RECENZE: Malá z rybárny pro děti není

Jen dva týdny po premiéře loutkové pohádky Malý Pán jde do kin další dřevěný prcek, Malá z rybárny scenáristy, výtvarníka a režiséra Jana Baleje. Ale zatímco Malý Pán je loutková pohádka pro spíše malé děti a ve filmovém ztvárnění přiznává vodicí dráty i nitě, Malá z rybárny kombinuje jak v obsahu, tak i ve formě klasiku s modernou - a pro děti není.
29.05.2015 12:51 |

Osobnosti: Jan Balej (3 články) , Jana Malá (42 článků) , Jana Malá (42 článků)

Jan Balej točí Malou z rybárny

Moderní adaptaci pohádky Malá mořská víla H. Ch. Andersena připravuje pod názvem Malá z rybárny výtvarník a režisér animovaných filmů Jan Balej.
23.12.2013 15:27 |

Osobnosti: Jan Balej (3 články)

Koprodukční film ČT MALÁ Z RYBÁRNY se úspěšně představil v Lyonu

Produkční tým společnosti MIRACLE FILM spolu se zahraničními koproducenty –Marlen Media Group (SR) a Les Trois Ours (Francie) úspěšně prezentoval společný projekt – celovečerní loutkový film režiséra a výtvarníka Jana Baleje Malá z rybárny (projekt ve výrobě) na jednom z největších koprodukčních setkání animovaného filmu v Evropě, CARTOON MOVIE, který se koná od roku 1999 ve francouzském Lyonu.
24.03.2014 13:35 |

Osobnosti: Jana Malá (42 článků) , Jana Malá (42 článků)

Filmové premiéry: Malá z rybárny, Dítě číslo 44, Láska na první boj a další

Do kin jde nový český loutkový film Malá z rybárny. Premiéru má i koprodukční snímek Dítě číslo 44, který se natáčel v České republice. Cenu mezinárodní kritiky dostala loni v Cannes francouzská komedie Láska na první boj. Příběh chlapce s Aspergerovým syndromem vypráví film Kůň na balkóně. Divoká dvojka, to jsou dvě nebezpečné krásky na útěku.
28.05.2015 07:10 |

Vybaven malým plyšovým baťůžkem tučňák Lala vyráží každý den na nákupy. Podívejte se na video, jak japonský tučňák chodí na makrely do místní rybárny.
07.07.2010 15:45 |

Magda Malá zažívá krizi ve vztahu a stěhuje se z luxusu do paneláku

Vztah zpěvačky a herečky Magdy Malé s Vladimírem Horákem prochází vážnou krizí. Ta prý začala už ve chvíli, kdy se jim narodila dcera Terezka. Do té doby spolu vychovávali dceru Magdalenu, kterou má Malá s kameramanem Alešem Matějkou. Další články k tématu: Zpěvačka Malá vyškrtla otce své dcery ze života i z rodného listu Dcera umí výšky jako Karel Gott, říká Magda Malá Zpěvačka Malá porodila holčičku, na sále ji uklidňoval zpěv Zpěvačka Malá truchlí, tragicky jí zemřel synovec Magda Malá čeká přírůstek do rodiny
04.02.2012 00:15 |

Osobnosti: Karel Gott (4523 článků) , Magda Malá (82 článků)

Nadváha u dětí je problém

Nadváha u dětí představuje stále větší problém. V současné době nekontrolovatelnou rychlostí přibývá počet dětí s vyšší tělesnou hmotností, nežli kolik je doporučeno vzhledem k jejich věku či výšce. Podle výzkumů a statistik prováděných VZP dokonce nadváhou trpí každé třetí dítě. Rodiče často sami sobě, stejně pak i svému okolí, namlouvají, že jejich dítě v žádném případě není tlusté. A v případě, že už ratolest skutečně hraničí s obezitou, si tento problém odmítají přiznat. Nadváha u dětí by se ale neměla podceňovat, ani brát na lehkou váhu! Nadváha u dětí je trendem 21. století Zlé jazyky tvrdí, že obezita celkově představuje masivní trend současného století. Nadváha u dětí tak není nic, co by společnost překvapilo. Lékaři se shodují na tom, že počet dětských pacientů, jež mají problémy s váhou, neustále přibývá především kvůli současnému životnímu stylu, kdy maminky mění zdravá jídla za tučné fastfoody, protože jsou rychlejší a představují méně starostí. Nenechte dítko, aby si ničilo zdraví Odborníci jsou toho názoru, že dítě za svou nadváhu nemůže. Obezitu u malých dětí tak považují za selhání rodičů, kteří mají i v tomto ohledu za děti zodpovědnost. Nadváha u dětí je problémem nejen estetickým, kdy oplácané dítko rozhodně není roztomilé, ale pohled na něj působí spíše žalostně, ale i problémem z hlediska zdraví. Obezita s sebou přináší celou řadu různorodých zdravotních obtíží, kdy se i v útlém dětském věku mohou objevit nemoci cév, nemoci srdce, zažívací potíže, dermatologické potíže nebo třeba bolesti kyčlí a kloubů.   Příspěvek Nadváha u dětí je problém pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.11.2017 20:40 |

