Recenze: Londýn pod nadvládou totality. Fantasy Vidořád navazuje na Kostičas

Druhý díl plánované heptalogie od Samanthy Shannon navazuje na úvodní knihu Kostičas. Fantasy sága od mladé spisovatelky, která musí čelit srovnání s autorkou Harryho Pottera J. K. Rowlingovou, musí být pro fanoušky nadpřirozena svěžím větrem. Hlavní hrdinka se postupně z outsidera šplhá výše na společenském žebříčku.
18.10.2016 13:30 |

Osobnosti: Harry Potter (1210 článků)

RECENZE: Kostičas. George Orwell třikrát jinak

Absurdnost světa, v němž člověk musí bojovat o prosté přežití, inspirovala londýnskou rodačku Samanthu Shannonovou (1991) k napsání zamýšlené sedmidílné série, z níž vyšel zatím první díl, v češtině pojmenovaný Kostičas.
09.06.2014 07:10 |

Osobnosti: George Orwell (18 článků)

I Češi se mohou octnout pod nadvládou islámu, tvrdí vědec, který založil v Praze svou základnu. A vysvětluje proč

Doktrína islámu se z převážné většiny nezabývá náboženstvím, nýbrž poskytuje návod, jak se mají muslimové chovat k nám, nemuslimům. Tato část islámu se nazývá politický islám a měli byste jí věnovat velkou pozornost, vyzývá americký odborník na islám Bill Warner. Jednou by se totiž i Čechům mohlo stát, že budou pod nadvládou islámu.
31.08.2015 10:32 |

Vlivný poslanec ČSSD Tejc: Je zbytečné strašit, že se ocitneme pod nadvládou Moskvy. Zřizování Chovancova „odboru cenzury“ nic dobrého nepřinese

ROZHOVOR Vlivný poslanec ČSSD Jeroným Tejc, který bude kandidovat na prvního místopředsedu strany, říká, že prezidentské volby v USA i Brexit ukázaly, jak jsou političtí komentátoři, samozvaní analytici i část evropských elit vzdáleni od lidí a jejich názorů. Je podle něj zbytečné strašit tím, že bychom se ocitli pod nadvládou Moskvy. „Ve svobodné a demokratické společnosti by měl stát ponechat lidem možnost vytvořit si názor na věci jim samotným. Zřizování ‚odboru cenzury‘ nic dobrého nepřinese,“ říká.
22.12.2016 06:15 |

Osobnosti: Jeroným Tejc (638 článků)

Final Fantasy XV recenze: Fantastická nedokonalost!

Mytickým světem Eos zmítá neklid. Císařství Niflheim se snaží podmanit království Lucis. Zdá se, že jedinou nadějí na smír je sňatek potoků vládců dvou znesvářených národů. Nekonečná sága Final Fantasy je zpět s patnáctým dílem, který byl ve vývoji dlouhých deset let. Čekání se ale vyplatilo. I když nejde o dokonalé dílo, je Final Fantasy XV fantasticky zábavná a vtahující videohra.
16.12.2016 12:55 |

Co platí na tmavé kruhy pod očima?

Tmavé kruhy pod očima zná snad každá žena. Většina z nás s nimi již měla tu čest a při pohledu do zrcadla se nám naskytl odraz tmavých fleků, kvůli kterým naše oči působily unavené a naše tvář zašlá. Kruhy pod očima vznikají propadem tkáně nacházející se pod vnitřním očním koutkem a mnohdy mohou zasahovat až do úrovně lícních kostí. Tmavé kruhy pod očima nevypadají vůbec dobře, někdy se k nim přidají ještě nevzhlednější váčky vznikající otoky v očním okolí. Jak proti těmto kruhům bojovat? Dá se jim nějak zabránit? A jak se jich zbavit, když nám budou hyzdit tvář? Jak na tmavé kruhy pod očima? Příčin, kvůli kterým vznikají tmavé kruhy pod očima, může být hned několik. Často je tato vada na kráse spojována s nezdravým životním stylem, především pak s nedostatkem spánku. I to je samozřejmě jeden z důvodů, za jejich vznikem ale může stát i stres nebo dědičné indispozice. Nás však dnes neznamená, proč kruhy pod očima vznikají. My se dnes společně zaměříme na to, jak se kruhů zbavit. Poradíme vám několik tipů, triků a fíglů, s jejichž pomocí můžete na tmavé kruhy pod očima vyzrát. Tak jdeme na to! První pomocí na kruhy pod očima je pořádně studený obklad. Měl by být tak studený, jak jen vaše citlivé oční okolí dokáže snést. Snažte se studený obklad přikládat pouze na okolí pod očima, nikoli přímo na oční víčka. Jedna z babských rad říká, že na tmavé kruhy pod očima skvěle fungují vychlazené sáčky čaje, nejlépe pak zeleného neb heřmánkového. Zkuste to, nemůžete nic ztratit. Prevencí proti vzniku kruhů pod očima je dostatek vody. Jak jistě víte, naše tělo je tvořeno vodou, proto je potřeba vodu neustále doplňovat. Kromě kruhů pod očima působí pozitivně i na další tělesné pochody. Vracíme se k radám našich babiček, které nedaly dopustit na... Čtěte více Příspěvek Co platí na tmavé kruhy pod očima? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

