Recenze: Nový Bond ve Spectre nezachraňuje svět, ale jen sám sebe. Přesto je fascinující

Skvěle natočená bondovka Spectre oslní filmařinou, rafinovaností se však nevyrovná předchůdci a tápe na místě.
04.11.2015 07:50 |

Osobnosti: Martin Svoboda (35 článků)

Bond, James Bond se vrátí: Ve 24. filmu se utká s přízrakem!

Jmenuje se Bond, James Bond a divákům se s tváří Daniela Craiga (46) představí už ve 24. filmovém dobrodružství. Nejnovější bondovka ponese název Spectre (přízrak) a po boku agenta 007 se jako nové Bondgirls představí Léa Seydoux (29) a Monica Bellucci (50).
04.12.2014 18:50 |

Osobnosti: Monica Bellucci (82 článků) , Daniel Craig (283 článků) , Léa Seydoux (13 článků) , James Bond (497 článků)

První recenze bondovky Spectre: Craig je jako 007 úžasný, vyrovná se i Connerymu

Zahraniční ohlasy na bondovku Spectre v hlavní roli s Danielem Craigem jsou veskrze pozitivní. Recenzenti chválí Craigův výkon, kterým se vyrovnává Seanu Connerymu, jenž Bonda v 60. letech ztvárnil. Vyzdvihována je také první hodina filmu, kde je patrná Mendesova režijní bravura. Negativní recenze filmu vyčítají přílišné zaměření na lokace a odsun dialogů až na druhou kolej. Spectre má podle recenzentů očekávatelné zvraty a je na něm patrné přepisování scénáře.
23.10.2015 16:40 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků)

James Bond se vrací. Podívejte se na trailer k novému filmu Spectre

Nový James Bond je tady. Agent 007 tentokrát bude rozplétat tajemství záhadné zločinné organizace SPECTRE. V kinech se film objeví v listopadu, ale filmaři už teď fanouškům poslali opravdu vydatný trailer. Na co se můžeme těšit?
22.07.2015 21:45 |

Osobnosti: James Bond (497 článků)

Radiohead zveřejnili zamítnutou skladbu k bondovce Spectre

Britská skupina Radiohead zveřejnila na svém facebookovém profilu skladbu, která byla zamítnutá coby song k nejnovější bondovce Spectre. Úvodní píseň nazvanou Writings on the Wall nakonec nazpíval Sam Smith. Zveřejnění songu skupina Radiohead doprovodila komentářem: "Minulý rok jsme byli požádání, ať uděláme titulní song k bondovce Spectre. Nevyšlo to, ale stalo se z toho něco našeho, co máme velmi rádi. Jak se rok blíží ke konci, mysleli jsme si, že byste si to rádi poslechli." Status doplnili pozdravem "Síla s vámi" ze ságy Star Wars, jejíž nejnovější epizoda s podtitulem Síla se probouzí právě běží v kinech.
30.12.2015 10:30 |

Osobnosti: Sam Smith (19 článků) , Sam Smith (50 článků)

Revoluce 007: James Bond může být černoch, šanci má herec Idris Elba

Pár dní po premiéře nové bondovky Skyfall s Danielem Craigem vypluly na povrch zákulisní informace některých z příštích dílů o agentovi 007. A rovnou revoluční. Není vyloučeno, že Bondovi změní barvu pleti. Další články k tématu: Znáte Bonda opravdu dobře? Připomeňte si 007 v luxusním speciálu a zkuste si test VIDEO: Známí Češi milují Bonda, hlavně jeho auta a pití RECENZE: Se Skyfall skončil sen. Bond, jak jsme ho znali, je mrtev SPECIÁL: Skočte si před Skyfall do kasina. Zve Bond, James Bond
27.10.2012 10:25 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků) , Idris Elba (30 článků) , James Bond (497 článků)

