Recenze: Lucie Bílá nabírá nový dech. Na novince Hana přináší až nečekaně dobrou hudbu

Úspěšná slavice rozhodně není na konci své kariéry, a pokud v nastaveném trendu bude pokračovat, může si získat ztracený respekt.
14.04.2016 07:30 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Doma nevařím, můj partner je fenomenální kuchař, prozradila Lucie Bílá

Šestačtyřicetiletá zpěvačka Lucie Bílá už tři roky tvoří pár s Petrem Makovičkou. Za celou tu dobu se čtrnáctinásobná držitelka ceny Český slavík moc v kuchyni nezdržovala. Nejen kvůli pracovnímu vytížení, ale vlastně ani nemusela, protože o vaření se stará její o devět let mladší přítel. Další články k tématu: Lucie Bílá je v nemocnici, v neděli ji v bolestech odvezla záchranka Lucie Bílá se oblékla do kůže a stala se opět metalovou dračicí Lucie Bílá se vrátí k Arakainu. A pojedou na turné Lucie Bílá bilancuje: devět platin, háčkování v autě a dvoumetrový chlap Lucie Bílá prodala skoro 100 tisíc kusů vánočního alba, má 9 platin Lucie Bílá točí s Troškou, do Babovřesk přijede v roli luxusní cikánky
17.05.2012 01:40 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Bílou překvapil partner svatbou, ve středověké krčmě si řekli ano

Zpěvačka Lucie Bílá prožila po křtu svého alba Modi se svým přítelem Petrem Makovičkou romantický večer, který byl korunován svatbou. Ve středověké krčmě je oddal kněz v historickém kostýmu a pár tak symbolicky stvrdil svou lásku. Další články k tématu: Už nechci křičet, tvrdí o svém šansonovém albu Lucie Bílá Lucie Bílá vydává nové album. Zpívá na něm šansony i Michaela Jacksona Bílá obhajuje pornominulost Slávika: Hoď kamenem, kdo jsi bez viny Pro lásku obětuju všechno, loučila se s Carmen Lucie Bílá O tomhle se mi zdálo, říká Lucie Bílá, která Troškovi hraje cikánku Michal Horáček má mladou manželku, k oltáři ho vedla Lucie Bílá Lucie Bílá se umí zabavit i v autě, tenhle svetr si upletla sama
01.11.2012 11:35 |

Osobnosti: Michael Jackson (1592 článků) , Lucie Bílá (2077 článků) , Michal Horáček (492 článků) , Michael Petr (65 článků)

Ještě loni se Lucie Bílá nechala slyšet, že by se svatbě se svým nynějším partnerem nebránila. Teď se ale dohodli, že papír nepotřebují a že bude lepší zůstat svobodní. Bílé stačila fiktivní svatba, kterou měli s partnerem ve středověké krčmě v Dětenicích. Další články k tématu: Bílou překvapil partner svatbou, ve středověké krčmě si řekli ano Nebála bych se potřetí vdát, říká Lucie Bílá Lucie Bílá rozplakala fanynku. Pozvala ji na svůj muzikál Lucie Bílá se umí zabavit i v autě, tenhle svetr si upletla sama Už nechci křičet, tvrdí o svém šansonovém albu Lucie Bílá Lucie Bílá vydává nové album. Zpívá na něm šansony i Michaela Jacksona
19.11.2012 11:50 |

Osobnosti: Michael Jackson (1592 článků) , Lucie Bílá (2077 článků)

Lucie Bílá: Valentýn? Jako by všude lítala vzduchem červená srdíčka

Šestačtyřicetiletá Lucie Bílá nedá na svátek zamilovaných dopustit. Přestože to není tradiční český svátek, podle zpěvačky se už rozšířil natolik, že ho nelze přehlédnout. Navíc má prý magickou moc. Další články k tématu: VIDEO: Svatbu už nechci, mění názor Lucie Bílá Lucie Bílá se umí zabavit i v autě, tenhle svetr si upletla sama Pro lásku obětuju všechno, loučila se s Carmen Lucie Bílá Honorář za natáčení s Troškou v Dobčicích nechci, říká Lucie Bílá O tomhle se mi zdálo, říká Lucie Bílá, která Troškovi hraje cikánku Rekord v líbání: manželé si vyměňovali polibky 58 hodin a 35 minut
14.02.2013 09:45 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Lucie Bílá: Komediant jsem byla už jako dítě

