Recenze: Hlava 22 nezklame, patří mezi nejlepší válečné romány všech dob

Vítejte v Hlavě 22… 2. světová válka je v plném proudu a osmadvacetiletý bombometčík amerického letectva Yossarian už nechce nasazovat krk ve vzdušných soubojích s Němci. Jenže je tady problém. Z armády není možné se dostat!
20.06.2016 17:20 |

5 věcí, které z žen dělají nejlepší partnerky

Snad každá z nás by se chtěla pyšnit titulem nejlepší partnerky. Co je proto ale nutné udělat, abychom si tohle označení zasloužili? Které věci z žen dělají ty nejlepší partnerky? Díky čemu se v očích mužů staví vysoko nad ostatní konkurentky? Na to se společně podíváme v dnešním článku! Jak dostát role nejlepší partnerky Každá žena by pro toho svého chtěla být tou nejlepší. Ono je to vcelku logické – pokud by to nejlepší měl muž doma, nemusel by to hledat jinde. Tím by odpadlo riziko možné nevěry a nám ženám by bylo okamžitě lépe na světě. V čem se tedy skrývá ono tajemství? Nevytahujte staré spory U žen je poměrně známo, že mají tendence při hádkách vytahovat staré spory. Jestliže se tedy chcete stát nejlepší partnerkou, nikdy se neuchylujte k tomu, abyste své polovičce vytýkali staré věci – především pak ty dávno vyřešené. Nevyčítejte mu kamarády Každý muž má kamarády, se kterými si prostě chce zajít na pivo nebo se s nimi podívat na důležitý fotbalový či hokejový zápas. Titulu nejlepší partnerky dosáhnete už jen tím, že mu tyto chvíle nebudete zakazovat nebo vyčítat. Když bude chtít váš drahý trávit čas s kamarády, využijte této příležitosti a sejděte se s kamarádkami. Vzájemná chvilka odloučení ničemu neuškodí. Staňte se mistrem kuchařem Že láska prochází žaludkem je dávno známý fakt. A věřte milé dámy, že muži na dobré jídlo moc dobře slyší. Na vařenou nudli ho tak s největší pravděpodobností neutáhnete, ale na takovou svíčkovou se šesti už byste mohla. A s přehledem! Buďte svolná k experimentům Muži velmi často chtějí experimentovat v sexu. Vymýšlí nové polohy nebo do intimních radovánek v naší nejrůznější pomůcky. Pokud je žena k těmto experimentům svolná, rázem tak v mužských očích získá na ceně. Samozřejmě se ale nemusíte do ničeho nutit, a pakliže vám něco opravdu bude... Čtěte více Příspěvek 5 věcí, které z žen dělají nejlepší partnerky pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.06.2017 18:25 |

Zemřela 134 let stará žena. Byla nejstarším žijícím člověkem všech dob

V japonské Ósace 1. dubna zemřela 117 let stará Misao Okawa. Byla nejstarší žijící osobou planety. Nejstarším člověkem všech dob podle Guinnessovy knihy světových rekordů ale byla dosud Jeanne Calment z Francie, která zemřela ve 122 letech a 164 dnech. Jenže uzbecká vláda tvrdí, že v jejich zemi zemřela tento týden 134 let stará žena. Tuti Jusupo byla tak zřejmě nejen nejstarší žijící ženou – místo Okawa – ale také nejstarším člověkem všech dob.
03.04.2015 09:05 |

Recenze: Forsythův životopis je napínavý jako jeho romány

Světoznámý autor dobrodružných thrillerů Frederyck Forsyth vydal ve svých bezmála 80 letech životopis s názvem Vypravěč. Kniha, v níž na sebe prozradí mimo jiné svou špiónskou minulost pro MI6, není o nic méně napínavá než jeho romány. Člověku se při čtení nechce ani věřit, ze tohle všechno je možné během jednoho života zakusit. Každopádně ač autobiografie, je to výborně čtení.
04.12.2016 12:30 |

