RECENZE: Intimní Saudek na Hluboké

K letošním osmdesátinám Jana Saudka připravila Alšova jihočeská galerie výstavu, která se liší od většiny těch, které s větším nebo menším záběrem bilancovaly jeho nejúspěšnější fotografickou tvorbu. V zámku na Hluboké jsou snímky ze Saudkova soukromého archívu, které většinou nevystavoval.
26.07.2015 18:21 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Saudek se obul do kolegů fotografů, LaChapelle je podle něj chudák

Fotograf Jan Saudek si nikdy nebere servítky a nebral si je ani během rozhovoru s duem Těžkej Pokondr v rádiu Frekvence 1. O známých fotografech od nás i ze světa prohlásil, že nic neumějí, a promluvil i o sporu se svým synem a bývalou partnerkou. Další články k tématu: Jan Saudek vyhrál nad expartnerkou soud. Jeho snímky mu opět patří Saudek napočítal 12 dětí, další dvě plánuje s dvěma přítelkyněmi Saudek se o své fotky opět popere u soudu. S bývalou partnerkou Sárou Jan Saudek už zase maluje na klapky, pomůže studentům filmu Jan Saudek vystaví svůj Neukojený hlad v Berlíně
22.06.2012 15:35 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Fotograf Jan Saudek: Vždy jsem snil o tom, být ženou

Sedmasedmdesátiletý Jan Saudek má jeden nesplněný sen. Vždy toužil být ženou. Protože se mu to nepovedlo a zřejmě už ani nepovede, dívky a ženy alespoň fotografuje. Nedávno udělal výjimku, když pro charitativní projekt Art for Life fotil chlapeckou kapelu Mandrage. I tam ale svůj dosud tajný sen propašoval. Další články k tématu: Saudek se obul do kolegů fotografů, LaChapelle je podle něj chudák Šperky pro železnobrodské skláře navrhne slavný fotograf Saudek Jan Saudek vyhrál nad expartnerkou soud. Jeho snímky mu opět patří Jan Saudek už zase maluje na klapky, pomůže studentům filmu Hradní hraní má super atmosféru, těší se Mandrage na koncert na Točníku Bravo TV: Mandrage prozradí, jestli už našli ženu, kterou hledali Mandrage jsou mladí a neklidní
08.07.2012 11:15 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Saudkova přítelkyně o svatbě: Jan si mě vezme na smrtelné posteli

Fotograf Jan Saudek už skoro sedm let žije s novinářkou Pavlou Hodkovou. Mají spolu dvě děti a umělec prohlásil, že o vážnějším vztahu bude uvažovat, až budou mít potomků víc. Saudek už přitom má s různými ženami dvanáct dětí. Další články k tématu: Saudek napočítal 12 dětí, další dvě plánuje s dvěma přítelkyněmi Richard Müller vydal fotky z cest, Saudek ho odměnil polibkem Bauer jako mušketýr, kovboj Šebrle. Saudek potřetí nafotil Dukle kalendář Sára Saudková: Nepřeju si Janovu smrt, nejsem šílenec Saudkova partnerka: Janův harém nesu těžce Partneři slavných promluvili o svých láskách ve speciálním magazínu DNES
08.11.2011 16:35 |

Osobnosti: Richard Müller (338 článků) , Sára Saudková (95 článků) , Jan Saudek (328 článků) , Richard Müller (338 článků) , Pavla Hodková (32 článků)

Saudek je skoro v 80 těhotný! Bude kojit na veřejnosti jako jeho žena?

Světoznámý fotograf "Jan Saudek":http://www.extra.cz/tema/jan-saudek (79) pořád může, což mu samozřejmě závidí o generace mladší kluci. Teď je navíc Saudek, pardon, "jeho manželka Pavla":http://www.extra.cz/vime-prvni-saudek-se-poctvrte-ozeni-podivejte-jak-se-romanticky-zasnoubil-na-facebooku znovu těhotná a tím se tenhle umělec pasuje na největšího kance v kategorii 70 plus.
21.11.2014 11:26 |

Fotograf Saudek o bratrovi: On neumře, čeká na mě!

