RECENZE: Nejlepšími úmysly se dláždí různé cesty. Páni kluci jsou to nejlepší ve filmu Jak jsme hráli čáru

Nepochybuji, že česko-slovenský film Jak jsme hráli čáru scenáristů Mariana Urbana a Petra Pišťánka a režiséra Juraje Nvoty vznikal s těmi nejlepšími úmysly. Chtěli natočit snímek pro celou rodinu, kde děti budou prožívat svá dětská dobrodružství na pozadí konkrétní historické doby.
04.12.2014 11:52 |

Osobnosti: Juraj Nvota (11 článků) , Petr Urban (44 článků)

Nová DVD: Jak jsme hráli čáru, Whiplash, Nezlomný a 96 hodin: Zúčtování

Film Jak jsme hráli čáru vypráví příběh dospívajícího chlapce, jehož rodiče emigrovali v polovině šedesátých let minulého století na Západ. Tři Oscary získal za loňský rok hudební snímek Whiplash. Angelina Jolie je režisérkou životopisného filmu Nezlomný. Liam Neeson hraje bývalého elitního agenta ve filmu 96 hodin: Zúčtování.
02.06.2015 07:05 |

Osobnosti: Angelina Jolie (1976 článků) , Liam Neeson (56 článků)

Filmové premiéry: Dva dny a jedna noc, Hledání Vivian Maier, Jak jsme hráli čáru, Návrat blbýho a blbějšího

Marion Cotillardová hraje dělnici ve filmu belgických bratrů Dardennových Dva dny a jedna noc. Dokument Hledání Vivian Maier vypráví o vynikající fotografce, která léta tajila své práce. Česko-slovenský film Jak jsme hráli čáru se odehrává před a po srpnu 1968. Jim Carrey a Jeff Daniels se vracejí jako blbý a blbější. O posttraumatickém syndromu válečných veteránů je francouzsko-americký film Jimmy P.
04.12.2014 07:06 |

Osobnosti: Jim Carrey (191 článků) , Jeff Daniels (5 článků)

Cenu Oty Hofmana na dětském filmovém festivalu získalo Sedmero krkavců a Jak jsme hráli čáru

Cenu Oty Hofmana na 47. ročníku dětského filmového festivalu v Ostrově získaly v hlavní soutěži snímky Sedmero krkavců režisérky Alice Nellis a Jak jsme hráli čáru Juraje Nvoty. Ze studentské tvorby porota ocenila film One Square story režiséra Martina Kostelníka. Hlavní cenu dětské poroty získaly filmy Sedmero krkavců a Andílek na nervy režiséra Juraje Šajmoviče, cenu dětského diváka v hlasování získala pohádka režiséra Karla Janáka Princezna a písař. Tématem letošního ročníku Festivalu Oty Hofmana byla kouzla a čáry se zaměřením na Otu Hofmana a Pana Tau.
15.10.2015 13:41 |

Osobnosti: Ota Hofman (5 článků) , Karel Janák (56 článků) , Alice Nellis (106 článků) , Juraj Nvota (11 článků)

Hynek (Realisté): Omezovat právo občanů EU držet zbraň je cestou do pekel

Cesta do pekla bývá dlážděná těmi nejlepšími úmysly. Neznám úmysly členů evropských orgánů, kteří se dne 20. prosince 2016 definitivně dohodli na znění směrnice o omezení práva občanů Evropské unie držet zbraň na ochranu sebe a svých blízkých. Ale pochybuji, že jsou dobré.
30.12.2016 17:25 |

Tabáková směrnice: Když dobré úmysly dláždí cestu do pekel

Chystaná tabáková směrnice v Evropském parlamentu budí vášně jak mezi jejími zastánci, tak i odpůrci. Jedni argumentují nutností silnější unijní regulace, druzí poukazují právě na sílící tendenci EU do všeho mluvit a rozhodovat o záležitostech, které jsou podle platných úmluv v gesci jednotlivých členských států.
01.10.2013 16:25 |

Chystaná tabáková směrnice v Evropském parlamentu, jejíž projednávání je v plánu 8. října, budí vášně jak mezi jejími zastánci, tak i odpůrci.
04.10.2013 18:05 |

Soukromníci: Cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly

Poslanci na aktuální schůzi sněmovny posunuli do třetího čtení zákon o významné tržní síle. Ten zavádí přísnější regulaci vztahů mezi velkými obchodníky a dodavateli s cílem více chránit ty slabší - tedy tuzemské zemědělce a potravináře. Potud to zní velmi dobře. Na nutnosti podporovat české producenty se asi shodne většina – nejen ve sněmovně, ale i ve společnosti. Jenže jak už se to za současné vlády stává zvykem, pod zástěrkou ušlechtilých ochranářských cílů nám všem dláždí cestu do pekla plného regulací, byrokracie a sociálního inženýrství…
08.11.2015 21:16 |

Legendární film Cesta do pravěku - Kluci se sešli po 55 letech!

