Recenze: Kniha Kafe a cigárko je důkazem, že Mařenka ze StarDance si svou Magnesii Literu zaslouží

Herečka a blogerka Marie Doležalová vydala své úspěšné „historky z hereckého podsvětí“ v knize Kafe a cigárko.
16.12.2015 14:00 |

Osobnosti: Marie Doležalová (190 článků)

OBRAZEM: StarDance jde do finále. Vyhraje Polívková, nebo Kuchařová?

Velké finále show StarDance je sice až v sobotu večer, ale už nyní je jasné, že šestá řada pořadu bude mít královnu tanečního parketu. Také to, že vítězka bude blondýna. O výhru se totiž "poperou" Anna Polívková a Taťána Kuchařová. Podívejte se na jejich pouť soutěží. Další články k tématu: Pomyslný bronz si ze StarDance odnesli Imrich Bugár a Jitka Šorfová OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí Bramborovou medaili si ze StarDance odnesl hudebník Matěj Ruppert Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené StarDance rozdělí dvě milostné dvojice, tančit bude i Matěj Ruppert TELEVIZIONÁŘ: Ne StarDance. Pořádný film, to je konečně správný tanec VIDEO: Šestou StarDance vyhrála Polívková s Kurtišem, brečela i porota Brzobohatý o StarDance: Pro mě je vítěz Taťána, byla preciznější GLOSA: Vášně po finále StarDance aneb jak neumíme prohrávat
20.12.2013 13:32 |

Osobnosti: Taťána Kuchařová (914 článků) , Anna Polívková (176 článků) , Imrich Bugár (50 článků)

RECENZE: Úspěšný rok završila Marie Doležalová knihou

Herečka Marie Doležalová má za sebou úspěšných dvanáct měsíců. Na jaře získala se svým blogem Kafe a cigárko Magnesii Literu, podzimem se protančila k vítězství ve StarDance a vydala knihu. I ta se jí mimořádně povedla.
15.01.2016 13:55 |

OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí

Nenalíčené dámy v pantoflích, letmé doteky a zamilované pohledy, nervozita a tréma. Tak to vypadá v zákulisí soutěže StarDance předtím, než hvězdy zazáří v třpytivých kostýmech a předvedou své taneční dovednosti. Podívejte se, jak to vypadalo během šestého finálového večera. Další články k tématu: Bramborovou medaili si ze StarDance odnesl hudebník Matěj Ruppert Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené StarDance rozdělí dvě milostné dvojice, tančit bude i Matěj Ruppert
09.12.2013 09:55 |

Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky

Taneční soutěž StarDance je v polovině. Pět párů se utkalo v latinskoamerických tancích samba a salsa. Bodově byly velmi vyrovnané a celý večer se hodně povedl Ondřeji Brzobohatému. Diváci ho přesto vyloučili. Další články k tématu: OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené StarDance rozdělí dvě milostné dvojice, tančit bude i Matěj Ruppert Taťána Kuchařová trénuje na StarDance a dostala roli v seriálu
30.11.2013 22:10 |

Osobnosti: Taťána Kuchařová (914 článků)

Bramborovou medaili si ze StarDance odnesl hudebník Matěj Ruppert

Šestý finálový večer StarDance se v první polovině nesl v duchu filmových melodií. S taneční soutěží se nakonec musel rozloučit hudebník Matěj Ruppert, který v tomto ročníku skončil celkově na čtvrtém místě. Další články k tématu: Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí
07.12.2013 21:50 |

Pomyslný bronz si ze StarDance odnesli Imrich Bugár a Jitka Šorfová

Těsně před branami finále šesté řady StarDance skončil mistr světa v hodu diskem Imrich Bugár a jeho partnerka Jitka Šorfová. O královnu tanečního parketu se tak utkají herečka Anna Polívková s Miss World 2006 Taťánou Kuchařovou. Další články k tématu: OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí Bramborovou medaili si ze StarDance odnesl hudebník Matěj Ruppert Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni
14.12.2013 22:00 |

Ve StarDance sexy tanečnice v lesku, v civilu vypadá Marie Doležalová jako děvčátko

Televizní diváci znají Marii Doležalovou  (28) aktuálně ze StarDance, kde bojuje o titul královny tanečního parketu, divadelní z Fidlovačky a čtenářská obec jistě zaznamenala její úspěšný blog Kafe a cigárko, oceněný Magnesií Literou. Své historky z hereckého podsvětí nyní vydala také knižně.
30.11.2015 10:35 |