Tučňák Lala si chodí sám nakupovat

Tučňák Lala vyráží každý den na nákupy vybaven malým plyšovým batůžkem. Chodí na makrely do místní rybárny! Podívejte se na kuriózní video japonského tučňáka na výletě.
14.07.2010 14:00 |

Magda Malá není malá všude! Na křtu knihy Světlo to zpěvačka rozsvítila

Zpěvačka Magda Malá byla hostem křtu nové knihy nesoucí název Světlo. Jenže, jak se brzy ukázalo, rodačka z Chebu nakonec díky svému odvážnému outfitu zastínila jak samotnou knihu, tak i jejího autora.
23.09.2015 14:50 |

Osobnosti: Magda Malá (82 článků)

Propad vozovky v Číně zabil dva lidi: Jako zázrakem přežila tato malá holčička

Ohromný kus štěstí měla tahle malá holčička z čínské provincie Chej-lung-ťiang. Jako jedna z mála přežila náhlý propad vozovky ve městě Charbin a z více jak desetimetrového pádu si odnesla jen drobná zranění.
16.08.2012 18:10 |

Narodila se o tři měsíce dřív a byla tak malá, že se ručkou vlezla do snubního prstýnku. Malá bojovnice se ale nedala!

Malá Mollie byla na svět přivedena předčasně a doktoři jí dávali jen tři týdny života. Překvapila všechny a nejvíc své rodiče!
25.08.2015 19:02 |

RECENZE: Kryštof dokázal ještě přidat

Skupina Kryštof je jedna z mála českých, které jsou schopny vyprodat celé koncertní turné v halách. Je též jedna z mála, kterým taková satisfakce nestačí, a snaží se svá vystoupení vylepšovat. Bylo-li tedy turné k albu Inzerát na české poměry velkolepé, Kryštof Srdcebeat Tour je velkolepé na poměry evropské.
20.10.2015 08:55 |

Veřejný ochránce práv: Stát se musí snažit vracet děti do jejich rodin

Matce byly odebrány tři děti a svěřeny do zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc. Chtěla se o své děti nadále starat, ale nevěděla, co přesně po ní orgán sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD) požaduje; co musí udělat, aby jí byly děti vráceny. Obrátila se na veřejnou ochránkyni práv. Během šetření jsme na straně práce OSPOD zjistili několik závažných pochybení, především nedostatečnou sociální práci s matkou s cílem vrátit děti zpátky do rodiny.
08.05.2017 12:50 |

Recenze: Vařte s dětmi pro děti. Bude vás to bavit!

Takhle má vypadat kuchařka pro děti! Originální recepty, které jsou podané hravě, navíc je doprovází úžasné fotky. S knihou Vaříme s dětmi pro děti autorky Petry Novotné budete mít zkrátka problém své děti z kuchyně dostat.
20.08.2016 12:10 |

Rodiče zahalení zatímco děti mrznou

Stále častěji se objevují fotky celebrit s dětmi, kde jsou rodiče zahalení od hlavy až k patě, zatímco děti vedle nich pobíhají v letních šatech. Patrně největší extrém představuje malá Suri Cruise… Malá Suri Cruise se spolu s chůvou vydala navštívit otce Toma Cruise, který zrovna natáčel nový film. Všichni okolo jsou oblečeni do teplých kabátů, jediná Suri pobíhá [...]
23.02.2010 19:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (885 článků) , Suri Cruise (273 článků)

