RECENZE: Madonně vychází nové album, stylová neukotvenost mu svědčí

Madonna to v současné době nemá jednoduché. Písničky z její nové desky Rebel Heart unikly na internet už loni na podzim a ona vzteky rozsekala svůj iPod. Nedávno vedení britské rozhlasové BBC oznámilo, že její singl Living For Love nebude hrát v hlavním proudu, protože zpěvačka už je pro posluchače příliš stará. Poté upadla při udílení cen Brit Awards přímo na pódiu.
06.03.2015 14:41 |

Mig 21 interview: Když album, tak Album

Mig 21  nikam nespěchají - na nové album s názvem Album čekali fanoušci dlouhých deset let.  "Původně jsme ho chtěli vydat až v roce 2016, takže vlastně vychází o dva roky dřív,"  říká v rozhovoru s obvyklou nadsázkou frontman Jirka Macháček. Album vychází 3. října, ve stejný den vyráží kapela na turné.
24.09.2014 17:15 |

Osobnosti: Jiří Macháček (205 článků)

Nová CD - Ty syčáci, Rihanna i Petr Muk

V těchto dnech vychází poslední album předčasně zesnulého zpěváka Petra Muka, které nese název V bludišti dnů. Dále vychází remixy loňského alba Rihanny Rated R, nebo stylová smršť Krása brněnské kapely Ty Syčáci.
26.05.2010 05:10 |

Osobnosti: Petr Muk (383 článků) , Rihanna (884 článků)

Nejnovější Vero Moda, stylová Only a ceny od 249 Kč! Právě teď na jednom místě

Léto skoro končí, podzim klepe na dveře a vy nevíte, co na sebe? Inspirujte se novými kolekcemi, které myslí na všechno. Stylová ponča, hřejivé šály, barevné doplňky, ale i lehké šatičky a sexy spodní prádlo. Ty nejnovější trendy právě teď za ceny, díky kterým lehce naplníte celou skříň.
24.08.2015 09:05 |

Madonně se nelíbil narozeninový dárek od Jesuse!

Madonnin přítel Jesus Luz (22) byl zahanben, když se hvězdě nelíbil jeho dárek k jejím 51. narozeninám. Co Madonně koupil? Jesus popové královně věnoval sadu dobře vypadajících brazilských náhrdelníků z mystické oblasti Bahia. Každý z nich by měl splnit tři přání, když se rozbije nebo sundá. „Madonna řekla, že i když se jí náhrdelníky líbí, nebude je nosit, protože by si odporovaly s těmi Kabbalahovými,“ oznámil zdroj britským novinám Daily Mirror. „Jesus se cítil velmi zahanben a měl s Madonnou řeč. Není totiž tajemstvím, že Jesus chce, aby Madonna přijala jeho brazilskou kulturu.“ Jesus sám se chce vydat do světa hudby jako DJ. „Jesus uvažuje o tom, že se stane profesionálním DJem,“ uvádí zdroj. „Madonna a její přátelé se ho snaží v jeho nápadu podporovat. Chce být totiž víc než jen model.“
09.09.2009 12:10 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Jesus Luz (56 článků)

Guy Ritchie o Madonně: Je retardovaná!

Britský režisér a exmanžel Madonny Guy Ritchie v novém rozhovoru pro časopis Esquire tvrdí, že popovou královnu stále miluje. Zároveň však o Madonně (51) prohlásil, že je retardovaná!
08.10.2009 13:05 |

Osobnosti: Guy Ritchie (81 článků)

