Recenze NHL 16 – návrat na led ve velkém stylu!

Nebudeme si nic nalhávat, NHL 15 byl průšvih a pro fanoušky videoherního hokeje něco jako vlastňák. Režimů bylo pomálu a zmizely i ty nejoblíbenější funkce. NHL 16 je však něco jiného. Při hraní máte pocit, že vývojáři v EA Sports nedělali nic jiného, než že se káli za své chyby z loňska a naslouchali fanouškům. NHL 16 je pecka, famózní sportovní titul, od kterého se nehnete do vydání následujícího ročníku.
20.09.2015 19:35 |

V Led Zeppelin byli mistři

Před několika dny se na trhu objevila v reedici tři první alba britské skupiny Led Zeppelin. Kolekce nazvané Led Zeppelin (1969), Led Zeppelin II (1969) a Led Zeppelin III (1970) byly vydány v rozšířených verzích a doplněny o dosud nevydaný materiál.
22.06.2014 13:30 |

Obrazy do každé domácnosti

Hezké a útulné bydlení, kde se cítíme pohodově, patří k základním prioritám většiny z nás. Důležité je i prostředí, kde se nemovitost nachází. Pokud je to jen trochu možné snažíme se zúhlednit již přístupovou cestu k domu, bytu. Stejně důležité je i celkové vybavení interiéru. Vše se odvíjí od podlahy, která hraje při zařizování nemalou roli, až po nábytek a další interiérové dekorace. Než začneme vybavovat domácnost, je důležité si promyslet, jaký styl zvolíme. Jelikož od toho se dále odvíjí i nákup dalších doplňků. Doplňky do domácnosti Jednou z oblíbených dekorací, jsou obrazy. Ty se dnes nabízí v nepřeberném množství různých stylů. Navíc jsou ve srovnání s policemi a vitrínami mnohem praktičtější. U obrazů bohatě stačí otřít rám, kdežto při utírání prachu na policích musíme sundat všechen obsah, který čistíme také. Nákup obrazů podle stylu Výběr obrazů se dnes dá doladit do jakéhokoliv stylu. Dnešní nabídka přeje jak historickým tak moderním stylům včetně možnosti originálního rámování. Obrazy lidská obydlí zdobí již od nepaměti a rozhodně se jedná o součást vybavení, která by neměla chybět v žádné domácnosti. Na světlé stěně vynikne obraz s tmavým podkladem a opačně na tmavé zdi obraz světlý. Pozor si dejte na přímé denní světlo, které by obraz mohlo poškodit. Jeho krásu naopak můžete podpořit šikovně umístěnou zářivkou, která jej ozáří. Správné osvětlení Lustr mnoho lidí při začátku zařizování neřeší, což se může ukázat, jako fatální chyba. Tento nepostradatelný interiérový doplněk neslouží pouze k osvětlení, ale může být dominantou místností. Jestliže předem víme, že budeme interiér zařizovat v duchu retro nakoupíme v tomto stylu i lustry. Avšak mnohdy se i více stylů hezky doplňuje. Ke stylu retro může skvěle ladit i moderní či vintage lustr a další doplňky. Ideální je sepsat si předem seznam věcí, které chceme nakoupit a zkusit si je vedle sebe představit. V jiném případě by vybavení mohlo působit chaoticky.     Příspěvek Obrazy do každé domácnosti pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
26.09.2015 09:35 |

