Recenze: Máte pečlivě vyleštěná okna? I kdyby ne, pozvěte Britt-Marii dál.

Představte si ji. A nebo ne, počkejte... Nechte ji, ať vás sama okouzlí. V reálném životě by musela být naprosto nesnesitelná. V knize Tady byla Britt-Marie si ji zamilujete.
03.05.2016 16:25 |

Trailer: Zelený sršeň v akci

Britt Reid (Seth Rogen) je synem jednoho z nejvíce prominentních a uznávaných mediálních magnátů v Los Angeles a je dokonale šťastný, že vede bezstarostný život bez cíle plný večírků – dokud jeho otec (Tom Wilkinson) záhadně nezemře a nezanechá Brittovi své obrovské mediální impérium. Uzavře podivné přátelství s jedním z otcových nejpodnikavějších a nejvíce vynalézavých zaměstnanců jménem Kato (Jay Chou). Poprvé v životě vidí svou šanci udělat něco smysluplného: bojovat proti zločinu. Ale aby to mohli udělat, rozhodnou se, že se sami stanou kriminálníky – Britt ochraňuje právo tím, že ho poruší a stane se bdělým strážcem The Green Hornet, když se s Katoem vydají do ulic. Co bude dál? ..
10.01.2011 22:25 |

Osobnosti: Al Green (5 článků) , Al Green (5 článků)

Poznali byste ji? Tak dnes vypadá skoro sedmdesátiletá bývalá Bond girl Britt Ekland

Herečka švédského původu Britt Ekland (69) zazářila v mnoha slavných filmech po boku známých herců, ale největší popularitu jí přinesla role v bondovce Muž se zlatou zbraní s Rogerem Moorem v hlavní roli. Srdcem rockerka, ale také velká milovnice mužů se i se sedmdesátkou na krku udržuje perfektně fit, jak bylo vidět během londýnského představení speciální edice obsahující všechny bondovky na Blue-ray nosičích.
26.09.2012 12:05 |

Osobnosti: Roger Moore (24 článků) , Britt Ekland (4 články)

Zemanová se chce po stěhování schovávat: Nařídila v Lumbeho vile zatemnit vyleštěná okna!

Namočit, setřít, vyleštit, namočit, setřít, vyleštit… Tak nyní »cvičí« na Pražském hradě. Zvelebují tam totiž budoucí sídlo prezidenta Miloše Zemana (68) a jeho rodiny – Lumbeho vilu.
08.04.2013 05:15 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15958 článků)

Rayman Origins doskáče i na PC - na konci března

O PC verzi parádní hospačky Rayman Origins se tak nějak vědělo, nebo se spíš předpokládalo, že vyjde. Bylo jen otázkou, kdy. A na tuhle palčivou otázku dnes spol. Ubisoft poskytla odpověď, která zní 30. března. Zprávy o tom, jestli bude PC verze nějak „vyleštěna“ obsahově či formálně zatím nemáme, ale vedle solidního lokálního multiplayeru by se opravdu na PC šikla...
27.01.2012 05:30 |

Noční motýl Hana Vítová (†73): Sebevražda dcery, ochrnutí a upíjení se k smrti!

Dnes uplynulo 29 let od smrti jedné z prvorepublikových hvězd, krásné herečky s melancholickým výrazem Hany Vítové (†73). Byla to právě její vrozená melancholie, která tak působila v jednom z jejích filmů Noční motýl. Život se s ní nemazlil ani ve skutečnosti.     život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Jak to dopadlo: herečka se stáhla do ústraní, většinu času trávila na chatě u Berouna, živila se překlady a u toho až do smrti popíjela. Bez láhve vína se už prostě neobešla. 3. března 1987 ji našla na podlaze její bytu přítelkyně, když jí nesla nákup. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy
03.03.2016 16:55 |

Osobnosti: Hana Vítová (27 článků)

