RECENZE: Německý thriller jako drama pro tři postavy

Prozaička Juli Zeh patří k současné německé literární elitě. Thriller Pod vodou svou formou připomíná spíše drama než románové vyprávění. Tři hlavní postavy, dvě rozdílné verze výpovědí o totožných situacích, jeden lhář, žádné odpovědi.
19.07.2015 10:51 |

I kabelku můžete vybírat podle typu postavy

Podle typu postavy, který vám příroda nadělila do vínku, si můžete vybírat nejen oblečení – což je taková klasika – , ale i kabelku. Nejvěrnější společnice žen, bez které většina z nás ráno nevykročí z domu, totiž může naší postavě nejen přilepšit, ale i uškodit. Chcete-li si udělat radost novou kabelkou, pak jste tu správně! V dnešním článku si společně prozradíme, jak vybírat kabelku podle typu postavy, na co si dát pozor, čeho si všímat a na jaký model vsadit, aby vaší postavě prokázal tu nejlepší službu. Kabelka podle typu postavy Vysoká, nízká, baculatá, tenká, s širšími boky nebo útlými rameny – každá z nás má nějakou postavu. Příroda to má s námi pěkně vymyšleno a nadělí nám takový typ postavy – ať už to bude hruška, jablko, trojúhelník, obdélník nebo chlapecky typ postavy – , který k nám jde nejlépe. Proto bychom se za sebe neměli stydět a s pomocí oblečení nebo doplňků naše přednosti zvýraznit a nedokonalosti naopak skrýt. Takže jak na to?! Máte plnější tvary? Pokud jste žena – jak se říká – krev a mléko, můžete si fandit, protože právě tuhle postavu muži milují. A říkejte si, co chcete. Je to tak. S plnějšími tvary, za které se rozhodně nemusíte stydět, je dobré vsadit na větší kabelky, za které se budete moci schovat. Ideální jsou velké plážové tašky, klidně s nějakým pestrým a dobře viditelným motivem. Jste vysoká? Vysoké ženy by ve svém vlastní zájmu neměly nosit kabelky přes rameno, které by jim ještě více přidaly na délce, i když to vůbec nepotřebují. Vysokým ženám naopak můžeme doporučit buď kabelky přes rameno, které jsou elegantní a pohodlně se nosí, nebo velice moderní batůžky na záda. V kožené variantě vypadají super, tak jim zkuste dát šanci. A co nízké ženy? A teď se dostáváme k opaku, tedy k nízkým ženám, ke kterým... Čtěte více Příspěvek I kabelku můžete vybírat podle typu postavy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

Jak si vybrat džíny podle postavy

Pokud máte problém s džíny, protože vám žádné nesedí a v žádných se necítíte ani pohodlně, ani přitažlivě, pak vám radíme jediné: vybrat džíny podle postavy! Jedině tak se vám podaří vybrat takové kalhoty, které vaší postavě padnou jako ulité a především jí zalichotí. Jenže jak na to?! Pokud přemýšlíte, jak vybrat džíny podle postavy, pak jste tu správně. Právě na tohle téma se dnes společně podíváme a prostřednictvím následujících řádků vám poradíme, jak si džíny vybrat. Uvidíte, že s námi to bude hračka! Pojďte si vybrat džíny podle postavy! Cílem každé ženy je vypadat dobře a to za jakékoli situace. Džíny patří do základní sestavy, která by se měla objevit v šatníku každé ženy, proto je určitě dobré vědět, jak si je správně vybrat. Jen dobře padnoucí džíny zalichotí postavě a vyzdvihnou vaše přednosti. Pojďme si tedy říci, jak správně na to! Džíny pro postavu typu hruška Máte postavu typu hruška, která se vyznačuje silnějším zadečkem a výraznými boky? Tato postava je u mužů velice oblíbená, i když si ženy myslí opak. A jaké džíny se hodí pro tento typ postavy? Doporučit můžeme slim džíny s vysokým pasem, které budou slušet vašim hubeným nohám a zároveň opticky zeštíhlí boky. Džíny pro postavu typu jablko Postavu typu jablíčko poznáte podle širokých boků, výraznějšího středu těla a naopak štíhlýma nohama. Tato postava je asi nejrozšířenější a vybrat pro ni padnoucí džíny není jen tak. My vám radíme vydat se cestou kalhot s elastickým pasem, které si pohrají s větším bříškem a alespoň na pohled má pár centimetrů uberou. Rozhodně si kupujte tmavé džíny, které celkově opticky zeštíhlují. Džíny pro postavu typu kluk Chlapecká postava není u žen oblíbená, protože postrádá typické ženské křivky. Nemusíte se ale stydět, protože pokud se vám podaří vybrat dobře padnoucí džíny, pak vám ani klučičí postava... Čtěte více Příspěvek Jak si vybrat džíny podle postavy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.08.2017 08:05 |

Jsou animované filmy a postavy vaše parketa? Otestujte své znalosti v novém kvízu!