Fantasy Hra o trůny začíná

V pondělí ve 22.00 chystá televize HBO premiéru velkorozpočtové americké fantasy Hra o trůny. Seriál vznikl podle bestsellerové fantasy ságy Píseň ohně a ledu od George R. R. Martina.
18.04.2011 17:10 |

Osobnosti: George Martin (30 článků) , George Martin (30 článků) , George Martin (30 článků)

Spekulace: Final Fantasy Versus XIII bylo zrušeno

Už pár chvilek zní internetem tamtamy bez jistého zdroje, které říkají, že projekt Final Fantasy Versus XIII po šesti letech končí. Na počátku stál server Kotaku, který napsal následující: „Zjistili jsme od několika zdrojů, že hra ve své dosavadní podobě je mrtvá. Náš zdroj sdělil Kotaku, že Final Fantasy Versus XIII bylo před několika týdny oficiálně zrušeno....
23.07.2012 11:25 |

Lightning Returns uzavře ságu Final Fantasy XIII

Square Enix využila právě probíhajícího PAXU k představení „třetího dílu“ Final Fantasy XIII, jehož hlavní a jedinou hrdinou bude Lightning, celý jménem Claire Farron. Lightning Returns: Final Fantasy XIII sice uzavře miniságu FFXIII, ale jinak se bude tvářit jako zcela samostatný titul, který na předchozí dvě hry příliš nenaváže, hlavně herním konceptem ne....
01.09.2012 18:50 |

Dvě tváře Britney Spears: Zpěvačka se v reklamě na parfém předvedla jako něžná blondýnka i sexy bruneta

Popová diva Britney Spears  (30) předvedla svůj nový parfém s názvem Fantasy Twist, který je kombinací vůní Fantasy a Midnight Fantasy. Proto také v nové reklamě propagující daný výrobek ukázala dvě tváře - jednu jako blondýnka, druhou coby brunetka.
13.10.2012 10:30 |

Osobnosti: Britney Spears (785 článků)

Výsledky hry Fantasy Volby: Který politik získal nejvíce bodů a kdo vyhrál poslanecký plat?

Volby do Poslanecké sněmovny skončily. Během těch letošních se naši čtenáři mohli zapojit do Fantasy soutěže o poslanecký plat. Jaká byla vítězná strana, který politik získal nejvíce bodů a jak jste dopadli vy? Přinášíme vám výsledky Fantasy Voleb 2013.
29.10.2013 11:05 |

Hrobník a držitel Radokovy ceny jede oslnit Londýn

Zaujmout a nadchnout extravagantní londýnské publikum není snadné. Přesto je to možné. Mělo by se to podařit dvojnásobnému držiteli ceny Alfréda Radoka Miroslavu Vojtíškovi tvořícímu pod pseudonymem S.d.Ch. Avantgardní umělec přijíždí na pozvání Českého centra Londýn. Britové zažijí funerální křest nového vydání jeho knihy Nouzové Imitatio Christi, poetické toulky hřbitovem a originální nastudování divadelní hry Duchovní smrt v Benátkách. Tento nabitý program v nezvyklých kulisách, které diváky rozhodně nenechá chladnými, připravilo České centrum Londýn a nakladatelství Divus.
28.03.2015 09:06 |

Osobnosti: Alfréd Radok (28 článků)

Final Fantasy XIII-2 - recenze

Patřím k těm, kteří měli Final Fantasy XIII rádi. Mimo jiné i proto, že jsem dal hře opravdu šanci a shledal, že se plně, se všemi herními i příběhovými prvky, rozvíjí až tak po patnácté, dvacáté hodině hraní. Takže jsem nikdy nebral vážně odsudky lidí, kteří v ní strávili pár hodin. Byla to hra rozmanitá, s poutavým příběhem, vynikajícím soubojovým systémem...
14.02.2012 20:40 |

Guild Wars 2 - recenze

Čekání na originální MMORPG hru se rovná čekání na Godota, který stále nepřichází. Po nedávno vydané mystice The Secret World však dorazil ten nejotřepanější žánr, jakým bezesporu fantasy je, s naprosto zdrcujícím úderem. Guild Wars 2 totiž baví a překvapuje současně! A to se prosím nekoná vůbec žádná revoluce. Je to prostě jen další MMORPG hra s fantasy tématikou,...
28.09.2012 01:00 |