Jak zvládnout nákup oblečení na internetu

Nákup oblečení na internetu je stále oblíbenějším trendem a to hned z několika důvodů. Nejenže je to oproti kamenným obchodům v mnoha případech levnější, ale zároveň je to pohodlnější, protože nemusíte nikam chodit a navíc máte daleko větší výběr, nežli v klasických obchodech. Jestliže i vás nákup oblečení na internetu láká, pak jste na správném místě. I když se na první pohled zdá, že na tom vlastně vůbec nic není, měli byste znát pár základních tipů, triků a fíglů, díky kterým vše zvládnete na jedničku. A klidně i s hvězdičkou! Zvládněte nákup na internetu i vy! Nákup oblečení na internetu je hitem, který láká stále více lidí. Je to levnější, pohodlnější, rychlejší a zkrátka lákavější. Ovšem pouze v případě, kdy to umíte. I když si možná myslíte, že na tom nic není, pravda je kolikrát úplně jiná. Proto jsme pro vás napsali dnešní článek, ve kterém jsme pro vás připravili několik tipů, s nimiž budou nákupy na internetu hračka. Recenze prozradí mnohé Na samotném začátku určitě uděláte dobře, pokud si o daném obchodě, ve kterém se chystáte nakupovat, přečtete nějaké recenze. Je-li to známý obchod, určitě najdete nespočet recenzí, které vám o daném e-shopu prozradí mnohé. Podle recenzí od reálných zákazníků se dozvíte, zda konkrétní shop vůbec stojí za to, dozvíte se o jejich zkušenostech a přesvědčíte se, zda je dobrý nápad nakupovat právě zde. Zjistěte si, jestli se vám vyplatí poštovné Jediným úskalím nákupů na internetu může být poštovné. Ne všechny e-shopy nabízí poštovné zdarma, zpravidla je proto potřeba objednat za určitou částku. Ještě než se vrhnete do nakupování, zjistěte si, jak to daný e-shop s poštovným má a podle toho usuďte, jestli se vám vyplatí v obchodě nakupovat. Kámen úrazu jsou velikosti Nejedna žena by nám jistě potvrdila, že nejčastějším kamenem úrazu jsou velikosti. Často se stává, že... Čtěte více Příspěvek Jak zvládnout nákup oblečení na internetu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.10.2017 20:50 |

TEST: Malá auta jsou velkým nebezpečím

To, že malá auta jsou nebezpečnější než ta velká, není žádná novinka. Ale značky se snaží přesvědčit zákazníky, že tomu tak není. Američtí odborníci ale mají jiný názor.
04.05.2009 06:35 |

Co nesnáší děti v autě? Zpěv rodičů je horší než nadávky. To je pro ně peklo

Většina analýz se zabývá stresovými faktory pro řidiče. Mezi ty často zmiňované patří křik a hádky dětí. Ale jak ukázal průzkum automobilové společnosti Ford, také děti mají vůči chování rodičů v autě rovněž výhrady. Firma podle CNN oslovila 2002 dětí ve věku od sedmi do 12 let z Francie, Německa, Itálie, Španělska a Británie. Děti si nejčastěji stěžovaly na to, že rodiče v autě zpívají. Vadí jim také, když matka nebo otec křičí na ostatní řidiče, klejí nebo se dloubají v nose. Alarmujících 61 procent všech dětí tvrdilo, že se jejich rodiče za volantem vztekají nebo používají sprostá slova.
22.10.2015 10:45 |

Malá holčička si jede brutální rokec u snídaně: To video musíte vidět!

Nad lívanci s javorovým sirupem si tahle malá holčička vystačí sama se sebou a vykládáním pro nás nesrozumitelných věcí, ale že ještě neumí mluvit, není pro ni žádná překážka.
27.03.2013 11:00 |

Šestiletá milionářka má 60 párů bot a šaty za statisíce, kde na ně vzala?

Isabella Barrett je malá holčička z Rhode Islandu, které je teprve šest let, ale už teď má víc peněz, než vy budete schopni vydělat za deset životů. Odmalička objíždí soutěže krásy a je "hvězdou kontroverzní reality show Toddlers and Tiaras":http://www.extra.cz/pedofilove-se-raduji-mala-kralovna-krasy-vydelava-miliony-tim-ze-navrhuje-svou-vlastni-kolekci-sperku-pro-deti, která právě ukazuje život holčiček a jejich matek ve stresu a zajetí krásy.
16.04.2013 11:00 |

Osobnosti: Isabella (38 článků)