Recenze: Knižní debut Štiplové zklame čtenáře bulváru. Její deník je literárním překvapením

Známá reportérka a amatérská fotografka vydala knižně svůj poutavý deník.
22.05.2016 12:05 |

Viewegh žádá vyšší odškodné od bulváru, Ústavní soud vyhověl jeho stížnosti

Spisovatel Michal Viewegh si podal stížnost k Ústavnímu soudu (ÚS) už v roce 2009. Žádá vyšší odškodnění od bývalého vydavatele deníku Aha! za zprávu o údajném poměru s milenkou. ÚS jeho žádosti v pondělí dopoledne vyhověl. Kauzu tak bude znovu řešit Městský soud v Praze. Další články k tématu: Potvrzeno: Vašut dostane od bulváru milionové odškodné Marek Vašut trhl rekord, vysoudil na bulváru milionové odškodné Umělci zopakují bojkot bulváru, Viewegh si stěžuje u Ústavního soudu Nejvíc se zase prodává Viewegh, bodoval ale i životopis Steva Jobse Knižní tipy: Vieweghův deník snad není banální. Lze jej ale ignorovat RECENZE: Vieweghova novinka je spíš ukecaný příspěvek z­ časopisu pro muže
19.03.2012 11:20 |

Osobnosti: Marek Vašut (102 článků) , Michal Viewegh (163 článků)

Koranteng u soudu: Bulvár nemůže beztrestně lhát a rozbíjet rodiny

Ve středu odpoledne pokračoval soud moderátora Reye Korantenga s vydavatelstvím Ringier Axel Springer. Hvězda televizních novin Novy se soudí kvůli článkům v bulváru o jeho údajné nevěře a za nepravdivé informace žádá omluvu. Další články k tématu: Rey Koranteng čeká ještě na syna Ray Koranteng: Seriózní, to já jsem Potvrzeno: Vašut dostane od bulváru milionové odškodné Viewegh žádá víc peněz od bulváru, Ústavní soud vyhověl jeho stížnosti Vaculík vysoudil rekordní odškodné od bulváru, dostane 300 tisíc korun
09.05.2012 15:26 |

Osobnosti: Rey Koranteng (114 článků)

Vernisáž Olgy Path Štiplové okořenil Malkovich! A přišly i větší hvězdy

Všestranná umělkyně, publicistka, fotografka, trend setterka, "kmenová autorka eXtra.cz":http://www.extra.cz/dekadentni-okenko-olgy-path-poradne-rozjeta-marie-pojkarova-zazpivala-behem-tahu-zive-pro-ctenare-extra-cz-primo-v-ulicich a mimozemská bytost "Olga Path Štiplová":http://www.extra.cz/tema/olga-path-stiplova včera překvapila v rámci své velkolepé vernisáže v SaSaZu.
24.06.2014 18:30 |

Knihy pro malé čtenáře - Co nabízí knižní novinky?

Hrbí se vaše dítko u počítače a počítačovou myš mu z ruky musíte rvát násilím? Změňte to! Čtení totiž není ledajaká zábava. Knížky pomáhají rozšiřovat slovní zásobu a zlepšovat studijní výsledky. Malí čtenáři tak umí skvěle žonglovat se slovy a mají lepší výsledky v matematice i v řešení různých problémů než jejich vrstevníci. Blesk.cz radí, jak vychovat z potomka malého čtenáře a navíc nabízí tipy na horké knižní novinky.
07.04.2016 13:40 |

Fanoušci jsou v šoku: Seriál Hra o trůny skončí dříve než knižní předloha!

Zřejmě to bude historicky poprvé, kdy televizní seriál natočený podle knižní adaptace dojde do finále dříve, než autor románu dokončí poslední knihu. Hrozí to v případě Hry o trůny. Tvůrci seriálu už znají závěr a točí poslední sérii, ačkoli autor knižní předlohy George R. R. Martin ještě nemá dopsanou poslední knihu.
25.03.2015 15:05 |

Osobnosti: George Martin (28 článků) , George Martin (28 článků) , George Martin (28 článků) , Martin George (11 článků) , George George (298 článků) , George Martin (19 článků)

