Recenze: Nepřehlédnutelná kniha plná kreativních nápadů do každého počasí

Knih o doma vyráběných dárcích přibývá jak hub po dešti. Láskominy Denisy Bartošové mají ovšem jednu skvělou výhodu – jejich grafická úprava chytne za oko. Navíc tahle kniha nabízí od každého trošku – dekorace, jídlo, pochutiny, potřeby do domácnosti i doplňky oblečení.
29.02.2016 09:35 |

Osobnosti: Denisa Bartošová (12 článků)

8 nejhorších provedení kreativních nápadů aneb Takhle vypadá realita!

Určitě jste si toho na Facebooku už všimli. Vaši přátelé sdílejí nebo lajkují fotky z Pinterestu a vždycky je to něco hodně úchvatného. Ale co to vlastně je? Pinterest je další sociální síť, ale spíše taková webová nástěnka, kde najdete hromady nápadů, dekoru do domácnosti, módních vychytávek, kulinářských zázraků a podobně.
26.06.2013 10:25 |

Institut umění vydal publikaci Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR

Institut umění vydal publikaci Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR – II. svazek s podtitulem Stav, potřeby a trendy:
13.02.2016 14:30 |

Posvátná kniha je plná překlepů, bouří se íránští muslimové

Íránští vydavatelé si stěžují, že plán ušetřit peníze tištěním koránu v Číně přinesl jen problémy. Posvátná kniha je totiž plná překlepů. Píše o tom dnes agentura AP.
01.09.2011 16:45 |

Kniha Výhod pro rok 2017 je již v prodeji

Druhé vydaní Knihy Výhod je již v prodeji. Jedná se o českou mutaci celosvětově oblíbeného konceptu a bestselleru, i když s klasickou knihou nemá nic společného. Tzv. Coupon Book, tedy kniha plná slevových kupónů, je kalendářní ročenka s platností po celý rok. Kniha je jedinečná jak svým rozsahem, tak i obsahem. Celkem nabízí 276 slevových kupónů, ze kterých si vybere opravdu každý.
21.11.2016 17:55 |

4 tipy jak se na podzim obléct do práce

Podzimní počasí je studenější, po ránu nás mnohdy trápí slabší mrazíky, nepříjemný déšť je prakticky na denním pořádku a my jsme tak nuceni panujícímu počasí přizpůsobit náš šatník. Nejedna z vás si určitě pohrává s otázkou, jak se na podzim obléct do práce, aby vám zvolený outfit slušel a zároveň se dokázal přizpůsobit aktuálnímu počasí. Jestliže i vám záleží na vzhledu, dáváte si záležet s volbou jednotlivých kousků vaší šatní skříně a snažíte se za jakékoli situace vypadat dobře, pak je náš dnešní článek určený právě vám. Najdete v něm hned čtyři tipy  jak se na podzim obléct do práce. Nechte se námi inspirovat! Jak se na podzim obléct do práce? Elegantní nádech červené K podzimnímu období barvy neodmyslitelně patří. Jednou z typických barev pro tento čas je červená, která se stala dominantou našeho prvního nápadu na outfit. Tomuto modelu dominuje delší bílá halenka sahající až pod zadek s dlouhými rukávy. Svršek jsme zvolili opět delší lehký červený svetr s dlouhým rukávem, který necháte podél těla volně splývat a nebudete jej zapínat. K tomuto modelu doporučujeme obléknout klasické modré džíny, obout vysoké hnědé kozačky a jako doplněk zvolit hnědou kabelku s třásněmi a na krk lehkou červenou šálku. Ležérní pařížanka Pokud máte stejně jako my rádi Paříž a neodolatelný styl zdejších žen, pak je tento tip  jak se na podzim obléct do práce určený přímo vám. Hlavní roli v tomto modelu hraje kávová halenka s volány, kterou doplníte o tmavou pouzdrovou sukni sahající nad kolena a k ní oblečete delší černý kabátek v populárním námořnickém stylu. Aby vám v nepřízni počasí nebyla zima, nezapomeňte na hnědé silonky a jako boty radíme obléci lodičky na vysoké jehle s otevřenou špičkou. Jako kabelku jsme vybrali větší černý model do ruky. Sportovní kráska Jestliže jste spíše sportovní typ, tak si zaručeně oblíbíte následující model. Základem jsou... Čtěte více Příspěvek 4 tipy jak se na podzim obléct do práce pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.10.2016 06:30 |

8 kreativních nápadů, které budete chtít do svého bytu: Inspirujte se zajímavými myšlenkami!