Po úspěchu kvízu Animované postavy můžete otestovat své znalosti v jeho pokračování. Zjistěte jak dobře znáte animované postavy a filmy v novém kvízu Animované postavy 2, který je sice o poznání složitější než první díl, ale o to zajímavější! Kdo dá plný počet bodů?
03.12.2016 12:20 |

Padouch Gru se svými mimoňi, Spider-man a další trailery uplynulého týdne

Stejně jako v minulých týdnech jsme se i tento týden dočkali řady nových trailerů všech možných žánrů. Spider-Man: Homecoming přináší nového padoucha v podání Michaela Keatona, drama Pátá loď svět dospělých viděný dětským pohledem a drama Zkouška dospělosti zase nekonečný řetězec služeb a protislužeb. Na své si opět přijdou milovníci animáků, světlo světa spatřil nový trailer mimoního dobrodružství Já, padouch 3 a snímek Ferdinand, vyprávějící příběh býka s velkým srdcem, kterého si však spletou s nebezpečnou bestií. Z dalších trailerů jsme vybrali fantasy horor Wish Upon, dobrodružné scifi Liga spravedlnosti, thriller Churchill, Dámskou jízdu s Amy Schumer a Goldie Hawn a v neposlední řadě zajímavé kriminální drama Three Billboards Outside Ebbing.
30.03.2017 10:25 |

Osobnosti: Michael Keaton (14 článků) , Goldie Hawn (89 článků) , Amy Schumer (25 článků) , Man Man (14 článků)

Premiéry – Pouta, Bratři i The Box

Do kin tento týden vstupuje thriller Radima Špačka Pouta, americké drama Bratři, thriller The Box, romantická komedie Morganovi, dokument Michaela Moorea O kapitalismu s láskou, nebo čínská sci-fi Kung Fu Kyborg.
04.02.2010 05:25 |

Osobnosti: Radim Špaček (27 článků) , Michael Špaček (6 článků) , Michael Morgan (5 článků)

Nejvíce nominací na ceny BAFTA má vesmírný thriller Gravitace

Nejvíce nominací na letošní britské filmové ceny BAFTA získal vesmírný thriller Gravitace s 11 želízky v ohni. Deset nominací mají kriminální drama Špinavý trik a historický snímek 12 let v řetězech. Držitele těchto prestižních cen v jednotlivých kategoriích vyhlásí 16. února v Londýně.
08.01.2014 13:15 |

Německý ministr vnitra šokoval celou Evropu: Dorovnejte naše dávky pro migranty, ať nechodí jen k nám

Německý ministr vnitra Thomas de Maiziere v rozhovoru pro německý deník Rheinische Post konstatoval, že azylová politika evropské unie se musí změnit. Pokud CDU německé kancléřky Angely Merkelové vyhraje nadcházející parlamentní volby a Thomas de Maiziere do toho bude mít co mluvit, bude prosazovat jednotnou azylovou politiku pro celou EU. Německý model azylové politiky, protože právě tento model považuje za nejlepší.
10.09.2017 15:35 |

Osobnosti: Angela Merkelová (1950 článků)

Jak obléct postavu typu jablko?

