RECENZE: Odeberu si tě z přátel, jestli mě na ten film vezmeš

Pokus o první celovečerní facebookový horor Unfriended (Odebrat z přátel) natočil v Americe nepříliš známý režisér sovětského původu Levan Gabriadze. Skutečně se celý odehrává na internetu, mluvící herci se objevují pouze v okénku na monitoru.
17.06.2015 14:31 |

Osobnosti: Levan Gabriadze (1 článek)

Lesbická dcera miliardáře vzkázala otci: Muže si vezmu, až si ho vezmeš ty

Sedmasedmdesátiletý hongkongský miliardář Cecil Čchao se nedokáže smířit s tím, že je jeho dcera Gigi lesbičkou. Čtyřiatřicetiletá dědička obřího majetku žije s partnerkou, za niž se dokonce provdala. Svého času nabídl Čchao miliardu hongkongských dolarů – asi 2,6 miliardy korun – tomu muži, který jeho dceru dostane k oltáři. Nenašel se žádný takový. A Gigi teď nechápavému otci vzkázala: „Provdám se, až ty sám si vezmeš muže.“
31.01.2014 11:45 |

Policejní pátrání v helikoptéře odhalilo obří životní otázku: Vezmeš si mě?

Ze vzduchu pátrali po ukradeném autě. To, co našel policejní vrtulník, však jeho posádka rozhodně nečekala. V londýnském parku našla na zemi obrovskou otázku vypálenou v trávníku. Zněla: „Vezmeš si mě?“
26.08.2014 21:35 |

Vezmeš si mě? Když to dívka slyšela, spadla ze skály a zemřela!

Přítel chtěl svou dívku romanticky požádat o ruku. Udělal to proto na vrcholu jedné ze skal na Ibize. Jenže. Když vyslovil větu "vezmeš si mě?" Dívka se začala tak radovat, že zavrávorala a zřítila se ze skály. I přes veškerou snahu záchranářů dívka zemřela.
01.02.2015 14:25 |

Nová aplikace: Zjistíte, kdo si vás smazal z Facebooku!

Popularita sociální sítě Facebook nezná hranic. Uživatelé si dávají s tvorbou svého profilu i hodinové práce, neustále ho upravují, aktualizují a sledují, co kdo z jejich přátel dělá. Někteří lidé se dokonce předhánějí v tom, kdo má na Facebooku více přátel. Sociální síť však nabízí pouze možnost zobrazit aktuální stav přátel. Když chcete zjistit, kdo si vás ze svého seznamu přátel smazal, máte smůlu. To však řeší aktuální aplikace Unfriend Finder, která dokáže vaše bývalé virtuální přátele identifikovat…
08.02.2012 15:35 |

Facebooku je falešný: Nejvíce blízkých přátel mají senioři!

Ačkoli se může zdát, že s příchodem Facebooku se změnil pojem „přátelství“, neboť uživatelé těchto sociálních sítí mají na profilu mnohdy stovky i tisíce přátel, není tomu tak. Jedná se pouze o známé, zatímco skutečné přátelství se vyvíjí v průběhu let a nejvíce opravdových přátel mají lidé starší. Podle britského průzkumu mají dnešní senioři – přestože mnohdy nemají účet na Facebooku – mnohem více blízkých přátel než jejich vnoučata.
02.07.2015 14:05 |

Sexy Karla s vtípkem

Sejdou se dva chlapi na záchodě u mušlí. První se závistivě dívá na toho druhého. Ten druhý se ho zeptá: "Chces mít taky tak velkýho ptáka?" První přikývne. "Tak běž za město k prvnímu dubu u cesty vlevo, tam je žabička, tý se zeptáš, jestli tě chce za muže, ona řekne, že ne a hned budeš mít o pět čísel delšího." Tak chlap běží za město k prvnímu dubu. Najde tam žabičku. "Žabičko, vezmeš si mě?" "Ne," odpoví žába.
30.10.2013 06:05 |

Nominační večer Českého lva 2009: Budařovi tuhla krev v žilách!

Moderátor Jan Budař zasvětil včerejší den přípravám na večerní přímý přenos, kdy byly vyhlášeny nominace fi lmových cen Český lev. A přiznal, že je to opravdový adrenalinový obor odmoderovat takovýto večer. Místy mu dokonce doslova tuhla krev v žilách. „Nedá se nikdy dopředu odhadnout, jak to dopadne. Jestli diváci budou v dobré náladě, jestli jim ji nepokazíte, jestli oni ji nepokazí vám, jestli nevypnou proud nebo jestli nevypnou diváci televizi,“ vysvětlil Budař...
07.02.2010 12:30 |

Osobnosti: Jan Budař (72 článků)

Iveta Bartošová se děsí: Vyhrožují mi smrtí!

