Recenze: Kniha o Mikim Volkovi se brodí morálním bahnem, obstojí jen jak příloha bulváru

Miki Volek, jedna z nejzářivějších hvězd českého bigbítu, se dočkal dvacet let po své smrti vlastní biografie nazvané Miki Volek – Nespoutaný život krále českého rock and rollu. „Kříženecký totiž svou knihu pojal jako opus magnum člověka, který se celý život snaží stát se hvězdou Blesku, ale zatím to dotáhl jen do Story, potažmo české verze Playboye,“ píše v recenzi Boris Hokr.
23.09.2016 03:25 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

Miki Volek, jedna z nejzářivějších hvězd českého bigbítu, se dočkal dvacet let po své smrti vlastní biografie nazvané iki Volek – Nespoutaný život krále českého rock and roll. „Kříženecký totiž svou knihu pojal jako opus magnum člověka, který se celý život snaží stát se hvězdou Blesku, ale zatím to dotáhl jen do Story, potažmo české verze Playboye,“ píše v recenzi Boris Hokr.
20.09.2016 15:05 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

20.09.2016 20:05 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 01:10 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 06:10 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 11:10 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 16:10 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

21.09.2016 21:10 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

22.09.2016 02:15 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

22.09.2016 07:15 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

22.09.2016 12:15 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

22.09.2016 17:20 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

22.09.2016 22:20 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

23.09.2016 08:25 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

23.09.2016 13:25 |

Osobnosti: Miki Volek (19 článků)

Týden po úderu Irene se na pobřeží USA stále brodí v bahně

Obyvatelé východního pobřeží Spojených států se necelý týden po řádění hurikánu Irene stále brodí bahnem a potýkají se s výpadky elektrické energie. Problémy má přes milion domácností, píše v pátek agentura Reuters.
02.09.2011 03:15 |

Viewegh žádá vyšší odškodné od bulváru, Ústavní soud vyhověl jeho stížnosti

Spisovatel Michal Viewegh si podal stížnost k Ústavnímu soudu (ÚS) už v roce 2009. Žádá vyšší odškodnění od bývalého vydavatele deníku Aha! za zprávu o údajném poměru s milenkou. ÚS jeho žádosti v pondělí dopoledne vyhověl. Kauzu tak bude znovu řešit Městský soud v Praze. Další články k tématu: Potvrzeno: Vašut dostane od bulváru milionové odškodné Marek Vašut trhl rekord, vysoudil na bulváru milionové odškodné Umělci zopakují bojkot bulváru, Viewegh si stěžuje u Ústavního soudu Nejvíc se zase prodává Viewegh, bodoval ale i životopis Steva Jobse Knižní tipy: Vieweghův deník snad není banální. Lze jej ale ignorovat RECENZE: Vieweghova novinka je spíš ukecaný příspěvek z­ časopisu pro muže
19.03.2012 11:20 |

Osobnosti: Marek Vašut (102 článků) , Michal Viewegh (163 článků)

Koranteng u soudu: Bulvár nemůže beztrestně lhát a rozbíjet rodiny

Ve středu odpoledne pokračoval soud moderátora Reye Korantenga s vydavatelstvím Ringier Axel Springer. Hvězda televizních novin Novy se soudí kvůli článkům v bulváru o jeho údajné nevěře a za nepravdivé informace žádá omluvu. Další články k tématu: Rey Koranteng čeká ještě na syna Ray Koranteng: Seriózní, to já jsem Potvrzeno: Vašut dostane od bulváru milionové odškodné Viewegh žádá víc peněz od bulváru, Ústavní soud vyhověl jeho stížnosti Vaculík vysoudil rekordní odškodné od bulváru, dostane 300 tisíc korun
09.05.2012 15:26 |

Osobnosti: Rey Koranteng (114 článků)

75 tisíc fanoušků Kabátů se brodí bahnem k pódiu: S vražedným výrazem kmitají i o berlích!

Patnácticentimetrová vrstva bláta, několikametrové fronty, dopravní kolaps. To vše právě teď podstupují fanoušci rockové kapely Kabát. Na jejich koncert se hrne 75 tisíc fanoušků. Mezi sebou závodí o nejlepší místo u pódia. Nezastaví je ani silný déšť ani berle. Právě s nimi k pódiu kmital nadšenec s vražedným výrazem ve tváři.
13.09.2014 19:30 |

Pekárek by mohl být v morálním suterénu, míní komentátor

Podle komentátora Petra Honzejka by mohl nepravomocně odsouzený poslanec ODS Roman Pekárek „bydlet“ v jakémsi politickém morálním suterénu. Kvůli jeho hlasům jsou schválené reformy ještě křehčí.