RECENZE: Kapela Health je na cestě

Americká kapela Health je v noiserockovém světě samostatnou kapitolou. Skupina estétů, jejíž hudba byla postavena na dráždivé rytmice, důkladných bicích, uječených kytarách a rozmazaném zpěvu, vytvořila na scéně jakýsi hudební mikrosvět. Už je to ale dlouho.
03.10.2015 16:15 |

ZZSUK: Projekt e-Health zefektivní ošetření pacientů v Ústeckém kraji

Včera byl v prostorách před Emergency Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem představen projekt e-Health umožňující v praxi elektronickou výměnu zdravotnické dokumentace mezi Zdravotnickou záchrannou službou Ústeckého kraje a nemocnicemi. Realizace projektu e-Health má zajistit zvýšení kvality a efektivity při zajišťování přednemocniční neodkladné péče a při řešení mimořádných událostí.
08.04.2016 10:15 |

Vítězem Hudebních festivalových cen je kapela Nightwork

Největší popularitě se u českých posluchačů populární hudby, kteří jezdí na domácí letní přehlídky pod širým nebem, těší skupina Nightwork. Kapela zvítězila v anketě Hudební festivalové ceny 2011. Kromě ceny pro absolutního vítěze získala prvenství také v kategoriích kapela a pop a rock. Výsledky druhého ročníku ankety byly v úterý vyhlášeny v pražském Music Clubu Theatro.
20.09.2011 22:05 |

Kapela The Tap Tap zahraje v Londýně

České centrum Londýn podpoří živý open-air koncert unikátní kapely The Tap Tap, kterou tvoří mladí čeští umělci, studenti a absolventi škol pražského Jedličkova ústavu. Jejich hudební show jsou okamžikem, kdy se stírají rozdíly mezi světy handicapovaných a zdravých lidí. Kapela The Tap Tap díky spolupráci s Českými centry slavila úspěch v Bruselu, Varšavě, Madridu a Bratislavě. Kapela, která v Londýně vystoupí v rámci doprovodného programu Letních olympijských her, kromě jiného přiveze anglickou verzi hymny „Konec světa – zrušeno“. Koncert se uskuteční 21. 7. 2012 od 18:30 v prestižním sále Jerwood Hall.
17.07.2012 09:00 |

Do Lucerny míří punková legenda, poprvé v Česku vystoupí kapela Rancid

Americká punkrocková kapela Rancid slaví dvacetileté výročí. V rámci svého narozeninového turné se vůbec poprvé představí v Česku, legendární punková kapela vystoupí v pražské Lucerně.
23.07.2012 07:20 |

Legendární kapela Olympic jede dál: K padesátinám si nadělili novou píseň!

Skupinu Olympic není nutno představovat, ve složení Petr Janda (70), Jiří Valenta (53), Milan Broum (61) a Milan Peroutka (48) fungují už odnepaměti. Samotná kapela je ale mezi námi již padesát let a stále frčí. Kapela se rozhodla naservírovat nejen sobě, ale hlavně svým fanouškům pořádnou dávku emocí.
18.08.2012 05:05 |

Osobnosti: Petr Janda (649 článků) , Milan Broum (3 články) , Jiří Valenta (83 článků) , Milan Peroutka (84 článků) , Petr Janda (649 článků) , Milan Peroutka ml. (54 článků)

Kapela Lucie boduje:
Přidává další koncert!

Takový úspěch, jaký právě zažívá znovuobnovená kapela Lucie, asi nikdo nečekal. Ještě před rokem se její zmrtvýchvstání zdálo jako špatný vtip, teď kapela boří rekordy a dokonce do kapsy strčila i zahraniční hvězdy!
06.08.2013 16:30 |

Kultovní EBM kapela Vanessa se vrací s novou deskou a pěkně ostrým klipem!

Legenda české hudební scény, kapela Vanessa, se po čtyřech letech dala znovu dohromady a přichází s novou deskou s názvem Antidotum. Od jejich comebackového alba Ave Agony uběhly dlouhé čtyři roky a nikdy nebylo jisté, že to kapela po sérii úspěšných koncertů a singlech Ahoj, chcípni a Fízl na speedu zkusí ještě jednou.
26.09.2013 19:35 |

Kapela Elán zahraje podle vás: Zvolte si, jakou píseň chcete na koncertě slyšet!

Desetitisíce fanoušků skupiny Elán, kteří předloni viděli jejich halovou show The Best Of, se mohou těšit na pokračování s novým programem. Nejpopulárnější slovenská kapela se totiž rozhodla na podzim 2014 uspořádat tři výpravné koncerty nazvané jednoduše The Best Of Vol. 2. Čtenáři blesk.cz si nyní mohou vybrat, co by jim měla slovenská skupina zahrát. Minimálně dvě skladby s nejvyšším počtem hlasů, kapela zařadí do programu.
15.07.2014 05:35 |

Kapela Mig 21 se po koncertě vloupala do restaurace a skončila na záchytce

Kapela Mig 21 skončila po odehrání koncertu v Havířově na záchytce a na policejní stanici. Poté co vylomili zámky zavřené restaurace, kde chtěli oslavit narozeniny, přivolal majitel podniku policii. Kapela se ke kauze prozatím odmítla vyjádřit.
01.05.2016 15:55 |

Kapela Green Day se po sedmi letech vrací do Prahy. V lednu představí nové album

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady...tančily spolu...zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 12:00 |

Osobnosti: Joe Armstrong (25 článků) , Green Day (58 článků) , Mike Day (17 článků) , Mike Armstrong (17 článků) , Mike Day (17 článků)

Na koncertu 22. ledna v pražské Tipsport Aréně představí americká kapela Green Day v pořadí dvanácté studiové album s názvem Revolution Radio. Kolekce dvanácti písní vyjde 7. října. "Svět samozřejmě ztratil svoji kolektivní povahu... a já, Mike a Tré jsme také ztracené duše. Deska Revolution Radio se stane tím důvodem, aby se všechny ztracené duše daly dohromady, tančily spolu, zpívaly spolu... a především našly jedna druhou. Na tomto poselství byli a jsou Green Day od začátku založeni," uvedl frontman Billie Joe Armstrong. Jako předkapela vystoupí během evropské části turné ska-punková kapela The Interrupters.
13.09.2016 17:00 |

13.09.2016 22:00 |

14.09.2016 03:05 |