RECENZE: Malá z rybárny pro děti není

Jen dva týdny po premiéře loutkové pohádky Malý Pán jde do kin další dřevěný prcek, Malá z rybárny scenáristy, výtvarníka a režiséra Jana Baleje. Ale zatímco Malý Pán je loutková pohádka pro spíše malé děti a ve filmovém ztvárnění přiznává vodicí dráty i nitě, Malá z rybárny kombinuje jak v obsahu, tak i ve formě klasiku s modernou - a pro děti není.
29.05.2015 12:51 |

Osobnosti: Jan Balej (3 články) , Jana Malá (41 článků) , Jana Malá (41 článků)

Jan Balej točí Malou z rybárny

Moderní adaptaci pohádky Malá mořská víla H. Ch. Andersena připravuje pod názvem Malá z rybárny výtvarník a režisér animovaných filmů Jan Balej.
23.12.2013 15:27 |

Osobnosti: Jan Balej (3 články)

Koprodukční film ČT MALÁ Z RYBÁRNY se úspěšně představil v Lyonu

Produkční tým společnosti MIRACLE FILM spolu se zahraničními koproducenty –Marlen Media Group (SR) a Les Trois Ours (Francie) úspěšně prezentoval společný projekt – celovečerní loutkový film režiséra a výtvarníka Jana Baleje Malá z rybárny (projekt ve výrobě) na jednom z největších koprodukčních setkání animovaného filmu v Evropě, CARTOON MOVIE, který se koná od roku 1999 ve francouzském Lyonu.
24.03.2014 13:35 |

Osobnosti: Jana Malá (41 článků) , Jana Malá (41 článků)

Filmové premiéry: Malá z rybárny, Dítě číslo 44, Láska na první boj a další

Do kin jde nový český loutkový film Malá z rybárny. Premiéru má i koprodukční snímek Dítě číslo 44, který se natáčel v České republice. Cenu mezinárodní kritiky dostala loni v Cannes francouzská komedie Láska na první boj. Příběh chlapce s Aspergerovým syndromem vypráví film Kůň na balkóně. Divoká dvojka, to jsou dvě nebezpečné krásky na útěku.
28.05.2015 07:10 |

Vybaven malým plyšovým baťůžkem tučňák Lala vyráží každý den na nákupy. Podívejte se na video, jak japonský tučňák chodí na makrely do místní rybárny.
07.07.2010 15:45 |

Magda Malá zažívá krizi ve vztahu a stěhuje se z luxusu do paneláku

Vztah zpěvačky a herečky Magdy Malé s Vladimírem Horákem prochází vážnou krizí. Ta prý začala už ve chvíli, kdy se jim narodila dcera Terezka. Do té doby spolu vychovávali dceru Magdalenu, kterou má Malá s kameramanem Alešem Matějkou. Další články k tématu: Zpěvačka Malá vyškrtla otce své dcery ze života i z rodného listu Dcera umí výšky jako Karel Gott, říká Magda Malá Zpěvačka Malá porodila holčičku, na sále ji uklidňoval zpěv Zpěvačka Malá truchlí, tragicky jí zemřel synovec Magda Malá čeká přírůstek do rodiny
04.02.2012 00:15 |

Osobnosti: Karel Gott (4389 článků) , Magda Malá (81 článků)

Tučňák Lala si chodí sám nakupovat

Tučňák Lala vyráží každý den na nákupy vybaven malým plyšovým batůžkem. Chodí na makrely do místní rybárny! Podívejte se na kuriózní video japonského tučňáka na výletě.
14.07.2010 14:00 |

Magda Malá není malá všude! Na křtu knihy Světlo to zpěvačka rozsvítila

Zpěvačka Magda Malá byla hostem křtu nové knihy nesoucí název Světlo. Jenže, jak se brzy ukázalo, rodačka z Chebu nakonec díky svému odvážnému outfitu zastínila jak samotnou knihu, tak i jejího autora.
23.09.2015 14:50 |

Osobnosti: Magda Malá (81 článků)

Propad vozovky v Číně zabil dva lidi: Jako zázrakem přežila tato malá holčička

Ohromný kus štěstí měla tahle malá holčička z čínské provincie Chej-lung-ťiang. Jako jedna z mála přežila náhlý propad vozovky ve městě Charbin a z více jak desetimetrového pádu si odnesla jen drobná zranění.
16.08.2012 18:10 |

Narodila se o tři měsíce dřív a byla tak malá, že se ručkou vlezla do snubního prstýnku. Malá bojovnice se ale nedala!

