RECENZE Květy: Miláček slunce: 90 %

15.06.2015 14:16 |

Květy: PJ Harvey by taky hrála pro 30 lidí, kdyby byla Češka

Rozhovor s Martinem E. Kyšperským, frontmanem skupiny Květy, která vydává nové album Miláček slunce.
15.06.2015 14:20 |

Osobnosti: Harvey Martin (1 článek)

Znáte indiánskou borůvku Vicky? Má krásné květy i velmi chutné plody!

Indiánská borůvka Vicky je atraktivní keř pocházející z Kanady, který dokonale kombinuje funkci okrasnou a užitkovou. Na jaře je obalený sněhově bílými, vonnými květy. V létě přinese bohatou úrodu lahodných plodů a na podzim se jeho listy neuvěřitelně vybarvují. Indiánská borůvka je absolutně mrazuvzdorný keř a dokonce i květy jsou velmi odolné mrazu a tak bohatě plodí i v letech, kdy Vám ostatní ovoce pomrzne.
05.06.2013 00:10 |

Osvědčené rady, díky kterým vám vánoční kaktus letos zase vykvete

Je symbolem vánočních svátků, svými nádhernými květy zdobí nejedno sváteční zátiší. Většina z nás má však problém s tím, že loňský vánoční kaktus už znovu příští svátky nevykvete nebo se květy objeví v úplně nesprávný čas. Stačí ale znát pár pěstitelských triků a uvidíte, že na Vánoce bude barevnými dlouhými květy úplně obsypaný.
17.11.2015 06:15 |

Na hudební ceny Apollo jsou nominováni Tata Bojs, David Koller i Klára Vytisková

Porota složená z téměř stovky novinářů a dramaturgů nominovala na ceny české hudební kritiky Apollo 2015 Davida Kollera za album ČeskosLOVEnsko, zpěvačku Kláru Vytiskovou za debut Home, Tata Bojs za desku A/B, brněnské Květy za elpíčko Miláček slunce, zpěváka Kittchena za Kontak, projekt Boy Wonder & The Teen Sensations za desku Radical Karaoke a kapelu Please the Trees za album Carp. Vítěz získá 60 tisíc korun a sošky od Maxima Velčovského a Jana Jaroše. Místo a datum vyhlášení organizátoři zatím nesdělili.
14.12.2015 11:35 |

Osobnosti: David Koller (288 článků) , Klára Vytisková (124 článků) , David Koller (119 článků)

Španělka koupila Slunce, chce vybírat daně od jeho uživatelů

Jednačtyřicetiletá Angela Duranová z galicijského Viga byla uznána notářem jako jediná majitelka Slunce. Duranovou totiž jako první napadlo využít skulinu v zákoně, který zakazuje vlastnit Slunce všem státům světa, ale ne jednotlivcům. A protože Slunce je hvězda, jejichž vlastnictví je zcela běžné, rozhodla se Španělka právě tuto hvězdu přivlastnit.
29.11.2010 13:45 |

Španělku uznali jako majitelku Slunce. Po všech, kdo jej užívají, chce poplatek

Slunce září na obloze miliardy let a zřejmě nikdy nikoho nenapadlo, že by si ho mohl přivlastnit, až dosud. Španělka Angeles Duranová z oblasti Galicia na hranicích Španělska s Portugalskem se rozhodla, že se registruje jako vlastník Slunce a její žádosti bylo v notářské kanceláři vyhověno. Duranová tvrdí, že není hloupá a zná zákon. Ten prý zakazuje vlastnit Slunce všem zemím světa, ale na jednotlivce ve svém znění nepamatuje.
29.11.2010 13:45 |

Racek popadl kameru a natočil západ slunce u Golden Gate

Nečekaného překvapení se dočkala Nathalie Rollandinová při natáčení západu slunce na pobřeží amerického San Franciska. Chtěla si natočit, jak slunce mizí za slavným mostem Golden Gate. V klidu si vychutnávala svačinu a pozorovala zapadající slunce, když v tom přiletěl racek, popadl její malou kameru a okamžitě uletěl.
14.09.2012 12:30 |

Potvora Miluna ze Slunce seno erotika: Udělala závratnou kariéru plnou peněz!