Účinná pomoc proti svědění hlavy

Každý z nás určitě moc dobře ví, jak dokáže být svědění hlavy nepříjemné a otravné. Příčin, kvůli kterým vás hlava svědí, může být hned několik. Ačkoli je to věc nepříjemná, dá se vyléčit. Znáte ten pocit, kdy vás úmorně svědí hlava a vy se tak musíte pořád drbat? Pojďme si společně říci, co za svěděním hlavy může stát a především jak se tohoto problému zbavit. Máme pro vás hned několik tipů! Příčiny svědění hlavy Již výše jsme nastínili, že může být hned několik důvodů, kvůli kterým vás trápí svědění hlavy, jež vás nutí neustále se drbat a tím i pocity svědění zhoršovat. Mezi nejčastější příčiny patří: lupy suchá pokožka serboroická dermatitida lupénka Pokud máte některý z výše zmíněných problémů, nebylo by od věci navštívit lékaře a domluvit se na způsobu léčby. Jestliže ale víte, že žádným onemocněním netrpíte, ale přesto vás hlava svědí, pak vyzkoušejte následující tipy, jak se svědění pokožky hlavy zbavit. Jak se zbavit nepříjemného svědění Octový oplach Ocet je skvělý pomocník a to nejen v domácnosti. Jablečný či klasický ocet můžete použít i v případě, kdy vás svědí hlava. Stačí smíchat deci octa s půl litrem teplé vody a touto směsí si opláchnout hlavu. Zápachu se nemusíte bát, do pár minut vyčpí. Citronová masáž Obdobně jako ocet funguje i šťáva z citronu, kterou stačí smíchat s vodou a opláchnout si s ní hlavu. Možné rovněž je vzít čistou citronovou šťávu a vmasírovat si ji do pokožky hlavy – ke kořínkům. Tam necháte šťávu hodinu působit a poté opláchnete vlažnou vodou. Kokosový olej O pestrém využití kokosového oleje se toho napsalo a napovídalo již mnoho, spousta lidí ale neví, že představuje účinnou pomoci v případě svědění pokožky hlavy. Jak na to? Vmasírujte si ho ke konečkům vlasů, čímž postižené místo vyživíte a zbavíte se svědění. Stejně tak lze použít... Čtěte více Příspěvek Účinná pomoc proti svědění hlavy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
24.02.2017 14:50 |

Voják je sexy: Válečné hrdinství zvyšuje atraktivitu mužů!

Muži nepříliš atraktivní v obličeji si mohou výrazně polepšit v očích žen tím, že odejdou do války a vrátí se jako hrdinové. Sice je to veliké riziko, ale účinek je stoprocentní. Tvrdí to britští vědci, kteří zjistili, že válečné hrdinství je evolučně stále tak silně zakotveno v našich genech, že má navrch před všemi hrdinstvími jiného typu. Na druhou stranu je bojovnost tak silně maskulizována, že ženám válečné hrdinství na kráse naopak výrazně ubírá.
16.03.2015 17:05 |

Nás veterány bolí, co teď slyšíme! Jsme Slované. Plukovník Skácel o Rusku, Zdeně Mašínové, konci války a propagandě

70 LET OD KONCE 2. SVĚTOVÉ VÁLKY Co bylo pozitivní, chceme jen zadupat. „Současnost válečné veterány bolí!“ vzkazuje plukovník Pavel Skácel, vedoucí projektu Péče o válečné veterány, účastník misí OSN v bývalé Jugoslávii a Kurdistánu. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz Skácel popsal i to, že u hrobů obětí nejsme schopni válečné veterány ani slušně přivítat. Ruku jim přijeli podat Rusové. „Měli bychom si vzpomenout na to, že jsme Slované a těmi zůstaneme,“ říká plukovník v záloze.
29.04.2015 10:51 |

Nejlepší erotické romány: Tyhle knihy byste si měla přečíst

Od té doby, co byl vydán erotický román Padesát odstínů šedi, ženy tyhle sexem nabité romány vyhledávají. Dali jsme proto dohromady seznam těch nejlepších. Začtěte se do nich a oddejte se snění...
19.07.2013 10:50 |

Máte rádi válečné filmy? Zjistěte jak dobře je znáte v našem kvízu!