Malá Mollie byla na svět přivedena předčasně a doktoři jí dávali jen tři týdny života. Překvapila všechny a nejvíc své rodiče!
25.08.2015 19:02 |

RECENZE: Kryštof dokázal ještě přidat

Skupina Kryštof je jedna z mála českých, které jsou schopny vyprodat celé koncertní turné v halách. Je též jedna z mála, kterým taková satisfakce nestačí, a snaží se svá vystoupení vylepšovat. Bylo-li tedy turné k albu Inzerát na české poměry velkolepé, Kryštof Srdcebeat Tour je velkolepé na poměry evropské.
20.10.2015 08:55 |

Veřejný ochránce práv: Stát se musí snažit vracet děti do jejich rodin

Matce byly odebrány tři děti a svěřeny do zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc. Chtěla se o své děti nadále starat, ale nevěděla, co přesně po ní orgán sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD) požaduje; co musí udělat, aby jí byly děti vráceny. Obrátila se na veřejnou ochránkyni práv. Během šetření jsme na straně práce OSPOD zjistili několik závažných pochybení, především nedostatečnou sociální práci s matkou s cílem vrátit děti zpátky do rodiny.
08.05.2017 12:50 |

Recenze: Vařte s dětmi pro děti. Bude vás to bavit!

Takhle má vypadat kuchařka pro děti! Originální recepty, které jsou podané hravě, navíc je doprovází úžasné fotky. S knihou Vaříme s dětmi pro děti autorky Petry Novotné budete mít zkrátka problém své děti z kuchyně dostat.
20.08.2016 12:10 |

Rodiče zahalení zatímco děti mrznou

Stále častěji se objevují fotky celebrit s dětmi, kde jsou rodiče zahalení od hlavy až k patě, zatímco děti vedle nich pobíhají v letních šatech. Patrně největší extrém představuje malá Suri Cruise… Malá Suri Cruise se spolu s chůvou vydala navštívit otce Toma Cruise, který zrovna natáčel nový film. Všichni okolo jsou oblečeni do teplých kabátů, jediná Suri pobíhá [...]
23.02.2010 19:30 |

Osobnosti: Tom Cruise (879 článků) , Suri Cruise (273 článků)

TEST: Malá auta jsou velkým nebezpečím

To, že malá auta jsou nebezpečnější než ta velká, není žádná novinka. Ale značky se snaží přesvědčit zákazníky, že tomu tak není. Američtí odborníci ale mají jiný názor.
04.05.2009 06:35 |

Co nesnáší děti v autě? Zpěv rodičů je horší než nadávky. To je pro ně peklo

Většina analýz se zabývá stresovými faktory pro řidiče. Mezi ty často zmiňované patří křik a hádky dětí. Ale jak ukázal průzkum automobilové společnosti Ford, také děti mají vůči chování rodičů v autě rovněž výhrady. Firma podle CNN oslovila 2002 dětí ve věku od sedmi do 12 let z Francie, Německa, Itálie, Španělska a Británie. Děti si nejčastěji stěžovaly na to, že rodiče v autě zpívají. Vadí jim také, když matka nebo otec křičí na ostatní řidiče, klejí nebo se dloubají v nose. Alarmujících 61 procent všech dětí tvrdilo, že se jejich rodiče za volantem vztekají nebo používají sprostá slova.
22.10.2015 10:45 |

Malá holčička si jede brutální rokec u snídaně: To video musíte vidět!

