Recenze: Islamofobové, tato kontroverzní kniha je povinná četba pro vás!

Islámský teror a hodnoty muslimů. Témata, která hýbou světem. Obzvláště v Česku se najde silná skupina protiislámsky zaměřených lidí. Nejen jim je určená kniha Kacířka bývalé muslimky Ayaan Hirsi Ali. Přináší však nezvyklý pohled. Nepožaduje zákaz, ale reformaci druhého největšího náboženství.
20.03.2016 09:05 |

Osobnosti: Ali Ali (142 článků)

Okamura (SPD): Já a prezident jsme největší islámofobové

Jak jste určitě mnozí z Vás zaznamenali v médiích, tak se mi v minulých dnech dostalo neočekávaného vysokého mezinárodního ocenění. Rada Evropy prohlásila, že největší islámofobové jsou český prezident Zeman a poslanec Okamura.
20.10.2015 07:36 |

Dobešův poradce Bátora: Zkáza Slovanů je skvělá

Účastnil se protižidovských přednášek, sám neonacisty poučoval, líbí se mu Zkáza Slovanů a je poradcem muže, který připravuje státní maturity. Ladislav Bátora, kterého chtěl ministr školství Dobeš povýšit dokonce na svého prvního náměstka měl s neonacisty vskutku nadstandartní vztahy. Navíc se mu údajně líbil i antisemitský spis nazvaný Zkáza Slovanů. Bude z ní povinná četba pro děti?
30.04.2011 19:15 |

Wolverine: povinná četba, přednáška první

Přišli jste domů z kina a zjistili, že nemáte do čeho píchnout? Wolverinova komiksová historie je bohatá, tak sáhněte po některém z českých...
19.05.2009 15:45 |

Wolverine: povinná četba, přednáška druhá

26.05.2009 12:15 |

Strejček (ODS): Margaret Thatcherová jako povinná politická četba

Na jedné z tehdejších porad vedení britské konzervativní strany se snažil jeden z jeho členů přesvědčit Margaret Thatcherovou o nezbytnosti vypracovat jakýsi akční politický program s cílem zvýšit oblibu strany u britské veřejnosti.
09.04.2013 21:41 |

Osobnosti: Margaret Thatcher (129 článků)

TEST Povinná školní četba: Jaké máte znalosti?

Poznáte, z jakých knih jsou následující ukázky?
24.04.2014 11:20 |

24.04.2014 11:20 |

Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání

Chodíte-li do práce s odporem, každé ráno se probouzíte s bolestmi žaludku, nerozumíte si s kolegy a vaše pracovní náplň vás upřímně ani moc nebaví, pak by vám možná prospěla změna zaměstnání, se kterou by se do vašeho života vnesl úplně nový nádech. Nikde není psáno, že na tomtéž místě musíte zůstat věčně. Pokud se trápíte, práce vám nejde, nebaví vás nebo se na pracovišti jednoduše necítíte dobře, nemá cenu čekat na zázrak, že se to třeba jednoho dne změní. S největší pravděpodobností ne. Jestliže se poznáte v následujících signálech, pak byste se měli vážně zamyslet, jestli by nebylo od věci odejít. Uvidíte, že vám změna zaměstnání jedině prospěje! Jak poznáte, že by vám prospěla změna zaměstnání? Našli jsme pro vás několik signálů, které naznačují, že vaše stávající práce není nic pro vás. Nebojte se tedy upřímně zamyslet nad tím, jestli má vaše aktuální zaměstnání právě ve vašem případě dobré vyhlídky do budoucna. Vaše pracovní náplň vás nenaplňuje Den co den děláte tu samou činnost, kterou vykonáváte tak nějak ze setrvačnosti. Pracovní náplň vám vůbec nic neříká, nebaví vás a zadané úkoly plníte spíše s odporem, což se mnohdy projeví i na výsledcích. Zkrátka to není to pravé ořechové, čemu byste se chtěli věnovat. Tak proč setrváváte na místě, které je pro vás spíše přítěží? Má cenu chodit každý den do práce, kde vás nutí dělat to, čemu nerozumíte, v čem se neorientujete a co vás nenaplňuje? My říkáme jednoznačné ne! Nekomunikujete s kolegy Nezáleží na tom, zda pracujete jednotlivě nebo jste součástí nějakého týmu. Se svými kolegy zkrátka vycházet musíte, protože v práci je to především o lidech. Pokud ve vás vaši kolegové vzbuzují špatní pocity, nerozumíte si s nimi a v podstatě spolu v práci ani nekomunikujete, pak je více než logické, že se vám v zaměstnání nelíbí.... Čtěte více Příspěvek Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

Vojna není 10 let povinná: Jak na ní vzpomíná Gott, Dvořák nebo Vydra?

