Recenze: Nesbø nechává Harry Holea čelit vlastním přízrakům

Nesbø je v nové knize bez Harryho Holea disciplinovaný a literárně velmi přesvědčivý. Krev na sněhu patří mezi jeho nejlepší knihy, které kdy napsal.
25.06.2015 09:41 |

Recenze: Nesbø se vrací k hrdinům, kteří krvácí na sněhu. Bez Harryho Holea mu to svědčí

Jo Nesbø se v románu Půlnoční slunce opět vrací do Norska sedmdesátých let minulého století a opět vzdává hold klasikům drsné školy.
19.01.2016 07:55 |

Recenze: Jo Nesbø ubral na brutalitě a mění detektivky za thriller hnaný pomstou

Donedávna platil za krále severského detektivního psaní Stieg Larsson. Tomu však s čísly prodejů svých knih Nesbø silně šlape na paty. Prodal už více 23 milionů výtisků, přičemž tři miliony v rodném Norsku. "V novém románu Syn ukazuje, že umí krimi literaturu i jiným úhlem pohledu. Jo Nesbø jím čtenářům předvedl, že Harrym Holem nejsou jeho kvality omezené ani vyčerpané," píše v recenzi Lucie Zelinková.
23.10.2015 10:10 |

Osobnosti: Stieg Larsson (45 článků)

Princ Harry se vrátí do Afghánistánu, aby bojoval proti Talibanu

Mladší bratr prince Williama bude v novém roce nasazovat život v boji s Talibanem. Harry v Londýně na předávání ocenění Military Awards udělované listem The Sun prozradil, že se do Afghánistánu v roce 2012 vrátí jako aktivní voják. Další články k tématu: OBRAZEM: Nejžádanější single jsou princ Harry a Pippa Middletonová Princ Harry se rozešel s modelkou, vydrželo jim to dva měsíce Princ Harry chodí s modelkou spodního prádla, je to jeho sestřenice Počkej, až Kate uvidíš, pošeptal princ Harry před oltářem bratrovi Princ Harry si v Německu převzal cenu za charitativní pomoc dětem Britský princ Harry vyrazil do minových polí v Mosambiku. Po vzoru své matky
08.03.2011 15:20 |

Osobnosti: Kate Middleton (897 článků)

Britský princ Harry se v rámci cesty po Karibiku a Latinské Americe, která je součástí oslav 60. výročí nástupu na trůn jeho babičky, Alžběty II., zastavil na Jamajce. Tam si to rozdal v běhu s nejslavnějším sportovcem této země Usainem Boltem a vyhrál. Ovšem malým podvodem. Další články k tématu: Princ Harry se vrátí do Afghánistánu, aby bojoval proti Talibanu OBRAZEM: Nejžádanější single jsou princ Harry a Pippa Middletonová Princ Harry se rozešel s modelkou, vydrželo jim to dva měsíce Princ Harry si zřejmě splní přání a tajně se vrátí do Afghánistánu Počkej, až Kate uvidíš, pošeptal princ Harry před oltářem bratrovi
07.03.2012 14:05 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků) , Usain Bolt (367 článků) , Kate Middleton (897 článků)

Princ Harry jako pilot skončil, bude organizovat armádní akce v Londýně

Stejně jako jeho bratr princ William se i Harry loučí s prací pilota. Na rozdíl od bratra ale v armádě zůstane. Přesune se do Londýna, kde bude organizovat velké vzpomínkové události. Další články k tématu: Princ William končí v armádě, čeká ho charita a královské povinnosti Princ Harry, jak ho neznáte: zmrzlý stanul i s herci na Jižním pólu Princ Harry z Antarktidy: Bratr žárlí, že jsem daleko od křičícího dítěte Princ Harry se prý chce ženit, jeho vyvolenou je blondýnka Cressida Princ Harry: Doufám, že bratr ví, jak drahá jsem chůva Princ Harry randí s blond modelkou, objímali se na sjezdovce
17.01.2014 16:40 |

Recenze: Žízeň po krvi hasí Nesbø návratem Harryho Holea

Otázka na úvod: čekali byste u Joa Nesbøho něco menšího než skvělou knihu? Asi ne. I když už jsme od něj četli přes desítku detektivek, i v Žízni dokáže znovu potvrdit kvalitním příběhem své prvenství mezi severskými autory.
03.05.2017 16:45 |

