Recenze: Mika přivezl do Prahy svůj cirkus. Skvělá show předčila loňský koncert v Ostravě

Na prvním vlastním českém vystoupení propagoval britský zpěvák Mika své čtvrté album No Place in Heaven, které vyšlo loni v červnu.
26.05.2016 10:05 |

Britský zpěvák Mika: Je důležité nestát se obětí módních vln

Loni v létě zakončoval britský popový zpěvák Mika festival Colours of Ostrava a přes průtrž mračen se mu podařilo publikum dostat do barevných kulis svého melodického světa. 25. května Mika poprvé vystoupí v Praze. Koncert se koná ve Fóru Karlín. Debutoval v roce 2007 albem Life in Cartoon Motion, loni vydal čtvrtou studiovou desku No Place In Heaven.
18.05.2016 12:50 |

Cirkus Cirkus opět v Praze!

VIDEO. Krotitelka koček, břichomluvec nebo třeba žonglér-gentleman budou v únoru soutěžit v Praze na třetím ročníku festivalu Cirkus Cirkus. Třináct cirkusových mistrů ze všech koutů světa ohodnotí odborná porota, ve které zasedne například rodinná herecká dvojice Bolek a Anna Polívkovi. Festival se bude konat od 15. do 19. února 2012 na pláni Hagibor v Praze 10.
18.01.2012 07:55 |

Osobnosti: Bolek Polívka (500 článků)

Mezinárodní festival cirkusového umění Cirkus Cirkus začíná

Pod cirkusovým stanem na pražském Hagiboru začal dnes vpodvečer třetí ročník festivalu Cirkus Cirkus. Do 19. února se v jeho rámci uskuteční sedm představení, na nichž vystoupí artisté z Ruska, Česka, Lotyšska, Německa, Ukrajiny, Austrálie, Francie, Španělska a Itálie. Jejich umění posoudí odborná jury a v závěru akce odmění cenami.
16.02.2012 09:50 |

Ze světa se do Čech vrátil cirkus Humerto

Po dlouhých sedmi letech se vrátil do české země slavný cirkus Humberto. Přivezl sedmdesát pět zvířat a také Helenku a Vašíka z populárního seriálu Cirkus Humberto.
29.05.2009 18:05 |

Roztančený hoch Mika chce hlavně přinášet dobrou náladu

Po nedávném debutu Life in Cartoon Motion se rtuťovitý britský zpěvák libanonského původu Mika stal minimálně v Anglii hvězdou. Jeho druhé album The Boy Who Knew Too Much proto vzbuzovalo velké naděje. Očekávání se v podstatě naplnila, Mika zůstal věčně hravým dítětem s velkýma hnědýma očima a chlapecké nadšení udržuje ve svém pozitivním na růžovo natřeném popíku. Deska je poněkud jednostrunná, ale plná feel-good písniček.
07.10.2009 12:35 |

Osobnosti: The Who (20 článků)

RECENZE: Kam se to šine Cirkus Bukowsky?

Tak tohle tady opravdu ještě nebylo: detektivní příběh se syrovou atmosférou, který se zhlédl v žánru noir, moderní severské detektivce i „klasice“ 70. let. Televizní seriál Cirkus Bukowsky debutanta Jana Pachla láká hlavně na temnou filmovou náladu, další atrakcí má být dvojice hrdinů, původních protihráčů, které spojí snaha najít vraha studentky. Podezřelý z vraždy a policajt – dva lůzři, kteří táhnou spolu, protože jim nic jiného nezbude. Jenže jen kvůli své mimořádnosti, jíž se Cirkus Bukowsky liší od současné české televizní produkce, diváky u obrazovky neudrží.
31.10.2013 12:05 |

Mika ve středu přiveze do Prahy radost a energii

Ve Foru Karlín v Praze vystoupí ve středu večer britský popový zpěvák Mika. České diváky příjemně potěšil loni na festivalu Colours of Ostrava, který jeho vystoupení uzavíralo. V sále se ale u nás představí ve středu poprvé. Vstupenky na koncert jsou stále v prodeji.
24.05.2016 12:40 |

Janeček (Hlavu vzhůru!): Svoboda ukázal holý zadek ODS

Jak na kalendáři ubývají dny do chvíle, kdy se v pátek otevřou volební místnosti, stává se z předvolební kampaně čím dál větší cirkus. A když píši cirkus, tak myslím cirkus doslova a do písmene.
22.10.2013 08:45 |

Diváci, vraťte se, seriál Cirkus Bukowsky ožil

Slečna už je mrtvá, vrah kdovíkde a ze zločinu je podezřelý ženatý milenec s divným jménem Nestor – tenhle cirkus sice už na svoji štaci vyjel, ale ještě stojí za to si naskočit, protože nový seriál České televize Cirkus Bukowsky navzdory rozpačitému rozjezdu nejspíš přece jen naplní očekávání, které budil už od počátku natáčení.
13.11.2013 15:31 |

Celosvětová hvězda si po Colours v Ostravě zamilovala Česko a vrací se na samostatný koncert

Jestli někdo na letošních Colours of Ostrava slavil jednoznačný úspěch a byl skutečnou třešinkou na dortu, pak to byl britský zpěvák Mika, který festival v neděli uzavíral. Nyní tento držitel mnoha prestižních hudebních cen, jenž prodal přes 10 milionů desek a dosáhl na zlaté či platinové ocenění ve 32 zemích světa, přijíždí 25. května 2016 do pražského Fora Karlín na svůj první tuzemský samostatný koncert.
29.12.2015 18:11 |

