Recenze: Jennifer Weinerová vede svou hrdinku Až úplně dolů

Kategorie společenský román bývá často neprávem považovaná za poněkud podřadnou literaturu, zčásti možná i proto, že většinou cílí na ženské čtenářky. Jennifer Weinerová ale napsala kvalitní knihu, která s určitou nadsázkou ukazuje plíživou a nenápadnou podobu závislosti americké bílé střední třídy. Závislosti, která se odehrává v trochu jiných kulisách, než jsou chudinská ghetta s dealery na nárožích.
19.12.2015 18:45 |

Ben Affleck a Jennifer Lopezová jsou nejhorším párem desetiletí

Rok 2010 vybízí nejen k bilanci uplynulého roku, ale celého desetiletí. A internetové seznamky Date.com, Matchmaker.com a Amor.com se v tomto případě zaměřili na slavné hollywoodské páry a zeptaly se několika tisícovek svých návštěvníků, který považují v minulých deseti letech za nejhorší a nejobdivovanější. V prvním případě na celé čáře zvítězili Ben Affleck a Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Jennifer Lopez , druhému žebříčku vévodí americký prezident Barack Obama s první dámou.
02.01.2010 22:45 |

Osobnosti: Ben Affleck (212 článků) , Jennifer Lopez (720 článků) , Barack Obama (2389 článků)

Odvážná Jennifer Lawrence v dětství trpěla sociální fóbií

Herečka Jennifer Lawrence předvádí poslední dobou na červeném koberci řadu odvážných modelů. Těžko uvěřit, že se tato sebevědomá herečka kdysi bála vyjít mezi lidi. Další články k tématu: Hubnout a cvičit mě nic nedonutí, říká Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence: Věděla jsem, že budu slavná. Ale nelíbí se mi to Oscarová Jennifer Lawrence je brunetka a přiznala retuš v reklamě Fanynky v Římě skandují Jennifer, Jennifer! Experimenty je tak nedojmou Jennifer Lawrence by se prý chtěla vdávat v Praze
02.03.2013 10:35 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , Jennifer Lawrence (246 článků)

Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob

Čtenáři magazínu Men's Health zvolili dvaačtyřicetiletou herečku Jennifer Anistonovou nejpřitažlivější ženou všech dob. Porazila Marilyn Monroe i svou sokyni v lásce Angelinu Jolie, která v hlasování skončila až na desátém místě. Další články k tématu: Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Jennifer Anistonová natočila lechtivé scény v prádle Nejžádanější svobodnou ženou světa je Jennifer Anistonová Anistonová se v kampani na svůj parfém oblékla jen do vůně Jennifer Anistonová oslavila 41. narozeniny v bikinách Nahá Jennifer Anistonová v GQ magazínu: dokázala, že není těhotná
11.12.2011 00:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1586 článků) , Jennifer Aniston (683 článků) , Angelina Jolie (1974 článků) , Marilyn Monroe (404 článků)

Lawrence: Říct v televizi o někom, že je tlustý, by mělo být nezákonné

Herečka Jennifer Lawrence říká, že svou hmotnost neřeší. Ale vadí jí, když se mladým dívkám podsouvá špatný ideál krásy. Podle ní by mělo být nezákonné, když někoho v televizi označí za tlustého. Další články k tématu: Jennifer Lawrence by se prý chtěla vdávat v Praze Odvážná Jennifer Lawrence v dětství trpěla sociální fóbií Hubnout a cvičit mě nic nedonutí, říká Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence: Věděla jsem, že budu slavná. Ale nelíbí se mi to Oscarová Jennifer Lawrence je brunetka a přiznala retuš v reklamě
18.12.2013 16:41 |

Osobnosti: Jennifer Lawrence (246 článků)

Jennifer Lawrence by se prý chtěla vdávat v Praze

Hvězda amerického akčního filmu Hunger Games Jennifer Lawrence randí s kolegou z filmové série X-Men Nicholasem Houltem. Zahraniční média teď zaplavila zpráva o tom, že se budou brát v české metropoli. Nejsou ale dosud ani zasnoubení. Další články k tématu: Odvážná Jennifer Lawrence v dětství trpěla sociální fóbií Hubnout a cvičit mě nic nedonutí, říká Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence: Věděla jsem, že budu slavná. Ale nelíbí se mi to Oscarová Jennifer Lawrence je brunetka a přiznala retuš v reklamě
09.02.2011 09:50 |

Osobnosti: Jude Law (190 článků) , Nicholas Hoult (5 článků) , Sienna Miller (63 článků) , Jennifer Lawrence (246 článků)