Petra Pyšová, která ztvárnila potvoru Milunu v Troškově trilogii Slunce, seno, jahody, Slunce, seno a pár facek a Slunce, seno, erotika, to ve skutečném životě dotáhla hodně daleko! A také vydělala pořádné peníze.
29.12.2013 16:23 |

Osobnosti: Petra Pyšová (7 článků)

ČAZO: Slunce pohltí Zemi aneb Co vás o slunci ve škole nenaučili

Slunce se v posledních dnech hlásí o slovo a my se můžeme začít radovat z první vydatné dávky slunečních paprsků. Ačkoliv je význam Slunce a jeho energie pro naši planetu nepostradatelný, mnozí z nás toho o něm příliš nevědí. V následujícím článku proto přinášíme několik zajímavostí o hvězdě zvané Slunce.
23.05.2014 12:50 |

Solární nabíječky na každý den

Všechna mobilní zařízení, jako mobilní telefony, tablety, notebooky, potřebují dobíjet baterie. Jsou však situace, kdy to není možné. V přírodě, na cestách, nebo pokud se rozhodnete, že budete šetřit. Tehdy přicházejí na řadu solární nabíječky. Slunce na nabíjení mobilů Solární nabíječka je zařízení, které dokáže přeměnit sluneční záření na elektrickou energii. Jsou to malé fotovoltaické panely, které jsou zapojeny elektronikou do výstupního zařízení, které dokáže dobíjet baterii mobilního přístroje. Pomocí slunce dokáže solární nabíječka na mobil dobít baterii buď v krátké době do pohotovostního stavu, nebo během několika hodin nabít baterii naplno. Záleží od výkonu solárních panelů, slunečního záření a velikosti baterie nabíjeného zařízení. Obvykle mají solární nabíječky na mobil dva a více panelů, které jsou složeny tak, aby se snadno přenášely, a v případě potřeby se jednoduše rozloží. Mívají úchyty, které umožňují jejich přichycení například na batoh nebo na šňůru před stanem. V nabídce je dnes už velké množství malých nabíječek, slibujících dobíjení baterií, ale třeba si dávat pozor, kolik takové dobíjení trvá. Malé, ale výkonné Malá nabíječka s nízkým výkonem a nízkou cenou se může zdát dobrým výběrem, ale nabití baterie v mobilu lze počítat až na dny. A zastavení nabíjení mohou způsobit i oblaka. Pokud oblak zakryje slunce, nabíječka přestane nabíjet, a nezačne ani po tom, jak opět začne slunce svítit. Takovou nabíječku je třeba odpojit a zas zapojit. Kvalitní solární nabíječka tyto problémy má vyřešeny díky speciálním obvodem, které automaticky začnou nabíjet baterie bez potřeby odpojení a resetování nabíječky. Při výběru si všímejte, zda takovou funkci mají, abyste po několika hodinách „nabíjení“ nezjistili, že se nabíjení vypnulo již po krátké chvíli a baterie je vybitá. Kvalitní solární nabíječky dokáží při rozměru malého tabletu se dvěma solárními panely dosáhnout výkon až 15Watt, což ještě nedávno dokázali jen nejvýkonnější tří panelový nabíječky. S takovou nabíječkou nabijete baterii výkonného... Čtěte více Příspěvek Solární nabíječky na každý den pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.06.2017 06:40 |

Jupiter je tak velkou planetou, že ve skutečnosti kolem Slunce neobíhá

Každý školák ví, že největší planetou obíhající kolem Slunce je Jupiter. Ale od útlého věku nás učí v podstatě jednu chybu. Ne v tom, že je tato planeta tvořená plyny největší, ale v tom, že je oběžnicí Slunce. Ve skutečnosti vlastně tak úplně kolem naší hvězdy totiž nerotuje a Slunce částečně rotuje kolem Jupiteru.
03.08.2017 17:30 |

Zemřel manžel Květy Fialové (79), režisér Pavel Háša (†80)

Ve středu v poledne zemřel manžel Květy Fialové (79), divadelní, televizní a filmový režisér a scénárista Pavel Háša (†80). Smrt přišla ve spánku.
05.08.2009 16:15 |

Osobnosti: Květa Fialová (246 článků) , Pavel Háša (22 článků)

Zemřel manžel Květy Fialové

5:00 - (hlv) – Včera v poledne zemřel manžel herecké legendy Květy Fialové (79), divadelní, televizní a filmový režisér a scenárista Pavel Háša
06.08.2009 02:10 |

Květa Fialová: Nenávidím sport, politiku a sex!