Mika zase roztančí Česko

Britský zpěvák Mika se po ostravských Colours vrátí 25. května na samostatný koncert do ČR. Vystoupí v pražském Fóru Karlín.
04.12.2015 13:20 |

Mika přiveze poprvé do Prahy svůj bláznivě skotačivý popík

Britský zpěvák libanonského původu Mika přijede poprvé 26. července do ČR a zazpívá v pražské Tesla Areně. Prorazil před třemi roky deskou Life in Cartoon Motion.
25.03.2010 11:55 |

RECENZE: Mika si nápad tu půjčí, tu vezme

Libanonsko-britský zpěvák Mika přichází se svým čtvrtým albem No Place In Heaven, aby se pokusil oživit starou slávu, tedy úspěch debutového počinu Life In Cartoon Motion (2007). Na něm poutal pozornost výrazem, kterým sice připomínal hudební tvář starých Queen, nicméně dokázal jej zabalit do příjemných písniček a dát při tom zpívání fistulí jasný popový smysl.
28.06.2015 13:56 |

Autodrom Most: Mika Häkkinen dorazí do Prahy, setká se i s fanoušky!

Už počtyřicáté se fanoušci motoristického sportu dozvědí výsledky ankety Zlatý volant, vybírající nejlepší tuzemské automobilové jezdce uplynulé sezony. Exkluzivním hostem jubilejního Zlatého večera motoristického sportu, který se uskuteční ve čtvrtek 15. prosince od 19:30 hodin v Paláci Žofín na pražském Slovanském ostrově, bude dvojnásobný mistr světa F1 Mika Häkkinen.
09.12.2016 19:20 |

Osobnosti: Mika Häkkinen (23 článků)

ČÍNSKÝ NÁRODNÍ CIRKUS s novou show ohromuje německé diváky

Nejlepší světová akrobatická show – ČÍNSKÝ NÁRODNÍ CIRKUS – již zahájil své velké evropské turné. I letos se zcela novým programem FENG SHUI Životní harmonie sklízí úspěchy na všech svých zastávkách.
04.02.2013 20:00 |

Cirkus a hip-hop v Cirque Éloize

Soubor Cirque Éloize přijede do Prahy s představením iD 16. a 17. dubna. Show spojující cirkus, street dance a hip hop se odehraje v Kongresovém centru.
20.11.2013 11:16 |

Cirkus Havel v plném proudu: V Lucerně se tančí na exprezidentovu počest

V pražské Lucerně se rozeběhl koncert na počest zesnulého bývalého československého a následně i českého prezidenta Václava Havla. O půl šesté nastoupili herci z brněnského Divadla Husa na provázku se hrou "Cirkus Havel", posléze se slova ujaly kapely Bez ladu a skladu a Tata Bojs.
23.12.2011 19:30 |

Osobnosti: Václav Havel (4627 článků)

Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení

Pravidelná fyzická aktivita by měla být nedílnou součástí života každého z nás, neboť je velmi důležitá pro naše zdraví. Pohyb venku v ulicích nebo přírodě ale není pro každého. Naštěstí se u nás rozmáhá trend indoor cvičení, díky kterým se můžete pohybu věnovat v příjemném prostředí tělocvičen. A proč cvičit o samotě, když se můžete do pohybu zapojit společně s dalšími lidmi? Skupinová indoor cvičení jsou skvělá právě v tom, že můžete poznat nové lidi a navíc se můžete motivovat jejich pílí a úsilím. A která skupinová indoor cvičení vám můžeme doporučit? Skupinová indoor cvičení, která stojí za to! Indoor Walking Indoor walking představuje skupinové cvičení, které si můžeme volně přeložit jako chůzi uvnitř. Cvičení probíhá na speciálních trenažerech připomínajících běžící pásy. Od klasických pásů se ale liší v tom, že se dají různě polohovat, díky čemuž se na nich dá nejen chodit, ale rovněž i provádět různorodé cviky. Celé cvičení je tak založené na přirozené chůzi doplněné o cvičební prvky, kdy jedna lekce trvá 45-60 minut a je složena z vícero částí. Nejdříve se zahřejete v mírném tempu, poté přejdete do hlavní části s finální nejtěžší zátěží a celou lekci zakončíte opět volným tempem pro vydýchání. Indoor cycling Dalším skupinovým cvičením je indoor cycling, které se cvičí na stacoinárních kolech za doprovodu emotivní hudby. Během cvičení si vytvarujete oblast hýždí, můžete se zbavit celulitidy a i vaše kondice se výrazně zlepší. Kromě intenzivní jízdy se do lekcí zahrnují i posilovací cviky pro horní část těla. Jedna lekce indoor cyclingu trvá zpravidla jednu hodinu, během které vás povede zkušený instruktor, který vás bude motivovat a povzbuzovat. Indoor rowing Mezi intenzivní skupinová indoor cvičení patří i cvičení na veslařských trenažerech, neboli indoor rowing. Věnovat se mu můžete jak solo, tak i ve skupině, což je mnohem zábavnější. Cvičení je určené pro... Čtěte více Příspěvek Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
11.09.2016 17:50 |

Mika: Vyhlášení stavu nebezbečí na Šumavě je nesmyslné

Vyhlášení stavu nebezpečí na Šumavě kvůli kůrovci, jak o tom uvažuje jihočeský hejtman Jiří Zimola (ČSSD), by podle ministra životního prostředí Ladislava Mika bylo nesmyslné.