Silnější horní polovina těla, větší poprsí, nevýrazný pas a štíhlé nohy – to jsou znaky typické pro postavu typu jablko, které se rovněž někdy přezdívá postava do písmene „O“. Máte-li takový typ postavy, pak si určitě často lámete hlavu nad tím, jak se obléknout tak, aby vám to slušelo a nevypadala jste jako chodící kulička. Nebo pořádná koule. Kdo má postavy typu jablko, ten se mnohdy za své baculaté tvary stydí. Tento typ postavy má sklon k celulitidě, což není příjemná věc. I s touto postavou se ale můžete obléknout stylově. Poradíme vám, jak na to! Jak obléct postavu typu jablko Možná se za svou postavu stydíte, i když vlastně vůbec nemusíte. Vaší největší předností jsou větší ňadra, která jsou největší ženskou zbraní. Proto je hrdě ukažte světu, když už je máte, přece je nebudete schovávat. Snažte se vybírat volný horní díl Pro vaší postavu typu jablko jsou nejlepší volbou volné a vzdušné halenky, tuniky a trička. Zbytečně se netrapte v upnutých modelech. Bát se nemusíte hlubších výstřihů, se svým poprsím si to rozhodně můžete dovolit. Úzké kalhoty vyhoďte Pro postavu typu jablko jsou typické štíhlé nohy, na které je většina žen pyšná a hrdá. I přes tento fakt ale nespoléhejte na příliš úzké kalhoty. Protože máte širší pas, zbytečně byste na něho upozornily a to by vám nepomohlo. Naopak vyhledejte rozšířený typ kalhot. I šaty si můžete dovolit Pokud jste si mysleli, že díky své postavě nemůžete nosit šaty, jste na omylu. Nosit je totiž můžete a to klidně s grácií! Jak? Stačí, když si vyberete správný model. Tím jsou vzdušné a rozevláté maxi šaty, kterými zamaskujete problematické partie. Příspěvek Jak obléct postavu typu jablko? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.03.2017 15:25 |

RECENZE: Thriller o dívce zneužité sektářem zaujme skvělým vizuálem

Psychologický thriller Martha Marcy May Marlene, který do Varů přivezla newyorská produkční skupina Borderline Films v čele s režisérem Seanem Durkinem, vás zřejmě nenadchne dějovou linkou, vizuální stránka si ale říká pozornost. A hlasitě. Snímek navíc za pár dnů odvysílá televize HBO 2, takže vidět ho budou moci i ti, co do Varů nepřijedou.
02.07.2013 07:55 |

RECENZE: Dřív než půjdu spát. Poněkud ospalý thriller s Kidmanovou

Málo známý režisér Rowan Joffe se pokusil s mnohem slavnějšími a zkušenějšími herci natočit paranoidní thriller plný zvratů. V centru dění stojí žena, která nemá paměť.
15.09.2014 15:35 |

Osobnosti: Rowan Joffe (1 článek)

RECENZE: Thriller, který se čte jedním dechem

Novinář Richard Sklář napsal druhý thriller s hrdinkou Robertou s názvem Anděl smrti. Tato spolumajitelka největší ostravské realitní kanceláře Flat & House dostane tip na prodej vily, kterou obývá ing. arch. Zastrčilík.
03.03.2016 08:25 |

Jak vypadat skvěle? Pomůže cvičení

Toužíte po tom, vypadat opět dokonale? Vše závisí hlavně na kráse vaší postavy. Prvním krokem k její dokonalosti je změna vaší životosprávy. Roli hrají hlavně zdravá jídla a správný jídelníček. Ten je však jenom polovinou úspěchu. Zapomínat nesmíte ani na pohyb. I ten jde ruku v ruce s hubnutím, stejně jako má skvělý vliv na formování vaší postavy. Cvičit dnes můžete i doma. Pokud hledáte vhodnou pomůcku, objednejte si hrazdu. Je ideální volbou, pokud chcete cvičit právě s hmotností vašeho těla. Navíc může být skutečně multifunkční pomůckou, díky které procvičíte nejenom ruce, ale i celou horní část těla, stejně jako břišní svaly. Na jaké další cvičební pomůcky nezapomínat? Hrazda však nemusí být nutně jedinou možností, jakou jenom můžete zvolit. Je i celá řada dalších, které vás zcela určitě nezklamou. V tomto směru nabízíme činky, které by měly být také nezbytnou součástí vaší domácí posilovny. Sortiment je v tomto směru více než široký a tak můžete vsadit třeba na možnosti, kam patří: Činky klasické – jednoručky. Činky na aerobik a zumbu. Kettlebell a Vinbell. Jednotlivé varianty samozřejmě nemusí primárně sloužit jenom k tomu, abyste posílila své ruce. Jsou vhodné i k tomu, abyste zvýšila celkovou zátěž třeba na nohy, pokud na ně zaměřujete různé cviky ve formě výpadů. K efektivnímu spalování pomůže běh Výše uvedené je určitě dokonalou cestou k formování vaší postavy. Pokud však chcete hlavně spalovat tuky, není lepší možnosti, než je běh. Navíc jde o aktivitu poměrně nenáročnou na různé pomůcky a potřeby. Co k němu potřebujete? Základem je jenom funkční oblečení a chybět nesmí také elegantní boty. I ty sportovní dnes mohou vypadat dobře a mohou ladit s vaším celkovým outfitem. Co dále by však měly splňovat? Určitě se zaměřte na jejich pohodlnost a na to, aby vás při běhu nikde netlačily. Příspěvek Jak vypadat skvěle? Pomůže cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
31.07.2015 08:36 |