Jejich jména vám zřejmě nic neřeknou, ale film, v němž hráli hlavní role, znáte nazpaměť. Čtyři kluci, kteří se pod vedením režiséra Karla Zemana vydali na legendární Cestu do pravěku, se po 55 letech od vzniku fi lmu znovu sešli, aby svému režisérovi vzdali hold. Stane se tak na letošním filmovém festivalu ve Zlíně. Jak dnes »kluci« žijí? Jen jeden z nich se dodnes živí herectvím. Co dělají ostatní a jak vzpomínají na natáčení?
13.04.2010 12:05 |

Osobnosti: Karel Zeman (263 článků)

Ouzký (ODS): Biopaliva - dobré úmysly dláždí cestu do pekel na 167 %

Neuplyne rok, aniž by se neobjevila nová mezinárodní studie upozorňující na skutečnost, že ve srovnání s klasickými fosilními palivy má použití biopaliv až o 167 % horší dopad na životní prostředí.
01.04.2012 20:55 |

Poznali jste dětskou hvězdu? Rošťák Tomáš z filmu Páni kluci má pořád ten stejný uličnický výraz!

„Nestůj a pojď, nestůj a pojď, nestůj a pojď, my jsme ti tři jak se patří, nápadů studánka..“ Kdo by si nepamatoval na film Páni kluci, ve kterém si hlavní roli Tomáše, který přidělal vrásky na čele své tetě i kantorům ve škole, zahrál tehdy třináctiletý Michael Dymek. Jak se od té doby změnil?
28.04.2013 16:00 |

5 věcí, které z žen dělají nejlepší partnerky

Snad každá z nás by se chtěla pyšnit titulem nejlepší partnerky. Co je proto ale nutné udělat, abychom si tohle označení zasloužili? Které věci z žen dělají ty nejlepší partnerky? Díky čemu se v očích mužů staví vysoko nad ostatní konkurentky? Na to se společně podíváme v dnešním článku! Jak dostát role nejlepší partnerky Každá žena by pro toho svého chtěla být tou nejlepší. Ono je to vcelku logické – pokud by to nejlepší měl muž doma, nemusel by to hledat jinde. Tím by odpadlo riziko možné nevěry a nám ženám by bylo okamžitě lépe na světě. V čem se tedy skrývá ono tajemství? Nevytahujte staré spory U žen je poměrně známo, že mají tendence při hádkách vytahovat staré spory. Jestliže se tedy chcete stát nejlepší partnerkou, nikdy se neuchylujte k tomu, abyste své polovičce vytýkali staré věci – především pak ty dávno vyřešené. Nevyčítejte mu kamarády Každý muž má kamarády, se kterými si prostě chce zajít na pivo nebo se s nimi podívat na důležitý fotbalový či hokejový zápas. Titulu nejlepší partnerky dosáhnete už jen tím, že mu tyto chvíle nebudete zakazovat nebo vyčítat. Když bude chtít váš drahý trávit čas s kamarády, využijte této příležitosti a sejděte se s kamarádkami. Vzájemná chvilka odloučení ničemu neuškodí. Staňte se mistrem kuchařem Že láska prochází žaludkem je dávno známý fakt. A věřte milé dámy, že muži na dobré jídlo moc dobře slyší. Na vařenou nudli ho tak s největší pravděpodobností neutáhnete, ale na takovou svíčkovou se šesti už byste mohla. A s přehledem! Buďte svolná k experimentům Muži velmi často chtějí experimentovat v sexu. Vymýšlí nové polohy nebo do intimních radovánek v naší nejrůznější pomůcky. Pokud je žena k těmto experimentům svolná, rázem tak v mužských očích získá na ceně. Samozřejmě se ale nemusíte do ničeho nutit, a pakliže vám něco opravdu bude... Čtěte více Příspěvek 5 věcí, které z žen dělají nejlepší partnerky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |

Lokomotiva z filmu Páni kluci: Na unikát zaútočili žháři!

Je to unikátní technická památka! Mašinu mohou lidé znát z filmu Páni kluci, kde jezdila její sestra. Před několika dny však existenci parní lokomotivy 310.127 málem ukončili žháři.
21.07.2016 12:10 |

Co se stalo s uličníkem Tomášem z filmu Páni kluci? Víme, co teď dělá a jak moc se změnil

Když se řekne Páni kluci, snad každý si jako prvního z "těch tří jak se patří" vybaví nezbedného Tomáše, který se svými dvěma kumpány vyváděl jednu lumpárnu za druhou. Co ten rošťák, který tak trápil svou tetu v podání Ivy Janžurové, kradl pochvalné lístky a našel poklad na hradě Pokštejn, dělá dnes?
17.02.2012 09:45 |

Osobnosti: Iva Janžurová (397 článků)

Alexandr Vondra pro PL novátorsky odhalil skutečné úmysly Miloše Zemana. A o sobě řekl: Někdo prohání mladé holky, já se věnuji ptákům

ROZHOVOR Vyjádření amerického velvyslance Schapira na konto cesty Miloše Zemana do Moskvy nijak přes čáru nebylo, přestože by právě Američané měli Zemanovi co vracet, zmínil v rozhovoru ParlamentníchListů.cz překvapivě exministr obrany a zahraničí Alexander Vondra (ODS). O co jde? Při své poslední cestě do USA se totiž český prezident s nikým z amerických představitelů sice nesetkal, ale i přesto prý výrazně zasáhl do americké domácí politiky tím, že vystoupil na kongresu AIPAC, kde podpořil izraelského premiéra. „Dokážu si představit, jak tím Bílý dům naštval,“ vysvětlil k tomu Vondra. Odvětil ovšem i na jiné otázky.
14.04.2015 07:00 |

Osobnosti: Alexandr Vondra (1119 článků) , Miloš Zeman (18352 článků) , Alexander Alexander (167 článků)

Nejlepší motokrosaři natočili nejvíc zabijácké video exklusivně pro eXtra! Vyhrajte s námi adrenalinový zážitek na Gladiator Games!