5:00 – Princezna české popmusic Iveta Bartošová (43) má nervy »v kýblu«! Důvodem je údajný anonym, který jí má vyhrožovat smrtí! Na ohořelém papíru prý stálo: „Přišla tvoje poslední hodina. Jestli neuděláš tento rituál, tak umřeš! O půlnoci vezmeš fotku Artura a spálíš ji!“ Je to pravda, nebo si zpěvačka dělá nemístnou reklamu na svou připravovanou knihu?
21.08.2009 02:10 |

Osobnosti: Iveta Bartošová (6627 článků)

LÁSKA POD LUPOU: Vezmeš si mě? zašeptal Řepka Erbové u stromku

Vztah modelky Vlaďky Erbové a fotbalisty Tomáše Řepky se na Štědrý den opět o něco prohloubil. Partneři, kteří čekají společné dítě, se nečekaně zasnoubili. "Pořád si říkám, jestli se mi to nezdálo," říká Erbová, která s Řepkou absolvovala před kamerou iDNES.cz i partnerský minikvíz. Další články k tématu: Erbová má za sebou první filmovou roli, po porodu by uvítala další Erbová odhalila těhotenství v restauraci na WC. Pak přišla panika, říká Fotbalista Tomáš Řepka jako model. Lahev vodky a pak to šlo, říká Řepkovi si na rozvod musí počkat až do února
28.12.2011 00:20 |

Osobnosti: Tomáš Řepka (878 článků) , Vlaďka Erbová (890 článků)

Chandler a Phoebe z Přátel: Kdyby to bylo na nás, stále pokračujeme

Matthew Perry a Lisa Kudrowová, alias Chandler Bing a Phoebe Bufetová z kultovního seriálu Přátelé, prozradili, že s natáčením nechtěli skončit. Rozhodnutí ale přišlo seshora. Poslední desátá řada Přátel se vysílala v květnu 2004. Další články k tématu: Chandler z Přátel o závislostech: Nemohl jsem přestat pít Chandler a Monica po letech spolu, Perry pozval Coxovou do seriálu OBRAZEM: Jak vypadají hvězdy seriálu Přátelé po letech
01.12.2011 16:55 |

Osobnosti: Matthew Perry (48 článků) , Tonya Graves (85 článků) , Chandler Bing (10 článků)

Starosta Znojma: ČSSD není na rozdíl od SPOZ stranou přátel a přátel jejich přátel

Podle starosty Vlastimila Gabrhela (ČSSD) by o složení vlády měli rozhodovat občané a ne jeden občan, byť prezident. Jaký dopad ale bude mít podle něj Rusnokova vláda na preference sociální demokracie a v čem je podle jeho slov zásadní rozdíl mezi SPOZ a ČSSD? Jako starostovi se mu úspěšně daří snižovat dluh města a nedávno také radnice představila nový územní plán. Jaké jsou jeho hlavní vize? Do čeho bude město investovat a co zde nejvíce chybí? Nejen na to odpovídal pro PL.
02.08.2013 16:30 |

Facebooková (de)generace - 10 typů exemplárně vymatlaných facebookových dětí

Facebook je nejmasověji rozšířená sociální síť dneška a kromě svých přátel, dementních přátel a skutečně dementních přátel na ní můžeme najít prakticky kohokoliv, včetně Jirky Babici nebo Adolfa Hitlera. S přibývající funkcionalitou si na ní každý uživatel našel svoji roli, ze které nevypadne ani na okamžik. Pojďme si představit ty nejotravnější typy facebookových uživatelů, kteří jsou vylízaní jak krabička paštiky v průměrné somálské vesnici.
22.04.2015 20:41 |

Osobnosti: Adolf Hitler (600 článků)

Modelka Katie Price: Věštec řekl, vezmeš si Kevina. Tak jsem si vzala Kierana

Britská modelka Katie Price  (34) prý do manželství vstoupila na radu věštce. Ten jí předpověděl, že se potřetí provdá za muže jménem Kevin a bude velmi šťastná. Jejím třetím manželem se stal Kieran Hayler. A prsatá Jordan věří, že se médium pouze lehce spletlo a oním Kevinem je právě pětadvacetiletý Kieran.
11.02.2013 20:00 |

Osobnosti: Katie Price (194 článků) , Kevin Jordan (1 článek) , Katie Jordan (67 článků)

Jennifer Aniston chce fofrem film Přátelé!