RECENZE: Thriller, který udělal z vraždícího stalkera sympaťáka

Autorce thrilleru Ty Caroline Kepnesové se v knize podařilo cosi zajímavého a neobvyklého. Dokázala z absolutně odpudivé a záporné postavy vykreslit literární subjekt, který čtenář začne postupně vnímat jako pozitivní a na jehož stranu se postaví.
16.05.2015 11:56 |

Premiéry - Milý Johne, Svítání i Mamut

Do kin tento týden vstupuje poetické milostné drama Milý Johne, upírský thriller Svítání, nebo rodinné drama Mamut.
11.03.2010 05:25 |

Hlídkující Dwayne Johnson, super animáci a další trailery uplynulého týdne

Uplynulý týden přinesl první trailery animovaných komedií Captain Underpants a Pračlověk, a nový trailer k animáku Mimi šéf, který má premiéru již za měsíc. Zajímavě vypadá thriller Black Butterfly s Antonio Banderasem v hlavní roli. Dále můžete mrknout na již několikátý trailer k Pobřežní hlídce a k Transformers. Fanoušky mysteriózního žánru jistě potěší hned dva snímky, My Cousin Rachel a Voice from the Stone, vyprávějící o zdravotní sestře, jenž přijíždí na pomoc chlapci, kterého pronásledují zlé síly. Určitě nesmíme opomenout drama The Last Face o milostné aféře uprostřed hrůzami války zmítané Libérie a historické životopisné drama Popírání Holocaustu.
23.03.2017 10:10 |

Osobnosti: Antonio Banderas (139 článků) , Dwayne Johnson (34 článků) , Dwayne Johnson (6 článků) , Rachel Black (1 článek) , Rachel Stone (1 článek)

Série přírodních katastrof, hororové drama Agathy Christie a další trailerové novinky

Přírodní katastrofy ohrožující celou planetu, příběhy několika podob lásky, akční sci-fi thriller o sedmi identických sestrách a hororové drama podle románu Agathy Christie. Tento týden přinesl mix nových trailerů všech možných žánrů včetně necenzurované ukázky z komedie Bastardi na cestě nebo rodinné komedie o medvídkovi Paddingtonovi.
07.10.2017 11:55 |

Osobnosti: Agatha Christie (30 článků)

Premiéry – Neznámý, Vřískot 4 i Rio

Tento týden na nás čeká v kinech sedm novinek: thriller Neznámý, hororová komedie Vřískot 4, animovaný snímek Rio, romantická komedie Zkus mě rozesmát, drama Odnikud někam, německý film 3 a dokument Návrat do divočiny.
14.04.2011 05:35 |

Recenze: Komiksová Krajina půlnočních stínů vás provede mezisvětím

Začíná to jako klasická detektivka nebo thriller. Klišovitý losangeleský policajt, drama v postranní ulici… Jenže David Grey se náhle ocitá v mezisvětí, kde začíná jeho boj o vlastní duši. A taky cesta, na kterou se rádi vydáte s ním.
17.08.2016 17:05 |

Hyena roku: Zmizelé letadlo se ještě nenašlo, už o něm vyšel thriller!

Jen tři měsíce po záhadném zmizení malajsijského letadla s 239 lidmi na palubě vydal v Malajsii žijící novozélandský spisovatel s uměleckým jménem Scott Maka thriller nazvaný MH370. Šokoval tím příbuzné cestujících z letadla, podle nichž je vydání knihy tak brzy po tragédii a bez informací o tom, co se vlastně stalo, nevhodné.
10.06.2014 10:30 |