Osobnosti: Jo Nesbø (1 článek)

Princ Harry opět na veřejnosti: o nahých fotkách se nechtěl bavit

Sedmadvacetiletý princ Harry po skandálu z večírku v USA seká dobrotu a plní své povinnosti. Poprvé od zveřejnění nahých fotek se ukázal ve společnosti na oficiální akci. Navštívil malé onkologické pacienty a o svém přešlapu vtipkoval, ale nechtěl o něm moc mluvit. Další články k tématu: Princ Harry po nahých fotkách seká dobrotu, zrušil si účet na Facebooku Princ Harry dostal nabídku na roli v pornu, nabízejí mu 200 milionů Princ Harry dostane za nahé fotky vynadáno, královna je chce stopnout Princ Harry řádil v Las Vegas, jeho nahé snímky jsou na internetu
04.09.2012 10:45 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)

Princ Harry se prý chce ženit, jeho vyvolenou je blondýnka Cressida

Zatímco je devětadvacetiletý princ Harry na návštěvě Austrálie, britská média spekulují o možné svatbě na královském dvoře. Bratr prince Williama si prý chce vzít svou o pět let mladší přítelkyni Cressidu Bonasovou, s níž se zná 18 měsíců. Další články k tématu: William a Harry zdědili taneční talent po mně, říká princ Charles Princ Harry nocoval v mrazáku, chystá se na jižní pól Princ Harry: Doufám, že bratr ví, jak drahá jsem chůva Princ Harry randí s blond modelkou, objímali se na sjezdovce
08.10.2013 10:30 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)

Nové knihy - Robert Fulghum, Lee Child i Jo Nesbø

Tento týden vychází soubor úvah a vyprávění Roberta Fulghuma Věčná dobrodružství Kapitána Školky, dále vychází nový příběh osamělého vyšetřovatele Jacka Reachera 61 hodin do Lee Childa, nebo norský thriller Jo Nesbø a Nemesis.
01.04.2011 08:20 |

Osobnosti: Robert Fulghum (15 článků) , Lee Child (10 článků)

Nové knihy - Umberto Eco, Paulo Coelho, Mario Varga Llosa, Petra Soukupová i Jo Nesbø

Knižní nabídka tohoto týdne spojená s akcí zvanou Velký knižní čtvrtek je opravdu mimořádná. A mohla by být nekonečná. Začněme dlouho očekávaným příběhem Umberta Eka, novinkou přispěli i brazilský prozaik Paulo Coelho, Američan David Vann a peruánský spisovatel Mario Varga Llosa. Neztratí se ani česká autorka Petra Soukupová. Detektivními příběhy jsou zastoupeni norský bestsellerista Jo Nesbø a skotský rodák Stuart MacBride. A jako přídavek komiksy Japonce Masaši Kišimota a Američana Franka Millera.
14.10.2011 09:55 |

Osobnosti: Paulo Coelho (22 článků) , Frank Miller (10 článků) , Umberto Eco (18 článků) , Petra Soukupová (8 článků) , Frank Miller (10 článků) , Petr Varga (2 články) , Mario David (3 články) , David Stuart (1 článek) , David Frank (3 články)

Mistr severské krimi Jo Nesbø navštíví Prahu

Známý norský spisovatel Jo Nesbø, kterého si oblíbili i čeští čtenáři, přijede poprvé do Prahy a 14. dubna plánuje autogramiádu od 10:30 v Paláci knih Luxor. Jak jeho fanoušci jistě vědí, jeden z jeho příběhů se v Praze částečně odehrává.
02.04.2012 17:20 |

Nové knihy: Rushdie, Horváth, Bárta, Nesbø a Potterová

Nabídku nových knih zahajujeme novými, až pohádkovými příběhy Salmana Rushdieho. Pokračujeme nepřeloženou prózou Ödöna von Hovátha. Zajímavou knihou je rozhovor Petra Skočdopole s Danem Bártou. Nové detektivní příběhy nabízejí norský bestsellerista Jo Nesbø, Američané Douglas Preston, Lincoln Child i Jeffery Deaver a švédská autorka Mari Jungstedtová. Pro ženy a o ženách píší Američanka Alexandra Potterová a Britka Jacqueline Wilsonová. Pozornost si zaslouží příběh polního maršála Václava Radeckého z Radče od Luboše Taraby. A nádavkem komiks Briana Azzarella a Eduarda Rissoa.
08.11.2013 07:06 |