Vánoční dekorace – rampouchy

Mnoho lidí má Vánoce spojené se zasněženou krajinou a zimními radovánkami, které si pamatují hlavně ze svého dětství. Bílé Vánoce a s nimi zimní pohádková krajina se však stávají čím dál vzácnějšími.  Nemusíte ale věšet hlavu. Poradíme Vám, jak vyzrát na globální oteplování a přesto si užít zimní ledové atmosféry. Světelné řetězy s rampouchy Iluzi zimy nevytvoří nic tak dokonale jako vánoční osvětlení led ve tvaru rampouchů. Světelné řetězy s blikajícím a stékajícím efektem v kombinaci se sněhem vytvoří krásnou vánoční světelnou dekoraci jako z horské chaty. Světle a teple bílé varianty vánočních světelných rampouchů jsou vhodné do interiéru i k lemování střech budov. Výhody LED vánočního osvětlení Váš dům či zahradu krásně rozzáří stylové dekorativní LED osvětlení určené pro venkovní použití. Navíc s ním ušetříte až 90% nákladů na energii oproti klasickým žárovkám a můžete je proto nechat svítit celou noc bez obav z vysokého účtu za elektřinu nebo brzkého opotřebování. Některé druhy led rampouchů disponují až 8 různými funkcemi, např. efektem padání meteorů nebo vodopádu. Nabízíme různé délky světelných řetězů a velikosti krápníků  8,5 – 30 cm, každý z nich je napájen trafem IP 44 pro venkovní použití s GS testem bezpečnosti. Samozřejmostí v našem e-shopu je vysoká kvalita za příznivé ceny. Solární venkovní vánoční osvětlení Naší speciální nabídkou je solární řetěz s ledovými rampouchy, který lze nabíjet na solární panel, tudíž Vám ušetří podstatnou část nákladů na vánoční osvětlení. Přesto vytvoří z vaší zahrady originální zimní království, a to bez zbytečného odběru energie. Také proto se stal v kategorii dekorativního osvětlení nejprodávanějším produktem. Stejně jako ostatní podobné produkty i tento ledový řetěz s rampouchy můžete mít během krátké doby u Vás doma a být tak včas připraveni na zimní sezónu. Příspěvek Vánoční dekorace – rampouchy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2015 09:21 |

Plant řekl, že nemá plány. Fanoušci si to vyložili jako návrat Led Zeppelin

Zpěvák britské skupiny Led Zeppelin Robert Plant nevyloučil v australském televizním pořadu 60 Minutes, že návrat kapely je možný v příštím roce.
20.02.2013 10:45 |

Osobnosti: Robert Plant (44 článků)

Jimmy Page z Led Zeppelin zakládá novou kapelu

Britská skupina Led Zeppelin skončila svou činnost po smrti bubeníka Johna Bonhama v roce 1980. Přestože se později několikrát na scéně objevila, naposledy v roce 2007 v Londýně, a fanoušci si přejí její koncertní návrat, její kytarista Jimmy Page oznámil, že zakládá vlastní kapelu. Návrat prý nebude.
02.10.2014 13:41 |

Osobnosti: John Bonham (5 článků) , Jimmy Page (11 článků)

VIDEO Krysy i chobotnice. Co všechno létá v NHL na led

Podívejte se na deset nejpodivnějších věcí, co přistávají v NHL na led
21.05.2013 22:05 |

Led Zeppelin nebudou bez Roberta Planta

Jimmy Page, kytarista slavné britské skupiny Led Zeppelin, prohlásil, že budoucnost kapely záleží především na zpěvákovi Robertu Plantovi. „Není možné pracovat bez původního zpěváka,“ řekl s příchodem letošního roku. Definitivně tím ukončil spekulace o tom, že by se Led Zeppelin vrátili na scénu bez Planta.
04.01.2010 10:10 |

Osobnosti: Jimmy Page (11 článků) , Robert Plant (44 článků)

Soutěžte s Bleskem Hobby o vánoční řetězy OSRAM LED!

Opět se blíží vánoční čas, plný pohody, klidu, dárků a překvapení. Pokud v tomto období chcete zažít pouze příjemná překvapení, měli byste věnovat zvýšenou pozornost elektrickému dekorativnímu vánočnímu osvětlení. Pokud jsou ozdoby rozsvícené během celých vánočních svátků, jsou klasické žárovky nahrazovány odolnými LED diodami. Ty vydrží svítit tisíce hodin bez jakékoliv údržby a mají minimální spotřebu energie. Hodí se jak do interiérů, tak do exteriérů, dokonce čím je venku chladněji, tím lépe svítí. Kromě délky a způsobu použití můžete např. u OSRAM LED řetězů volit také odstíny barev od bílé, různá barevná provedení, až po ty, co barvy mění.
09.11.2011 00:05 |

Mýty a fakta o žárovkách: U LED žárovek brzy klesá svítivost

Zkušeností mnohých z nás s úspornými nebo LED žárovkami jsou rozporuplné. Nejčastější obavou spotřebitelů je, že úsporné a LED žárovky jsou drahé a nevyplatí se za ně utrácet.
23.12.2011 12:30 |

23.12.2011 12:30 |

Led na Lipně má 27 cm! Hasiči ale varují řidiče: Nezkracujte si tudy cestu!