Novinky - 4

Medik radí - 11. díl - Série medicínských gagů 1. 22.09.09 - Další z dílů ze seriálu článků na medicínské téma. Autor článku Zolikk. Více zde Lily Allen – náruživá kuřačka, neumí přestat! 21.09.09 - Zpěvačka Lily Allen tvrdí, že bude kouřit celý život, protože je prostě na nikotinu závislá. Čtěte zde Lady GaGa nenosí spodní prádlo a používá vibrátor! 18.09.09 - Zpěvačka Lady GaGa nosí spodní prádlo pouze někdy. Vůbec se za to nestydí, dokonce se tím ráda chlubí! A kdo jí nahrazuje přítele v posteli? Více zde Patrick Swayze se smrti nebál! 17.09.09 - Herec Patrick Swayze řekl před smrtí svým blízkým, že se okamžiku, kdy umře, nebojí! Svůj boj s rakovinou slinivky prohrál v pondělí. Bojoval ale až do samého konce. Podrobnosti zde Daniel Radcliffe neztvární roli hobita! 15.09.09 - V očekávaném filmu The Hobbit herce, který hrál Harryho Pottera, nečekejme. Bilbo Baggins si bude muset najít jiného představitele. Čtěte zde Katie Holmes chce dítě, ale napřed trhák! 14.09.09 - Herečka Katie Holmes (30) sice chce mít se svým manželem Tomem Cruisem další dítě. Ale než otěhotní, vymínila si, že chce roli v nějakém trháku! Více zde Babyboom u celebrit! Fergie chce do roka otěhotnět 11.09.09 - Hvězda Black Eyed Peas Fergie prozradila své plány, které počítají se založením rodiny. Nicméně těhotenství v průběhu tour nepřipadá v úvahu. Podrobnosti zde Heidi Klum asi exploduje! Bude to kluk nebo holka? 10.09.09 - Modelka Heidi Klum (36) čeká své čtvrté dítě. Prohlašuje, že poslední měsíc těhotenství je nejhorší. „Mám pocit, že exploduji!“ Budou mít sourozenci brášku nebo sestřičku? Více zde Medik Madonně se nelíbil narozeninový dárek od Jesuse! 09.09.09 - Madonnin přítel Jesus Luz (22) byl zahanben, když se hvězdě nelíbil jeho dárek k jejím 51. narozeninám. Co Madonně koupil? Čtěte zde Medik radí - 10. díl - Chřipka a ledová čísla 08.09.09 - Pokračování úspěšné série článků z medicínského prostředí ve spolupráci se serverem Gamester.cz. Více zde Gwyneth Paltrow rozvrátí Coldplay? 07.09.09 - Gwyneth Paltrow se stává pro kapelu Coldplay hrozbou. Pokouší se totiž přesvědčit svého manžela Chrise Martina, aby skupinu opustil a vyrazil na sólovou dráhu. Více zde Cindy Crawford přiznává, že má celulitidu! 04.09.09 - Modelka Cindy Crawford (43) potvrdila, že její tělo má celulitidu. Ačkoliv se připravuje na spuštění své JC Penney domácí kolekce, její tělo není perfektní. Čtěte zde Daniel Radcliffe nechce přítelkyni 03.09.09 - Herce Daniela Radcliffa nezajímá randění s holkami. Údajně je mnohem šťastnější, když může zůstat single. Více zde Vydělej si na svém webu nebo jen omrkni velké letní slevy oblečení! 02.09.09 - Internetový obchod Oblečení pro tebe přišel s velkými letními slevami, které jsou časově omezené. Neváhej a hoď se in! Kdo máte vlastní web, můžete se zaregistrovat jako partner a vydělat si třeba právě na nový šatník! Podrobnosti zde Další 1 | 2|3| 4|Archiv
16.11.2009 07:15 |

Osobnosti: Cindy Crawford (188 článků) , Tom Cruise (852 článků) , Gwyneth Paltrow (282 článků) , Daniel Radcliffe (281 článků) , Heidi Klum (509 článků) , Patrick Swayze (205 článků) , Chris Martin (127 článků) , Chris Martin (128 článků) , Lily Allen (188 článků) , Chris Martin (128 článků) , Cindy Crawford (172 článků) , Jesus Luz (56 článků) , Harry Potter (1185 článků) , Al Martino (91 článků)

Madonně zemřela babička tři měsíce před stými narozeninami

Madonna se těšila, že se svou babičkou Elsie Mae Fortinovou oslaví sté narozeniny. Matku své matky ale musí tři měsíce před tímto výročím pochovat. Zemřela 9. března v Bay City v americkém státě Michigan. Popová královna ji ale vnímá jako vlastní matku. Když totiž pětileté Madonně v roce 1963 zemřela maminka na rakovinu prsu, Elsie se vnučky ujala a pomáhala ji vychovat.
11.03.2011 15:15 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Guy Ritchie si nechal kvůli Madonně udělat obřízku

Láska má mnoho podob. Režisér Guy Ritchie se kvůli Madonně dokonce nechal obřezat. Jeho nyní už exmanželka je totiž velkou vyznavačkou židovského učení Kabala.
07.05.2011 00:15 |

Osobnosti: Guy Ritchie (81 článků)

Místo Madonniny dívčí školy v Malawi bude hřbitov

Projekt zpěvačky Madonny v africkém Malawi skončil fiaskem. Ačkoli tam zpěvačka v roce 2009 slavnostně přestřihovala pásku, aby tak zahájila stavbu školy pro dívky, nakonec bude na tomto pozemku stát hřbitov pro významné osobností. Další články k tématu: Madonny už mají v Malawi dost, její školy stavět nechtějí Madonna přišla o miliony, školu v Malawi asi nepostaví Vesničané z Malawi brání Madonně, aby u nich postavila školu Madonna může adoptovat druhé dítě z Malawi Madonna bojuje v Malawi o adopci i se svými dětmi Kradeš děti, naše ti nedáme, vzkázali Madonně v Malawi
31.07.2012 11:25 |

Osobnosti: Madonna (950 článků)

