Recenze: Lotosové blues plyne v rytmu sexu a násilí

Švédka Sára Tellová se přiznala k vraždě pěti lidí v USA i doma ve Švédsku. Pak utekla z vězení a spáchala sebevraždu. Její bratr chce Sářino jméno očistit a navštíví advokáta Martina Bennera, protože je pevně přesvědčený, že sestra nevraždila…
17.02.2016 15:45 |

Echo Blues Alive uvítá Deitru Farr, chicagskou hvězdu rhytm and blues

Před patnáctým ročníkem velkého festivalu Blues Alive se koná zahřívací kolo 12. března v Šumperku. Menší festival Echo Blues Alive navštíví především chicagaská rhytm and bluesová zpěvačka Deitra Farr.
24.02.2010 10:20 |

V Praze se zastaví blues-rockový kytarista Joe Bonamassa, "nový král blues"

Americký blues-rockový kytarista a zpěvák Joe Bonamassa, kterého tisk překřtil na "nového krále blues", vystoupí 28. února 2012 v pražské Tesla Areně.
21.11.2011 15:45 |

Mladou Carrie v Sexu ve městě bude hrát Fialka z Burtonova Karlíka

Osmnáctiletá AnnaSophia Robbová si zahraje středoškolačku Carrie Bradshawovou. Půjde o příběhy, které dějově předcházejí seriálu Sex ve městě, tedy době, než Carrie objevila Manhattan a stala se novinářkou. Robbová si zahrála rozmazlenou přebornici ve žvýkání ve filmu Tima Burtona Karlík a továrna na čokoládu. Další články k tématu: Kristin Davisová ze Sexu ve městě adoptovala holčičku Decentní Kim Cattrallová: Samantha ze Sexu ve městě je minulostí Miranda ze Sexu ve městě: Být lesbou jsem si zvolila RECENZE: Kdepak komedie s Parkerovou, spíše Sex ve městě bez sexu Filmovým průšvihem roku je Poslední vládce větru i Sex ve městě 2 OBRAZEM: Sex je zase ve městě. Tentokrát dorazil do Londýna Recenze před evropskou premiérou: Sex ve městě dospěl, jen Carrie pořád blázní
28.06.2010 12:24 |

Osobnosti: Tim Burton (140 článků) , Jakub Prachař (829 článků) , Kim Kim (1117 článků)

01.03.2012 14:41 |

Osobnosti: Kim Cattrall (60 článků) , Tim Burton (140 článků) , Kristin Davis (25 článků) , AnnaSophia Robb (5 článků) , Kim Kim (1117 článků)

SOČR v rytmu kastanět nabídne večer plný inspirace a smyslnosti

Večer plný vášnivé atmosféry a latinsko-amerických rytmů pod taktovkou venezuelského dirigenta Manuela Hernándeze-Silvy, úchvatná díla slavných autorů a nevšední hudební nástroje jako kastaněty nebo guiro. I to nabídne 30. ledna Symfonický orchestr Českého rozhlasu. Předposlední lednový podvečer bude patřit v Obecním domě koncertu s podtitulem „SOČR v rytmu kastanět“.
29.11.2016 17:05 |

V Jihlavě nově pomáhají pacientům s poruchami srdečního rytmu

Stovky pacientů s poruchami srdečního rytmu už nemusí jezdit na zákrok mimo Vysočinu. Jihlavské Kardiocentrum provádí nově zákroky, při kterých upravuje srdeční rytmus. Vysočina byla posledním regionem v České republice, kde centrum pro léčbu poruch srdečního rytmu chybělo. „Jsme takoví elektrikáři lidského srdce,“ říká s nadsázkou lékař Martin Eisenberger, který výkony provádí. Ročně díky nim pomůžou více než čtyřem stovkám pacientů.
06.03.2017 21:15 |

Nové skupiny z celé Evropy soutěží o účast na mezinárodním festivalu Blues Alive

Nezavedené kapely z Česka i jiných evropských zemí, které se stylově pohybují kolem blues, se mohou ucházet o místo v hlavním programu mezinárodního festivalu Blues Alive, který se koná vždy na podzim v Šumperku a polském Chorzowě.
26.01.2010 13:00 |