Roger Moore: Měl jsem víc žen než James Bond, ale některé mě týraly

Roger Moore hrál agenta 007 sedmkrát a je to jeho nejznámější role. V soukromí byl ale ještě větší svůdník než filmová postava. James Bond měl dohromady 51 milenek, z nichž 16 zemřelo. Čtyřiaosmdesátiletý Moore jich měl prý daleko víc. První dvě manželky ho ale pěkně potrápily. Další články k tématu: Agent 007 ve výslužbě Roger Moore: Daniel Craig je nejlepší Bond Nové bondovky jsou zbytečně násilné, tvrdí exBond Roger Moore Roger Moore: Bond je pohádka se zbraněmi ExBond Moore vyhrál v bitvě o husí játra. Obchod je stahuje z prodeje Agent 007 přijel pomoci českým dětem Nekupujte husí a kachní paštiku, přesvědčuje Londýňany exBond Moore
17.09.2012 11:25 |

Osobnosti: Roger Moore (24 článků) , Daniel Craig (283 článků) , Roger Moore (22 článků) , James Bond (497 článků) , Craig Moore (7 článků)

Aston Martin z bondovky Spectre prodali za 83 milionů. I když se v něm nesmí jezdit

Nejnovější vůz Aston Martin, jímž jezdil agent James Bond ve filmu Spectre, dosáhl v aukci ohromných 2,4 milionu dolarů. Tedy v přepočtu zhruba třiaosmdesát milionů korun za něj byl ochoten zaplatit nejmenovaný kupec i přesto, že se v něm nikdy neprojede po veřejných komunikacích.
22.02.2016 13:05 |

Osobnosti: James Bond (497 článků)

Agentka Scullyová z Akt X se chce stát novou Bond. Jane Bond

Daniel Craig už agenta Jamese Bonda hrát nechce a fanoušci spekulují, kdo se stane jeho nástupcem. Mluví se o Tomu Hiddlestonovi nebo Idrisi Elbovi, zájem však poněkud nečekaně projevila Gillian Andersonová známá jako agentka Scullyová ze seriálu Akta X, píše server CinemaBlend. Jedná se však spíše o reakci na fanoušky, z nichž jeden vytvořil bondovský plakát, na nějž herečku umístil, což okomentovala slovy: "To je Bond. Jane Bond. Díky za všechny hlasy! (A omlouvám se, ale nevím, kdo plakát vytvořil, ale je skvělý!) #NextBond." Oficiálně zatím nová bondovka nebyla oznámena, pátrání po náhradě Craiga pokračuje, uzavírá CinemaBlend.
23.05.2016 16:00 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků) , Tom Hiddleston (40 článků) , James Bond (497 článků)

Nová bondovka Spectre vadí cenzorům. V Indii ji zkrátili o líbací scény

Indický úřad pro filmovou cenzuru zaměřil své střihačské nůžky na nový film s Jamesem Bondem a vynesl nemilosrdný ortel - líbací scény je třeba zkrátit, než bude moci být nová bondovka Spectre uvedena na plátna indických kin. Informovala o tom agentura AP. Zkrácení se týká čtyř líbacích scén včetně dvou mezi představitelem Jamese Bonda Danielem Craigem a Monicou Bellucci, jež se stala nejstarší představitelkou Bond girl všech dob. Rozhodnutí zkrátit líbání na plátně se stalo hlavním námětem diskusí na indických sociálních sítích, kde se uživatelé strefují do pruderie filmových cenzorů.
19.11.2015 13:25 |

Osobnosti: Monica Bellucci (82 článků) , Daniel Craig (283 článků) , James Bond (497 článků)

Bond je zlatý důl! Craig už na roli agenta 007 vydělal přes 2 miliardy Kč!

A je to venku! V Londýně se včera poprvé promítala nová bondovka Spectre (v Česku si musíme ještě počkat do 5. listopadu), v níž se coby agent 007 už počtvrté představil Daniel Craig (47). A pro britského herce je tahle role hotovým zlatým dolem! Vždyť jen za Spectre zkasíruje 1,45 miliardy korun!
27.10.2015 05:05 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků)

30.10.2015 11:40 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků)

Daniel Craig a všechny jeho múzy ze Spectre: Jednapadesátiletá Bond girl je prý nejvíc sexy!

