Recenze: Komiksový antihrdina Deadpool v nás hýčká infantilní touhu ubavit se k smrti

Deadpool je promarněná šance, protože nakonec vyjevuje hlavně nekonečnou infantilitu vyplývající z požadavku na absolutní a bezpodmínečnou zábavnost.
10.02.2016 09:05 |

Komiksový hrdina Deadpool ovládl návštěvnost českých kin, Lída Baarová je třetí

Komiksový hrdina Deadpool slaví úspěch i v českých kinech. Filmové zpracování jeho dobrodružství skončilo v čele víkendové návštěvnosti. Za první týden ho v ČR vidělo téměř 97 000 lidí a vydělal bezmála 13,5 milionu korun. Na druhém místě je tuzemská novinka Decibely lásky s hudbou Michala Davida. Dosud vedoucí film Filipa Renče o hvězdě prvorepublikové kinematografie Lídě Baarové klesnul na třetí místo.
15.02.2016 17:35 |

Osobnosti: Michal David (1197 článků) , Filip Renč (502 článků) , Lída Baarová (401 článků)

Deadpool je bezchybný film, plný humoru a akce, zní první reakce nadšených diváků

V pondělí se fanoušci v New Yorku a Los Angeles vydali do kin na speciální projekci ukázek z Deadpoola. Tvůrci je však překvapili a pustili film celý. Na recenze je embargo, první reakce se tak objevily na Twitteru. "Deadpool byl fenomenální!!! Skvělá práce," napsal uživatel John Mike Melendez. Gregg Katzman tweetoval, že fanoušci budou šťastní. Vyzdvihl humor filmu a zmínil, že zápletka je sice standardní, ale akce a konzistentně dávkována komedie to zastíní. Robert Kirkman, autor komiksů Živí mrtví, napsal: "Je to bezchybný film. Čirý Robert Liefeld na plátně. Tim Miller ukazuje, jak se to dělá," čímž narážel na autora komiksu a režiséra. Deadpool dorazí do českých kin 11. února.
19.01.2016 16:45 |

Osobnosti: Tim Miller (21 článků) , Mike John (2 články) , Robert Kirkman (1 článek) , Tim Miller (21 článků)

4 největší komiksové kontroverze

Sprosté hlášky, prostřelené lebky a černočerný humor – s tímhle mixem od čtvrtka do našich kin vtrhnul komiksový antihrdina Deadpool, a leckomu možná právě proto hne žlučí. Nebylo by to poprvé. I když komiksy nikdy nebyly natolik kontroverzní jako mnohé filmy, hudební skupiny nebo videohry, ani jim se nevyhnulo zajímavé čeření emocí. Zjistěte, kdy morální škarohlídi mávali prstem nejčastěji.
15.02.2016 17:35 |

Sprostý Deadpool přepsal filmové dějiny, navzdory omezení vydělal víc než Matrix

Americký film Deadpool natočený podle stejnojmenného komiksu se po své premiéře 12. února stal velkým kasovním hitem a utržil za první víkend v USA přes 132 milionů dolarů. Snímek tržbami překvapil, protože kvůli vulgarismům a násilí má omezenou přístupnost - tzv. rating R, který umožňuje divákům mladším 17 let vstup pouze s rodičem. Server The Guardian informoval, že Deadpool se stal nyní celosvětově nejvýdělečnějším filmem s ratingem R - utržil přes 750 milionů dolarů a překonal tak Matrix Reloaded (2003) s tržbami ve výši 742 milionů dolarů. Druhý díl Deadpoola je již ohlášen, v titulní roli se vrátí Ryan Reynolds. Režisér prvního dílu Tim Miller zatím smlouvu na pokračování nepodepsal.
29.03.2016 16:45 |

Osobnosti: Ryan Reynolds (155 článků) , Tim Miller (21 článků) , Tim Miller (21 článků) , Ryan Reynolds (69 článků)

Komiksový Deadpool pálí do všech: Sex s připínákem i utírání X-Menů

(Recenze obsahuje menší spoilery) Ksicht má jako uhel, duši pubescentního školáka a se zbraněmi se ohání jako zkušený žoldák. Jediné, co je ostřejší než jeho meče, je jeho jazyk. Wade Wilson alias Deadpool se vrátil na filmové plátno, tentokrát v samostatném filmu a spin-offu slavnějších X-Menů, který je slušný asi jako výměna svíček v kostele za vibrátory.
15.02.2016 20:20 |

Z Deadpool hry se rýsuje černý kůň příštího roku

Na Gamescomu se kromě samozřejmých trháků krčily i jiné, menší hry, o nichž jsem věděl víceméně jen to, že se chystají. Na stánku s nápisem „Deadpool“ se potom skvěl populární komiksový hrdina, několik ocenění „nominováno na nejlepší hru výstavy“ a jméno studia, které mi správně evokovalo sérii Transformers. S lehkými obavami, způsobenými zafixováním...
22.12.2010 12:40 |

Své hry se dočká i další komiksák Deadpool

Vývojáři ze studia High Moon se pod Activision stali odborníky na licencované hry. Právě dokončují svůj třetí Transformers titul s podtitulem Fall of Cybertron, spojili se s Marvelem na videoherní adapataci komiksu Hit Monkey, a k tomu všemu si ještě našli čas na vývoj akční hry Deadpool: The Game, jak upozorňují kolegové z Konzolista.cz. Vyjít by měla v průběhu příštího...
15.12.2010 15:00 |

Osobnosti: Jiří Paroubek (3161 článků) , The Game (25 článků)

Sprostý akční hrdina Deadpool láká na sex, humor a akci

Podívejte se na první trailer k filmu Deadpool podle stejnojmenné komiksové předlohy. Hlavní roli ztvární Ryan Reynolds, premiéra proběhne v únoru 2016.
05.08.2015 14:45 |