Boskovice lákají na izraelské HC, Mišíka, blues a filmy

Hudbu, film a literaturu spojuje festival pro židovskou čtvrť Boskovice (8. až 11. července) s účastí desítek domácích a zahraničních umělců. Letos navíc s novinkou, scénou Blues Alive Boskovice 2010, která se koná ve spolupráci se šumperským festivalem Blues Alive.
25.06.2010 11:15 |

Do Šumperka za bluesmanem Lambem a Američankou, jež zpívá o Praze

Tradiční Echo Blues Alive, jednodenní upoutávka na festival Blues Alive, se koná 18. března v Šumperku. Na programu je britský harmonikář Paul Lamb s kapelou The King Snakes, Vladimír Mišík s ETC..., kalifornská písničkářka Janet Robinová či Luboš Andršt Blues Band.
21.02.2011 12:00 |

Osobnosti: Vladimír Mišík (75 článků) , Luboš Andršt (6 článků) , Janet Robin (1 článek) , Paul King (3 články) , Paul King (2 články)

Joe Spencer ze skupiny Blues Explosion slibuje silný a intenzivní zážitek

Obnovená americká skupina Joe Spencer Blues Explosion, která navazuje na odkaz syrového blues rocku a garážových kapely, vystoupí ve čtvrtek v pražském Paláci Akropolis. Před zahájením turné odpověděl na otázky kytarista a zpěvák Joe Spencer.
03.08.2011 11:10 |

Shemekia Copelandová: Má královna je Koko

Newyorskou zpěvačku Shemekii Copelandovou nazývají královnou blues. Vždyť „panovnický“ titul oficiálně získala na prestižním Chicago Blues Festivalu a poznáte ji podle první odzpívané noty. „Jaké bylo koncertovat pro Baracka Obamu? Prima, pozvánka do Bílého domu mě potěšila. Mám totiž toho chlapíka docela ráda,“ smála se zpěvačka, která vystoupí 15. listopadu v Kongresovém centru Zlín a o den později na festivalu Blues Alive v Šumperku.
14.11.2012 15:20 |

Osobnosti: Barack Obama (2380 článků)

Hudba si mě vybrala, říká ikona blues Taj Mahal před pražským koncertem

Taj Mahal (vlastním jménem Henry Saint Clair Fredericks) za půl století vydal bezmála tři desítky autorských alb a svojí tvorbou předefinoval blues. V úterý tento multiinstrumentalista mísící tradiční blues s netradičními prvky hudebních forem z Karibiku, Afriky i jižního Tichomoří zahraje pod širým nebem na terase Jízdárny Pražského hradu.
19.07.2013 18:15 |

Osobnosti: Taj Mahal (4 články)

Blues-funkový démon Washington bude hvězdou festivalu Blues Alive

Festival Blues Alive se koná letos od 14. do 16. listopadu v severomoravském Šumperku a hlavní hvězdou je Američan Walter Wolfman Washington, hvězda současné neworleanské bluesové a funky scény.
10.10.2013 16:31 |

Tonya Graves: Dnešní videoklipy plné nahých žen postrádají myšlenku. Hudba se ztrácí

Tonya Graves vydává po pěti letech nové sólové album. Výběr bluesových a country písní s názvem Back To Blues je oslavou žánru, který je pro ni srdeční záležitostí. "Mohou být smutné, ale i naopak. Mohou být o lásce, radosti i skvěle stráveném času s kamarády. Právě to je ale na blues ta dobrá věc, může být o milionech věcí, pozitivních i negativních. Blues je pocit, který vám neumím vysvětlit," říká zpěvačka s nakažlivým smíchem, která už před dvaceti lety dala přednost Praze před Paříží. Úsměv je pro ni stejně tak důležitý jako pláč. "Není špatné se vybrečet. Pomáhá to očistit tělo a vyplavit špatné věci," dodává v rozhovoru pro Aktuálně.cz.
16.10.2015 14:05 |

Osobnosti: Tonya Graves (86 článků)