RECENZE: Kombinace fantasy a historické detektivky

Tradičně se žánr Young Adult literatury tematicky točí kolem mladých lásek a hledání sebe sama. Americký spisovatel William Ritter vsadil na v této oblasti dosud neprozkoumané vody a spojil historickou detektivku s fantasy prvky. Román Jackaby je půvabný a vcelku prostý příběh s historicky laděnou záhadou a dotykem pohádky.
22.12.2015 13:20 |

Osobnosti: William Young (1 článek)

Recenze: Sherlock střižený fantasy se jmenuje Jackaby, seznamte se

Tři dílky detektivky, jeden dílek fantasy - takovou skládačku připravil pro čtenáře ve své prvotině americký spisovatel William Ritter. Ze všeho nejvíc připomíná příběh Jackabyho Sherlocka Holmese. Ale spíše než klasického detektiva Sira Arthura Conana Doylea se Jackaby podobá tomu novodobému filmovému nebo seriálovému Sherlockovi.
04.01.2016 11:25 |

Osobnosti: Sherlock Holmes (137 článků) , William Holmes (1 článek) , William Holmes (1 článek) , William Holmes (1 článek)

Recenze: Kaziměsti – více než slibný debut aneb když se urban fantasy povede

Martin Bečan je mladý český autor, jehož románový debut se právě dostal na pulty knihkupectví. Kaziměsti zaujmou už neuvěřitelně barevnou obálkou, čtenáře o nápaditosti knihy pak přesvědčí i anotace. Jedinečný příběh ve stylu Michala Ajvaze nadchne každého milovníka fantasy.
19.10.2017 18:35 |

Osobnosti: Michal Ajvaz (4 články) , Martin Michael (21 článků)

Královéhradecký kraj: Kraj navazuje spolupráci se Zakarpatskou oblastí

Novou formu mezinárodní spolupráce navazuje vedení kraje. K současným zahraničním partnerům by mohl přibýt Ťačivský rajón v ukrajinské Zakarpatské oblasti.
02.06.2017 12:40 |

Topolánek varoval před návratem komunismu v ČR

Podle předsedy ODS Mirka Topolánka existuje i po 20 letech od konce totality riziko návratu komunismu. Uvedl to v úterním projevu na konferenci "20 let poté", která je věnována událostem ve východní Evropě v roce 1989. Šéf ODS spatřuje hrozbu zejména ve zpochybňování euroatlantických vazeb ČR a také ve skutečnosti, že nereformovaná KSČM se účastní vlády na krajské úrovni. Společnost se podle Topolánka vypořádá se zkušeností totality až za dalších 20 let.
06.10.2009 11:10 |

Osobnosti: Mirek Topolánek (1817 článků)

V pátek v Praze začíná Beatlemánie!

Národní muzeum a jeho České muzeum hudby připravilo mimořádný výstavní projekt. V Karmelitské ulici bude 4. června otevřena dlouho očekávaná výstava s názvem Beatlemánie!, která vypráví příběh nejslavnější kapely všech dob a jejího vlivu na československou společnost 60. let 20. století. Výstava potrvá do 10. ledna 2011. Výstavu Beatlemánie! připravilo České muzeum hudby. Veřejnost jej často vnímá pouze v souvislosti s hudbou vážnou. „Chceme ukázat, že se systematicky věnujeme i fenoménu populární muziky, která je – ať chceme či ne – součástí našeho každodenního života,“ vysvětluje ředitelka Českého muzea hudby Dagmar Fialová a generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš dodává: „Reflexe dějin 20. století není v České republice stále dostatečná. Beatlemánie! vypráví nejen o skupině jako takové, ale také o tom, jak u nás žili mladí lidé v době, kdy svět poprvé propadal beatlemánii. Chceme veřejnosti zajímavou formou přiblížit další stránku našich dějin.“ Ještě před samotným zahájením výstavy se oderál v Praze happening: Beatlemánie začala totiž vzpomínkou na pendreky! Příslušníci Veřejné bezpečnosti brutálně napadali lidi, kteří u Lennonovy zdi na Malé Straně ve středu vzpomínali na člena slavných Beatles a na svobodu. Tento happening v duchu vzpomínek na temno totality připomněl nejslavnější hudební skupinu v dějinách, vše, co s ní souviselo, a hlavně, jak jsme to vnímali tehdy my zde, v Čechách... Prohlédněte si fotogalerii, která zachycuje středeční vzpomínku na doby leckdy „dobrodružné“ doby totality.
03.06.2010 22:20 |