Jennifer Lopezová vyhodila manažera, který ji nutil zhubnout

Zpěvačka a herečka Jennifer Lopezová je na své oblé křivky hrdá a odmítá názor, že by ženy v její profesi měly být kost a kůže. Takže když jí její manažer řekl, že je tlustá, okamžitě ho vyhodila. Další články k tématu: Jennifer Lopezová nosí stahovací kalhotky jako Bridget Jonesová Jennifer Lopezová po rozchodu netruchlí, v bikinách si užívala na lodi Lopezová vítala prince Williama v róbě zvýrazňující její půvabný zadek Jennifer Lopezová ukázala Gottschalkovi ňadro Přiléhavé overaly frčí: po Sereně ho oblékly Lopezová i Campbellová Nejkrásnější celebrita Jennifer Lopezová začala šedivět ve 23 letech
05.11.2011 09:45 |

Osobnosti: Jennifer Lopez (720 článků)

Nevím, jestli se chci znovu vdát, říká Jennifer Lopezová

Dvaačtyřicetiletá Jennifer Lopezová má za sebou už tři nevydařená manželství. Přestože po boku o osmnáct let mladšího přítele Caspera Smarta jenom kvete, další svatba zatím není na pořadu dne. Další články k tématu: Věk v lásce nehraje roli, prohlašuje mladý přítel Lopezové Jennifer budu vždy milovat, říká manžel Lopezové po rozchodu Lopezová už lásku k mladíkovi neskrývá, užívají si romantiku na Havaji Jennifer Lopezová prý randí se zajíčkem, je o osmnáct let mladší Lopezová: Mám se příliš ráda na to, abych zůstala v tomto manželství Jennifer Lopezová po rozchodu netruchlí, v bikinách si užívala na lodi Rozvod po sedmi letech: Jennifer Lopezová se rozešla s Markem Anthonym
01.02.2012 11:05 |

Osobnosti: Jennifer Lopez (720 článků) , Casper Smart (91 článků)

Anistonová: Už žijeme jako manželé, tak na svatbu nespěcháme

O svatbě Jennifer Anistonové a Justina Therouxe se spekuluje už druhým rokem. Bulvární novináři se snaží vypátrat tajné datum veselky hollywoodského páru a několik zaručených informací včetně místa obřadu už proletělo zahraničními médii. Anistonová teď ale prohlásila, že na svatbu nespěchá. Další články k tématu: Jennifer Anistonová dokončila rekonstrukci svého nového panství Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím
29.07.2013 12:50 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (683 článků) , Angelina Jolie (1974 článků) , Justin Theroux (151 článků)

Budou další uniklé fotografie celebrit? Tajemný pohled do skupiny, která krade nahé obrázky Rihanny a dalších

Když se objevily "intimní fotografie nahých celebrit, Jennifer Lawrence, Kate Upton a řady dalších":http://www.extra.cz/hacker-ukradl-soukrome-fotky-vic-nez-100-celebrit-kate-upton-se-spermatem-na-zadech-jennifer-lawrence-po-sexu, mělo se za to, že už nikdy taková salva ukradených obrázků nepřijde. Tento týden přišla a mezi oběťmi jsou také Kim Kardashian, Rihanna a "spousta":http://www.extra.cz/jennifer-lawrence-na-dalsi-nahe-ukradene-fotce-vypada-jako-by-mela-treti-nadro "dalších":http://www.extra.cz/jennifer-lawrence-na-7-ukradenych-pornofotkach-bradavky-nam-cpe-primo-pred-oci "fotek":http://www.extra.cz/ci-jsou-to-prsty-nejdrsnejsi-ukradena-pornofotka-jennifer-lawrence-ktera-je-v-galerii-jen-pro-18 a videí s Jennifer Lawrence.
23.09.2014 21:45 |

Osobnosti: Kim Kardashian (1171 článků) , Jennifer Lawrence (246 článků) , Kate Upton (132 článků)

Oscarová hvězda Jennifer Lawrence se neudržela a spustila na veřejnosti hysterák hodný Vladka

Oscarová hvězda "Jennifer Lawrence":http://www.extra.cz/tema/jennifer-lawrence (23) si nedávno pustila pusu na špacír a klidně pronesla, že neví, kde má svou "sošku Oscara":http://www.extra.cz/vrchol-nevdecnosti-herecka-jennifer-lawrence-ztratila-svou-sosku-oscara-a-jeste-s-tim-machruje za snímek Terapie láskou. Jennifer zřejmě občas nezvládá své emoce, takže z ní padají věci, které by si raději měla nechat pro sebe, anebo se dokáže rozzuřit stejně jako VyVolený Vladko.
22.11.2013 19:02 |

Tak ta hodně slušně přebrala: Jennifer Lopez řádila totálně pod parou na mejdanu v New Yorku!

