RECENZE: Of Monsters And Men si dopřáli popový luxus

Islandská formace Of Monsters And Men byla příjemným překvapením již při vydání debutu My Head Is An Animal v roce 2011. Křehký severský pop na něm spojila s rockem, folkem i barokní hudbou a vznikl útvar, který na posluchače promlouval velmi zřetelně. Dlužno podotknout, že islandské kapely se v té době těšily leckdy až nekritickému obdivu.
09.07.2015 16:51 |

Colours hlásí další jméno: Do Ostravy přijedou Of Monsters and Men

Na festivalu Colours of Ostrava letos vystoupí i islandská skupina Of Monsters and Men. V Česku autoři hitu Little Talks zahrají poprvé. Multižánrová přehlídka se v industriálním prostředí ostravských Dolních Vítkovic uskuteční v polovině července.
06.01.2016 12:45 |

Hvězda seriálu Spartacus Andy Whitfield umřel na rakovinu

Hvězda populárního televizního seriálu Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Spartacus: Blood and Sand Andy Whitfield po 18 měsících bitvy prohrál svůj souboj s rakovinou. Zemřel ve svých 39 letech. Tento, původem Waleský, herec a otec dvou dětí v neděli umřel v náručí své manželky.
12.09.2011 21:40 |

Osobnosti: Andy Whitfield (5 článků)

Of Orcs and Men - recenze

Jakmile se to ve světě her zaleskne něčím novým nebo alespoň trochu neokoukaným, většina hráčů okamžitě zbystří svou pozornost. Pravda je taková, že jsme se přejedli různých klišé, která svým vydavatelům zajišťují jisté a tučné výdělky. Prostě chceme změnu! Nemusí jít o nic velkého, ani revolučního, stačí jen, aby to dobře fungovalo. Of Orcs and Men nabízí...
22.10.2012 20:10 |

Nová alba: Bloc Party, The Darkness i Owl City

Je znát, že se blíží konec prázdnin. Na hudebním trhu s novými nahrávkami se totiž aktivují zajímavá jména. Tento týden jsou to například britští Bloc Party, kteří se svým čtvrtým albem přicházejí po bezmála tříleté přestávce. Owl City je zase projekt, jenž nese chytrý pop a daří se mu, The Darkness se také vrátili po čase a nabízejí album plné hard rocku jako za starých časů. Of Monsters and Men je zase dobré slyšet. Pro milovníky klasického jižanského rocku jsou tu pak Lynyrd Skynyrd.
22.08.2012 07:05 |

Kristján Páll Kristjánsson: Kapelám doporučujeme žít na Islandu

Islandská indiefolková kapela Of Monsters and Men okouzlila v roce 2011 nejednoho hudebního fanouška singlem Little Talks z debutového alba My Head Is an Animal. Loni svou diskografii doplnila o nahrávku Beneath The Skin. Baskytarista Kristján Páll Kristjánsson poskytl Právu rozhovor před nadcházejícím vystoupením na festivalu Colours of Ostrava. Skupina se tam představí v pátek 15. července.
29.05.2016 07:15 |

Ostrava se ponoří do hudebních barev. Festival navštíví i Fulghum nebo držitel Nobelovy ceny

Colours of Ostrava začne již tento čtvrtek 14. července a láká na kapely Underworld, Tame Imapal, Of Monsters and Men nebo elektronické M83. Festival, který deník The Guardian zařadil mezi nejzajímavější akce v Evropě, se letos rozrostl na dvě desítky scén. „Colours již nejsou pouze o hudbě a doprovodném kulturním programu, díky fóru Meltingpot se zde reflektují i další oblasti lidského myšlení,” vysvětluje ředitelka festivalu Zlata Holušová a naráží tak na osobnosti, které v Ostravě vystoupí. Mezi nimi například americký spisovatel a esejista Robert Fulghum, izraelský laureát Nobelovy ceny za chemii Daniel Shechtman nebo americký držitel Pulitzerovy ceny za žurnalistiku Chris Hedges.
12.07.2016 11:15 |

Osobnosti: Robert Fulghum (15 článků)

Colours of Ostrava 2016: Program druhého dne, kapely a speciality!

V Ostravě dnes druhým dnem pokračuje festival Colours of Ostrava. Po půlnoci vystoupí jedna z hlavních hvězd letošního ročníku – islandská pětičlenná kapela Of Monsters and Men. V Česku autoři hitu Little Talks zahrají poprvé. ČTK to dnes řekl mluvčí festivalu Jiří Sedlák. Multižánrová přehlídka v industriálním prostředí ostravských Dolních Vítkovic potrvá do neděle. Celkem nabízí 350 programových bodů.
15.07.2016 14:35 |

E3 trailer na „převrácené“ RPG Of Orcs and Men

Výstava E3 už nám buší na brány a tak to některé slabší povahy nevydržely a rovnou vydávají E3 trailery. Platí to i pro koncepčně zajímavě vypadající akční RPG Of Orcs and Men, v němž se dostanete do nezvyklé role. Přesněji řečeno, do role orčího válečníka a gobliního zabijáka, kteří si jdou vyřídit účty s lidmi. Trailer je hodně akční, ale zároveň vypadá...
30.05.2012 14:20 |