Před deseti lety to byla pro každého mladíka pořádná sláva. Kdo nebyl na vojně a nepovolali ho s nástupem »jaro 2004«, měl vyhráno. Tehdy totiž nastoupilo posledních 878 branců. Od té doby už strašák jménem »povinná vojna« nestraší. A že trval pořádně dllouho. Pro někoho to byly dva roky, pro někoho rok. Tehdy to bylo strašné. Dnes už zbyly jen ty hezké vzpomínky...
29.04.2014 05:10 |

Kniha, která rozbije předsudky pražské kavárny. Víme více o publikaci, která vzbudila rozruch, jen co vyšla

Tato země je naše. Takový název nese nová kniha rozhovorů s prezidentem Milošem Zemanem, která v těchto dnech vychází v nakladatelství Olympia. Jde o unikátní reprezentativní publikaci opatřenou dosud nepublikovanými snímky hlavy státu a originálními komentáři mluvčího Jiřího Ovčáčka, podle něhož kniha rozbourá předsudky prezidentových odpůrců.
31.08.2016 19:40 |

Osobnosti: Miloš Zeman (15941 článků) , Jiří Kniha (32 článků)

RECENZE: Nový román Iana McEwana: Špehuji, tedy jsem

Říct o nějakém románu, že jeho četba je příjemná, zní trochu jako odsouzení. Říct však něco takového o textu Iana McEwana, jehož postavy ani příběhy z ničeho podobného jako příjemnost obvykle obvinit nemůžete, je podivné a mírně podezřelé.
22.12.2013 09:02 |

Začal vás nesnesitelně bolet zub? Neodkládejte pohotovost

Dobrý zubař vám musí nejenom poskytnout prvotřídní služby, ale také by vás měl naučit, jak se máte o svůj chrup starat. Přesto vás může překvapit náhlá a nesnesitelná bolest, ať už v důsledku zánětu a kazu nebo úrazu.  V takovém případě neváhejte a vyrazte na pohotovost, co nejdříve. Nejlepší pohotovost v Praze Zubních pohotovostí není v Praze zase tolik, kolik byste čekali. Navíc má spousta zařízení  i přes označení „pohotovost“ stanovené ordinační hodiny. Pokud vás už někdy nesnesitelná bolest zubů překvapila, víte, že do druhého dne se s ní prostě vydržet nedá. Soukromá klinika MUDr. Stuchlíka zaručuje svým registrovaným pacientům okamžité ošetření. Předejdete tak bezesným nocím a ušetříte si spoustu trápení. Stomatologická klinika disponuje bezbariérovým přístupem, takže je vhodná i pro obtížně pohyblivé pacienty. Stal se vašemu dítěti zubní úraz, ale bojí se zubaře? Speciálně vyškolení lékaři se o vaší ratolest postarají a ošetří ji v příjemném prostředí uzpůsobeném pro dětské pacienty. Mějte zuby jako ze škatulky Kromě pohotovosti poskytuje klinika služby v podobě zavádění zubních implantátů, aplikaci zubních korunek nebo třeba dentální hygienu. Speciálně na dentální hygieně vás lékař naučí správně používat mezizubní kartáčky a zubní nit, abyste předešli tvorbě mezizubních kazů. Během těchto ošetření vás také zbaví zubního kamene a váš chrup bude zase čistý a zcela hladký.  V případě, že máte zuby zdravé a zbavené zubního kamene, můžete si na klinice MUDr. Stuchlíka nechat odborně vybělit chrup. Dobrá zpráva pro ty, co se bojí zubaře V případě, že patříte mezi skupinu úzkostlivějších pacientů, kteří mají z návštěvy stomatologa opravdu velký strach, je pro vás připravená analgosedace. K tomuto uspání pacienta se přistupuje během náročnějších zubních zákroků a jeho největší výhodu představuje šetrnost k organismu. Analgosedace spolehlivě zmírní vaši úzkost. Klinika MUDr. Stuchlíka zajišťuje širokou škálu služeb v příjemné prostředí v centru Prahy. Pohodlně se tam dostanete autem nebo městskou hromadnou dopravou. Návštěvu zubaře nepodceňuje v případě preventivních prohlídek, ani v případě akutní... Čtěte více Příspěvek Začal vás nesnesitelně bolet zub? Neodkládejte pohotovost pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
13.11.2015 07:10 |