Herečka Jennifer Aniston (40) si není jistá, že někdy vznikne celovečerní film na motivy seriálu Přátelé, ale pokud ano, určitě by to mělo být co nejdříve. Proč? „Pořád se mě na to všichni ptají a chtějí to vědět,“ zodpovídá MTV otázku ohledně nového sjednocení party Přátel ve filmu. Aniston ztvárnila v seriálu roli Rachel Green. „Nemyslím si, že se něco takového natočí, ale jestli ano, ať si pospíší.“ „Víte,“ dodává Aniston, „taky byste nechtěli, abyste v celovečerním filmu svého oblíbeného seriálu viděli zestárlé tváře.“ O role nemá Aniston nouzi. Brzy si zahraje v novém filmu Management, ve kterém bude jako Sue Claussen prodávat levné umění.
14.05.2009 07:05 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (675 článků) , Rachel Green (1 článek)

Zlín: Dobojováno! Filmový festival se pustil do hodnocení

ZLÍN FILM FESTIVAL 2011 - 51. Mezinárodní festival filmů pro děti a mládež zná své vítěze. Hlavní cenu Zlatý střevíček si ze Zlína letos odvezl: norský snímek Liverpoolský brankář (hraný film pro děti), dánský snímek Obejmi mě pevně (hraný film pro mládež) a český animovaný snímek Larghetto (animovaný film). Cenu Evropa - cenu ministra kultury ČR v soutěži evropských prvních filmů (debutů) získal francouzský film Láska jako jed.
06.06.2011 10:05 |

České drama Rodinný film navazuje na Kolju, získalo cenu na festivalu v Tokiu

Drama Rodinný film získalo na Mezinárodním filmovém festivalu v Tokiu Cenu za nejlepší umělecký přínos. Dvacet soutěžních děl posuzovala šestičlenná porota vedená režisérem Bryanem Singerem. "Na úspěch Rodinného filmu jsme hodně pyšní," řekl na tiskové konferenci v Tokiu producent filmu Jiří Konečný ze společnosti Endorfilm a připomněl, že "poslední český film, promítaný na zdejším festivalu, byl Kolja v roce 1996". Rodinný film je mezinárodní koprodukce Česka, Německa, Slovinska, Francie a Slovenska. Jeho autorem je režisér slovinského původu Olmo Omerzu, který absolvoval pražskou FAMU. Do českých kin vstoupí Rodinný film 10. prosince.
02.11.2015 12:30 |

Osobnosti: Bryan Singer (19 článků) , Olmo Omerzu (5 článků)

Češi propadli Hledání Dory, animovaný film vede už měsíc žebříček návštěvnosti kin

Měsíc po tuzemské premiéře zůstává stále v čele víkendové návštěvnosti kin animovaný film pro děti Hledá se Dory. Podmořská dobrodružství zapomnětlivé nemocné rybky navazující na úspěšný film Hledá se Nemo dosud přilákala do kin přes 262 tisíc diváků. Na druhém místě do žebříčku vstupuje film Legenda o Tarzanovi. Na dobrodružství Tarzana, který zaměnil život v africké džungli za život bohatého Johna Claytona III, o víkendové premiéře dorazilo přes 12 tisíc lidí. Na třetí příčku z druhé v minulém týdnu sestoupil americký sci-fi velkofilm Den nezávislosti: Nový útok navazující po 20 letech na velmi úspěšný film. Na 11. místě je hudební dokument Lucie: Příběh jedný kapely.
11.07.2016 16:15 |

Osobnosti: John Legend (22 článků)

"Zabiju se," napsala na Facebook. Nikdo z tisíce přátel nepomohl!

"Právě jsem se předávkovala, sbohem..." napsala na Štedrý den Britka Simone Back (42) na svém Facebookovém profilu. Nikdo z 1045 "přátel" se nešel přesvědčit, jestli to opravdu myslí vážně, aby jí zachránil život. Někteří jí na Facebooku i nadávali a utahovali si z ní. Matka je zdrcená.
06.01.2011 05:35 |

Osobnosti: Simone Simon (35 článků) , Simone Simone (47 článků)

Ve Francii promítnou nejdelší film, trvá skoro týden

Třicet let trvalo, než nejdelší film světa z názvem Cinematon trvající 150 hodin vznikl. Film francouzského režiséra Gerarda Couranta tak konečně mohou zhlédnout místní diváci. Záměrem režiséra bylo zachytit ve filmu myšlenky svých přátel, každý z nich tak mohl před kamerou vyjádřit cokoliv po dobu tří minut a pětadvaceti sekund.
10.11.2009 12:15 |