RECENZE: Malichova lekce analytické geometrie

Kolekci děl malíře a sochaře Karla Malicha, nazvanou Nově objevený, připravilo pražské Museum Kampa. Název odkazuje k faktu, že nedávno došlo ke znovuobjevení autorova reliéfu, který vytvořil pro jídelnu vysokoškolských kolejí. Premiérově ho muzeum představuje v rámci výstavy, která nabízí průřez Malichovou tvorbou z období 2010 až 2015.
21.02.2016 11:35 |

Individuální lekce cizích jazyků: skutečně efektivní způsob, jak se je naučit

Přimět se k učení se cizího jazyka není vždy jednoduché, ač by se to mohlo zdát opravdu užitečné. Spousta z nás ví, že bez té angličtiny už dnes v životě moc nepochodí, že němčina tady u nás v západních Čechách přijde vhod a že umět pár vět italsky by na dovolené taky udělalo pěknou parádu. Málokomu se s tím však chce opravdu hnout. Tu a tam si doma otevřeme nějakou tu učebnici, ale rychle jí zase zavřeme, občas si pustíme film v originále a po pár minutách stahujeme české titulky. Jen málo z nás u samostudia jazyka skutečně vydrží a je schopno držet pravidla hry. Mnozí s tím naopak začnou a po pár pokusech nevidí žádné výsledky – zřídkakdy jsme schopni sami sebe kontrolovat, opravovat si chyby či motivovat k výdrži a výkonům, které stojí za řeč. Ne každému se ale chce do jazykového kurzu angličtiny plného dalších lidí, které přece nechceme zdržovat nebo se v jejich společnosti naopak nudit. Pokud se poznáváte, nechte si představit svět soukromých lekcí – individuální výuky na míru, která když je vedena kvalitně, generuje perfektní výsledky. Svět individuálních lekcí Pod individuálními jazykovými kurzy si můžeme představit výuku jeden na jednoho, kdy „student“ nemá možnost utíkat pozorností a je po něm neustále vyžadováno. Takováto lekce je prostor pro lektora vytvořit prostředí, které bude studentovi obsahem šité na míru, bude respektovat jeho osobní požadavky a zároveň na základě předem vytvořeného plánu zahrnovat jasná pravidla hry. Intenzita výuky U individuálních lekcí je jako u každého jiného stylu studia nezbytné dodržovat intenzitu. Ta by měla být stanovena ještě před začátkem studia. Minimální intenzita pro postupný pokrok je 2x týdně po minimálně 60 minut, čím rychleji se potřebujeme posunout kupředu, tím častěji bychom na lekce měli docházet – jako maximum je však dobré respektovat intenzitu 4-5x týdně. Takto je... Čtěte více Příspěvek Individuální lekce cizích jazyků: skutečně efektivní způsob, jak se je naučit pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
01.04.2016 02:25 |

Vědci zkoumají Descartovu lebku. Objeví 'pahrbek geniality'?

René Descartes je právem považován za jednoho z otců moderní vědy. Tento francouzský filosof, fyzik a matematik proslul zejména pokusem o nalezení filosofické jistoty shrnutým do slavné věty „Myslím, tedy jsem“. Kromě svých filosofických bádání ovšem zásadně přispěl také k rozvoji moderní vědecké metody, analytické geometrie, optiky, psychologie a dalších oborů. Odrazily se ale tyto intelektuální kvality také ve stavbě a velikosti jeho mozku?
30.05.2017 17:20 |

Tak a je to tady. Válka se Zemanem. Jakub Janda a další šílí, prý je to vážné

„Mám z toho trochu pocit, že Evropské hodnoty odstartovaly prezidentskou kampaň. Ale ne jako analytické pracoviště, ale jako jeden z přímých aktérů a účastníků nějakého prezidentského tábora. Takto analytické pracoviště nefunguje. Ať svá tvrzení podloží důkazy. Anebo ať otevřeně řeknou, že mají svého prezidentského kandidáta, a udělají pro jeho zvolení cokoliv včetně nálepkování a denunciací,“ konstatoval pro ParlamentníListy.cz politolog Jan Kubáček. Reagoval na výroky mluvčího think-thanku Evropské hodnoty Jakuba Jandy, který mimo jiné napsal: „Miloš Zeman otevřeně hájí zájmy Moskvy a útočí na nejdůležitější strategické bezpečnostní zájmy České republiky. Tohle není žádná hra. To je a bude válka. Čím dřív si to uvědomíme, tím větší šanci máme ji vyhrát.“
05.07.2016 04:50 |

Osobnosti: Jakub Janda (362 článků) , Jan Zeman (264 článků)

Správa železniční dopravní cesty má nově vybudované kontrolně analytické centrum

Společnost ČD - Telematika úspěšně vybudovala kontrolně analytické centrum pro společnost Správa železniční dopravní cesty. Využívání centra vede ke snížení nehodovosti a zlepšení efektivity dálkového řízení železniční dopravy. Projekt v souladu s evropskými trendy vytváří předpoklady pro postupné zavádění centralizovaného dálkového řízení provozu v rámci celé železniční sítě České republiky.
11.10.2016 16:25 |

Řepka a lekce zatloukání: Jak se nesexuje v hotelu!