Nad lívanci s javorovým sirupem si tahle malá holčička vystačí sama se sebou a vykládáním pro nás nesrozumitelných věcí, ale že ještě neumí mluvit, není pro ni žádná překážka.
27.03.2013 11:00 |

Šestiletá milionářka má 60 párů bot a šaty za statisíce, kde na ně vzala?

Isabella Barrett je malá holčička z Rhode Islandu, které je teprve šest let, ale už teď má víc peněz, než vy budete schopni vydělat za deset životů. Odmalička objíždí soutěže krásy a je "hvězdou kontroverzní reality show Toddlers and Tiaras":http://www.extra.cz/pedofilove-se-raduji-mala-kralovna-krasy-vydelava-miliony-tim-ze-navrhuje-svou-vlastni-kolekci-sperku-pro-deti, která právě ukazuje život holčiček a jejich matek ve stresu a zajetí krásy.
16.04.2013 11:00 |

Osobnosti: Isabella (38 článků)

Zápal plic – jeho příznaky a léčba

Zápal plic je často podceňovanou chorobou, kterou většina lidí bere na lehkou váhu v domnění, že se jedná o jedno z dalších onemocnění, které se dá poměrně snadno vyléčit. Bohužel to není tak úplně pravda. Zápal plic – rovněž pneumonie – ve skutečnosti představuje vážné onemocnění, které může mít i fatální následky – u dětí nebo starších lidí dokonce může způsobit i smrt. Ne nadarmo se tohoto onemocnění lidé dříve báli jako čert kříže, neboť v dřívějších dobách pro spoustu pacientů končil smrtí. Rozhodně nelze zastávat názor, že zápal plic není vážnou nemocí. Tato představa se rozšířila především díky slušnému množství antibiotik, na která se drtivá většina lidí spoléhá a neprávem tak pneumonii řadí na seznam lehčích chorob. Se zápalem plic není radno si zahrávat, proto jsme pro vás připravili dnešní článek, ve kterém se společně podíváme na jeho příznaky, rizika i možnosti léčby. Jaké jsou příznaky zápalu plic? Mezi nejčastější příznaky doprovázející toto vážné onemocnění patří: horečka kašel bolesti na hrudi potíže s dechem bolesti hlavy bolesti svalů Jak se léčí zápal plic? Léčba se liší vzhledem ke stavu i věku pacienta. Ve většině případů není nutné nemocného hospitalizovat – dochází tak v případě dětí nebo pacientů starších 60 let – a léčba probíhá podáváním antibiotik. Zároveň je potřeba myslet na dostatečný přísun tekutin, podávají se preparáty usnadňující vykašlávání a myšleno je i na celkové posílení imunity pacienta. Jaké mohou nastat komplikace? Jak již bylo řečeno, zápal plic rozhodně není typem onemocnění, nad kterým by se dalo jen tak mávnou rukou. Léčba je důležitá a mělo by se k ní přistoupit co nejdříve, aby nedošlo ke komplikacím. A jaké komplikace mohou při zápalu plic nastat? zánět pohrudnice, který se objeví až ve 40% případů plicní absces, což je lokalizovaný hnisavý proces a objevuje se v 7% případů Příspěvek Zápal plic – jeho příznaky a léčba pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
17.04.2016 02:45 |

Matku osmerčat obvinila bývalá chůva z týrání dětí

Sedmatřicetiletá Nadya Sulemanová musí řešit další problém. Podle bývalé chůvy své děti zanedbávala a padlo i obvinění ze sexuálního zneužívání. Matka osmerčat to ale popírá a s odvoláním na sociální pracovníky prohlašuje, že se o své děti stará dobře. Další články k tématu: Po pornu a striptýzu chce matka osmerčat randit, ale za peníze Zadlužená matka osmerčat má už první striptýz za sebou Matka osmerčat si vydělává v pornu i striptýzem, prý to dělá pro děti Nenávidím svoje děti, prohlásila matka osmerčat Sulemanová Matka osmerčat možná přijde o děti. Neřeší to a předvádí se v bikinách Matka osmerčat bude možná vystupovat v reality show
15.10.2012 14:20 |