Osobnosti: Ryan Reynolds (155 článků) , Ryan Reynolds (69 článků)

Větší je lepší a vtipnější! Drsný Deadpool v novém videu láká do IMAXu

V novém teaseru na akční snímek Deadpool, který vznikl podle stejnojmenného komiksu, přesvědčuje hlavní postava diváky, aby film zhlédli v IMAXu. Jeho výhody s ironií v hlase ukazuje na mexickém jídle, které přirovnává k mozku obecenstva. Následuje krátký sestřih akčních scén, které jsme viděli už v prvním traileru. Snímek režíruje debutant Tim Miller, který za sebou má práci na vizuálních efektech v několika filmech a videohrách (např. Scott Pilgrim proti zbytku světa, Mass Effect 2). Příběh vypráví o bývalém členovi speciálních jednotek Wadu Wilsonovi (Ryan Reynolds), který díky experimentu získá schopnost regenerace. Do českých kin film dorazí 11. února 2016.
24.12.2015 10:40 |

Osobnosti: Tim Miller (21 článků) , Tim Miller (21 článků) , Scott Wilson (2 články)

Filmové premiéry: Decibely lásky, Deadpool, Agenti dementi a Taxi Teherán

Tento týden startuje film určený především milovníkům písniček Michala Davida: Decibely lásky. Ze stáje Marvel pochází notně netradiční superhrdina filmu Deadpool. Španělská animovaná komedie má všeříkající název Agenti dementi. Vítězný film loňského Berlinale Taxi Teherán natočil politicky stíhaný režisér Jafar Panahí v nuceném domácím vězení.
11.02.2016 07:10 |

Osobnosti: Michal David (1197 článků)

Spider-Man a Deadpool prožijí homoerotický románek, plánuje Marvel v novém komiksu

Vydavatelství Marvel láká fanoušky komiksů na novinku, ve které se objeví dva zdánlivě nespojitelní hrdinové, Spider-Man a Deadpool. Jde vůbec o první příběh, kterému Marvel dodal lehce homoerotický podtext. Fanoušci jsou z novinky nadšení, otázkou zůstává, jestli vydavatelství svůj záměr s homosexuálním vztahem superhrdinů dotáhne do konce. Existuje totiž smlouva se společností Sony, ve které se vydavatel zavázal, že Spider-Man se na obrazovkách nikdy neobjeví jako homosexuál.
11.02.2016 13:45 |

ŽEBŘÍČEK: Deadpool porazil děsivé Decibely

Americký film Deadpool, popisovaný jako fantasy/thriller/komedie, s velkým náskokem ovládl žebříček návštěvnosti českých kin a odsunul Decibely lásky na druhou pozici.
15.02.2016 15:50 |

ŽEBŘÍČEK: U českých diváků stále vede Deadpool

Americký snímek Deadpool stále vede žebříček návštěvnosti českých kin. Za poslední víkend nasbíral 67 990 diváků. Druhý je animovaný Robinson Crusoe.
22.02.2016 16:25 |

Ta mlaskla! Deadpool na Zlatých glóbech políbil Spider-Mana

Těžko říct, zda se vzájemně utěšovali nebo chtěli pobavit diváky. Ryan Reynolds (40, Deadpool) a Andrew Garfield (33, Amazing Spider-Man 1 & 2) se každopádně na Zlatých glóbech postarali o neobvyklé zpestření večera.
09.01.2017 14:35 |

Osobnosti: Ryan Reynolds (155 článků) , Andrew Garfield (18 článků) , Ryan Reynolds (69 článků)

Sobotka (ODS): Zveřejnění telefonů je infantilní protest, ne umění

Zveřejnění mobilů některých politiků není umění, ale infantilní protest proti takzvanému establishmentu.
22.11.2012 10:50 |

Infantilní a nepříliš bystrý spolek, vysmál se komentátor Adamu B. Bartošovi

„Pomatení smyslů všelijakých národovců pokračuje. Teď, co se bojuje proti cizákům, mají přímo žně. Navíc jim nebe poslalo další dar, totiž Prague Pride,“ píše na serveru SvobodnéFórum.cz Jan Jandourek. A dodává, že obskurní spolek Adama Bartoše nepostrádá jisté komické prvky, což se dá podle něj čekat, když je někdo infantilní a nepříliš bystrý.
16.08.2015 16:06 |

Osobnosti: Jan Adam (63 článků)

La Gang Tours: Vezme vás do říše drog a přestřelek

Fenomén dnešní doby a tedy "ubavit" se k smrti, došel zas o stupínek výš. LA GangTours vás vezmou na místa, kde bouří války těch nejhorších gangů a kam byste se sami nikdy nepodívali.
08.02.2010 17:30 |

Filmové premiéry: Dánská dívka, Poklad a další

Se čtyřmi oskarovými nominacemi jde do kin Dánská dívka. Mistr filmové destrukce Michael Bay natočil podle skutečnosti film 13 hodin: Tajní vojáci z Benghází. Vedle statečných a skromných superhrdinů je Deadpool velmi zvláštní komiksový bourák ze stáje Marvel. Komorní komedie s jemně sarkastickým humorem a překvapivým koncem, to je Poklad. Líza, liščí víla je černá komedie o mladé ženě, která touží po lásce, ale všichni její nápadníci nějakým způsobem zemřou. O tom, co se může stát, když malou firmu pohltí velká, je komedie Zde Harold.
04.02.2016 09:10 |

Osobnosti: Michael Bay (63 článků) , Michael Michael (989 článků) , Michael Harold (1 článek)

Josef Carda: Na ulici na mě pořád křičí Retardo!