Sociální karta by neměla být povinná. Výbor navrhuje změny v zákoně

Sociální karta by neměla být pro vyplácení různých státních dávek povinná, ale dobrovolná. Příspěvek na péči postižených lidí by měl být nově vázán na konkrétní službu. Navrhl to dnes sněmovní sociální výbor jako pozměňovací návrhy k předlohám sociální reformy.
30.08.2011 11:45 |

Prezident posílá lid povinně na závody koní, jinak jim hrozí vyhazov z práce

Od počátku dubna je v Turkmenistánu povinná návštěva závodů v parkurovém skákání. Státní úřady dle příkazu z nejvyšších míst musí každou neděli vyslat na závodiště skupinu zaměstnanců. Tomu, kdo odmítne, hrozí vyhazov. Víkendová návštěva závodů je povinná i pro studenty středních škol.
25.04.2012 11:31 |

POVINNÁ VÝMĚNA ŘIDIČÁKŮ: Víme, jak si rezervovat termín, abyste na úřadě nečekali hodiny!

Už jen tři měsíce, přesně 92 dní, máte na výměnu vašeho řidičského průkazu. Výměna je povinná pro majitele průkazů vydaných v od 1. ledna 2001 do 30. dubna 2004. Výměny řidičských průkazů zajišťují vybrané obecní úřady.
30.09.2013 11:20 |

Dříví v lese k vlastenectví nedoroste, varuje senátor Čunek. Lidé prý jednou pochopí, že povinná vojna je nezbytná

PŮLNOČNÍ ROZHOVOR Silnou absenci pocitu vlastenectví vnímá ve společnosti lidovecký senátor Jiří Čunek: „Myslím si, že jediné, co našemu státu a národu pomůže nejen k lepší obraně, ale také k jinému postoji lidí k vlastenectví, je povinná vojenská služba.“ Sám se domnívá, že i v Poslanecké sněmovně tento názor časem převáží. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz také vysvětlil, proč mladí lidé nerespektují autority.
02.11.2014 00:01 |

Osobnosti: Jiří Čunek (474 článků)

Povinná maturita z matematiky přijde ve dvou etapách

Povinná maturita z matematiky se bude zavádět ve dvou fázích. Od jara 2019 bude platit pro obory, kde je maturita z matematiky už teď součástí vzdělávacího programu. Ostatní obory kromě uměleckých se s ní setkají až o tři roky později. Vyplývá to z návrhu novely školského zákona, který v neděli představilo ministerstvo školství.
05.04.2015 13:46 |

Maturita z matematiky bude povinná jen na gymnáziích. Odborné školy si počkají

Povinná maturita z matematiky se bude od roku 2021 týkat pouze gymnázií a lyceí. Oznámila to ministryně školství Kateřina Valachová, která předloží premiérovi Bohuslavu Sobotkovi seznam oborů pro povinnou maturitu z matematiky. Odborné školy by se měly zapojit až o dva roky později v roce 2023.
22.11.2016 18:05 |

Osobnosti: Bohuslav Sobotka (7826 článků)

Recenze: Základní průvodce pro všechny budoucí hvězdy na YouTube

Na pulty knihkupectví se před Vánocemi dostala kniha „Já, JůTuber“, kterou vaše ratolesti určitě ocení. Tedy alespoň ty, které televize neláká a namísto toho tráví hodiny sledováním videí na YouTube. Zábava pro mladé se přesouvá z obrazovek na internet a natáčení videí si může na vlastní kůži zkusit každý. Bude-li úspěšný, kromě slávy si může přijít i na velice slušné peníze. Jak na to a čemu se vyhnout? Právě o tom tato kniha je.
12.12.2015 18:10 |