RECENZE: Komedie Poldův švagr? Odvar z Murphyho

Režisér Tim Story natočil americkou komedii Ride Along 2 (Poldův švagr), která se snaží navázat na starší filmy typu „legrační poldové, kteří se spolu pořád hádají“.
27.01.2016 14:00 |

Osobnosti: Tim Story (1 článek)

Nová DVD: Saulův syn, Hodný dinosaurus, Alvin a Chipmunkové: Čiperná jízda a Poldův švagr

Maďarský Saulův syn dostal Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film roku 2015. Ke Dni dětí se jako dárek hodí Hodný dinosaurus nebo Alvin a Chipmunkové: Čiperná jízda. Poldův švagr je komedie o tom, co se stane, když se člověku s pověstí nejdrsnějšího poldy ve městě nacpe do rodiny coby švagr prťavý a užvaněný idiot.
31.05.2016 07:05 |

Filmové premiéry: Do posledního dechu, Alvin a Chipmunkové, Padesát odstínů černé a Druhá šance

Hrdinský akční thriller Do posledního dechu vypráví skutečný příběh nejodvážnější plavby malého záchranného člunu v historii pobřežní stráže. Veverky Alvin, Simon a Theodore mají už čtvrtý příběh, nazvaný Alvin a Chipmunkpvé: Čiperná jízda. Poldův švagr je komedie o tom, co se stane, když se člověku s pověstí nejdrsnějšího poldy ve městě nacpe do rodiny coby švagr prťavý a užvaněný idiot. Rok poté, co do kin s velkou slávou vstoupilo Padesát odstínů šedi, je na světě parodie nazvaná Padesát odstínů černé. Z Dánska přichází drama dvou detektivů Druhá šance.
28.01.2016 07:10 |

Modelky musí mít hroší kůži, říká nejstarší dcera Eddieho Murphyho

Třiadvacetiletá Bria Murphyová se ve světě modelingu pohybuje už několik let. Jednou chce být supermodelkou a andílkem Victoria's Secret. V televizi přiznala, že život modelky není úplně snadný. Další články k tématu: Dcera Eddieho Murphyho bude tváří vlasové kosmetiky Eddie Murphy se překonává, s australskou modelkou už je přes půl roku Kariéra Eddieho Murphyho je v troskách. Je nejpřeplácenějším hercem Eddie Murphy představil novou přítelkyni, je o 23 let mladší
13.06.2013 16:35 |

Osobnosti: Eddie Murphy (57 článků)

Sázka na odvážný dekolt se vyplatila: Takhle na premiéře zazářila atraktivní herečka

Premiéru komedie Poldův švagr v Miami ovládla Olivia Munn (35), jejíž sexy křivky vynikly v rudých šatech s hlubokým výstřihem. Hereččina ňadra tak vzbudila více pozorností než samotný film.
09.01.2016 13:15 |

Osobnosti: Olivia Munn (9 článků)

Američani natočí vlastní verzi Nedotknutelných. V hlavní roli se objeví Perníkový táta

Chystá se americký remake francouzské dramedie Nedotknutelní z roku 2011, která se stala velkým kasovním hitem, když utržila celosvětově přes 426 milionů dolarů. Film vypráví o černošském trestanci Drissovi, který se stane ošetřovatelem ochrnutého aristokrata Philippa. O hlavních rolích podle serveru Variety jednají Kevin Hart (Poldův švagr) a Bryan Cranston (seriál Perníkový táta). Předělávku bude režírovat Simon Curtis, který točil např. Dámu ve zlatém (2015), scénář píše Paul Feig, jenž za sebou má akční komedie Drsňačky (2013) nebo Špión (2015). Natáčení je pro společnost Weinstein prioritou a mělo by začít letos v létě.
31.03.2016 16:05 |

Osobnosti: Kevin Hart (3 články) , Bryan Cranston (8 článků) , Simon Curtis (1 článek) , Paul Feig (2 články) , Simon Curtis (1 článek)

Dejdarův švagr trápil hercovu rodinu roky: Zpronevěra, krádeže, vydírání a nakonec vražda. Tady je seznam jeho hříchů!

Herec "Martin Dejdar":http://www.extra.cz/tema/martin-dejdar (48) prožívá po krachu svého filmu Panství asi nejdrsnější ránu svého života. Z vraždy bohatého podnikatele Petra Vlacha (†72), který byl unesen ve Francii a jeho tělo nelezli v severní Itálii, "byl obviněn jeho švagr Michael Šváb":http://www.extra.cz/vime-prvni-jednim-z-petice-obvinenych-vrahu-podnikatele-petra-vlacha-je-svagr-martina-dejdara (45) z Prahy 12.
05.04.2013 09:40 |

Osobnosti: Michael Petr (64 článků)

Zemanův švagr dostal teplé místečko na ministerstvu vnitra!

