RECENZE: Máš-li kulomet, právníci nejsou třeba. Syrový thriller Sicario

Režisér Denis Villeneuve, který má za sebou podařené thrillery jako Zmizení či Požáry, natočil extrémně temný příběh Sicario. Dobře vystavěný scénář Taylora Sheridana se odehrává na pomezí Mexika a USA.
26.10.2015 14:30 |

Osobnosti: Denis Villeneuve (5 článků)

Sicario vnesl do festivalové soutěže krutost

V polovině hlavního programu canneského festivalu vtrhla na plátno letos dosud neviděná krutost. Přinesl ji thriller kanadského režiséra Denise Villeneuva Sicario, který se nejspíš zařadí k favoritům některé z festivalových cen.
19.05.2015 17:41 |

Filmové premiéry: Celebrity s.r.o., Koza a Fakjů pane učiteli 2 a další

Slovo sicario znamená v Mexiku nájemný vrah, thriller Sicario: Nájemný vrah je film o pohraničních drogových válkách plných intrik, korupce a pokřivené morálky. Děj komedie Celebrity s.r.o. zavede diváky do zákulisí natáčení nekonečného seriálu. Slovensko-české celovečerní drama Koza ironicky převrací oblíbený hollywoodský příběh o sportovci-outsiderovi, který se vypracuje na vrchol. Bývalý zločinec a samozvaný učitel Zeki Müller se vrací v pokračování komedie Fakjů pane učiteli 2.
29.10.2015 07:11 |

Přichází Sicario: nájemný vrah

Slovo sicario znamená v Mexiku nájemný vrah. Do kin vstupuje stejnojmenný thriller o pohraničních drogových válkách plných intrik, korupce a pokřivené morálky. V hlavních rolích uvidíme Emily Bluntovou jako agentku FBI Kate, Benicia del Tora, který hraje postavu Alejandra, a Joshe Brolina v roli zvláštního agenta Matta.
05.11.2015 08:20 |

Osobnosti: Josh Brolin (22 článků)

Ministryně Šlechtová: Kvalitní práce MAS pomáhá ke konkurenceschopnosti regionů

Vedení Ministerstva pro místní rozvoj dnes (18. listopadu) jednalo se zástupci Národní sítě Místních akčních skupin (MAS). Řešilo se hodnocení strategií jednotlivých MAS, přizpůsobení podmínek pro čerpání evropských dotací i připravenost systému MS2014­+. Tématem bylo i vstřícné opatření ministerstva umožňující proplácení režijních nákladů MAS. Prvních šest miliónů korun je v současné době propláceno, další výdaje MAS jsou kontrolovány a během následujících týdnů budou proplaceny.
18.11.2016 18:55 |

Cannes: Sicario je brutální akce bez podpatků a sexismu

Šimon Šafránek recenzuje přímo z Cannes akční film Sicario, ve kterém září Emily Blunt a Benicio Del Toro. Snímek rozvířil na festivalu debatu o sexismu v hollywoodských filmech.
21.05.2015 10:11 |

Osobnosti: Emily Blunt (33 článků)

Nová DVD: Sicario - nájemný vrah, Legendy zločinu a Steve Jobs

V příhraniční oblasti mezi USA a Novým Mexikem se odehrává akční drama Sicario – Nájemný vrah. V příběhu nejznámějších britských gangsterů Legendy zločinu hrají Tom Hardy a Taron Egerton. Michael Fassbender hraje titulní roli v životopisném filmu Steve Jobs. Vychází i vítěz Českých lvů za počin v audiovizi, Kacelář Blaník.
15.03.2016 07:05 |

Osobnosti: Michael Fassbender (42 článků) , Steve Jobs (133 článků) , Tom Hardy (57 článků) , Tom Hardy (47 článků) , Taron Egerton (1 článek) , Michael Michael (997 článků)

Nový RECEPT Ládi Hrušky: Super slaninovo-sýrový koláč!