StarDance rozdělí dvě milostné dvojice, tančit bude i Matěj Ruppert

Šestý ročník taneční soutěže českých hvězd udělá z milenců soupeře. A to nejen mezi hvězdami, kde si budou konkurovat Taťána Kuchařová a Ondřej Brzobohatý, ale i mezi profesionálními tanečníky. Do soutěže totiž nastoupila i přítelkyně šampiona minulých ročníků Jana Ondera Lucie Hunčárová. Další články k tématu: Po chvilce jivu jsem zjistila, že nemám fyzičku, říká Taťána Kuchařová Taťána Kuchařová trénuje na StarDance a dostala roli v seriálu Teď padnu do kómatu, říká k vítězství ve StarDance Kateřina Baďurová VIDEO: StarDance vyhrála atletika, královnou je Kateřina Baďurová Bronz ve StarDance získal Švehlík, ve finále se utkají sportovci Ve StarDance končí Němcová. Pro divačky byla moc krásná, říká Eben StarDance vidělo víc lidí než předloni, show porazila i hit Avatar OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšení
17.09.2013 13:45 |

Osobnosti: Ondřej Brzobohatý (610 článků) , Taťána Kuchařová (914 článků) , Kateřina Baďurová (29 článků) , Jan Onder (104 článků) , Jana Němcová (84 článků)

Novou královnou a králem tanečního parketu se stali Anna Polívková a Michal Kurtiš. Ve finále dostali nejvíce bodů od diváků a porazili Taťánu Kuchařovou s Janem Onderem. Pro tanečníka jde o první vítězství v show. V roce 2010 se dostal do finále se zpěvačkou Anetou Langerovou, nakonec ale skončili stříbrní. Další články k tématu: OBRAZEM: StarDance jde do finále. Vyhraje Polívková, nebo Kuchařová? Pomyslný bronz si ze StarDance odnesli Imrich Bugár a Jitka Šorfová OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí Bramborovou medaili si ze StarDance odnesl hudebník Matěj Ruppert Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky Brzobohatý o StarDance: Pro mě je vítěz Taťána, byla preciznější GLOSA: Vášně po finále StarDance aneb jak neumíme prohrávat
21.12.2013 22:02 |

Osobnosti: Aneta Langerová (486 článků) , Taťána Kuchařová (914 článků) , Anna Polívková (176 článků) , Imrich Bugár (50 článků) , Jan Onder (104 článků) , Anna Nova (31 článků)

Brzobohatý o StarDance: Pro mě je vítěz Taťána, byla preciznější

Byla lepší tanečnicí, ale u diváků rozhodly sympatie. Tak se po sobotním finále StarDance mluví o závěrečném duelu mezi Taťánou Kuchařovou a Annou Polívkovou, jež nakonec modelku porazila díky diváckému hlasování. Partner Kuchařové Ondřej Brzobohatý na kameru iDNES.cz uvedl, že jeho vítězem je právě Taťána. Další články k tématu: VIDEO: Šestou StarDance vyhrála Polívková s Kurtišem, brečela i porota OBRAZEM: StarDance jde do finále. Vyhraje Polívková, nebo Kuchařová? OBRAZEM: Zákulisí StarDance, aneb když hvězdy ještě netančí Šok ve StarDance: Ze soutěže vypadl Brzobohatý, plakaly obě partnerky OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance GLOSA: Vášně po finále StarDance aneb jak neumíme prohrávat
22.12.2013 09:27 |

Osobnosti: Ondřej Brzobohatý (610 článků) , Taťána Kuchařová (914 článků) , Anna Polívková (176 článků)

Mařenka z Arabely Hana Ševčíková: Podívejte se, jak se změnila

Před osmnácti lety byla na vrcholu své slávy. Zazářila ve druhé sérii Arabely.  A to v roli již dospělé Mařenky z dua Jeníček a Mařenka. Jeníčka ztvárnil Ondřej Kepka. Jste zvědaví jak se změnila pohádková Mařenka z Arabely Hana Ševčíková?
18.07.2011 15:50 |

Osobnosti: Hana Ševčíková (24 článků) , Ondřej Kepka (41 článků)

Uťáplá Saša z Comebacku a bláznivá tanečnice ze StarDance se nezdá: Sympatické herečce vychází kniha

Seriálová a divadelní herečka Marie Doležalová, která tančí ve StarDance, je ženou mnoha profesí. Kromě té herecké se věnuje psaní. Už druhým rokem píše blog, mj. i o taneční soutěži, který je natolik úspěšný, že dostal literární cenu Magnesia Litera, a nyní jí Kafe a cigárko vychází i knižně. Dvacet korun z každého prodaného výtisku věnuje po dohodě s autorkou vydavatelství nadaci Pomozte dětem, jejíž je patronkou.
09.11.2015 09:45 |