AUDIO: Fotbalový rebel Tomáš Řepka, který obšťastňuje kromě své manželky i modelku Vlaďku Erbovou, by mohl zfleku dávat lekce nevěrným chlapům, jak zatloukat nevěru! Poslechněte si to!
11.10.2009 05:05 |

Osobnosti: Tomáš Řepka (911 článků)

Lekce mírně neslušného chování v rámci zákona

Na DVD vyšla úspěšná komedie Stephana Elliota Lekce neslušného chování, čerpající z konfliktu společenských norem předválečné Británie a drzé mladé Ameriky. V hlavní roli Jessica Bielová.
01.02.2010 11:00 |

Osobnosti: Jessica Biel (117 článků)

Video XXX: Lekce golfu mohou být velmi sexy!

KAŽDÉ ÚTERÝ. Neuvěřitelné, jak sexy mohou být lekce golfu. Tiger Woods by mohl vyprávět. Tohle video je ještě navíc skrytá kamera a napovídá, že škoda každé jamky, která zůstane prázdná.
06.04.2010 19:20 |

Osobnosti: Tiger Woods (312 článků)

Paris Hilton bude opět oslňovat zpěvem

Rebelka Paris Hilton začala navštěvovat lekce zpěvu. To znamená jediné…co nevidět, vydá své druhé album… Paris Hilton začala opět pracovat na svém pěveckém umění. Pravidelně nyní navštěvuje lekce zpěvu a je tak zcela jasné, že co nevidět bude na světě její druhé album, na kterém údajně pracuje již od roku 2008. Paris zatím prozradila, že [...]
14.01.2011 20:10 |

Osobnosti: Paris Hilton (586 článků)

Ministr Kalousek: Lekce z financování dluhu pro Bohuslava Sobotku

Bohuslav Sobotka se v článku „Drahá lekce" na svém blogu snaží zpochybnit úspěch nedávných aukcí českých státních dluhopisů. Nehodlám plýtvat slovy a uvedu několik málo čísel, aby si každý udělal svůj vlastní úsudek.
05.12.2011 11:50 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (9221 článků)

Paroubek: Kalouskovy dluhy jako tvrdá lekce pro idealisty

Zástupce šéfredaktora MfD Michal Musil se ve svém úterním textu („Řecké ohně jako tvrdá lekce pro Paroubka i Bohuslava Sobotku“) naprosto bez důkazů dopouští tvrdého faulu nejen na mě, ale především na inteligenci čtenářů Mladé fronty. Musím uvést věci na pravou míru.
16.02.2012 13:25 |

Vaření podle Katy Perry: Soukromé lekce u plotny za milion

Zpěvačka Katy Perry (27) se rozhodla, že se naučí vařit. A když už, tak už. Bude mít k dispozici soukromou učitelku. Lekce u plotny vyjdou na skoro milion korun.
04.03.2012 18:55 |

Osobnosti: Katy Perry (524 článků)

Kate Middleton bere lekce chování. Budete koukat, kdo ji učí!

Lekce chování jí přitom dává samotná královna Alžběta II.
12.03.2012 19:30 |

Osobnosti: Alžběta II (224 článků) , Kate Middleton (881 článků)

Modelka roku Kate Upton dostala lekce hraní od krále DJ´s Tiësta!

Jedna z nejvyvinutějších modelek současnosti o víkendu dostala lekce hraní na gramcích od světoznámého hudebního mága DJ Tiësto.
11.09.2013 17:30 |

Osobnosti: DJ Tiësto (9 článků) , Kate Upton (131 článků)

Velká zkušenost a lekce, řekl gólman Vaclík po výprasku od Realu

Velká zkušenost a lekce. Tak hodnotil český brankář Basileje Tomáš Vaclík úterní debakl 1:5 s Realem Madrid na úvod nové sezony Ligy mistrů. Pětadvacetiletý fotbalista věří, že pro švýcarský tým bude vysoká porážka ze stadionu favorizovaného obhájce trofeje motivací do další práce.
17.09.2014 10:00 |

Osobnosti: Tomáš Vaclík (42 článků)

Fitbox aneb hýbej se a bav se!