RPG Of Orcs and Men láká letním trailerem

Sympatické akční RPGčko Of Orcs and Men se po dvou teaserech dočkalo řádného traileru. Ten má přízvisko "letní" a tak pokud vám nestačí sluníčko venku, můžete se koukat na prosluněné pláně i v traileru. Letní trailer je, na rozdíl od předchozích videí, značně ukecaný. Orka, který takhle mele pantem (nebo je to ten goblin?) jsme tu teda dlouho neměli. Alespoň...
06.07.2012 16:15 |

Zelení kámoši z Of Orcs and Men, fantasy obrácené naruby

„...a kámoši jak hrom, jsou goblin a ork...“ Na Of Orcs and Men se těším víc a víc, čím více se profilují hlavní hrdinové téhle akce. V ní sledujeme klasický fantasy svět, kde lidé mlátí nelidi po hlavě a vítězí. Jenže tentokrát se dostanete do kůže, zelené kůže orčího reka a zabijáka, slavné Krvavé čelisti. Ten dostal za úkol zamezit perzekuci orků a goblinů...
04.10.2012 16:15 |

Nové foto z dovolených rodiny Petra K.: Luxus, luxus, luxus! To prý bylo krédo Moniky...

Milovala luxus! Taková prý byla Monika K. Petr K. podle několika výpovědí svědků naopak hodně rozmýšlel, za co utratí peníze. Nicméně na Monice a Klárce prý nešetřil. Na drahých dovolených byla údajně rodina opakovaně.
03.07.2015 05:05 |

Emmy pro nejlepší seriál získaly dle očekávání 30 Rock a Mad Men

Cenu Emmy pro nejlepší komediální seriál získal v noci na pondělí v Los Angeles 30 Rock, mezi dramatickými seriály zvítězil Mad Men. Obě díla patřila ve svých kategoriích k favoritům. Seriál 30 Rock vyhrál již potřetí v řadě, Mad Men podruhé. Americká Akademie televizních umění a věd (ATAS) udělovala ceny Emmy po jednašedesáté.
21.09.2009 09:25 |

Vítězové Talentu Dae Men stále nedostali výhru!

Je to neuvěřitelné, ale i svalnatí akrobaté Dae Men - Zdeněk Moravec (26) a Petr Horníček (34) stále nedostali 100 tisíc eur, které 28. listopadu 2010 vyhráli v soutěži Česko Slovensko má talent! Televize Prima se brání tím, že na vyplacení částky mají lhůtu 120 dní od jejich vítězství. Ale právě dnes už jim zbývá jen jedenáct dní do vypršení termínu a Dae Men na účtě stále nemají ani korunu.
17.03.2011 05:15 |

Osobnosti: Petr Horníček (23 článků) , Zdeněk Moravec (25 článků) , Zdeněk Petr (96 článků)

Eman Ghalebová: Dopis ISIS

Svůj dopis nehodlám začínat pozdravem ,,Al-salam aleykum" ( Mír s vámi), ale prokletím, které vznáším do nebe každým dnem, každou modlitbou. Nebudu vás zdravit mírem ani dobrem, protože jste nositelé zla a nenávisti. Nechci vás zdravit ani vás nechci oslovovat jako lidi, protože zkrátka v sobě nenesete špetku lidskosti. Tuto skutečnost nelze bohužel vyvrátit, kvůli vám a kvůli těm, kteří za vámi stojí. Ale prosím, přestaňte mít na seznamu obětí lidi, kteří mi mnoho dobra dopřáli, dopřáli mi svobodu, byli ke mně tolerantní a spravedliví víc než vy. Přestaňte jím být strachem!
22.12.2016 11:30 |

Tropická bouře Čantu usmrtila ve Vietnamu 11 lidí

Tropická bouře Čantu usmrtila ve Vietnamu 11 obyvatel a způsobila rozsáhlé materiální škody. Informuje o tom v pondělí webový portál Monsters and Critics.
26.07.2010 10:00 |

Čech sbíral na Srí Lance hmyz. Dostal pokutu

Soud na Srí Lance ve středu vyměřil pokutu 125.000 rupií (asi 21.840 korun) českému občanovi, který podle verdiktu soudce sbíral vzácné druhy hmyzu v jednom z tamních národních parků a chtěl je propašovat ze země. Informoval o tom ve čtvrtek zpravodajský portál Monsters and Critics.
26.08.2010 23:00 |

Tajemný albín, který se často objevuje v hudebních videoklipech známé zpěvačky, cítil v ulicích denně pach vlastní krve!

Jednadvacetiletý Američan Shaun Ross je prvním mužským černošským modelem trpícím "albinismem":http://www.extra.cz/tema/albin. Kromě modelingu se živí také jako herec a tanečník a podezřele často se objevuje v hudebních videoklipech zpěvačky Lany Del Rey. Zahrál si například v klipech k písním Body Electric, Gods and Monsters a Bel Air.
25.03.2014 11:20 |

Tajemný albín, který se často objevuje v hudebních videoklipech známé zpěvačky, prozradil, že se denně bál o život!

25.03.2014 11:55 |

Recenze: Krev, pot a drápy. Do kin přichází nový Wolverine o jednom z hrdinů ságy X-Men.

V pořadí druhý film o Wolverinovi vychází ze série X-Men. Ta staví svůj příběh na tom, že po celém světě se rodí děti s faktorem X, který jim dává nadpřirozenou sílu (třeba schopnost létat nebo přesouvat předměty). Wolverinovské snímky jsou pak odštěpkem z této populární série.
25.07.2013 13:45 |