RECENZE: Johnny Depp jako skutečný gangster. Do kin vstupuje americký snímek Black Mass: Špinavá hra

Filmy podle skutečných událostí nebo osudů jsou čím dál populárnější a četnější - co také pořád vymýšlet, když život píše to nejzajímavější a nejatraktivnější. A když se k tomu přidá větší či menší míra fabulace, je to ještě lepší. Nejnovějším počinem tohoto druhu je Black Mass: Špinavá hra.
19.11.2015 11:10 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Nová DVD: Velká nádhera, Sectre, Black Mass: Špinavá hra a Michael Collins

Velká nádhera je slavný film Paola Sorrentina, který dostal Evropskou filmovou cenu za nejlepší film roku 2013 i Oscara za nejlepší zahraniční film. Daniel Craig jako James Bond přichází ve filmu Spectre. Johnny Depp hraje hlavní roli v životopisném kriminálním dramatu Black Mass: Špinavá hra. Podle skutečnosti je natočen i Michael Collins.
08.03.2016 07:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Daniel Craig (290 článků) , Michael Collins (1 článek) , Michael Collins (1 článek) , James Bond (514 článků) , Michael Collins (1 článek)

Postižená žena žaluje Deppa za újmu na zdraví, poštval na ni ochranku

Dvaapadesátiletá žena se potkala se slavným hercem v prosinci na koncertě Iggyho Popa. Spolu s manželem měli místa ve VIP zóně. Když se ale na ně snažili dostat, Johnny Depp prý ženu nechal vyvést ochrankou, která se k ní chovala velmi hrubě. Další články k tématu: Johnny Depp bude Módní ikonou roku a prvním mužem s tímto titulem DiCaprio a Depp mají nejvyšší platy, Hanksovi pomáhá Woody z Toy Story Johnny Depp má modrou krev, s Alžbětou II. jsou vzdálení příbuzní Depp prokázal smysl pro humor. Přijal roli od komika, který ho urážel Johnny Depp chodí na rozhovory pozdě, ale nebojí se říct, v čem spí
17.04.2012 14:50 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Iggy Pop (46 článků)

Johnny Depp bude Módní ikonou roku, je prvním mužem s tímto titulem

Osmačtyřicetiletý herec Johnny Depp je známý svým specifickým stylem oblékání. Někdy sice vypadá jako bezdomovec, ale podle některých expertů dokáže zkombinovat nezkombinovatelné, přesto to vypadá dobře. Všiml si toho také Výbor módních návrhářů Ameriky (CFDA), který mu udělí cenu. Další články k tématu: Podívejte se, jak to bude Johnnymu Deppovi slušet jako indiánovi Johnny Depp má podle amerických expertů nejlepší vkus na klobouky Depp: Musel jsem přijít na to, jak se hraje normálnost s velkým N Johnny Depp chodí na rozhovory pozdě, ale nebojí se říct, v čem spí
16.03.2012 17:50 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Johnny Depp bude Módní ikonou roku a prvním mužem s tímto titulem

Osmačtyřicetiletý herec Johnny Depp je známý svým specifickým stylem oblékání. Někdy sice vypadá jako bezdomovec, ale podle některých expertů dokáže zkombinovat nezkombinovatelné a přesto to vypadá dobře. Všiml si toho také Výbor módních návrhářů Ameriky (CFDA), který mu udělí cenu. Další články k tématu: Podívejte se, jak to bude Johnnymu Deppovi slušet jako indiánovi Johnny Depp má podle amerických expertů nejlepší vkus na klobouky Depp: Musel jsem přijít na to, jak se hraje normálnost s velkým N Johnny Depp chodí na rozhovory pozdě, ale nebojí se říct, v čem spí
17.03.2012 00:25 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Johnny Depp a Vanessa Paradis se po čtrnácti letech rozcházejí

Herec Johnny Depp se podle amerických časopisů rozchází s přítelkyní a matkou svých dvou dětí Vanessou Paradis. Podle několika zdrojů časopisu People žijí herci už nějaký čas odděleně. Další články k tématu: Depp se ženit nechce, zkazil by prý své přítelkyni krásné příjmení Johnny Depp má modrou krev, s Alžbětou II. jsou vzdálení příbuzní DiCaprio a Depp mají nejvyšší platy, Hanksovi pomáhá Woody z Toy Story Do Deppa se zbláznili všichni včetně Angeliny, říká režisér filmu The Tourist
19.01.2012 11:15 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Vanessa Paradis (139 článků)