Gurmánský experimentátor Láďa Hruška si pro vás připravil další lahůdku. Jeho slaninovo-sýrový koláč si zamilujete.
19.01.2015 19:31 |

Recept na cheesecake z tvarohu

Cheesecake – v doslovném překladu sýrový koláč – je hitem, který by neznal opravdu jen málokdo. Právem se řadí mezi nejoblíbenější sladké dezerty, jehož příprava není vůbec složitá, i když si to většina lidí myslí. Popularita cheesecake roste i díky neskutečnému množství způsobů, na které lze připravit – velice oblíbenou alternativou je citronový, vanilkový, čokoládový nebo ovocný cheesecake. Náplň tohoto dezertu může být připravena buď z mascarpone, což je klasika, ale rovněž i z ricotty nebo tvarohu. Sýrový koláč je známý po celém světě a v tomto případě nutno zmínit známé rčení: jiný kraj, jiný mrav. Každá země má svou vlastní alternativu tohoto dezertu, zatímco Američané nedají dopustit na náplň připravenou z termizovaného sýra, Francouzi naopak sází na sýr Neufchâtel, Řekové si jej neumí představit bez oblíbeného sýra feta a my Češi si jej nejčastěji připravujeme z tvarohu. I my vám dnes představíme recept na cheesecake z tvarohu, na kterém si zaručeně pochutnáte. Recept na cheesecake z tvarohu Na přípravu dezertu budete potřebovat: 300 g máslových sušenek 150 g másla 500 g tvarohu 3 vejce 2 polévkové lžíce škrobu 120 g cukru krupice Postup přípravy: Máslové sušenky rozdrťte buď pomocí válečku v pytlíku nebo pomocí mixéru. Mezitím si v hrnci nechte rozpustit máslo, do kterého přidejte rozdrcené sušenky a vytvořte směs. Tu poté namačkejte do formy vyložené pečicím papírem. Vejce rozklepněte a oddělte žloutky od bílků. Žloutky společně s cukrem, škrobem a tvarohem dejte do misky a dobře promíchejte. Z bílků vyšlehejte tuhý sníh a pomaličku jej vmíchejte do připravené tvarohové směsi. Hotový krém nalijte do dortové formy a pomocí lžíce uhlaďte do rovna. Tvarohový cheesecake pečte na 160°C cca 50 minut. Jakmile se koláč upeče, nechte jej alespoň 3 hodiny odpočinout v troubě, kterou necháte jen mírně pootevřenou. Poté jej ještě nechte vychladit v lednici. Tip: Tvarohový cheesecake lze na závěr... Čtěte více Příspěvek Recept na cheesecake z tvarohu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
24.03.2016 01:15 |

Čechy v Afghánistánu pozlobil kulomet. Prostřelil vrtulník

Nešťastná událost potkala české vojáky v Afghánistánu. Rozbitý kulomet jim prostřelil podlahu vrtulníku.
19.03.2010 15:35 |

Největší rotační kulomet světa je delší než osobní auto

Prase bradavičnaté – tak se přezdívá letounu A-10, který jediný unese monstrózní šestimetrový kulomet GAU přezdívaný Mstitel.
20.04.2010 01:10 |

Kulomet proti Kalouskovi. Okamura v ČT drtil vše, poslední debata však pomohla i jinému pánovi

Politolog Jan Kubáček pro ParlamentníListy.cz zhodnotil poslední krajskou předvolební debatu, kterou ve středu večer odvysílala ČT. Televizní souboj podle něho spíše pomohl těm lídrům, kteří zvolili klidné a rozvážné vysvětlování jako Petr Bendl (ODS). Tomio Okamura podle Kubáčka použil svou oblíbenou metodu "kulomet" a konfliktní byl i Miroslav Kalousek. Ten viditelně na dálku bojoval o hlasy s Andrejem Babišem.
18.10.2013 07:10 |

Osobnosti: Andrej Babiš (8337 článků) , Miroslav Kalousek (5963 článků) , Tomio Okamura (1563 článků) , Petr Bendl (487 článků)

Chtěl se pomstít šéfovi za vyhazov z práce! Policie u něj našla kulomet a trhavinu!

Na Jindřichohradecku se chtěl muž (31) pomstít svému bývalému šéfovi (41) za to, že ho vyhodil z práce. Policie pak u něj doma našla trhaviny a upravený kulomet. Nyní mu hrozí několik let ve vězení.
26.05.2014 10:50 |

Bude další Majdan, zprovozním kulomet a jdu! Tak mluví člen Pravého sektoru

REPORTÁŽ Z UKRAJINY Kulomet mu leží v pokoji. Koupil ho jako nefunkční sběratelský kousek. Za tři hodiny jej prý dokáže zprovoznit a vyrazit zas na Majdan. Podle něj totiž bude další, jakýsi „Protibídamajdan“. To sdělil reportéru ParlamentníchListů.cz na Ukrajině člen Pravého sektoru. Nicméně přinášíme také příběhy přívržence hnutí hippies z Kyjeva, vdovce z Bachmače či barmanky z Charkova.
21.06.2014 08:15 |

