RECENZE: Mara miluje Blanchettovou ve filmu Carol

Se šesti nominacemi vstupoval do letošního oscarového klání snímek Carol režiséra Todda Haynese. Cate Blanchettová ji měla za hlavní a Rooney Mara za vedlejší roli, oceněny byly například i kamera a kostýmy.
23.04.2016 12:55 |

Osobnosti: Rooney Mara (19 článků)

VIDEO Lesbický vztah? To byl v USA 50. let underground, říká Cate Blanchett k filmu Carol

"Kdo je Carol? Je to člověk, který má v sobě neobyčejnou hrdost," líčí ve videorozhovoru představitelka hlavní role Cate Blanchett. Ke vztahu k Therese (Rooney Mara) pak říká, že obě vztah překvapí, neboť nijak nezapadají do lesbické skupiny žen. "Therese nicméně říká, že takhle nějak si představovala lásku," dodává hvězdná herečka. Film režiséra Todda Haynese vypráví o elegantní dámě Carol, jež se v obchodním domě seznámí s mladou prodavačkou Therese. Banální setkání se rychle vyvine do spalujícího mileneckého poměru. Carol je ovšem vdaná žena a matka a v Americe 50. let byl vztah dvou žen společenský nepřijatelný a postavený mimo zákon.
20.04.2016 10:10 |

Osobnosti: Cate Blanchett (116 článků)

Carol s Cate Blanchettovou má pět nominací na Zlaté glóby

Carol, drama s Cate Blanchettovou odehrávající se v padesátých letech, získalo nejvíce (pět) nominací na Zlaté glóby.
10.12.2015 15:35 |

"Je tolik důvodů, proč by se to nemělo dít," říká Cate Blanchett o lesbickém vztahu z filmu Carol

"Carol už má dítě, má za sebou vztah, rozvádí se. Už se i předtím zamilovala do ženy. Má zkušenosti, které Therese jako mladá dívka nemůže vůbec mít," popisuje ve videorozhovoru hollywoodská herečka Cate Blanchett lásku své hrdinky z filmu Carol. "Carol si podle mě říká, že když do toho spadne po hlavě, bude padat úplně jinak než o mnoho let mladší dívka," pokračuje herečka, která si práci s kolegyní Rooney Marou (představitelka Therese) velmi pochvaluje. "Nic ji nerozhodí. Je tak vyrovnaná, na place byla moc fajn. Je ale také schopná zahrát neobyčejnou škálu emocí, psychických rozpoložení a výrazů," říká Blanchett o filmu, který měl českou premiéru ve čtvrtek 21. dubna.
22.04.2016 11:00 |

Osobnosti: Cate Blanchett (116 článků) , Rooney Mara (19 článků)

Horký favorit Zlatých glóbů: Lesbická romance Carol posbírala 5 nominací

Nejvíce nominací na cenu Zlatý glóbus – pět – má lesbická romance Carol s Cate Blanchettovou a Rooney Maraovou, které byly rovněž navrženy jako nejlepší herečky v kategorii nejlepší film (drama). Kromě Carol byly v této kategorii nominovány snímky The Revenant, Room, Spotlight a Šílený Max: Zběsilá cesta.
10.12.2015 15:45 |

Filmové premiéry: Kniha džunglí, Lovec: Zimní válka, Carol a Hardcore Henry

Premiérou týdne je nejnovější adaptace Knihy džunglí. Lovec Erik ze Sněhurky se stal hrdinou svého vlastního filmu Lovec: Zimní válka. Cate Blanchettová a Rooney Mara podávají skvělé výkony v milostném dramatu Carol. Zběsilý akční nářez čeká diváky filmu Hardcore Henry. Na cestě za pomstou je Christopher Plummer ve filmu Vzpomeň si. Hlavu vzhůru je sociální drama o dospívání na hraně zákona. V obnovené premiéře jde do kin Mlčení jehňátek a restaurovaný Dobrý voják Švejk.
21.04.2016 07:10 |

Osobnosti: Christopher Plummer (1 článek) , Rooney Mara (19 článků) , Carol Henry (1 článek) , Erik Henry (3 články)