Soutěž: Vyhrajte dánský knižní bestseller a lístky na film Vzkaz v láhvi

Po Ženě v kleci a Zabijácích přichází do českých kin filmová adaptace třetího dílu knižní série podle bestsellerů dánského spisovatele Jussiho Adler-Olsena Vzkaz v láhvi. Snímek se v Dánsku stal nejnavštěvovanějším domácím filmem posledních 15 let a vypráví o případu vraždícího psychopata, sektářské víry a unesených dvojic sourozenců, jejichž zmizení nikdo nehlásil. Česká premiéra filmu proběhne 2. června a v soutěži pět z vás získá jako cenu knižní předlohu a dvě vstupenky na film (voucher bude uplatnitelný v pražských kinech Aero, Světozor, Bio Oko, brněnském kinu Scala a královehradeckém Biu Central). Soutěž potrvá do 25. května.
23.05.2016 12:25 |

Rudovlasá Ornella: Obarvila jsem se, abych se odstřihla od rodiny

Rozhodila rudé kadeře a řádila jak černá ruka! Ornella Štiková (20) vyrazila do společnosti ukázat zbrusu novou hřívu, kterou světu dává jasně najevo, že vystoupila z blonďatého klanu Štikových. A nezůstal po ní kámen na kameni! Na vernisáži výstavy fotografií bulvární umělkyně Olgy Path Štiplové (28) „Pod povrchem slastí“ nenasytná Ornella spořádala část dekorace!
18.10.2013 15:40 |

Osobnosti: Ornella Štiková (972 článků)

Macanda Štiková tenhle model nevychytala. Obří pětky se jí draly z dekoltu a kvůli nim vypadala o deset kilo těžší

"Ornella Štiková":http://www.extra.cz/tema/ornellla-stikova (20) už zase navštěvuje večírky jako dříve. Nedávno byla "hlavní hvězdou vernisáže":http://www.extra.cz/komentar-sokujici-pohled-na-ornellu-stikovou-a-cely-bulvarni-svet-jez-se-predstavuji-coby-soucast-umeni umělkyně a novinářky Olgy Path Štiplové (27), teď si vyrazila na ochutnávku italských vín.
25.10.2013 12:50 |

V bulváru práskám jen pravdu, hájí se Mahulena Bočanová

Už je to dva roky, co Mahulena Bočanová balancuje mezi dvěma stranami bulváru. Jako známá herečka je stále pod drobnohledem bulváru. Coby moderátorka Top Star magazínu zase o životě slavných informuje.
28.08.2009 13:40 |

Osobnosti: Mahulena Bočanová (702 článků)

Šéfredaktor eXtra.cz přijal dnes pozvání do Hyde parku ČT: Podívejte se na nejslavnější trapas v dějinách pořadu!

"Šéfredaktor eXtra.cz":http://www.extra.cz/tema/pavel-novotny přijal dnes od 20:00 pozvání do pořadu Hyde park České televize, kde bude v souvislosti s blížící se televizní "premiérou filmu Dělníci bulváru":http://www.extra.cz/redakce-extra-cz-ve-filmu-ct2-odvysila-kontroverzni-dokument-o-bulvaru-tady-je-ukazka-filmu-ktery-rozdelil-redakci-a-boji-se-ho-cela-branze diskutovat s diváky a moderátorem Bohumilem Klepetkem o fenoménu bulváru.
08.04.2014 17:30 |

Frackovo okénko: 10 tajemství Dělníků bulváru, které jsem předtím nesměl vykecat!

Tak nám včera odvysílali "Dělníky bulváru":http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10408111009-cesky-zurnal/213562262600002-delnici-bulvaru a já konečně mohu nadšeným divákům (ani jeden nebyl nespokojený, neuvěřitelné) prozradit pár věcí ze zákulisí...
17.04.2014 12:55 |

Velký knižní čtvrtek podruhé

Tento čtvrtek už podruhé oslovuje čtenáře Velký knižní čtvrtek. Společná akce nakladatelů a knihkupců posílá na trh dvanáct mimořádně zajímavých nových titulů.
11.10.2012 11:50 |

Nový Nesbø, Urban i Příšerné příběhy vánoční. Je tu Velký knižní čtvrtek

Šestnáct knižních novinek doprovodí v knihkupectvích v mnoha městech autogramiády, besedy či autorská čtení. Edice novinek je součástí Velkého knižního čtvrtku, při kterém chtějí nakladatelé upozornit čtenáře na nejzajímavější knižní tituly podzimu. Dnešek přináší šest tuzemských a deset zahraničních titulů včetně novinek Joa Nesbøho a Miloše Urbana. Ze zahraničních autorů přijíždí oblíbený britský autor knih pro děti Chris Priestley, kterému vychází kniha Příšerné příběhy vánoční. Se svými příznivci se setká dnes v Městské knihově v Praze společně s Milošem Urbanem, Miroslavem Bártou, Markétou Šichtařovou, Vladimírem Pikorou, Vladimírem Ševelou, Tomášem Šebkem a Martinem Sodomkou.
15.10.2015 09:56 |