O zpěvačce Lucii Bílé je známo, že je velkou milovnicí tradic a svátků. Ani na letošní Velikonoce nezapomíná a připraví pro koledníky plnou mísu dobrot. Velikonoce jsou pro ni tradice, začátek, zrození. Další články k tématu: Lucie Bílá: Valentýn? Jako by všude lítala vzduchem červená srdíčka Lucie Bílá se umí zabavit i v autě, tenhle svetr si upletla sama O tomhle se mi zdálo, říká Lucie Bílá, která Troškovi hraje cikánku Lucie Bílá točí s Troškou, do Babovřesk přijede v roli luxusní cikánky Doma nevařím, můj partner je fenomenální kuchař, prozradila Lucie Bílá Lucie Bílá vyjede na své největší turné, s sebou bere Patricii
31.03.2013 14:40 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Bílá, jak ji neznáte: zkusila si práci v továrně

Lucie Bílá se ukázala v netradiční roli. Zkusila si práci v továrně. Usedla za volant ještěrky, postavila se i k výrobní lince. Nejvíc si ale libovala v bílém plášti. Ačkoli chemie nebyla jejím oblíbeným předmětem, laboratoř jí učarovala. Další články k tématu: Bílá obhajuje pornominulost Slávika: Hoď kamenem, kdo jsi bez viny Pro lásku obětuju všechno, loučila se s Carmen Lucie Bílá OBRAZEM: Bílá a Hřebejk šili panenky, peníze z dražby pomohou dětem Honorář za natáčení s Troškou v Dobčicích nechci, říká Lucie Bílá O tomhle se mi zdálo, říká Lucie Bílá, která Troškovi hraje cikánku Doma nevařím, můj partner je fenomenální kuchař, prozradila Lucie Bílá
03.09.2012 17:15 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

RODINA POD LUPOU: Lásku k ženám Filip zdědil po tatínkovi, říká Bílá

Lucie Bílá nedá na svého osmnáctiletého syna dopustit. Přestože je Filip Kratochvíl už dospělý, stále má o něj strach. Třeba když ponocuje a má na druhý den řídit auto. Filip zase prozradil, že nemá rád, když se Zlatá slavice rozezpívává. Další články k tématu: Lucie Bílá: Komediant jsem byla už jako dítě Doma nevařím, můj partner je fenomenální kuchař, prozradila Lucie Bílá Syn Lucie Bílé Filip skončil s holkou ve vaně. Jsme přátelé, tvrdí Syn Lucie Bílé Filip si v klipu zahrál milence své plnoleté vrstevnice Máma je můj nejlepší přítel, říká syn Lucie Bílé
04.10.2013 10:15 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků) , Filip Kratochvíl (83 článků)

Farna svou postavu neřeší. Bílá se pochlubila, že zhubla 7 kilo

Zpěvačky Ewa Farna a Lucie Bílá se častokrát nevyhnou přísnému oku módních policistů. Zatímco Ewě vyčítali kila navíc, Lucie se díky tvrdému detoxu může pochlubit štíhlejší postavou. Další články k tématu: Ewa Farna: Ať mě lidé kritizují, aspoň si mě všimli OBRAZEM: Bláznivá Farna, stříhání obočí i odhalené vnady v SuperStar Malá olympiáda. Tak říká Lucie Bílá svému největšímu turné Lucie Bílá varuje před padělateli vstupenek. Sama byla jejich obětí VIDEO: Bílá a Slávik bez slov a v slzách. Dostal je osud soutěžícího
26.09.2013 14:35 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků) , Ewa Farna (940 článků)

Buďte dobrou tchyní!