Madonně zakázali vstup do kina: Víme, čím diváky obtěžovala

Americký řetězec kin Alamo Drafthouse Cinema zakázal Madonně vstup do všech svých poboček. Popová královna totiž během premiérového promítání filmu na Newyorském filmovém festivalu v jednom z kin celou projekci smskovala. Znechucení nad jejím chováním vyjádřila také řada těch, které svým chováním rušila.
14.10.2013 15:00 |

Exmanžel vyseknul Madonně vyznání lásky, které se hned tak nevidí

Takové vyznání lásky bývalé manželce se jen tak nevidí. Ačkoli je Sean Penn zasnoubený s herečkou Charlize Theron, dokáže se veřejně poklonit své bývalé manželce Madonně. A to i přesto, že jejich vztah nebyl zrovna mírumilovnou a poklidnou jízdou. Hollywoodský herec však teď prohlásil, že popová královna je skvělá žena.
18.03.2015 11:05 |

Osobnosti: Charlize Theron (122 článků) , Sean Penn (199 článků)

No Name: Život je příliš dlouhý jen na jednu lásku

No Name je poprocková skupina z Košic, kterou čeští hudební příznivci milují. Svědčí o tom mimo jiné její několik let trvající panování v kategorii Slavíci bez hranic v anketě popularity Český slavík, stejně tak divácký zájem o koncerty, desky i nové písničky. V tomto týdnu vydávají No Name čerstvé album. Čtyři roky po předešlé studiové kolekci Nový album vychází deska S Láskou. O písničkách na ní vyprávějí zpěvák Igor Timko a jeho bratr, bubeník Ivan Timko.
18.10.2015 17:50 |

Osobnosti: Igor Timko (17 článků) , Ivan Timko (1 článek)

RECENZE: Pět volných dnů dalo dobré písně. Vychází nové album britské skupiny Blur

Britská kapela Blur, jedna ze dvou hlavních představitelek devadesátkového britpopu, vydala po dvanácti letech nové album. Jmenuje se The Magic Whip, písně vznikly především v Asii, a asi iniciovalo návrat druhé nejslavnější britpopové skupiny Oasis.
27.04.2015 16:05 |

Mukovi vychází posmrtné album: Bude na nový pomník?

Zpěvákovi Petru Mukovi (†45) vychází necelý rok po jeho smrti dlouho očekávané album Autro.
11.02.2011 12:10 |

Osobnosti: Petr Muk (383 článků)

Mukovi vychází album: Bude na nový pomník?

11.02.2011 12:25 |

Osobnosti: Petr Muk (383 článků)

RECENZE: Tuctová diskotéka a zpěvy o sexu. Zpěvačka Kylie Minogue vydává album nazvané Kiss Me Once

Australská zpěvačka Kylie Minogue je zpět. V pondělí vychází její nové album Kiss Me Once, jehož prostřednictvím se vrací tam, kam patří nejvíce. Na taneční parket s písničkami, které – pokud to nejsou balady – disponují skočným rytmem a určitými melodiemi či pokusy o ně.
17.03.2014 17:05 |

Osobnosti: Kylie Minogue (331 článků)

Helena Vondráčková pokřtila své nové album

Zpěvačka Helena Vondráčková v pondělí za účasti desítek fanoušků v restauraci pražského Divadla Hybernia pokřtila své nové album Zůstáváš se mnou. Kmotry alba se stali Bára Basiková a zpěvák skupiny Kabát Josef Vojtek, který s Vondráčkovou účinkuje v muzikálu Mona Lisa a na nové album Vondráčkové přispěl skladbou Zas mě líbej.
23.11.2009 18:00 |

Osobnosti: Helena Vondráčková (824 článků) , Josef Vojtek (544 článků) , Bára Basiková (555 článků) , Mona Lisa (69 článků)

Divokej Bill ve studiu dokončuje nové album 15

Bezmála čtyři roky nevydala úvalská skupina Divokej Bill nové album. Loni navíc vůbec nekoncertovala v Čechách, zaměřila se na Slovensko a jiné státy. Letos se to ale změní: 12. dubna vyjde nové album s názvem 15, v polovině května vystartuje kapela na turné, při němž na patnácti koncertech oslaví nejenom vydání nového alba, ale též patnáct let existence.
02.03.2013 18:20 |

Moby je letos při chuti, v říjnu vydá již druhé album

Moby oznámil, že s novým projektem Moby & The Void Pacific Choir vydá 14. října nové album, které vyjde o měsíc později i na vinylu. Deska s názvem These Systems Are Failing bude vůbec prvním elpíčkem Mobyho nové skupiny. Novinku promuje singl Are You Lost in the World Like Me?. Moby vydal letos v únoru album Long Ambients 1: Calm. Sleep., které si jeho fanoušci mohli zdarma stáhnout na webových stránkách jeho nové veganské restaurace.
23.09.2016 11:40 |