Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v nástrahách futuristické Evropy

Třetí díl z plánované heptalogie mladé britské autorky Samanthy Shannon je na českých knižních pultech. A neztratil nic z poutavého vyprávění ani překvapivých zápletek. Hlavní hrdinka Paige Mahoney se stala Kmotryní londýnského podsvětí v pouhých 19 letech. Jak ustojí úkol, který si sama vybojovala na konci druhého dílu vydaném pod názvem Vidořád?
21.11.2017 16:25 |

Recenze: Londýn pod nadvládou totality. Fantasy Vidořád navazuje na Kostičas

Druhý díl plánované heptalogie od Samanthy Shannon navazuje na úvodní knihu Kostičas. Fantasy sága od mladé spisovatelky, která musí čelit srovnání s autorkou Harryho Pottera J. K. Rowlingovou, musí být pro fanoušky nadpřirozena svěžím větrem. Hlavní hrdinka se postupně z outsidera šplhá výše na společenském žebříčku.
18.10.2016 13:30 |

Osobnosti: Harry Potter (1235 článků)

Kajínkova naděje skomírá: Prezident Zeman by souhlasil s nový procesem, ale s milostí ne!

Světlo naděje doživotního vězně Jiřího Kajínka (52) – zájem prezidenta Miloše Zemana (68) o jeho případ – skomírá. Odsouzenec doufá, že se díky němu dočká obnovení procesu, jeho advokát usiluje o milost. Jenže prezident nechce o milosti ani slyšet.
01.06.2013 12:15 |

Osobnosti: Miloš Zeman (20457 článků) , Jiří Kajínek (725 článků)

Hrdlička zoufale bojuje o pozornost: Zatímco Borhyová září, jeho hvězda skomírá!

Byl to on, kdo opustil Lucii Borhyovou (37), aby mohl bez výčitek obcházet noční kluby a pařit až do rána. Jenže hvězda Michala Hrdličky (26), která stoupla jen díky vztahu s krásnou moderátorkou, postupně skomírá. A tak se snaží na sebe všelijak upozornit a na sociální sítě dává jeden příspěvek za druhým.
30.11.2015 19:45 |

Osobnosti: Lucie Borhyová (1416 článků) , Michal Hrdlička (644 článků)

CIA prý zbytečně mučila lidi

V polovině uplynulého měsíce bezúspěšně vyzvala Rada OSN pro lidská práva Spojené státy americké, aby jí předaly zprávu senátního výboru pro zpravodajské služby o mučení. Senát Spojených států nicméně přiznává, že mučení bylo zbytečné. Přitom však nechce znát důvody, které při vyšetřování CIA k mučení vedly, a ani nežádá potrestání odpovědných činitelů.
02.04.2014 13:40 |

Kruté mučení malého chlapce, pálení cigaretou, únosy a bití. Drsné zprávy o zvěrstvech na východní Ukrajině

Amnesty International zveřejnila zprávu popisující konkrétní případy únosů a mučení, kterých se dopouštějí obě strany konfliktu na Ukrajině. Podle neověřitelných údajů ukrajinského ministerstva vnitra došlo mezi dubnem a červnem letošního roku k více než 500 únosům a následnému mučení.
15.07.2014 10:35 |

Zpráva o mučení na Ukrajině: Nic pěkného

15.07.2014 11:00 |

Sexy Asiatka utíká jako o život: Recenze Mirror's Edge Catalyst

Rodiče jí zabili, uvěznili ji a celému národu fiktivní futuristické země Cascadia hrozí totalitní zotročení. Naštěstí se hlavní hrdinka Faith Connors, velmi atraktivní Asiatka, jejímiž přednostmi jsou kromě sexy vzhledu především hbité nožky a absolutní ovládání parkouru, dostává na svobodu a nové dobrodružství může začít. Videoherní bohové se slitovali a kultovní Mirror's Edge z roku 2008 se nakonec opravdu dočkal pokračování.
12.06.2016 16:35 |

Osobnosti: Faith Faith (84 článků)

Žokej Váňa a jeho Život v sedle

Ještě to máme všichni v živé paměti. V neděli 10. října zvítězil sedmapadesátiletý (!) žokej Josef Váňa již posedmé (!!) v nejslavnějším českém překážkovém dostihu, ve Velké pardubické steeplechase. Zvedal ruce nad hlavu už v sedle, hned jak projel cílem. Radoval se jako snad ještě nikdy. Ve tváři měl únavu, v očích nesmírné štěstí i špetku dojetí… Jaká byla cesta k mnoha vítězstvím ve Velké pardubické? Co vše musel překonat? Jaké to je, stát se legendou? O tom všem je kniha Josefa Váni a publicisty Pavla Kováře Život v sedle, kterou vydalo Nakladatelství XYZ - o dřině, nástrahách, nemocech, radostech a velikém štěstí velkého malého žokeje. Příběh člověka, který vždy se vztyčenou hlavou míří za svým cílem, člověka, který zná dobře, jak bolí vítězství. Přinášíme vám exkluzivní ukázku, o jednom nezapomenutelném setkání…
29.11.2010 13:45 |

Osobnosti: Josef Váňa (186 článků)

Žokej Váňa a jeho Život v sedle

30.11.2010 17:00 |

Osobnosti: Josef Váňa (186 článků)

Internetová seznamka: 10 týpků, na které pozor!