Snad každá z nás touží stát se jednou dobrou tchyní, ke které si její děti i jejich drahé polovičky budou chodit pro radu a nad jejich návštěvou nebudou otráveně protáčet panenky. Určitě si i vy vybavíte alespoň jeden nejapný vtípek směřovaný právě na hlavy maminek našich partnerů a partnerek, kterých po světě koluje tolik, že bychom je snad ani všechny vyjmenovat nemohli. Ne všechny vtipy jsou ale mířené dobře a ne všechny se setkávají s pravdou. Některé ženy totiž vědí, jak být dobrou tchyní a takové nemůžeme házet do jednoho pytle… A v čem tedy tkví ten úžasný postup, který vás naučí být dobrou tchyní, ke které budou děti i jejich dítka jezdit s nadšením, kterou budou zvát na všechny oslavy i vánoční svátky a na kterou se budou otáčet v případě, že budou potřebovat radu? Na to se teď společně s námi můžete podívat! Chcete se stát dobrou tchyní? Víme, jak na to! Možná i vám hlavou pobíhají myšlenky, které vás nutí přemýšlet nad tím, jak se stát tchyní, kterou má každý rád. Přeci jen možná i na vás tlak společnosti působí natolik, že se bojíte svého selhání a máte strach, že i v očích dětí nebudete taková, jaká byste chtěla být. Nebojte se, není to až taková věda! Výchova vnoučat je pro vás tabu! Velice často se tchyně pletou do výchovy vnoučat, což jejich rodiče opravdu vidí velmi neradi. Jestliže tedy někdy budete mít nutkání poučovat snachu nebo zetě o tom, jak by své potomky měli vychovávat, raději se kousněte do jazyku. Radu dejte jen v případě, kdy vás o to někdo požádá, jinak mlčte. Buďte po ruce, když to bude potřeba! Úkolem babiček je pohlídat vnoučátka, když o to budou rodiče žádat. Tím samozřejmě nechceme říci, že jim musíte vyhovět pokaždé, to určitě ne – mějte i... Čtěte více Příspěvek Buďte dobrou tchyní! pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
15.12.2016 19:55 |

Pro lásku obětuju všechno, loučila se s Carmen Lucie Bílá

Zpěvačka Lucie Bílá se po necelých čtyřech letech rozloučila s muzikálovou postavou Carmen. Derniéra proběhla v Hudebním divadle Karlín, které slavné představení uvedlo více než třistakrát. Hlavní hrdinka přiznala, že postava Carmen byla role jejího srdce. Další články k tématu: Lucie Bílá jako Carmen: s exmanželem už se naučila prát Lucie Bílá je samá modřina. Může za to Carmen
01.07.2010 10:55 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků) , Kristýna Lebedová (43 článků)

OBRAZEM: Bílá se během Černobílého turné svléká, líbá a stíhá i háčkovat

Patnáctinásobná Česká slavice Lucie Bílá vyrazila 14. října na velkolepé Černobílé turné. Zpěvačka už má za sebou vystoupení v Praze, Plzni a Bratislavě. Čekají ji ještě haly v Košicích, Ostravě, Zlíně, Brně, Pardubicích, Liberci a Českých Budějovicích. Další články k tématu: RODINA POD LUPOU: Lásku k ženám Filip zdědil po tatínkovi, říká Bílá Farna svou postavu neřeší. Bílá se pochlubila, že zhubla 7 kilo Malá olympiáda. Tak říká Lucie Bílá svému největšímu turné
20.10.2013 16:10 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Lucie Bílá sklízí plody pilnosti a posedlosti

Že zpěvačka Lucie Bílá chce na svých nových albech překvapovat, není nic nečekaného. Že se jí to ale povede tak zásadně, nečekané je. Novinka Hana, která vyšla v první polovině dubna, totiž přináší vyzrálý a moderní pop.
23.04.2016 08:35 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Lucie Bílá se umí zabavit i v autě, tenhle svetr si upletla sama

Lucie Bílá nemá ráda nudu. Jak sama říká, škoda každé promarněné minuty. Hodinové přejezdy v autě proto řeší háčkováním a pletením, ke kterému coby vyučená švadlena má velmi blízko. Nejnovější výtvor ukázala iDNES.cz. Další články k tématu: Už nechci křičet, tvrdí o svém šansonovém albu Lucie Bílá VIDEO: Farář Šoustal, drbny a Bílá. Troška láká na nové Babovřesky Bílou překvapil partner svatbou, ve středověké krčmě si řekli ano
05.11.2012 13:20 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Jak bohatá je Lucie Bílá? To se budete divit, její majetek jde do stamilionů!

