži: Hvězda Caliguly měla zlomený krk

Záhadná smrt sexsymbolu! Anneka Vasta (†58) zazářila v kontroverzním filmu Caligula, který přetékal ostrou erotikou. Nahota provázela také její poslední chvíle. Její zcela obnažené, mrtvé tělo našli v lednu na pláži v americkém San Diegu. Herečka měla zlomený krk a poraněná záda. Podle pitvy se utopila. Policie se nyní snaží zjistit, zda spáchala sebevraždu, či zda nejde o zločin...
25.10.2011 11:50 |

Botička, šílenec usilující o neomezenou moc v mosteckém divadle

Po několika nadbíhavých inscenacích (Naši furianti, Švejk, U pokladny stál) předstoupilo Městské divadlo Most před diváky s projektem zase jednou pořádně ambiciózním. K práci na inscenování Caliguly Alberta Camuse si pozvali bulharského režiséra Alexandra Galperina. Čas letí, už skoro šedesátníka.
12.03.2012 06:10 |

Osobnosti: Albert Camus (3 články)

Miley Cyrus odstartovala turné: Vyplazený jazyk, věčně roztažené nohy a chlípnost jak v Caligulovi!

Snad jen pomatenec by čekal, že se "Miley Cyrus":http://www.extra.cz/tema/miley-cyrus (21) na svém dalším turné bude chovat jako jeptiška. Během prvního koncertu, který začal v kanadském Vancouveru, se ale odehrávaly hrátky jak za časů císaře Caliguly.
16.02.2014 09:25 |

Osobnosti: Miley Cyrus (840 článků)

Hraje v divadle Caligulu, symbol zneužívání moci. Rozebral nám na něm veškeré politické dění

ROZHOVOR Herci se v průběhu svého života setkávají s různými rolemi – mnohé dávají poté divákovi šanci nahlédnout do života nejednoho slavného politika, státníka. Někdy tak naznačují, jak se pod hlavičkou moci napříč staletími osudy, příběhy a pády opakují. A že se jednání někdy i jen románových vlivných osobností nemusí vůbec lišit od těch současných. I proto si ParlamentníListy.cz popovídaly s hercem Gustavem Bubníkem, který ztvárnil roli římského císaře Caliguly. Hovořilo se však pochopitelně nejen o divadle.
31.01.2015 20:16 |

Osobnosti: Gustav Bubník (10 článků)

Dánské recenze kritizují "důchodcovské tempo" Havlova Odcházení

Hra Odcházení bývalého českého prezidenta Václava Havla v Dánsku nenadchla. Představení, které mělo premiéru v pátek 5. února ve třetím největším dánském městě Odense, vytýkají kritiky především rozvláčnost. Recenze nicméně potvrzují všeobecnou platnost tématu díla, pojednávajícího o nelehkém loučení politika s mocí, když nacházejí jeho paralely v současné dánské politice.
08.02.2010 16:35 |

Osobnosti: Václav Havel (4681 článků)

Mladou Carrie v Sexu ve městě bude hrát Fialka z Burtonova Karlíka

Osmnáctiletá AnnaSophia Robbová si zahraje středoškolačku Carrie Bradshawovou. Půjde o příběhy, které dějově předcházejí seriálu Sex ve městě, tedy době, než Carrie objevila Manhattan a stala se novinářkou. Robbová si zahrála rozmazlenou přebornici ve žvýkání ve filmu Tima Burtona Karlík a továrna na čokoládu. Další články k tématu: Kristin Davisová ze Sexu ve městě adoptovala holčičku Decentní Kim Cattrallová: Samantha ze Sexu ve městě je minulostí Miranda ze Sexu ve městě: Být lesbou jsem si zvolila RECENZE: Kdepak komedie s Parkerovou, spíše Sex ve městě bez sexu Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 OBRAZEM: Sex je zase ve městě. Tentokrát dorazil do Londýna Recenze před evropskou premiérou: Sex ve městě dospěl, jen Carrie pořád blázní
28.06.2010 12:24 |

Osobnosti: Tim Burton (141 článků) , Jakub Prachař (864 článků) , Kim Kim (1207 článků)