Úspěšný fotograf Jan Saudek a komiksový kreslíř Karel Saudek včera oslavili 76. narozeniny. Dvojvaječná dvojčata »svůj« den ale neslavila. Kája, který se proslavil svými karikaturami ve snímku Kdo chce zabít Jessie, leží už šestým rokem v bezvědomí v pražské FN Motol. A Honza, kterému tleská celý svět, narozeniny už neslaví. „Bez bratra? Prosím vás, to po mně nemůže nikdo chtít,“ svěřil včera Jan Saudek, když mu Blesk přijel domů pogratulovat.
14.05.2011 10:45 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků) , Karel Saudek (111 článků)

Jan Saudek: Bratra bych nechal odpojit... Ale nejde to!

Český fotograf Jan Saudek včera oslavil své 76. narozeniny. Spolu s ním také jeho dvojče, kreslíř Kája Saudek, který už šest let leží v kómatu v nemocnici. „Musím se přiznat, že ten věk se přihlásil! Teď jsem si pozval dvě dámy, protože tři už nezvládnu,“ řekl Saudek v úvodu setkání s deníkem Aha! ve svém domě v pražském Braníku.
15.05.2011 05:10 |

Jan Saudek vyhrál nad synem a exmilenkou soud o svá díla! Už je zase bohatý!

Světoznámý fotograf a milovník kyprých ženských tvarů Jan Saudek (77) může slavit! Včera totiž po dlouhých pěti letech vyhrál spor o licenční smlouvu, který vedl proti společnosti Saudek.com jeho bývalé partnerky Sáry Saudkové (45) a vlastního syna Samuela (46). Společnost Saudek.com, kterou Sára se Samuelem vedli, totiž dlouhé roky »parazitovala« na Saudkově slávě, když si dělala nárok na práva k veškerému umělcovu dílu.
13.06.2012 12:05 |

Osobnosti: Sára Saudková (95 článků) , Jan Saudek (328 článků)

Špotáková se odhalila pro Saudkův kalendář Dukly na rok 2014

Vypadá to jako senzace, a přitom jde o umělecké dílo. Světoznámý fotograf Jan Saudek vytvořil už pošesté kalendář sportovců Dukly Praha, a v jeho rámci vyfotil i dvojnásobnou olympijskou vítězku Barboru Špotákovou. Oštěpařka pózuje v rouše Evině před známou "plesnivou zdí"a v rukách třímá čtyřměsíčního syna Janka. Další články k tématu: Dukla pokřtí kalendář 2013. Osobnosti z Nebe slávy fotil Saudek OBRAZEM: Špotáková na stráži, Šebrle ve stíhačce. Dukla fotila kalendář Bauer jako mušketýr, kovboj Šebrle. Saudek potřetí nafotil Dukle kalendář Saudek chválil modely z kalendáře, výškaři Janků věnuje svatební fotografii Nádor jim sny nevzal: pro děti pózoval Sionko, Machálková i Pavlásek
30.10.2013 13:30 |

Osobnosti: Barbora Špotáková (330 článků) , Jan Saudek (328 článků) , Barbora Janků (1 článek)

Fotograf Saudek je na mizině. Našel azyl u dcery Marie, která brala heroin

Světoznámý fotograf Jan Saudek (75) sice tvrdí, že zplodil zhruba tucet dětí, na stará kolena ale našel azyl u jediné dcery. Marie Saudková Havlenová (34) po smrti své matky propadla heroinu, strávila i nějaký čas ve vězení. Dnes pracuje jako psychoterapeutka a sama má tři děti. "Poskytla mi azyl, když se na mě ostatní děti vykašlaly," řekl Super.cz Saudek.
03.05.2011 15:10 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Jan Saudek: Syn čeká na mou smrt