5:00 - Během letošního léta stíhá legendární herečku Květu Fialovou rána za ranou. Před několika dny jí zemřel milovaný manžel režisér Pavel Háša (†80) a krátce na to si své trable s nemocí zažila i sama Květa. Deset dní musela být dokonce hospitalizována v nemocnici. I přesto všechno je Květa stále plná optimismu! Prvního září oslaví své životní jubileum – osmdesáté narozeniny. Herečka, která vypadá stále báječně a osmdesátku by jí nikdo nehádal, poskytla Nedělnímu Aha! na své chalupě na Děčínsku exkluzivní rozhovor. Během naší návštěvy se u paní Květy střídala jedna herecká návštěva za druhou. Sotva odjela dlouholetá přítelkyně Květy Fialové Naďa Konvalinková (58), dorazila ji potěšit vítězka posledního ročníku StarDance Dana Batulková (51) se svou patnáctiletou dcerou.
30.08.2009 02:15 |

Osobnosti: Naďa Konvalinková (122 článků) , Květa Fialová (246 článků) , Dana Batulková (221 článků) , Pavel Háša (22 článků) , Pavel Fiala (83 článků)

Fialové květy štěstí

Městská divadla pražská připravují nový projekt k jubileu herečky Květy Fialové, která v MDP strávila více než padesát let.
06.10.2009 16:50 |

Osobnosti: Květa Fialová (246 článků)

Žánrové ceny Anděl převzali mimo jiné Květy, BraAgas či Jaromír Honzák

Vítězi žánrových kategorií výročních cen Akademie populární hudby Anděl za loňský rok se stali Květy, Green Smatroll, Jaromír Honzák Quintet, BraAgas, Žamboši, Mythematica, BMP a Negative Face. Výsledky ankety o album roku v menšinových žánrech byly oznámeny v pražském Kulturním centru Novodvorská.
13.04.2010 09:25 |

Indie novinky: Goodfellas, Zrní, Koňaboj, Květy, Vojtěch Jindra

Folk, blues, jazz, rock, alternativa - jarní záplava nezávislých kapel je tady. Své novinky vydali třeba Goodfellas, Zrní, Koňaboj, Květy a další.
07.04.2011 15:25 |

Soutěžte s Bleskem Křížovkami o balíčky Palmex!

Palmex spolehlivě odstraní i odolné skvrny a díky vylepšenému složení navíc usnadňuje žehlení. Máme unikátní prací prášek Palmex, který je chytrým pomocníkem v domácnosti. A právě v jeho portfóliu najdete prací prostředek, který dokáže téměř nemožné: jeho receptura nejenže dokonale odstraňuje skvrny, ale navíc usnadňuje a urychluje i proces žehlení! Palmex má nyní vylepšené složení s účinnými a zjemňujícími perlami. Účinné perly pronikají hluboko do struktury vlákna a odstraňují odolné skvrny. A díky speciálním zjemňujícím perlám jsou vlákna tak hebká, že se žehlení stává snazší. Odpovězte správně na soutěžní otázku a vyhrajte 2 kg Palmex Horská vůně a 2 kg Palmex Květy třešní. Palmex spolehlivě odstraní i odolné skvrny a díky vylepšenému složení navíc usnadňuje žehlení. Máme unikátní prací prášek Palmex, který je chytrým pomocníkem v domácnosti. A právě v jeho portfóliu najdete prací prostředek, který dokáže téměř nemožné: jeho receptura nejenže dokonale odstraňuje skvrny, ale navíc usnadňuje a urychluje i proces žehlení! Palmex má nyní vylepšené složení s účinnými a zjemňujícími perlami. Účinné perly pronikají hluboko do struktury vlákna a odstraňují odolné skvrny. A díky speciálním zjemňujícím perlám jsou vlákna tak hebká, že se žehlení stává snazší. Odpovězte správně na soutěžní otázku a vyhrajte 2 kg Palmex Horská vůně a 2 kg Palmex Květy třešní.
02.11.2011 00:10 |

Oblečte si oblíbený vzor celebrit: Květy!

Co se nosí napříč celým Hollywoodem? Květy, kvítka, květiny! Tento extravagantní vzor se nenosil pouze za éry hippies. Dostává se na výsluní i teď!