Jak v zimě větrat a udržet správnou teplotu v místnosti

Ačkoli na větrání ve své podstatě vůbec nic není a rozhodně se tedy nejedná o nic složitého – není to žádný vědní obor hodný složitého zkoumání – drtivá většina lidí větrá špatně nebo dokonce pro jistotu nevětrají vůbec. Možná i vám vrtá hlavou otázka, jak v zimě větrat, protože vás ani trochu neláká chlad a štiplavý mráz, který je pro toto období typický a který panuje za našimi okny, zatímco my se schováváme za zdmi našich vyhřátých domečků. Hodně lidí si myslí, že jim k úspěchu – tedy domovu bez plísní, čerstvému vzduchu a jeho ideální vlhkosti – bohatě postačí, když jednou denně na pět minut otevřou ventilačku, ti odvážnější otevřou okno dokořán. Chyba lávky, bohužel. Pokud doma nechcete mít nedýchatelno a netoužíte po nemocech, které se vás budou držet jako klíště, pak si přečtěte náš dnešní článek, ve kterém se zaměříme na otázku, jak v zimě větrat. Víte, jak v zimě větrat? Pokud doma nevětráme, vytváříme tak přímo ideální prostředí pro vznik nežádoucích plísní, kterým se velice dobře daří ve vlhku. Proto je důležité větrat pravidelně a správně, aby došlo k výměně vzduchu i k vyvážení vlhkosti. Jenže jak větrat správně a především jak dlouho? Přestaňte si pokládat otázky a pojďte společně s námi hledat odpovědi! Orosená okna signalizují problém Pokud se vám doma často rosí okna, že přes ně není díky kapičkám vody vůbec vidět, pak je třeba zpozornět – tady rozhodně není něco v pořádku. Mnoho lidí tento jasný signál vědomě ignoruje, natož aby se pídili po příčině. A to je chyba. Orosená okna totiž mohou představovat předzvěst vzniku plísní. Když se vám okna orosí, na nic nečekejte, otřete je a pořádně v místnosti vyvětrejte, případně přitopte alespoň o 2°C. Kolikrát větrat a jak dlouho? Co se větrání týče, každého z nás napadne asi ta stejná otázka: jak... Čtěte více Příspěvek Jak v zimě větrat a udržet správnou teplotu v místnosti pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
22.11.2016 18:25 |

Přežil jsem svou Marii - Arnold provokuje tričkem

Je to drzost, nebo legrace? Herec a politik Arnold Schwarzenegger (64) si ze svých nevěr, ani z probíhajícího rozvodu se svou manželkou Marií Shriver (55), nic nedělá a ještě vtipkuje. Nedávno se nechal vyfotit v bílém tričku s růžovým nápisem "Přežil jsem Marii!".
09.08.2011 17:55 |

Osobnosti: Arnold Schwarzenegger (509 článků) , Maria Shriver (43 článků)

Nevěrník Schwarzenegger přiznal, že svou manželku Marii Shriver stále miluje a chce ji zpátky

Pětašedesátiletý akční hrdina Arnold Schwarzenegger se před necelými dvěma lety postaral o pozdvižení, když na něj praskla nevěra s hospodyní, která se v jeho domě dvacet let starala o úklid. Arnold přitom do té doby platil za čestného muže a schopného politika, který je dlouhá desetiletí věrný své manželce a matce společných čtyř dětí Marii Shriver (57). Ta podraz od svého muže neunesla a odešla od něj. Arnold ale nyní přiznal německému deníku Bild, že by si přál Marii zpátky.
25.01.2013 11:12 |

Kolovratník (ANO): Aby bylo líp

„Proč jdeš do voleb, Martine?“ Ptají se mě přátelé, kteří vědí, že jsem dvanáct let pracoval ve veřejnoprávním médiu a řídil rozhlasovou stanici. Politiku jsem vnímal jako vnější prostředí své práce, před kterým musím pečlivě zavírat okna a dveře studia. Časy se ovšem mění. Svá rodinná okna a své životní dveře před politikou nezavřeme, ona nám je prostě vyrazí – protože politika, zvlášť v poslední době, hrubě ovlivňuje to, v čem žijeme, i to, v čem budou žít naše děti.
30.09.2013 21:20 |

Čiré zlo ve Výměně manželek: Vychlastaná Gábina útočí na pozici špinavé Věry! Chudáci děti...