Neuvěřitelný hazard! Led na Lipně má 27 cm. Silné mrazy trvají už dva týdny, a to opět některé řidiče povzbudilo zkracovat si cestu přes zamrzlé jezero. Když zapraská led a oni i s vozem zahučí pod něj, pozdě litují.
12.02.2012 19:05 |

Zvířata se propadají skrz roztávající led! Hasiči pro jejich záchranu riskují

Současné oteplení má i stinné stránky. Záchranáři v sobotu zasahovali hned u několika případů, kdy se pod zvířaty prolomil tenký led. Celá akce byla nebezpečná i pro zasahující hasiče - led se probořil i pod nimi.
03.03.2012 21:40 |

Kompletní Led Zeppelin bude možné streamovat na internetu

Po dlouhých jednáních se kompletní tvorba Led Zeppelin dostane na streamovací službu Spotify, oznámil server Rolling Stone. Led Zeppelin dlouho odolávali, nyní se streamování vyhýbá už jen pár posledních legend - Beatles či AC/DC.
12.12.2013 17:35 |

Led Zeppelin čelí obvinění, že píseň Stairway to Heaven je plagiát

Legendární britskou rockovou kapelu Led Zeppelin možná čeká soud kvůli jedné z jejích nejslavnějších písní Stairway to Heaven. Člen americké skupiny Spirit totiž tvrdí, že prakticky stejnou píseň napsal kytarista Randy California v roce 1968 a že skladba Led Zeppelin je zřejmý plagiát.
21.05.2014 14:35 |

Vynořila se neznámá instrumentálka Led Zeppelin

Na internetu je k poslechu skladba La La, kterou natočili Led Zeppelin v roce 1969, ale na desce nevyšla. Jde o svižnou instrumentální lahůdku, která se objeví 3. června v deluxe vydání alba Led Zeppelin II.
30.05.2014 11:06 |

Vyjdou reedice dalších alb Led Zeppelin

Britská skupina Led Zeppelin vydala v červnu v rozšířených reedicích svá první tři alba. V připomínání své diskografie bude pokračovat dál. Koncem října vyjdou albové počiny Led Zeppelin IV a Houses Of The Holy.
10.08.2014 15:25 |

Americká ponorka zdolala arktický led

Americká jaderná ponorka Hartford se v rámci cvičení vydala na polární kruh a podnikla zkoušku vynoření přes silnou vrstvu mořského ledu. Rekord ale nepadl, protože ponorka zdolala led o tloušťce zhruba půl metru. Některé typy těchto strojů umějí prorazit i led zhruba tři metry silný.
27.03.2016 10:00 |

Stairway to Heaven prý nesložili Led Zeppelin. Spor o autorství jde k soudu

Dva členové legendární britské rockové skupiny Led Zeppelin se budou muset u soudu bránit obvinění, že je jejich proslulá píseň Stairway to Heaven plagiátem. Žalobu pro porušení autorského práva podal zástupce kapely Spirit, jejichž skladba se jedné z nejznámějších písní Led Zeppelin velmi podobá. Soudce v Los Angeles rozhodl, že o oprávněnosti žaloby rozhodne proces před porotou, uvedla v pondělí agentura Reuters.
12.04.2016 08:00 |

Osobnosti: Led Zeppelin (17 článků)

Led Zeppelin nám ukradli Stairways to Heaven, tvrdí kapela Spirit a žaluje legendy

Dva členové legendární britské rockové skupiny Led Zeppelin se budou muset u soudu bránit obvinění, že jejich proslulá píseň Stairway to Heaven je plagiát. Žalobu na porušení autorského práva podal zástupce kapely Spirit, jejichž skladba se jedné z nejznámějších písní Led Zeppelin velmi podobá. Soudce v Los Angeles rozhodl, že o oprávněnosti žaloby rozhodne proces před zraky poroty, uvedla v pondělí agentura Reuters.
12.04.2016 11:05 |

Osobnosti: Led Zeppelin (17 článků)