"Lucie Bílá":http://www.extra.cz/tema/lucie-bila (48) bezpochyby patří k našim "nejlépe placeným zpěvačkám":http://www.extra.cz/poznate-4-slavne-ceske-zpevacky-po-mensi-graficke-uprave-kdo-se-skryva-za-maskou a své peníze umí náležitě investovat i do nemovitostí. Jakou mají hodnotu? To se budete divit! Magazín Sedmička vypátral podrobnosti a zjistil, že se Bílá může chlubit majetkem v hodnotě stamilionů korun.
06.06.2014 10:30 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Další průzkum přisoudil vítězství ČSSD, ODS však znovu nabírá dech

Volby do Sněmovny by na začátku března vyhrála ČSSD s náskokem sedmi procentních bodů před ODS, ta ale nabírá dech, za měsíc se jí zvedla přízeň o pět procentních bodů. V dolní komoře by zasedli ještě zástupci komunistů, TOP 09 a Věcí veřejných. Brány sněmovny se tentokrát zavřely před lidovci a zelenými, kterým poslední průzkum společnosti CVVM vyměřil shodně po 4,5 procentech hlasů.
17.03.2010 17:40 |

Svatby podle Lucie: Bílá se chce potřetí vdát!

Zpěvačka Lucie Bílá (44) má za sebou už dva rozvody, ale myšlenky znovu se vdávat se nezbavila. Klidně by do třetice do chomouta opět šla. Ze svých rozvodů a svateb si dělá dokonce legraci. "Měla jsem dvě nádherné svatby, a tak si tak říkám, že jako byly Svatby podle Mary, tak by mohly být svatby podle Lucie," prozradila Lucie Bílá serveru prozeny.cz
19.03.2011 06:05 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků) , Mary Mara (297 článků)

Údajný exmilenec Bílé o ní tvrdí, že má silikony, odborník promluvil. A jaký je výsledek?

V Otvovicích teď musí být pěkně rušno. Profesionální zvedač činek a hudebník z kapely Šum Svistu "Michal Křivánek":http://www.extra.cz/tema/michal-krivanek si pustil pusu na špacír a pustil do světa informaci, "že byl milencem":http://www.extra.cz/lucie-bila-ty-mas-problem-tenhle-muz-tvrdi-ze-jsi-s-nim-podvedla-snoubence-a-jeste-o-vasem-sexu-napraskal-zajimave-veci "Lucie Bílé":http://www.extra.cz/tema/lucie-bila (48). Kromě asi "milionu informací o sexu s několikanásobnou Slavicí":http://www.extra.cz/bila-ma-dalsi-problem-znami-udajneho-milence-potvrzuji-jeho-verzi-a-dodavaji-byl-to-jeji-gigolo-vime-kolik-mu-mela-davat pro týdeník Sedmička prohlásil, že má Lucie asi silikonová ňadra.
26.04.2014 08:15 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

Lucie Bílá - Anděl smrti z Otvovic: Zabíjí společným focením jen celebrity, nebo je to nebezpečné i pro lidičky?

Už i sektáři z fanklubu "Lucie Bílé":http://www.extra.cz/tema/lucie-bila (48) museli pochopit, že s jejich modlou není něco v pořádku, respektive že tak, jak je Lucie fajn a má ráda všechny lidičky, tak "nekompromisně roznáší smrt":http://www.extra.cz/smrt-si-rika-bila-vsichni-se-boji-o-skorepovou-tady-je-7-dukazu-ze-s-luckou-se-fakt-nevyplati-kamaradit.
29.11.2014 08:21 |

Osobnosti: Lucie Bílá (2077 článků)

SAP HANA Cloud je k dispozici ve formě předplatného

Zákazníci nyní mohou těžit z moderní platformy SAP HANA a zároveň z jednoduchosti a dostupnosti cloudu. Zjednodušený cenový model a možnosti nasazení i přístupu signalizují posun k na cloudu založeným cenových modelům. Společnost SAP totiž představila nové nabídky pro platformu SAP HANA Cloud. Zákazníci mají nově na výběr ze tří možností: SAP HANA App Services, SAP HANA DBServices a SAP HANA Infrastructure Services.
12.03.2014 15:05 |