Pořád nemůžete přijít na to, jak si máte zútulnit svůj byt? Rádi prohlížíte katalogy, ale nejste dost "kreativní":http://www.extra.cz/tema/kreativita, abyste využili veškerý prostor, nebo prostě jenom nevíte, jak na to?
16.09.2013 20:15 |

ČVUT poskytne podporu, kontakty, zkušenosti a zázemí všem inovátorům

České vysoké učení technické v Praze se společně s dvanácti zahraničními partnery stalo součástí evropského projektu DA-SPACE, který nabídne podmínky k realizaci nápadů a inovací všem zájemcům každého věku. Cílem projektu DA-SPACE (Open Innovation to Raise Entrepreneurship Skills and Public Private Partnership in Danube Region), konkrétně Interreg Danube Transnational Programme, je vytvoření otevřených inovačních laboratoří na podporu mladých inovátorů a jejich nápadů v regionu Podunají.
21.03.2017 22:35 |

Recenze: Dětská říkanka přináší smrt v nejlepší detektivce na světě

Kniha plná ‚nej‘ – nejprodávanější detektivka všech dob, vrcholné dílo svého žánru, nejoblíbenější kniha Agathy Christie (†85) Deset malých černoušků. Pravdou je, že spisovatelka s tímto příběhem předběhla dobu a možná i zemi. Dnes by jako Norka mohla trhat nové rekordy.
28.03.2017 16:05 |

Osobnosti: Agatha Christie (28 článků)

Sexshop již není žádné tabu

Mnoho lidí se ještě stále ostýchá, přesto už většina z nás bere sexshop za něco samozřejmého, co patří do každého intimního života. Pravděpodobně se nebudeme chlubit tím, že jsme tam zrovna nechali určitý obnos, ale zajít si prohlédnout a koupit zboží už není tabu. V sexshopu se dá nakoupit erotické oblečení, lubrikační gely, afrodisiaka, vibrátory a jiné erotické hračky. Zatímco někdo je spíše konzervativní a vystačí si s maličkostmi, druhý je učiněný gurmán a neváhá vyzkoušet z této oblasti ledacos. Pravdou je, že se po určité době do každého vztahu vkrade polehounku, potichounku stereotyp. Erotické hračky mohou být kořením, které do intimního života vnesou novou příchuť. Ti, kteří se ještě stále ostýchají vstoupit do kamenného obchodu, mohou dnes vybírat tento druh zboží na internetu. Svůdné erotické prádlo Cítit se hezky a svůdně pomůže zvednout ženě sebevědomí a naladit se na tu správnou vlnu. Vhodné je, pokud máte partnera, který tuto snahu ocení. Jestliže se necítíte přímo na striptýz, stačí si jen obléci prádélko, boty na vysokém podpatku a proplout kolem partnera. Určitě vaše snažení nezůstane bez odezvy. Vibrátor Když se mluví o trojce, jde většinou o dvě ženy a jednoho muže. Málokterý muž připustí trojku v opačném pořadí. Tedy dva muži a jedna žena. Pokud nechcete riskovat, aby takovéto dobrodružství otřáslo vaším vztahem, vyzkoušejte vibrátor. Takový experiment uvítáte vy i váš partner, který nemá vlastně důvod žárlit. Erotické hračky Trochu pikantnosti do sexuálního života můžete vnést za pomocí erotických hraček. Někdo upřednostní pouta, jiný erekční kroužek, škrabošky, bičík, kostým a další. Hraček pro dospělé existuje nepřeberné množství. Pokud nemáte na erotické hry fantazii, protože s tím se člověk pravděpodobně nerodí, můžete si koupit knížku erotických her. S postupem času sami uvidíte, kolik nápadů se vyrojí ve vaší vlastní hlavě.   Příspěvek Sexshop již není žádné tabu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
21.11.2015 06:55 |