Nejoblíbenější polohy při sexu

Jaké jsou nejoblíbenější polohy při sexu mladých párů a které patří mezi absolutní topku manželů po několika letech společného soužití? Jaké polohy preferují muži a jaké se řadí mezi vychvalované u něžného pohlaví? Sex neodmyslitelně patří do našich životů a právem se řadí mezi základní pilíře každého dobře fungujícího vztahu. Ačkoli ho k našemu životu potřebujeme, nesmí se z něho stát nepříjemná rutina, ke které budeme přistupovat spíše z povinnosti. Zpestření sexuálního života různorodými polohami může být ideálním řešením, jak do ložnice nepustit nudu. Pojďme se společně podívat na nejoblíbenější polohy při sexu – možná mezi nimi najdete inspiraci! Nejoblíbenější polohy při sexu se u mužů i žen hodně liší Co si budeme nalhávat – muži a ženy se v otázce sexuálních poloh velmi často rozchází. Zatímco ženy preferují takové polohy, u kterých si jsou se svou polovičkou velmi blízko a vidí jim do tváře, muži milují takové polohy, při kterých dochází k hlubokému průniku a tím pádem i vyšší rozkoši. Řadí se mezi nejoblíbenější polohy při sexu klasika nebo mají jasně navrch experimenty – co myslíte? 1.      Misionářská poloha Klasika všech klasik! Poloha na misionáře někomu připadá okoukaná a nudná, ovšem i přesto se právě v této poloze miluje nejvíce lidí. Preferují jí především ti, kteří vyžadují jak fyzický, tak i duševní kontakt – což je dáno tím, že si v této poloze vidí přímo do očí a mohou tak celý akt intimněji prožívat. 2.      Poloha na pejska Poloha zezadu je často přezdívána jako zvířecí, o čemž vypovídají i vlastnosti těch, kteří jí preferují – takoví lidé jsou hodně živočišní a smyslní. Ačkoli se traduje představa, že tuto polohu mají v oblibě především muži, i mezi ženami se najdou takové, které na ní nedají dopustit. 3.      Na koníčka Další velice oblíbená poloha a tentokrát jak ze strany muže, tak i ze strany ženy. Ženy v tomto případě získávají... Čtěte více Příspěvek Nejoblíbenější polohy při sexu pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2016 03:50 |

Proč někdy čas plyne rychleji? A jindy se vleče?

Čas se lidem často jeví jako nestejně plynoucí fenomén. Při čekání v přecpané čekárně plyne mnohem pomaleji než na zábavném večírku. Přitom ale plyne stejně rychle. Rozdílné vnímání je ovlivněno mnoha faktory. Třeba tím, že v šesti letech je rok šestinou život, zatímco v padesáti už padesátinou. Ale k tomu ještě přispívají eroze epizodické paměti, rutina a hustota zážitků.
25.01.2017 16:30 |

RECENZE: Sympatický chameleon Paolo Nutini

Má italské kořeny, skotské vychování a jeho srdce bije v rytmu klasického amerického rhythm and blues. Na své třetí album navíc Paolo Nutini napsal zajímavé písničky, v nichž se zvukem vrátil do šedesátých let a předvádí se jako hlasový chameleon. Není divu, že album je už třetí týden na čele britského prodejního žebříčku.
10.05.2014 11:30 |

Osobnosti: Paolo Nutini (2 články)

Fallout New Vegas: Old World Blues - recenze

"Větroplach! Větroplach! Elektrický zkrat vypnul můj bicykl vyjadřování. V mé databázi teď chybí spousta Slovinců. Opusťte lov! To není svištný poplach! Opakuji: To není svištný poplach!" Nějak podobně bych vás mohl nejlépe uvést do atmosféry Fallout New Vegas DLC Old World Blues. Kdo viděl trailer (najdete v textu), jistě si povšiml, že třetí DLC je potrhlé...
19.01.2012 20:45 |

RECENZE Markéta Pilátová hraje blues na dutou kost

Román Tsunami blues pluje na vlnách hudby, času a vody. Klíčovým a společným motivem je zde pohyb, a to jak fyzický, tak především pohyb ve vlastní paměti, vzpomínání a zapomínání.