Vanessa Paradis může dostat od Deppa po rozchodu 3,2 miliardy

Během čtrnáctiletého vztahu Johnny Depp a Vanessa Paradis nahromadili pěkný majetek. Podle právníků je pravděpodobné, že i když nebyli manželé, bude jejich majetkové vyrovnání pro Vanessu velmi štědré. Depp se chce totiž rozejít v dobrém a mít podíl na výchově třináctileté dcery Lily Rose a desetiletého syna Jacka. Další články k tématu: Johnny Depp a Vanessa Paradis oficiálně potvrdili rozchod Paradis popírá rozchod s Deppem, ve společnosti se ale objevila sama Johnny Depp a Vanessa Paradis se po čtrnácti letech rozcházejí Herce Johnnyho Deppa přijali Komančové do svého kmene Depp pro Burtona držel dietu. Do role upíra bledl na čaji a jogurtech
21.06.2012 17:01 |

Za bisexualitu se nestydím, říká přítelkyně Johnnyho Deppa Heardová

Americká herečka Amber Heardová se ke své bisexualitě přiznala už v roce 2010. Teď randí s jedním z nejžádanějších mužů světa - Johnnym Deppem. Stále je ale možné, že až se rozejdou, bude žít se ženou. Vztah s Deppem zatím nehodlá posouvat na žádnou vyšší úroveň. Další články k tématu: Na Vanesse mi bude vždy záležet, říká Johnny Depp rok po rozchodu Johnny Depp naznačil konec kariéry. Chci dělat něco klidnějšího, řekl Paradis o rozchodu s Deppem: Co se mezi námi stalo, je naše věc Johnny Depp a Vanessa Paradis oficiálně potvrdili rozchod Herec Johnny Depp si udělal radost. Koupil nádhernou rezidenci
16.08.2013 11:20 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Vanessa Paradis (139 článků) , Amber Heard (123 článků)

Johnny Depp a Vanessa Paradis oficiálně potvrdili rozchod

Zprávy o rozpadu čtrnáctiletého vztahu Johnnyho Deppa a Vanessy Paradis se objevily už na začátku roku. Oba to ale popírali. Až nyní Deppův mluvčí potvrdil, že se rozcházejí. Další články k tématu: Paradis popírá rozchod s Deppem, ve společnosti se ale objevila sama Johnny Depp a Vanessa Paradis se po čtrnácti letech rozcházejí RECENZE: Depp Rumový deník miluje, divák jím jen listuje Johnny Depp bude Módní ikonou roku a prvním mužem s tímto titulem Herce Johnnyho Deppa přijali Komančové do svého kmene Vanessa Paradis může dostat od Deppa po rozchodu 3,2 miliardy
20.06.2012 09:40 |

Johnnyho Deppa nevzali do tří chystaných filmů: Kácí se snad herecká modla?

Věčný pirát z Karibiku a herec těch nejpodivnějších rolí má v Hollywoodu namále. Měl natáčet rovnou tři snímky, chystané trháky, které by pořádně zaplnily kapsu producentů a do kin přitáhly spoustu lidí. Ale nakonec "Johnny Depp":http://www.extra.cz/tema/johnny-depp ze snímků Black Mass, Cross Creek a Whitey Bulger vypadl. Co se to vlastně s hereckou legendou děje?
09.06.2013 23:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Filmové premiéry: Byl jednou jeden ostrov, Rodina k pronájmu, U moře a další

Johnny Depp hraje hlavní postavu gangsterky podle skutečnosti s názvem Black Mass: Špinavá hra. Oldřich kaiser jako skvělý vypravěč zve do hlubin přírody ve filmu Aldabra: Byl jednou jeden ostrov. Poslední kapitolou Hunger Games je druhá část Síly vzdoru. Angelina Jolie režírovala sebe i Brada Pitta v melodramatu U moře. Děti potěší francouzská animovaná komedie Proč jsem nesnědl svého taťku. Rodina k pronájmu je komedie o milionáři, který měl všechno vyjma právě rodiny. A nakonec je tu dvouhodinový záznam koncertu Erica Claptona.
19.11.2015 07:10 |

Osobnosti: Brad Pitt (1561 článků) , Angelina Jolie (1934 článků) , Johnny Depp (685 článků) , Eric Clapton (51 článků)

Pirát Johnny Depp šel ke dnu: Opilého ho museli podpírat

Americký herec Johnny Depp (48) překonal v pití kapitána Jacka Sparrowa! Jeho slavná role ve filmech Piráti z Karibiku tak dostala pořádně na frak. Na Sparrowa, který je ve filmu věčně naložen v rumu, si Depp vůbec nemusel hrát. V jednom londýnském baru se opil takovým způsobem, že ho jeho statní bodyguardi museli podepírat. Na rozdíl od Sparrowa, který pil zásadně z lahve, Depp pivo popíjel ze sklenky na šampaňské.
05.09.2011 16:35 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Jack Sparrow (67 článků)