Osobnosti: Dan Bárta (213 článků) , Salman Rushdie (29 článků) , Jacqueline Wilsonová (8 článků) , Jeffery Deaver (12 článků) , Douglas Preston (8 článků) , Václav Bárta (1137 článků) , Alexandra Dane (1 článek) , Petr Václav (737 článků)

Nové knihy: Urban, Dousková, Červenák, Munroová i Nesbø

Základ nabídky nových knih tvoří tituly Velkého knižního čtvrtku. Nové prózy českých autorů Miloše Urbana a Ireny Douskové, hvězdy nejen slovenské fantasy Juraje Červenáka, překvapivá díla Chaima Cigana a Jána Roznera. Vše doplňují Nor Jo Nesbø či nositelka Nobelovy ceny Kanaďanka Alice Munroová. Nádavkem rovnou dva komiksy.
21.03.2014 07:05 |

Osobnosti: Miloš Urban (11 článků) , Irena Dousková (7 článků)

Nové knihy: Nesbø, Beran, Deaver, Fukuda i Werich

Novinky tohoto týdne určuje žánr detektivky. Je to dáno jmény autorů: Jo Nesbø, Ladislav Beran, Jeffery Deaver, Andrew Fukuda. Připomenutí si zaslouží i kniha věnovaná Petru Mukovi, písničková bajka Jana Wericha a netradiční komiks z doby husitské.
10.04.2015 07:16 |

Osobnosti: Petr Muk (386 článků) , Jeffery Deaver (12 článků) , Ladislav Beran (4 články) , Jan Werich (81 článků)

Americký starosta vyzval prince Harryho, aby u nich neflirtoval

Princ Harry je postrachem počestných amerických dívek. Myslí si to zřejmě starosta městečka Gila Bend, kde britský monarcha prodělává vojenský výcvik. Vyzval Harryho, aby s místními dívkami neflirtoval. Další články k tématu: Princ Harry se rozešel s modelkou, vydrželo jim to dva měsíce Princ Harry chodí s modelkou spodního prádla, je to jeho sestřenice Princ Harry si zřejmě splní přání a tajně se vrátí do Afghánistánu Počkej, až Kate uvidíš, pošeptal princ Harry před oltářem bratrovi
08.11.2011 11:15 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)

Princ Harry se stěhuje od otce, bude bydlet s Williamem a Catherine

Sedmadvacetiletý princ Harry se rozhodl, že nebude bydlet v paláci se svým otcem princem Charlesem a jeho manželkou Camillou. Mladší syn princezny Diany se odstěhoval z Clarence House do Kensingtonského paláce. Vystačí si s malým jednopokojovým bytem, dříve určeným služebnictvu. Další články k tématu: Princ William se s manželkou stěhuje do domu princezny Diany VIDEO: Princ Harry na Jamajce tančil a porazil v běhu Usaina Bolta Princ Harry se vrátí do Afghánistánu, aby bojoval proti Talibanu OBRAZEM: Nejžádanější single jsou princ Harry a Pippa Middletonová
28.03.2012 16:40 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků) , Usain Bolt (367 článků)

Princ Harry dostal nabídku na roli v pornu, nabízejí mu 200 milionů

Britský princ Harry, jehož nahé fotografie obletěly v minulých dnech svět, dostal nabídku na natočení pornofilmu. Nabízejí mu honorář deset milionů dolarů, tedy téměř dvě stě milionů korun. Další články k tématu: Princ Harry dostane za nahé fotky vynadáno, královna je chce stopnout Princ Harry řádil v Las Vegas, jeho nahé snímky jsou na internetu Princ Harry po nahých fotkách seká dobrotu, zrušil si účet na Facebooku Tisíce vojáků a vojaček se svlékly na podporu prince Harryho
25.08.2012 19:05 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)

Princ Harry si v rámci své návštěvy jihoafrické země Lesotho zatancoval s místními dívkami tradiční tanec. Královský syn přijel do země podpořit charitativní projekty, které podporuje jeho rodina. Další články k tématu: Zabíjel jsem talibance, přiznal princ Harry po návratu z Afghánistánu Princ Harry střílí v Afghánistánu Talibance. Dělá, co musí, říká mluvčí Princ Harry randí s blond modelkou, objímali se na sjezdovce
27.02.2013 22:25 |

Osobnosti: princ Harry (236 článků)