Woody Allen natočí příští film s Blanchettovou a Baldwinem

Americký režisér Woody Allen obsadí do svého příštího filmu, pro který ještě nemá jméno, Cate Blanchettovou, Louise C.K. nebo Aleka Baldwina. Film se bude podle agentury Reuters natáčet v létě v Allen...
05.06.2012 16:40 |

Osobnosti: Woody Allen (244 článků) , Cate Blanchett (116 článků)

Nominacím na Zlaté glóby vévodí lesbická romance. Šanci má i Šílený Max

Nejvíce nominací na cenu Zlatý glóbus - pět - má lesbická romance Carol s Cate Blanchett a Rooney Mara, které byly rovněž navrženy jako nejlepší herečky v kategorii nejlepší film (drama). Kromě Carol byly v této kategorii nominovány snímky The Revenant, Room, Spotlight a Šílený Max: Zběsilá cesta. Ocenění, považované za předzvěst Oscarů, uděluje Asociace zahraničních novinářů v Hollywoodu. Druhý největší počet nominací, čtyři, mají filmy Sázka na nejistotu, The Revenant a Steve Jobs. Ocenění se budou udělovat v Los Angeles 10. ledna příštího roku.
10.12.2015 15:45 |

Osobnosti: Cate Blanchett (116 článků) , Steve Jobs (133 článků) , Rooney Mara (19 článků)

Febiofest ocení Emílii Vášáryovou a Marka Bellocchia. Festival zahájí lesbické drama Carol

Při zahájení Mezinárodního filmového festivalu Praha - Febiofest letos poprvé v Obecním domě bude 17. března oceněna slovenská herečka Emília Vášáryová. Cenu Kristián za přínos světové kinematografii současně převezme i přední italský režisér, scenárista a herec Marco Bellocchio. Festival potrvá do 25. března. Podle už dříve zveřejněných informací Kristiána dostane také britský scenárista a dramatik Peter Morgan (Královna, Poslední skotský král). Úvodní ceremoniál bude spojen s projekcí na Oscary šestkrát nominované dobové romance Carol s Cate Blanchett a Rooney Mara. Vybrané filmy zájemci uvidí v rámci Ozvěn Febiofestu od 29. března do 21. dubna ve 14 městech.
02.02.2016 11:20 |

Osobnosti: Cate Blanchett (116 článků) , Emília Vášáryová (39 článků) , Peter Morgan (11 článků) , Peter Morgan (9 článků) , Peter Morgan (9 článků) , Marco Bellocchio (3 články) , Rooney Mara (19 článků) , Peter Morgan (6 článků)

Svět hubnutí válcuje Dukanova dieta: V čem je tak zázračná? Kolik shodily celebrity?

Dieta, která je v současnosti naprostým hitem. Nejvíce Dukanovu dietu v posledních letech proslavila Carol Middleton, matka Kate Middleton, vévodkyně z Cambridge. Carol naordinovala tuto dietu své dceři i sobě právě před královskou svatbou. Sama Carol zhubla pomocí Dukanovy diety deset kilogramů! Základem všeho je vynechat sacharidy a dostat do sebe co nejvíce bílkovin. Vyzkoušíte ji? Není na tom nic složitého.
14.04.2015 10:49 |

Osobnosti: Kate Middleton (883 článků)

Jiří se oženil s Carol. Vzít si v Česku cizinku přijde na hodně peněz, tvrdí

Jiří (29) poznal v Česku Američanku Carol (28), která zde pracuje jako jazyková lektorka. Rozhodli se vzít se a Carol počítala s tím, že si vezme manželovo příjmení. Brzy přišli na to, že vzít si občana USA v Česku je velmi složité a naše země má jeden z nejsložitějších postupů. Cesta k oltáři je dlážděná stohy žádostí, lemovaná úředníky, kteří nejsou dostatečně jazykově zdatní. A navíc si snoubenci musí vyčlenit na správní poplatky značnou část ze svatebního rozpočtu.
16.09.2017 05:55 |

Rooney Mara se toho nebojí: Ve filmu ukázala prsa

Hollywoodská herečka Rooney Mara (32) na sebe upozornila ve filmu the Social Network. Nyní se ale rozhodla ukázat své tělo ve filmu Una. Odhalila prsa a předvedla luxusní erotickou scénu.
23.07.2017 13:55 |