Nominace na Literu má 24 knih, cenu může získat Reiner či Kahuda

Čtyřiadvacet knih vydaných v loňském roce má nominace na ocenění v soutěži Magnesia Litera. V šesti kategoriích pořadatelé oznámili po třech nominacích, na Literu za prózu je nominováno šest titulů. Je mezi nimi úspěšná publikace Martina Reinera o básníkovi Ivanu Blatném, která loni vyhrála tradiční anketu Kniha roku, nebo obsáhlý román Václava Kahudy Vítr, tma, přítomnost, který v anketě obsadil páté místo.
10.03.2015 14:10 |

OBRAZEM: Hvězdné přípravy, matka fanynka a lepení bot ve StarDance

V taneční soutěži StarDance nejde jen o tanec. Páry musí být každý finálový večer jako ze škatulky. Chvíli ale trvá, než se dámy v krásných šatech a s dokonalými účesy a páni ve smokingu nebo kostýmech postaví na taneční parket. Podívejte se, jak to vypadá v zákulisí show. Další články k tématu: Ve StarDance skončila trojskokanka Kašpárková, Kuchařová měla 40 bodů Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené
27.06.2010 16:34 |

Osobnosti: Monika Absolonová (901 článků)

Muzikálové kolo StarDance: Řezníček končí, Polívková má první desítku

Třetí večer show StarDance se nesl ve stylu muzikálu. Parket se proměnil v improvizované jeviště a tančilo se vášnivé tango a dravý jive. Taneční soutěž nakonec opustil herec Pavel Řezníček. Další články k tématu: Vážná hudba ve StarDance neuspěla, v soutěži končí violistka Hosprová OBRAZEM: Soutěž StarDance začala, Polívková pustila partnera pod sukni StarDance OBRAZEM: Hvězdy StarDance dřou ve zkušebně, z partnerů jsou nadšené StarDance rozdělí dvě milostné dvojice, tančit bude i Matěj Ruppert
17.11.2013 00:11 |

Osobnosti: Pavel Řezníček (31 článků)

KAFE OBSAHUJE KAFE? Veronika ukazuje, co jí v Česku chybělo! Tohle video je HITEM INTERNETU

Veronika Kopřivová má opravdu zajímavý smysl pro humor. Už jsme vás o tom informovali. Hvězda sociálních sítí se po boku hokejové legendy Jaromíra Jágra vrátila na milovanou Floridu a ukazuje, co jí v Česku tolik chybělo. A také zjistila, že kafe obsahuje kafe.
21.09.2016 17:05 |

Osobnosti: Jaromír Jágr (2335 článků)

RECENZE: Literární výlet do jiných dimenzí

Ludvík Němec svou novou knihou Odpustky pro příští noc, kterou tvoří čtyři povídky, navazuje na sbírku předešlou, Láska na cizím hrobě, jež byla v loňském roce nominována na Magnesii Literu za prózu.
16.07.2015 09:36 |

RECENZE: Daleko od jednoduchých pravd

Román Na útěku španělského autora Jesúse Carraska byl, po dle anotace, dosud přeložen do devatenácti jazyků a jeho český překlad byl nominován na Magnesii Literu. Příběh bezejmenného chlapce prchajícího vyprahlou krajinou je vizuálně a jazykově silnou výpovědí o potřebě vnitřní integrity, která sice nezaručuje, že se člověk v těžkých dobách nezlomí, ale poskytuje mu alespoň nějaký kompas.
24.03.2016 08:20 |

Ve StarDance končí Němcová. Pro divačky byla moc krásná, říká Eben

První vyřazovací večer ve StarDance přinesl velké překvapení a zklamání zároveň. Jako první soutěž nečekaně opustili Pavlína Němcová a Jan Tománek. Modelka podle Marka Ebena mohla doplatit na svou krásu. Další články k tématu: StarDance vidělo víc lidí než předloni, show porazila i hit Avatar Modelka Němcová před StarDance: S mojí výškou jsou ladné pohyby těžké Pot, naběhlé žíly, otočky. StarDance zkouší na první přenos Ve StarDance si letos zatančí modelka Němcová i „bestie“ Poláková
11.11.2012 00:50 |

Osobnosti: Marek Eben (304 článků) , Jan Tománek (25 článků) , Honza Tománek (25 článků)