Představte si, že na 10 dní pozvete do svého domova náhradní manželku a maminku. Ten stres, který člověk má, aby zvládnul svou roli a zároveň, aby u něj doma probíhalo vše v pořádku. A hlavně o děti musí být postaráno. Kdyby maminka Mili (33) věděla, jaká zvěrstva se u ní doma dějí, možná by se Výměna dočkala svého konce mnohem dřív…
10.06.2015 01:00 |

09.06.2015 14:45 |

Aby rosení nebylo problémem

Pokud máte nová okna nebo vás ještě výměna čeká a máte obavy z vlhkosti v bytě, máme pro vás pár rad, které se mohou hodit. Zima je obdobím, kdy lidé obvykle řeší problémy s rosením oken v interiéru. Nejde ale o vadu oken. Moderní okna byt utěsní, tím v něm udrží více tepla, ale také vlhkost, která dříve mohla samovolně unikat například špatně těsnícími starými okny.
07.12.2016 00:10 |

Nicollette Sheridan: Jak skončí v Zoufalých manželkách? Zabije ji proud!

LOS ANGELES – Zavládne v seriálové uličce Wisteria Lane konečně klid? Edie Britt, největší mrcha amerického seriálu Zoufalé manželky, totiž zemře!
26.04.2009 10:18 |

Osobnosti: Nicollette Sheridan (14 článků) , Edie Britt (4 články)

Zoufalou manželku Nicollette Sheridan čeká zoufalá smrt

Smutný konec ‚zoufalé manželky‘ Nicollette Sheridan (45) se blíží! Právě byla natočena scéna, ve které se vnadná Edie Britt z oblíbeného seriálu bezvládně skácí k zemi.
11.05.2009 14:05 |

Zoufalá mrcha Nicollette Sheridan žaluje filmaře: Napadl mě!

Herečka Nicollette Sheridan (48), která se proslavila rolí mrchy Eddie Britt v seriálu Zoufalé manželky, žaluje jeho tvůrce Marka Cherryho. Údajně ji měl v roce 2008 napadnout.
05.03.2012 15:05 |

Osobnosti: Nicollette Sheridan (14 článků)

Zoufalka Nicollette Sheridan v bikinách: Těsně před padesátkou je pořád kus

Herečka Nicollette Sheridan (48) je u televizních diváků známá hlavně jako Edie Britt z oblíbeného seriálu Zoufalé manželky. I když bude půvabné blondýnce zanedlouho padesát, její tělo by jí mohly závidět i mnohem mladší kolegyně.
20.04.2012 19:00 |

Nestárnoucí Bond girl! Neuvěřitelné, téhle kočce bude 70 let

Stále svůdná, štíhlá, blonďatá a chic. Prostě dokonalá Bond girl. Herečka Britt Eklandse (69) za těch osmatřicet let téměř nezměnila. Jakoby popírala gravitaci.
26.09.2012 06:10 |

Poznali jste ho? Takhle dnes vypadá Richard Kiel - obří zloduch z bondovek měřící 218 centimetrů

Jestli patříte mezi fanoušky bondovek, bude vám jméno a především tvář Richarda Kiela dobře známá. Tento 218 centimetrů vysoký americký herec se objevil hned ve dvou dílech této série o neohroženém agentovi 007 a pro mnohé se stal filmovým hrdinou. Kiel se po dlouhé době objevil na veřejnosti, a to před pár týdny v londýnském obchodě na Oxford Street při příležitosti padesáti let od ‚narození‘ agenta Bonda. S bývalou Bond girl Britt Ekland představil speciální edici, v níž jsou obsaženy všechny dosavadní bondovky na Blu-Ray.
13.10.2012 10:30 |

Osobnosti: Britt Ekland (4 články) , Richard Kiel (6 článků)

Farmář našel v poli snubní prsten. 35 let po svatbě

Norský farmář Jan Kristian Kristiansen byl v květnu 1979 velmi smutným zemědělcem. Při hnojení pole totiž přišel o zásnubní prsten, který si v severském království darují muž i žena. Bál se, že ztráta symbolizuje špatný osud pro něj a jeho snoubenku Britt. Jenže s ní se nakonec oženil a dodnes žije šťastně v manželství. K pětatřicátému výročí se mu podařilo najít ztracený prstýnek.
02.06.2014 08:40 |