Povinnosti spojené se zviditelněním blížící se premiéry nové bondovky Spectre s pořadovým číslem 24 se rozjely na plné obrátky a hlavní protagonisté mají o program ještě na pár týdnů postaráno. Ve čtvrtek se filmový agent 007 Daniel Craig (47) sešel v Londýně i se všemi třemi ženami, které v posledním pokračování kultovní britské série s více než padesátiletou tradicí představují před kamerou objekty jeho touhy.
24.10.2015 10:00 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků)

Která Bond girl měla po premiéře Spectre nejzajímavější šaty? Vnadná Bellucci rozhodně ne

Po skončení včerejší světové premiéry dlouho očekávaného snímku Spectre v londýnské Royal Albert Hall se většina VIP hostů přesunula na after párty do historických prostorů Britského muzea. Hlavní ženské hvězdy se tak měly možnost blýsknout rovnou ve dvou večerních róbách. Zatímco na samotné premiéře dokázaly zaujmout jak Francouzka Léa Seydoux (30), tak Naomie Harris (39), pozdější večírek zaručeně nejstylověji pojala devětatřicetiletá Angličanka Harris, která se jako Bondova parťačka objevila již v minulém díle Skyfall.
27.10.2015 12:15 |

Osobnosti: Albert Hall (23 článků) , Naomie Harris (2 články) , Albert Hall (23 článků) , Léa Seydoux (13 článků)

Daniel Craig končí jako Bond! Víme, co za tím je!

Herec Daniel Craig se prý už na plátna kin jako James Bond nevrátí. Minimálně ne po dobu, kdy bude natáčet nový americký televizní seriálu Purity. Právě účast v tomto projektu je podle britského deníku The Sun důvodem, proč britská hvězda přerušila spolupráci s producenty bondovek. Craig po skončení natáčení filmu Spectre přiznal, že má role agenta 007 plné zuby a nechce o ní hodně dlouho ani slyšet.
16.02.2016 13:05 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků) , James Bond (497 článků)

Končí Daniel Craig jako James Bond?

16.02.2016 14:00 |

Nestárnoucí Monica Bellucci (50): Nejstarší Bond girl historie!

Že ženy obklopující Bonda musí být jen mladice? Nesmysl! Tvůrci nové bondovky Spectre, kterou začali točit s ďábelským rozpočtem 6,66 miliardy korun (!), vsadili na tradiční krásu a do role jedné z Bond girls obsadili italskou herečku Monicu Bellucci. Ta přitom letos oslavila už padesátku!
13.12.2014 23:30 |

Osobnosti: Monica Bellucci (82 článků)

James Bond po padesáti letech: ze Seana Conneryho je stařík v penzi

Představitel legendárního Jamese Bonda Sean Connery vyrazil v New Yorku na procházku a jen málokdo by ho v penzistovi s kloboučkem poznal. Jednaosmdesátiletý herec ve filmu o agentovi 007 zazářil před padesáti lety a svůj poslední film natočil v roce 2003. Další články k tématu: Skotové v estonském Tallinnu odhalili bustu Connerymu. Seanu Connerymu Tajný obraz odhalil nahého herce Seana Conneryho, pózoval v tangách Sean Connery: James Bond s příčeskem Sean Connery uspořádal přehlídku kiltů, sám přišel v kalhotách Conneryho proslavil Bond, herec chtěl ale nechat agenta 007 zabít
29.06.2012 14:50 |

Osobnosti: Sean Connery (62 článků) , James Bond (497 článků)

Smith. Sam Smith. Poslechněte si ukázku titulní písně k nové bondovce Spectre

Zpěvák Sam Smith zveřejnil krátkou ukázku z nové písně k bondovce Spectre. Skladbu Writing's On The Wall vydá 25. září. Film o agentovi 007 v hlavní roli s Danielem Craigem má českou premiéru 5. listopadu.
24.09.2015 09:35 |

Osobnosti: Daniel Craig (283 článků) , Sam Smith (19 článků) , Sam Smith (50 článků)

Vévodkyně Kate na premiéře bondovky zastínila i agenta 007: Přišla bez podprsenky!

V pondělí večer se konala premiéra filmu Spectre. Jedná se už o 24. film s agentem 007 Jamesem Bondem. Na rudém koberci se objevily hlavní hvězdy snímku, Daniel Craig alias James Bond a jeho Bond girls Monica Bellucci a Lea Seydoux. Ty ale do kapsy s přehledem strčila vévodkyně Kate, která přišla v doprovodu svého manžela prince Williama a prince Harryho.
27.10.2015 11:20 |