Johnny Depp slaví narozeniny. Připomeňme si jeho "nepirátské" filmy

Johnny Depp, v poslední době známý jako kapitán Jack Sparrow z úspěšné filmové série Piráti z Karibiku, zahájil svoji filmovou kariéru v roce 1984 ve filmu Noční můra z Elm Street. Jeho hvězda od té doby stoupala a v dnešní době je považován za jednoho z nejúspěšnějších herců současnosti. Johnny Depp dnes slaví své 54. narozeniny a my si představíme některé "nepirátské" filmy z jeho bohaté filmografie.
09.06.2017 13:20 |

Johnny Depp v další šílené roli: Mrkněte, v jakou obludu ho Tim Burton proměnil tentokrát

Johnny Depp, který se publiku představil už v mnoha rolích fantastických postav, se vrací, aby své diváky potěšil dalším skvělým výkonem. A opět pod taktovkou režiséra Tima Burtona, se kterým Depp spolupracoval například na filmech Karlík a továrna na čokoládu, Alenka v říši divů nebo Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street. Nový film se jmenuje Temné stíny (Dark Shadows) a Depp v něm ztvární roli upíra Barnabase Collinse.
10.05.2012 14:10 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků) , Tim Burton (140 článků) , Sweeney Todd (4 články)

Vanessa Paradis je prý po rozchodu s Deppem znovu zadaná

Francouzská herečka a zpěvačka Vanessa Paradis má podle zahraničních médií nového muže. Už loni začaly světové bulvární deníky spekulovat o vztahu s francouzským hercem a zpěvákem Benjaminem Biolayem. Letos spekulace podpořili společnou dovolenou. Další články k tématu: Na Vanesse mi bude vždy záležet, říká Johnny Depp rok po rozchodu Vanessa Paradis může dostat od Deppa po rozchodu 3,2 miliardy Paradis o rozchodu s Deppem: Co se mezi námi stalo, je naše věc Johnny Depp a Vanessa Paradis oficiálně potvrdili rozchod Johnny Depp a Vanessa Paradis se po čtrnácti letech rozcházejí Za bisexualitu se nestydím, říká přítelkyně Johnnyho Deppa Heardová
16.12.2013 14:50 |

Plešatící Johnny Depp útočí na Oscara coby drsný gangster

Podívejte se na první trailer ke krimi filmu Black Mass v hlavní roli s Johnnym Deppem, který hraje amerického kriminálníka.
26.04.2015 10:55 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Podívejte se na hlasy postav v Mass Effect 3

EA vydala nové video z Mass Effect 3, ve kterém se můžete podívat na herce a dabéry, díky kterým ožívají vaši parťáci a další postavy ze světa Mass Effectu. O své zážitky z natáčení se stručně podělil například herec Martin Sheen, který dabuje Illusive Mana, Seth Green, jenž má na svědomí Jokera nebo třeba Ali Hillis, která dabuje Liaru T’soni. Do Mass Effect 3...
31.01.2012 17:25 |

Osobnosti: Seth Green (2 články) , Martin Sheen (8 článků) , Ali Hillis (1 článek)

Herce Johnnyho Deppa přijali Komančové do svého kmene

Americký filmový herec Johnny Depp se stal čestným členem indiánského kmene Komančů. Oznámila to na webu Indian Country členka kmene LaDonna Harrisová. Další články k tématu: Podívejte se, jak to bude Johnnymu Deppovi slušet jako indiánovi Depp pro Burtona držel dietu. Do role upíra bledl na čaji a jogurtech Režisér Pirátů z Karibiku točí western s Johnnym Deppem Johnny Depp má modrou krev, s Alžbětou II. jsou vzdálení příbuzní
23.05.2012 11:20 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

Johnny Depp: Jack se vyvíjí

Americký herec Johnny Depp přišel na premiéru filmu Piráti z Karibiku na filmovém festivalu v Cannes. "Mám štěstí, že mě producenti přizvali, abych se na Pirátech z Karibiku podílel nejen herecky. Mohl jsem přinést vlastní nápady, spolupracovat při psaní dialogů. Jacka si dotvářím podle svých představ a mám pocit, že se pořád vyvíjí," vysvětlil Depp.
16.05.2011 10:05 |

Osobnosti: Johnny Depp (685 článků)

To jsou ale změny! Johnny Depp popřel rozchod s Vanessou Paradis

Oblíbený americký herec Johnny Depp (48) se rozhodl uvést na pravou míru svůj vztah s manželkou, francouzskou herečkou a zpěvačkou Vanessou Paradis (39). V poslední době médii kolovala informace, že je vztah známého páru v troskách. Depp ale nyní veškeré spekulace popřel.
11.05.2012 17:10 |