Máte chuť si pořádné zacvičit, pobavit se a skvěle se odreagovat? Tak to jsou lekce fitboxu pro Vás jako stvořené. Fitbox se cvičí pod vedením zkušeného instruktora a každá lekce trvavá cca 60 minut.
10.11.2015 18:10 |

František Ringo Čech maluje pro Blesk: „Lekce němčiny pro uprchlíky!“ je opravdu síla!

Doba je tvrdá a přitvrdil i František Ringo Čech (72). Po obrazu s názvem „Praotec Čech vítá uprchlíky“, který jsme zveřejnili před měsícem, namaloval pro Blesk další glosu k současnému dění v Evropě. Dnešní dílo nazval „Lekce němčiny pro uprchlíky“.
20.02.2016 05:05 |

Česká krajina: Film Lekce divokosti uspěl na festivalu v Ostravě

Z rukou prezidenta festivalu T-FILM, herce Ondřeje Vetchého, převzal v Ostravě režisér Jan Svatoš cenu Perseus za svůj dokument Lekce divokosti. Snímek, který vznikl v produkci České televize pro cyklus Nedej se!, vypráví příběh o divokých koních z anglického Exmooru a jejich cesty do České republiky. Zabývá se ale také kulturním kontextem vztahu člověka a koně jako fenoménu.
01.06.2016 12:35 |

Osobnosti: Ondřej Vetchý (217 článků) , Jan Svatoš (4 články)

Už si nemyslím, že žena bez šátku je prostitutka, sdělil Syřan na kurzu integrace. Pak se to ale celé pokazilo

Každý imigrant, který se rozhodne zamířit do Norska, musí navštívit lekce ženských práv a respektu, který je třeba k ženám mít. Tyto lekce se pro imigranty staly povinnými po sérii sexuálně orientovaných útoků ve městě Stavanger. Jednu z těchto lekcí v malém městě na severu Norska se rozhodla navštívit reportérka z britského Guardianu.
01.08.2016 14:50 |

Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení

Pravidelná fyzická aktivita by měla být nedílnou součástí života každého z nás, neboť je velmi důležitá pro naše zdraví. Pohyb venku v ulicích nebo přírodě ale není pro každého. Naštěstí se u nás rozmáhá trend indoor cvičení, díky kterým se můžete pohybu věnovat v příjemném prostředí tělocvičen. A proč cvičit o samotě, když se můžete do pohybu zapojit společně s dalšími lidmi? Skupinová indoor cvičení jsou skvělá právě v tom, že můžete poznat nové lidi a navíc se můžete motivovat jejich pílí a úsilím. A která skupinová indoor cvičení vám můžeme doporučit? Skupinová indoor cvičení, která stojí za to! Indoor Walking Indoor walking představuje skupinové cvičení, které si můžeme volně přeložit jako chůzi uvnitř. Cvičení probíhá na speciálních trenažerech připomínajících běžící pásy. Od klasických pásů se ale liší v tom, že se dají různě polohovat, díky čemuž se na nich dá nejen chodit, ale rovněž i provádět různorodé cviky. Celé cvičení je tak založené na přirozené chůzi doplněné o cvičební prvky, kdy jedna lekce trvá 45-60 minut a je složena z vícero částí. Nejdříve se zahřejete v mírném tempu, poté přejdete do hlavní části s finální nejtěžší zátěží a celou lekci zakončíte opět volným tempem pro vydýchání. Indoor cycling Dalším skupinovým cvičením je indoor cycling, které se cvičí na stacoinárních kolech za doprovodu emotivní hudby. Během cvičení si vytvarujete oblast hýždí, můžete se zbavit celulitidy a i vaše kondice se výrazně zlepší. Kromě intenzivní jízdy se do lekcí zahrnují i posilovací cviky pro horní část těla. Jedna lekce indoor cyclingu trvá zpravidla jednu hodinu, během které vás povede zkušený instruktor, který vás bude motivovat a povzbuzovat. Indoor rowing Mezi intenzivní skupinová indoor cvičení patří i cvičení na veslařských trenažerech, neboli indoor rowing. Věnovat se mu můžete jak solo, tak i ve skupině, což je mnohem zábavnější. Cvičení je určené pro... Čtěte více Příspěvek Tipy na skvělá skupinová indoor cvičení pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
11.09.2016 17:50 |