Psycholog Petr Šmolka říká, že seznámení na internetu je dnes tak normální jako si zajít do obchodu pro housky. Jenže vyznejte se ve všech těch přezdívkách, fotografiích, profilech a mailech. Pomůžeme vám zorientovat se ve všech nástrahách virtuální sítě!
13.06.2011 08:15 |

Jste si jistí, že vaše dcera neposílá nahé fotky po síti? Chatujte s expertem o nástrahách seznamování na internetu!

Martin Kožíšek, manažer pro internetovou bezpečnost společnosti Seznam.cz, bude na chatu odpovídat na vaše dotazy spojené s bezpečným seznamováním na internetu, sdílením fotografií a videí, nebo vztahy a intimitou na sociálních sítích. Na chatu v redakci Blesk.cz bude na vaše dotazy odpovídat v pondělí 8. září od 13 hodin. Posílat mu je však můžete už nyní.
05.09.2014 17:10 |

Čech přežil Afghánistán i rakovinu: Armáda mi dala sílu

Rozhovor s českým vojákem Pavlem Stehlíkem o nástrahách války, zákeřné nemoci i osobních prožitcích, které popsal v knižní "zpovědi" nazvané Do temnoty.
23.10.2014 07:00 |

Dan Přibáň: Cesta trabanty do Austrálie stojí tři miliony

Rozhovor s náčelníkem trabantové výpravy do Austrálie a Tichomoří o největších nástrahách na cestě i o tom, proč s sebou bere vozíčkáře a motorkářku Dominiku.
13.02.2015 10:45 |

V Německu spustili stránky o sexu pro imigranty. Včetně ukázky pohlavního styku

V Německu úřady spustily webové stránky, jejichž úkolem je sexuální výchova migrantů. Ti se tak ve dvanácti různých jazycích mohou dovědět o nástrahách pornografie, o sexuálním násilí, pohlavním styku a bezpečnosti. Stránky mají napomoci k lepší integraci cizinců do společnosti. Informuje iDNES.cz.
10.03.2016 20:21 |

Tereza Kostková: Před čím chrání syna?

Každý rodič chce, aby jeho dítě bylo v bezpečí. Aby tomu tak bylo, musí se s ním rodič ale bavit i o všemožných nástrahách, které ho mohou v životě potkat. S dětmi to není jednoduché, především od té doby, co existují takové technického vymoženosti. Děti brouzdají po internetu, což může být velmi ošemetné. Tereza Kostková se tak snaží syna varovat před nástrahami virtuálního světa.
12.11.2017 12:15 |

Osobnosti: Tereza Kostková (680 článků)

V pátek v Praze začíná Beatlemánie!

Národní muzeum a jeho České muzeum hudby připravilo mimořádný výstavní projekt. V Karmelitské ulici bude 4. června otevřena dlouho očekávaná výstava s názvem Beatlemánie!, která vypráví příběh nejslavnější kapely všech dob a jejího vlivu na československou společnost 60. let 20. století. Výstava potrvá do 10. ledna 2011. Výstavu Beatlemánie! připravilo České muzeum hudby. Veřejnost jej často vnímá pouze v souvislosti s hudbou vážnou. „Chceme ukázat, že se systematicky věnujeme i fenoménu populární muziky, která je – ať chceme či ne – součástí našeho každodenního života,“ vysvětluje ředitelka Českého muzea hudby Dagmar Fialová a generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš dodává: „Reflexe dějin 20. století není v České republice stále dostatečná. Beatlemánie! vypráví nejen o skupině jako takové, ale také o tom, jak u nás žili mladí lidé v době, kdy svět poprvé propadal beatlemánii. Chceme veřejnosti zajímavou formou přiblížit další stránku našich dějin.“ Ještě před samotným zahájením výstavy se oderál v Praze happening: Beatlemánie začala totiž vzpomínkou na pendreky! Příslušníci Veřejné bezpečnosti brutálně napadali lidi, kteří u Lennonovy zdi na Malé Straně ve středu vzpomínali na člena slavných Beatles a na svobodu. Tento happening v duchu vzpomínek na temno totality připomněl nejslavnější hudební skupinu v dějinách, vše, co s ní souviselo, a hlavně, jak jsme to vnímali tehdy my zde, v Čechách... Prohlédněte si fotogalerii, která zachycuje středeční vzpomínku na doby leckdy „dobrodružné“ doby totality.
03.06.2010 22:20 |

V pátek v Praze začíná Beatlemánie!

13.06.2010 03:00 |

Cenu Paměti národa dostali čtyři pamětníci totality

Cenu Paměti národa udělilo sdružení Post Bellum čtyřem pamětníkům totality - Imrichu Gablechovi, který jako vojenský pilot bojoval za druhé světové války v Británii, politickému vězni Luboši Jednorožci, který nyní žije v USA, řádové sestře Anně Magdaleně Schwarzové a politické vězeňkyni a bývalé starostce Rudné Milušce Havlůjové.
17.11.2011 22:40 |

To je jako za komunistické totality. ODS a lidovci tepou Agrofert za jeho stížnost na Reportéry ČT

Občanští demokraté a lidovci kritizují stížnost, kterou na čtveřici pořadů Reportéři vysílaných Českou televizí podala firma Agrofert vlastněná ministrem financí a šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem. Podle ODS slova manažerů Agrofertu připomínají dobu komunistické totality. Lidovci zase za nepřípustnou označili snahu o potrestání redaktorů nebo zastavení pořadu.
17.03.2015 16:45 |

Osobnosti: Andrej Babiš (12395 článků)