Osobnosti: Rooney Mara (19 článků)

Režisér filmu o Máří Magdaleně chce jako Ježíše překvapivě Joaquina Phoenixe

Režisér Garth Davis chystá film o Máří Magdaleně, kterou má hrát Rooney Mara (Carol). Jako Ježíše by filmař rád obsadil Joaquina Phoenixe. Ten není zrovna první volbou, která by vás napadla, poznamenává web Empire. Producenti filmu, kteří pracovali například na Králově řeči (2014), doufají, že herec nabídku přijme. Na obsazení Rooney Mary se objevily kritické reakce, které upozorňují na to, že herečka je příliš bílá vzhledem k tomu, že postava je z Blízkého východu. Autorky scénáře se chtějí zaměřit na život postavy, která Ježíše doprovázela a která je často mylně označována jako prostitutka a spojována s jinou Marií. V Bibli se o ní dočteme, že z ní Ježíš "vyhnal sedm démonů".
26.04.2016 08:45 |

Osobnosti: Joaquin Phoenix (23 článků) , Rooney Mara (19 článků) , Mary Mara (303 článků)

Soutěžte s Blesk Křížovkami o 4 balíčky k filmu Muži, kteří nenávidí ženy!

Muži, kteří nenávidí ženy je první fi lm trilogie literárního bestselleru Stiega Larssona Milénium. Režie se ujal David Fincher a představiteli hlavních rolí jsou Daniel Craig a Rooney Mara. Film je natočen podle prvního dílu trilogie, které se dohromady prodalo 50 milionů kopií ve 46 zemích světa, a která se stala celosvětovým fenoménem. Pod scénářem je podepsán Steven Zaillian.Vyhrajte celou trilogii a lístek do kina! Odpovězte správně na soutěžní otázku Muži, kteří nenávidí ženy je první fi lm trilogie literárního bestselleru Stiega Larssona Milénium.Režie se ujal David Fincher a představiteli hlavních rolí jsou Daniel Craig a Rooney Mara.Film je natočen podle prvního dílu trilogie, které se dohromady prodalo 50 milionů kopiíve 46 zemích světa, a která se stala celosvětovým fenoménem. Pod scénářem je podepsánSteven Zaillian.Vyhrajte celou trilogii a lístek do kina! Odpovězte správně na soutěžní otázku.
04.01.2012 00:15 |

Osobnosti: Daniel Craig (295 článků) , David Fincher (29 článků) , Steven Zaillian (1 článek) , Stieg Larsson (45 článků) , Rooney Mara (19 článků)

Rooney Mara: Po natáčení scény znásilnění jsem relaxovala u Toy Story 3

Herečka Rooney Mara promluvila o tom, jak se vyrovnávala s náročným natáčením sexuálního napadení ve filmu Muži, kteří nenávidí ženy v režii Davida Finchera. Po skončení natáčení se herečka cítila...
15.09.2015 13:50 |

Osobnosti: David Fincher (29 článků) , Rooney Mara (19 článků)

Jiří Mára je odmalička upoután na invalidní vozík, přesto... Za 5 let procestoval zeměkouli!

Jiří Mára (20) z Přerova je od narození postižený svalovou dystrofi í, která mu znemožňuje pohyb. Neovládá ruce ani nohy. Mnozí z nás by na takový život rezignovali, ale Jirka se nevzdal a plní si své životní sny. Společně s rodiči procestoval v průběhu pěti let všechny obydlené světadíly, což z něj udělalo světového rekordmana!
30.10.2011 12:00 |

Mára z ULICE prohloupil: Moniku čeká nový milenec!

Sympatičtí spolumajitelé Coolny kolem sebe dlouhou dobu chodí, ale nic z toho není. A to přesto, že si dvojice většinou rozumí a byly doby, kdy bez sebe nedali ani ránu. Nikdy to zkrátka nezajiskřilo tak, aby spolu začali chodit. Mára se nepokusil Moniku farskou sbalit, ani když odešla z domova a stala se jeho spolubydlící. Jaká je čeká budoucnost? Budete překvapeni!
16.04.2014 05:15 |

17.04.2014 10:20 |

Hrůzná pomsta zločinců: Mačetami rozsekali čtyři děti svých nepřátel!