Klára Samková: Proklela jsem Turka málo! Kulomet do každé rodiny, pistole do každé kabelky. Střelivo dotovat státem, Merkelová ať si koupí plíny

ROZHOVOR „Angela Merkelová by se měla zásobit inkontinenčním spodním prádlem a dokoupit si imodium.“ „Kulomet do každé rodiny, pistole do každé dámské kabelky,“ doporučila v rozhovoru pro ParlamentníListy.cz advokátka Klára Samková, která se domnívá, že prezident Erdogan je v podstatě génius, a upozorňuje na to, že v Turecku nastal konec demokracie i sekulární justice. „Je jasné, že tento kabaretní sebepuč je pouhopouhou záminkou pro nastolení vlády politického islámu. Myslím, že můžeme očekávat již otevřené spojenectví s Islámským státem.“ Pak také zhodnotila: „Celý systém NATO a Evropské unie stojí v podstatě na čestném slově a na zásadě dodržování smluv a dohod. Tedy na kusu papíru. S tím si může Turecko v podstatě kdykoliv vytřít jistou část těla, neboť to tak již v malém beztrestně činí.“
19.07.2016 08:25 |

Robin Wright se připojí k Harrisonu Fordovi a Ryanu Goslingovi v pokračování Blade Runnera

Herečka Robin Wright (seriál Domek z karet) je těsně před podepsáním smlouvy na roli v pokračování kultovního sci-fi filmu Blade Runner (1982). V hlavní roli se vrátí Harrison Ford coby detektiv Rick Deckard, poprvé si ve snímku zahraje Ryan Gosling. Zda si Wright zahraje člověka nebo replikanta, které má Deckard za úkol eliminovat, zatím není jasné, píše server Variety. Příběh zasazený do dystopické budoucnosti bude režírovat Denis Villeneuve, který naposledy točil akční thriller Sicario: Nájemný vrah (2015). Autory scénáře jsou Hampton Fancher, který se podílel už na prvním díle, a Michael Green. Natáčení začne letos v červenci, do kin pak snímek dorazí v lednu 2018.
01.04.2016 16:15 |

Osobnosti: Harrison Ford (138 článků) , Ryan Gosling (126 článků) , Hampton Fancher (2 články) , Michael Green (3 články) , Michael Green (3 články) , Michael Green (3 články) , Denis Villeneuve (5 článků) , Michael Green (1 článek)

Bártova stížnost je bez šance, tvrdí poslanci-právníci

Právníci poslance Věcí veřejných (VV) Víta Bárty nepravomocně odsouzeného v úplatkářské aféře hledali kličku, jak svého klienta zachránit. Tu, se kterou přišli, ale považují politici i ústavní právníci za nesmyslnou, a dávají jí mizivou šanci na úspěch.
30.08.2012 05:30 |

Osobnosti: Vít Bárta (2821 článků)

Ministryně Helena Válková ulevuje malým dlužníkům: Nenasytní právníci dostanou méně!

Za vymáhání malých dluhů do 50 tisíc si ode dneška už právníci nebudou moci účtovat horentní odměny. Ministryně spravedlnosti Helena Válková (63, za ANO) splnila slib. A právníci zuří!
01.07.2014 07:10 |

Osobnosti: Helena Válková (315 článků)

Jihočeský kraj zachraňuje MAS, jejichž řídícím orgánem je MMR. Podpoří ho 8 miliony korun

Na záchranu chodu místních akčních skupin (MAS) dá letos Jihočeský kraj ze svého rozpočtu osm milionů korun. Částka se skládá z třímilionového daru a pětimilionové návratné půjčky. Supluje tím povinnosti ministerstva pro místní rozvoj (MMR), které je řídícím orgánem MAS.
15.02.2016 18:16 |

Kovosvit MAS bude na ČVUT prezentovat nové produkty 3D tisku

Ve spolupráci s Výzkumným centrem pro strojírenskou výrobní techniku a technologii (RCMT), ČVUT v Praze, Fakultou strojní, vyvinula společnost Kovosvit MAS prototyp stroje, který umožňuje vytváření kovových dílů metodou 3D tisku a jejich následné obrábění v jednom pracovním prostoru. Ukázky dílů vyrobených touto moderní a unikátní technologií bude Kovosvit MAS prezentovat ve středu 9. listopadu v rámci Dne otevřených dveří ve foyer Fakulty strojní ČVUT v Praze Dejvicích.
08.11.2016 11:10 |