Osobnosti: Miloš Urban (11 článků) , Chris Martin (126 článků) , Chris Martin (127 článků) , Chris Martin (127 článků) , Chris Martin (18 článků) , Tomáš Bárta (1 článek)

Spisovatel Rudiš získal usedomskou literární cenu

Český spisovatel Jaroslav Rudiš získal letošní usedomskou literární cenu, kterou každoročně uděluje knižní festival pořádaný na německém baltském ostrově Usedom, oznámila porota vedená německým literárním kritikem Hellmuthem Karasekem. Porota ocenila Rudiše za to, že se svými díly zasadil o evropský dialog.
11.03.2014 16:00 |

Osobnosti: Jaroslav Rudiš (26 článků)

Autor Aloise Nebela získal v Německu literární cenu

Český spisovatel Jaroslav Rudiš získal letošní usedomskou literární cenu, kterou každoročně uděluje knižní festival pořádaný na německém baltském ostrově Usedom. Dnes to v tiskové zprávě oznámila porota vedená německým literárním kritikem Hellmuthem Karasekem. Porota ocenila Rudiše za to, že se svými díly zasadil o evropský dialog.
11.03.2014 17:55 |

Osobnosti: Jaroslav Rudiš (26 článků)

Noční motýl Hana Vítová (†73): Sebevražda dcery, ochrnutí a upíjení se k smrti!

Dnes uplynulo 29 let od smrti jedné z prvorepublikových hvězd, krásné herečky s melancholickým výrazem Hany Vítové (†73). Byla to právě její vrozená melancholie, která tak působila v jednom z jejích filmů Noční motýl. Život se s ní nemazlil ani ve skutečnosti.     život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Jak to dopadlo: herečka se stáhla do ústraní, většinu času trávila na chatě u Berouna, živila se překlady a u toho až do smrti popíjela. Bez láhve vína se už prostě neobešla. 3. března 1987 ji našla na podlaze její bytu přítelkyně, když jí nesla nákup. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy život byl k Vítové neobyčejně krutý. Manžel ji opustil kvůli mladší ženě, se kterou navíc žil v jejich společném bytě. Její dcera Bedřiška spáchala sebevraždu. Našla ji zamčenou v koupelně, kde si podřezávala žíly. Zoufalá herečka se k dceři snažila dostat. Její prosby ale přerušilo prudké otevření dveří, dívka vyběhla z koupelny a přímo před zraky své matky skočila z okna. Zemřela po pár hodinách v nemocnici. Důvodem její sebevraždy byl údajně nenaplněný vztah k herci Miloši Kopeckému. Více na http://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/90390/krasna-hana-vitova-jeji-dcera-pred-ni-spachala-sebevrazdu.html?utm_source=ahaonline.cz&utm_medium=copy
03.03.2016 16:55 |

Osobnosti: Hana Vítová (27 článků)

Skandální deník Witolda Gombrowicze může změnit pohled na některé knihy

V Polsku vyjde 23. května kniha vzpomínek spisovatele Witolda Gombrowicze nazvaná Kronos. Zástupci nakladatelství Wydawnictwo Literackie, jež ji vydá, tvrdí, že se v literárním světě schyluje ke skandálu a bude třeba změnit pohled na některá díla, jež Gombrowicz napsal. Dodávají, že více než cokoli jiného je Kronos intimní deník.
26.04.2013 11:15 |

Osobnosti: Witold Gombrowicz (2 články)

Národe, nasaď si brýle. Klaus si opět vyšel s blondýnkou

REVUE Deník Aha! se začal zaobírat tématem, které dlouho na stránkách bulváru nebylo. Václav Klaus a jeho milenky se pravidelně před lety objevovalo jako lechtivé téma pro čtenáře. Již od začátku devadesátých let se totiž tu a tam Klaus objevil po boku buď stevardky Kláry Lohniské, či Evy Svobodové. Po letech přišla na řadu letuška Petra Bednářová. A deník Aha! jen před dvěma dny vyfotil zmiňovanou Bednářovou po boku prezidenta opět.
18.08.2011 11:15 |

Osobnosti: Václav Klaus (8369 článků) , Eva Svobodová (20 článků) , Petr Václav (660 článků)

RECENZE: Mádlův režijní debut neurazí