Když si Ježíšek neví rady: 6 vánočních hitů pro každého

Dokonce i Ježíšek je někdy bez nápadů. Tak pro mu trochu nepomoci. Přinášíme několik tipů na vánoční dárky pro každého.
16.12.2015 10:05 |

Děsivé video ukazuje, jak se srazila dvě letadla plná lidí ve vzduchu! Naštěstí byla plná parašutistů!

Co se obvykle stane, když se srazí ve vzduchu dvě "letadla":http://www.extra.cz/tema/letadlo? Většinou se obě zhroutí i s lidmi uvnitř. V tomto případě ale byla letadla plná parašutistů a všichni neuvěřitelně přežili.
07.11.2013 00:01 |

Kniha Třetí Everest v hodnotě 1100 Kč

kniha plná barevných fotografií - Nepál, Tibet, Bhútán, Indie
22.02.2011 14:45 |

Kniha o sexu je překvapivým bestsellerem!

Kniha v překladu nazvaná „O čem každý muž přemýšlí, když nemyslí na sex“ je kromě přebalu plná prázdných stránek. Přesto je to ohromný...
08.03.2011 11:25 |

Soutěžte s Blesk Křížovkami o 5x kniha Dračí Oči - Čarodějka

Hrajte s námi o pět knih Dračí oči – Čarodějka. Za správnou odpověď na soutěžní otázku zaslanou formou SMS může být jedna kniha plná dobrodružství od Nakladatelství Fragment vaše.
09.04.2014 05:15 |

Guinessova kniha rekordů 2015: Nejdelší jazyk a další bizarnosti

Další vydání známé Guinessovy knihy rekordů je na světě. To aktuální je dokonce výroční, protože kniha plná zvláštních rekordmanů existuje už od roku 1955. Letos představí mimo jiné majitele nejdelšího jazyka, nejdelší golfové hole a naopak nejmenšího karavanu na světě.
20.09.2014 16:10 |

Senzační kniha o Ivetě Bartošové: Máme UKÁZKU!

Už hezkých pár dnů se skloňuje ve všech pádech připravovaná kniha novináře Davida Zápala a někdejší chůvy a přítelkyně zpěvačky Zlaty Dvořákové, které se říká Golda a která o Ivetě napsala spoustu důvěrných informací, k nímž přišla, když u ní bydlela a byla svědkem všech peripetií jejího bouřlivého života. Kniha vyjde v březnu a jmenuje se „Iveto, sbohem…/ Iveta Bartošová očima důvěrnice“. Podařilo se nám sehnat ukázku!
16.02.2010 00:10 |

Osobnosti: Iveta Bartošová (6627 článků)

17.02.2010 06:20 |

Shodou okolností dnes ve Francii vyšla kniha, která popisuje, že za sedm let tuto zemi ovládne islám

V souvislosti s dnešním masakrem, který rozpoutali v pařížské redakci satirického týdeníku Charlie Hebdo dosud neznámí útočníci, se zdá být nová kniha francouzského spisovatele Michela Houellebecqa vysoce aktuální. Román Soumission (Podrobení) pojednává o Francii ovládané islamisty. Kniha vzbudila rozruch ještě předtím, než se objevila v knihkupectvích. Nelegálně se totiž šíří po internetu.
07.01.2015 16:12 |

Osobnosti: Michel Houellebecq (11 článků)

V Česku vychází kniha mapující válečné zločiny na Ukrajině

V těchto dnech vychází v českém jazyce Bílá kniha o Ukrajině. Jde o dokument Ministerstva zahraničních věcí Ruské federace z pera Konstantina Dolgova. Kniha mapuje události na Donbasu, porušování lidských práv a právního státu na Ukrajině. Za projektem stojí skupina Skuteční přátelé Ruska.
16.03.2015 18:31 |