Vypadá to, že notorická americká alkoholička "Lindsay Lohan":http://www.extra.cz/tema/lindsay-lohan (27) má svou novou konkurenci. Dvojnásobná mamina "Jennifer Lopez":http://www.extra.cz/tema/jennifer-lopez-zpevacka (44) si sice "pěstuje svou únavně sexy image":http://www.extra.cz/skutecne-nejzajimavejsi-detail-z-nataceni-fotbalove-hymny-jennifer-lopez-se-rozkrocila-pridrepla-a-vic-se-dozvite-v-galerii po dlouhá léta a jen málokdy byste ji asi potkali ve stavu, kdy je úplně pod parou.
18.06.2014 19:30 |

Osobnosti: Jennifer Lopez (720 článků)

Británie má po útoku na britského vojáka svou hrdinku, vyjednávala s útočníkem

Žena, která se ve středu v Londýně pokoušela zadržet vrahy britského vojáka, je pro Brity hrdinkou. V rozhovoru s deníkem The Guardian prohlásila, že neměla strach, když s oběma muži ještě před zásahem policie hovořila. Ingrid Loyauová-Kennettová chtěla prý vrahy vojáka přemluvit, aby se vzdali. Za svou občanskou statečnost je teď podle agentury DPA v Británii považována za hrdinku.
23.05.2013 20:35 |

Votava (LEV21): Naše svatá Jana. Žumpa byla ještě větší, než se zdálo

Je štěstím a požehnáním pro každý národ mít svého hrdinu, či dokonce hrdinku. Národ francouzský má svou slavnou Janu z Arku, upálenou (23. května) roku 1431. Dnes můžeme směle říci, že i nás, národ český potkalo to velké štěstí, mít svou hrdinku. Jmenuje se Jana.
24.05.2015 19:21 |

Nymfomanka Jennifer Anniston se ukázala jen v prádélku a podvazcích

Jennifer Aniston ale umí šokovat. Doposud hrála spíš sympatické "holky od vedle" a jako roztomilá Rachel ze seriálu Přátelé je nezapomenutelná. Málokdo si Jennifer umí představit jako sexy vášnivou dračici. A je to tady. Jennifer Aniston všem ukázala, že je nejen sympatická, ale umí být také zatraceně sexy. Je tu nová Jennifer. Role náruživé čtyřicátnice jí je jak šitá na míru!
05.08.2011 10:15 |

Osobnosti: Jennifer Aniston (683 článků)

Nymfomanka Jennifer Aniston se ukázala jen v prádélku a podvazcích

05.08.2011 10:50 |

Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím

Dvaačtyřicetiletá Jennifer Anistonová poprvé po šesti letech od rozvodu promluvila o svém vztahu k Angelině Jolie. Mezi exmanželkou a současnou partnerkou Brada Pitta prý není žádná nevraživost. Další články k tématu: Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob Nejkrásnější těla po čtyřicítce mají Brad Pitt a Jennifer Anistonová Jennifer Anistonová už bydlí se svým milencem Anistonová na rok končí s herectvím, chce být hlavně s milencem Anistonová je stejná jako Jolie, přebrala zadaného muže Jennifer Anistonová ukázala nového přítele, je to vousatý kolega
08.02.2012 16:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1586 článků) , Jennifer Aniston (683 článků) , Angelina Jolie (1974 článků)

Nebyla to láska na první pohled, říká o Lopezové její mladý milenec

Pětadvacetiletý Casper Smart se do osmnáct let starší zpěvačky Jennifer Lopezové nezamiloval hned. Tanečník s ní vystupoval na pódiu a jejich vztah se prý zrodil postupně. Další články k tématu: V Praze vystoupí Jennifer Lopezová, nejvlivnější celebrita světa Jennifer Lopezová je nejvlivnější celebritou světa Necítím se s ním starší, říká Lopezová o milenci mladším o osmnáct let Nevím, jestli se chci znovu vdát, říká Jennifer Lopezová Lopezová už lásku k mladíkovi neskrývá, užívají si romantiku na Havaji Jennifer Lopezová prý randí se zajíčkem, je o osmnáct let mladší
19.07.2012 09:35 |

Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem

Třiačtyřicetiletá americká herečka Jennifer Anistonová je zasnoubená. V pátek souhlasila s nabídkou k sňatku od svého přítele, kterým je herec, režisér a scenárista Justin Theroux. Další články k tématu: Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím Jennifer Anistonová už bydlí se svým milencem Anistonová na rok končí s herectvím, chce být hlavně s milencem Anistonová je stejná jako Jolie, přebrala zadaného muže Jennifer Anistonová ukázala nového přítele, je to vousatý kolega
13.08.2012 09:40 |

Jennifer Anistonová se na jaře vdávat nebude, svatbu prý odložila

Svatba čtyřiačtyřicetileté herečky Jennifer Anistonové s o tři roky mladším kolegou Justinem Therouxem měla být už na jaře. Pár se ale rozhodl ji odložit na léto. Nestihli ji totiž připravit. Další články k tématu: Jennifer Anistonová předvedla na červeném koberci fleky po baňkování Anistonová si užila Vánoce v plavkách, na těhotenství to nevypadá Jennifer Anistonová se bude vdávat, zasnoubila se s Justinem Therouxem Jennifer Anistonová o Angelině Jolie: Není pravda, že ji nenávidím Anistonová o botoxu: Neříkám, že jsem si to nevyzkoušela Anistonová je podle pánského časopisu nejpřitažlivější ženou všech dob
24.04.2013 13:00 |