Naši jezdci, tedy kluci z České republiky, patří mezi světovou špičku v motokrosovém světě! Hop, hop, hop, kdo neskáče, není Čech, kdysi skandovalo celé Staroměstské náměstí, když nám hokejisti přivezli zlato z Nagana v roce 1998. Teď můžeme ale skandovat znovu, neboť nejenže jsme národ nejlepších hokejových es, ale také země s nejlepšími motoborci. Právě ti budou již příští sobotu 29. listopadu skákat neuvěřitelné tríčky a "freestyle v Praze":http://www.extra.cz/cesko-ma-nejvetsiho-magora-na-svete-jako-jediny-skace-autem-pres-letadlo-jak-dopadl-jeho-prvni-pokus-video-jen-pro-otrle, kde se O2 Arena přemění v obrovské koloseum.
21.11.2014 19:21 |

5 tipů jak zapůsobit na prvním rande

Chystáte se na první schůzku, která zpravidla hodně napoví o dalším vývoji vztahu, přípravy postupně vrcholí, přemýšlíte nad účesem i vhodným oblečením a mimo jiné si kladete otázku, jak zapůsobit na prvním rande. Chcete udělat ten nejlepší dojem a žaludek se vám stahuje představou, že něco pokazíte nebo se dokonce jakýmkoli způsobem ztrapníte. Pokud se chystáme na rande, zpravidla na tento den máme velké plány. Vybíráme oblečení, snažíme se zvolit vhodný účes, často si i před zrcadlem trénujeme různé grimasy. Hlavou nám běhají různé otázky a přemýšlíme, jak zapůsobit na prvním rande. Jak tedy? Jak zapůsobit na prvním rande? Ačkoli si to možná neuvědomujete, na prvním rande záleží mnohem více, než si většina z nás vůbec připouští. V případě, kdy bude rande ok a vše se vyvede podle plánu, pak je to předzvěstí fungujícího vztahu. V opačném případě to může být obrovské fiasko. Máme pro vás několik tipů, jak zapůsobit na prvním rande a udělat ten nejlepší dojem. Tip první: Vyberte vhodné místo Jednou z nejdůležitějších věcí je místo pro první schůzku, které by tomuto okamžiku mělo odpovídat. Hodně záleží na tom, jestli se už znáte, nebo jestli se vidíte poprvé. Pokud jste se již viděli, můžete vyrazit třeba na procházku s výhledem nebo na večeři do restaurace. Pokud se uvidíte prvně v životě, radíme zajít si třeba do kavárny. Tip druhý: Témata pro rozhovor Cílem prvního rande je poznat toho druhého, dozvědět se o něm nějaké informace a popovídat si. Zamyslet byste se proto měli i nad tématy vhodnými pro váš první rozhovor, kdy se rozhodně nehodí mluvit o bývalých partnerech, politice, sexu nebo financích. Tip třetí: Oblečení Šaty dělají člověka, říká jedno známé rčení. Proto si několik dní předem udělejte jasnou představu o tom, co si vezmete na sebe. Nebojte se zvýraznit své ženské přednosti a vsaďte na... Čtěte více Příspěvek 5 tipů jak zapůsobit na prvním rande pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
30.11.2016 06:35 |

Kluci přelézali vagony. Půlku těla jim spálil proud!

Hráli si, kde neměli. Kluci se poflakovali na vlakovém nádraží v Chebu. Když přelézali jeden z vagonů odstavený na koleji, zasáhl chlapce (13) a jeho kamaráda elektrický proud z železniční troleje.
09.02.2016 05:05 |

Lucka (16): Rozpálí mě kluci

Lucka (16) z Pardubic je v tom až po uši. Prožívá totiž tu pravou pubertu a na prvním místě jejího zájmu jsou tak kluci a zase kluci.
10.09.2009 21:10 |

Rozjetý Trojan řval na party: Kaiser je kok*t!

VIDEO: Režisérka komedie Líbáš jako ďábel Marie Poledňáková byla hodně překvapená, co si o představitelích, kteří hráli v jejím filmu, myslí Ivan Trojan. "Všichni, kdo hráli ve filmu Libáš jako ďábel jsou kok*ti," řekl do mikrofonu na party v rámci karlovarského festivalu herec.
07.07.2012 17:10 |

Osobnosti: Ivan Trojan (207 článků) , Marie Poledňáková (111 článků)