Spor o peníze: Světově proslulý fotograf Jan Saudek (76) zvítězil. Alespoň částečně. Vyhrál soudní spor nad svým synem Samuelem Saudkem (45) a svou bývalou přítelkyní Sárou Saudkovou (44), který se táhne už pět let. Společnost Saudek.com (Sára & Samuel) fotograf zažaloval z neplatné smlouvy, podle které společnost může podle libosti nakládat se Saudkovým dílem.
10.06.2011 05:45 |

Fotograf Saudek: Češi jsou šťastní, jen se za to stydí. Nikdo tu nehladoví

Známý fotograf Jan Saudek je přesvědčený, že Češi jsou v podstatě šťastní, jen se za to stydí. Podle něj nemají opravdu pádné důvody k nadávání. S úsporami má podle něj ministr financí Miroslav Kalousek pravdu. Saudek je znechucený, že v Česku se nenosí hrdinství. Také se obává, že v budoucnu je velmi reální válka mezi muslimskou a křesťansko-židovskou civilizací.
26.04.2012 04:50 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků) , Miroslav Kalousek (6149 článků)

26.04.2012 05:00 |

Fotky a obrazy už jsou okoukané, Jan Saudek vydělá majlant jinak: Začal tvořit šperky!

Fotograf Jan Saudek (77) se rozhodl, že znovu vydělá majlant! Poté, co vyhrál soudní spor o licenční smlouvu, který vedl proti společnosti Saudek.com své bývalé partnerky Sáry Saudkové (45) a vlastního syna Samuela (46), se vrhl na výrobu vlastních šperků!
21.09.2012 05:10 |

Exkluzivně: Jan Saudek plánuje v 77 letech svatbu. Za ženu chce pojmout svou o 35 let mladší přítelkyni

Fotograf Jan Saudek (77) po osmiletém vztahu s přítelkyní, novinářkou a fotografkou Pavlou Hodkovou, plánuje veselku. "Bylo by vhodné to zpečetit svazkem. Skutečně uvažuji o svatbě. Tam od svědků dostanu dary, a tak se zase trochu obohatím," řekl Super.cz Jan Saudek.
05.03.2013 17:15 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků) , Pavla Hodková (32 článků)

Saudek se žene do chomoutu: O ruku přítelkyně žádal namol!

Extravagantní fotograf Jan Saudek (77) byl už několikrát ženatý a také rozvedený. Na stará kolena by si přál další svatbu. A to se svou přítelkyní Pavlínou Hodkovou (32), se kterou má dvě děti. Jenže vezme si ho vůbec? Saudek ji totiž požádal o ruku, když byl namol.
09.04.2013 10:50 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Víme první: Saudek se počtvrté oženil! Podívejte, jak to romanticky oznámil na Facebooku!

Uznávaný "fotograf a prostopášník":http://www.extra.cz/prasak-ringo-cech-sokoval-divaky-nechutnymi-intimnostmi-o-manzelce-jana-saudka-tyhle-detaily-se-nemely-dostat-ven "Jan Saudek":http://www.extra.cz/tema/jan-saudek (77) se na české ambasádě v Pekingu oženil.
26.03.2014 11:55 |

Opilý jsem nebyl, říká o svatbě v Číně Jan Saudek

Fotograf Jan Saudek (78) zahájil v Malostranské besedě výstavu Odhalení. Původně měl název evokovat, že na všech fotkách jsou aktéři nazí a vůbec poprvé se veřejnost může podívat i na rekvizity, které umělec používá. Nakonec však Saudek odhalil i něco jiného. Pomluvil o své tajné svatbě v Číně.
01.04.2014 00:50 |

Osobnosti: Jan Saudek (328 článků)

Jan Saudek se opřel i do božského Karla: Co řekl o podvodu a prostitutkách?

Věděli jste, že jeden z mála celosvětově respektovaných českých umělců nejen fotí, ale také maluje obrazy? I nás to zaujalo, především pak proto, že se v té souvislosti Jan Saudek (79) poměrně nelichotivě vyjádřil na adresu českých zpěváků, kterým je výtvarné umění stejně blízké. A nebyl by to provokatér Saudek, kdyby svá vyjádření řádně neokořenil.
15.12.2014 12:15 |

20.12.2014 18:53 |