God of War: Ghost of Sparta - recenze

Kratos není v akčních adventurách žádným nováčkem. Je to už víc než pět let, co světlo světa spatřil první God of War (recenze) a teď ho s velkými ambicemi zase opouští. Fandové se ale nemusejí bát, v posledním dobrodružství je svérázný bůh války opět ve formě. Po...
30.11.2010 07:10 |

Sledujte další díl herního pořadu Re-Play

Kdo minulý týden prošvihl televizní premiéru 14. letošního dílu Re-Playe, může tento deficit dorovnat s internetovou reprízou. Čeká vás reportáž z Kinect Star Wars party a samozřejmě i recenze této hry, která by měla ukázat, že Kinect není jen pro sportovní kompilace. Dále se podíváte na recenze mech akce Armored Core V, mrknete se na to, jak vypadají zrestaurované...
08.12.2010 17:10 |

Herec James Franco na titulce magazínu ukázal zadek

Třiatřicetiletý herec James Franco rád provokuje. Na předávání Oscarů se převlékl do ženských šatů, prohlašuje, že má rád porno a masturbaci, nedávno na sociální síti zveřejnil fotku s rukou v rozkroku. Na obálce magazínu Flaunt zase předvedl své pozadí. Další články k tématu: James Franco čeká na Oscara za film o horolezci. Pak se vrhne na porno Podtrženo sečteno: Oscary zpestřila hnědá kachna a těsné výsledky RECENZE: Ve Zrození Planety opic vítězí hra na skutečnost Magické skály v Utahu i skladiště. Kde se točil filmový hit 127 hodin RECENZE: 127 hodin s polomrtvým horolezcem posouvá film zase o kus dál
03.11.2011 09:25 |

Osobnosti: James Franco (92 článků)

George Michael bojuje ve Vídni o život, píše britský tisk

Informace o zdravotním stavu George Michaela, jedné z nejzářivějších hvězd, jsou rozporuplné. Z jedné strany se nese neověřená zpráva, že vzdoruje AIDS. Druzí tvrdí, že zápal plic, kvůli kterému zrušil závěr evropského turné, má za sebou. Britský tisk hlásí, že ve Vídni bojuje o život a zachraňuje ho drahá postel. Další články k tématu: Praze George Michael zazpíval, další koncerty však ruší. Musí se léčit RECENZE: Michael se nesmí bát umazat se od muziky, Armani to přežije RECENZE: George Michael si užíval, publikum by pro víc hitů vraždilo Elton John čeká, až se zhroutím, říká George Michael George Michael prý může přijít o hlas, v nemocnici ho navštívila rodina George Michael podle lékařů překonal krizi a jeho stav se lepší
28.11.2011 15:10 |

Osobnosti: George Michael (246 článků) , Elton John (458 článků)

Psala o Rihanně, použila ostřejší slovník a stálo ji to místo

Šéfredaktorka nizozemského magazínu Jackie Eva Hoekeová si s textem o barbadoské zpěvačce Rihanně příliš těžkou hlavou nedělala. V profilovém článku použila několik expresivních slov, na něž umělkyně ještě ostřeji zaregovala. Výsledek? Hoekeová už v listu nepracuje. Další články k tématu: RECENZE: Rihanna se prý živí zpěvem. Praha toho ale svědkem nebyla RECENZE: Rihanna má na to, aby udávala popová pravidla Špatná koupě. Rozzlobená Rihanna prodává své sídlo, je plné závad Rihanna je módní chameleon. Styly střídá jak na běžícím pásu
22.12.2011 23:00 |

Osobnosti: Rihanna (884 článků)

01.03.2012 14:41 |

Osobnosti: Kim Cattrall (65 článků) , Tim Burton (141 článků) , Kristin Davis (26 článků) , AnnaSophia Robb (5 článků) , Kim Kim (1207 článků)

Sledujte reprízu dalšího dílu magazínu Re-play

Pokud jste minulý týden neměli čas, můžete si 13. letošní díl Re-Playe pustit v repríze a mrknout se na následující obsah:  recenze survival záležitosti I Am Alive; recenze veselé večírkové řachandy Mario Party 9; rozhovor se scenáristou Assassin's Creed III. K tomu si přidejte studiové výstupy dvojice Alžběta a Mikoláš a na pětadvacet minut máte o zábavu postaráno.
07.04.2012 14:40 |