Petr Bednarčík (ČSSD), švagr Miloše Zemana a bratr první dámy Ivany, dostal prý od 1. prosince místo na ministerstvu vnitra. Přimluvil se snad za něj v resortu, vedeném ministrem v demisi Pecinou, český prezident? A kdo je vůbec Zemanův švagr?
17.12.2013 08:15 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15957 článků)

Eddie Murphy se překonává, s australskou modelkou už je přes půl roku

Proutník Eddie Murphy se po krátkém vztahu s rozhlasovou a televizní moderátorkou Rocsi Diazovou zřejmě zamiloval. Už osm měsíců randí s blonďatou modelkou Paige Butcherovou a zatímco s jinými už se tou dobou rozcházel, s Paige se stále vodí za ruku. Další články k tématu: Eddie Murphy představil novou přítelkyni, je o 23 let mladší Kariéra Eddieho Murphyho je v troskách. Je nejpřeplácenějším hercem Dcera Eddieho Murphyho bude tváří vlasové kosmetiky
13.05.2013 16:50 |

Osobnosti: Eddie Murphy (57 článků)

Exmanželka Eddieho Murphyho je dvojnicí Halle Berry! V pětačtyřiceti a po pěti dětech má neskutečné tělo

Je až k nevíře, jak může vypadat ženské tělo po čtyřicítce a pěti dětech, když je o něj dobře postaráno. Bývalá manželka herce Eddieho Murphyho Nicole názorně předvedla, že mateřství ani věk s postavou nemusí zamávat. Nicole sice určitě vynakládá obrovské úsilí, aby vypadala takhle, ale je živoucím důkazem, že když se chce, tak všechno jde!
25.06.2013 06:00 |

Osobnosti: Halle Berry (283 článků) , Eddie Murphy (57 článků)

Murphyho dcery mají skvělé geny: Jejich máma (46) oplývá výstavními křivkami i po pěti porodech

Čtyřiadvacetiletá Bria, jednadvacetiletá Shayne, čtrnáctiletá Zola a dvanáctiletá Bella nejspíš nebudou mít v budoucnu velké starosti s postavou. Jedná se totiž o dcery herce Eddieho Murphyho a jeho bývalé manželky Nicole Murphy, kteří se na svůj věk mohou pochlubit přímo fantastickou fyzičkou. Zatímco populární komik je i v třiapadesáti samý sval, po o sedm let mladší Nicole se na pláži musí ohlédnout i mladíčci, jelikož valná většina jejich vrstevnic takové figury nikdy nedosáhne.
24.10.2014 15:55 |

Osobnosti: Eddie Murphy (57 článků)

Manžel Mariah Carey si Valentýna užíval s exmanželkou Eddieho Murphyho

Rozvodové řízení mezi Mariah Carey a Nickem Cannonem ještě zdaleka není u konce, ale protože už spolu dlouho nežijí, chovají se jako svobodní. Tedy minimálně hudební producent Cannon, který v sobotu na Valentýna pozval na rande bývalou manželku herce Eddieho Murphyho.
18.02.2015 11:05 |

Osobnosti: Mariah Carey (392 článků) , Eddie Murphy (57 článků) , Nick Cannon (78 článků)

Murphyho zákon trochu jinak: Těžko uvěřit, jaké šaty si před padesátkou může dovolit exmanželka slavného herce

Že je zemská přitažlivost s věkem stále více nekompromisní? Nemusí tomu tak být za každou cenu... Stačí se podívat na bývalou manželku Eddieho Murphyho (54) a žasnout.
30.03.2016 16:35 |

Osobnosti: Eddie Murphy (57 článků)

Pravicový myslitel Roman Joch: Putinovi fanoušci jsou blázni. Pravý sektor je zveličován. Okamura je odvar Göringa, Dienstbier je odvar Bucharina

ROZHOVOR Euroskeptici a konzervativci, kteří vidí ve Vladimiru Putinovi pomocníka pro naplnění svých cílů, budou zklamáni: Putin je maximálně využije pro cíle své. Měli by se sami snažit precizněji formulovat své myšlenky, poznamenává pro ParlamentníListy.cz ředitel pravicově orientovaného Občanského institutu a někdejší poradce premiéra Nečase Roman Joch. Hovoří i o Tomio Okamurovi a Jiřím Dienstbierovi, kteří prý oba škodí české demokracii.
07.08.2014 10:35 |

Osobnosti: Vladimir Putin (2609 článků) , Tomio Okamura (1546 článků)

Smolařka Bridget Jonesová přitáhla do českých kin přes 160 tisíc diváků

V čele víkendové návštěvnosti tuzemských kin je druhý týden po sobě komedie Dítě Bridget Jonesové. Na humorné pokračování průšvihů smolařky v podání Renée Zellwegerové dorazilo do kin přes 50 700 diváků. Druhé místo obsadila americká animovaná komedie Čapí dobrodružství. Příběh čápa Juniora a jeho kamaráda Tulipa, jediného člověka na Čapí hoře, kteří se snaží co nejrychleji doručit zásilku, o víkendu vidělo na 15 800 lidí. V těsném závěsu za tímto snímkem skončila s 15 300 diváky česká komedie Prázdniny v Provence. Z českých filmů skončily v první dvacítce ještě drama popisující události roku 1968 Krycí jméno Holec, komedie Zdeňka Trošky Strašidla a komedie Teorie tygra.
26.09.2016 15:50 |

26.09.2016 20:50 |

27.09.2016 01:55 |