Patří válečné filmy mezi váš oblíbený žánr? Myslíte si, že je dokážete poznat podle fotek? Pokud ano, je právě pro vás určený tento kvíz. Dokážete poznat všech 20 filmů podle fotek?
17.01.2017 17:30 |

Top 10: Nejlepší animáky všech dob

Blesk.cz představuje nejlepší animované filmy všech dob. Některé vydělaly neuvěřitelný balík peněz, jiné tolik dolarů tvůrcům nepřihrály, ale stal se z nich kult.
05.05.2010 19:40 |

Ivana a Pavel Nedvědovi: Pusu, lásko! Nejlepší český fotbalista všech dob dostal dort na benefici v Hodoníně!

Ta mlaskla, a jak byla sladká! Nejlepší český fotbalista všech dob Pavel Nedvěd (40) si byl začutat pro dobrou věc. Při jeho benefici pro kojenecký ústav v Hodoníně se vybralo 50 000 korun a »Méďa« dostal odměnu od své ženy Ivany (38).
24.09.2012 12:15 |

Osobnosti: Pavel Nedvěd (155 článků)

Nejlepší svatební fotografie všech dob?

FOTOGALERIE. Tento záběr nám tak trochu připomíná obrázky typu photoshop level: "teach me master". To znamená, že retuš není velmi povedená. Očividně to nikomu nevadí, protože přesto je označována za nejlepší svatební fotografii všech dob. Zachycuje všechny účastníky svatební party, jak prchají před tyranosaurem rex. Tak co na to řeknete?
03.06.2013 16:40 |

HIT FACEBOOKU: Toto je nejlepší fotka v podprsence všech dob!

Pokud na facebooku oceňujete fotky, kdy se žena objeví v podprsence, tak následující snímek je právě pro vás. Je to možná nejlepší foto v podprsence všech dob.
13.12.2013 09:40 |

Nejlepší kytarový riff všech dob je Whole Lotta Love od Led Zeppelin

Nejlepší kytarový riff všech dob? Posluchači BBC Radio 2 mají jasno a vybrali píseň Whole Lotta Love od kultovních Led Zeppelin. Producent Steve Levine se nechal slyšet, že tento riff je nejdůležitější v celém 20. století a to především díky tomu, že po dvou notách bezpečně poznáte o jaký hit se jedná.
27.08.2014 09:20 |

Osobnosti: Steve Love (1 článek)

George Michael byl nejlepší hlas všech dob, tvrdí Elton John

Elton John si myslí, že jeho nedávno skonavší kolega George Michael byl nejlepší pěvecký hlas všech dob. Devětašedesátiletý britský hudebník je sám zdatným zpěvákem a svému kamarádovi, který zemřel minulý rok o Štědrovečerní noci, vystřihl v rozhovoru pro rozhlasovou stanici Apple Beats 1 hlubokou poklonu.
14.02.2017 14:30 |

Osobnosti: George Michael (246 článků) , Elton John (453 článků) , John Elton (84 článků) , Michael Michael (1086 článků)

Nejlepší model všech dob je zpět: Film Zoolander 2 teď můžete vidět i vy! A to o den dřív než všichni ostatní

Derek Zoolander je zpět. Nejlepšího modela všech dob si speciálně vyžádal Interpol, aby pomohl vyřešit vraždy těch nejkrásnějších lidí. Výměnou za to mu vyšetřovatelka Valentina nabídne pomoc při hledání jeho ztraceného syna. Derek po chvíli přemlouvání souhlasí a v rámci honby za vrahem se vydává do všech zásadních metropolí spojených se světem módy. U toho nezapomíná dělat svou legendární "modrou ocel".
12.02.2016 19:00 |

RECENZE: Fotografka Heidi Levineová rozumí utrpení lidí

Pražská Nikon Photo Gallery připravila výstavu americké válečné fotografky Heidi Levineové u příležitosti jejího členství v porotě Czech Press Photo 2014. Svým objektivem sledovala ty nejzuřivější válečné konflikty naší planety, například nekonečný boj mezi Palestinci a Izraelci či války v zemích bývalého SSSR.
21.10.2014 14:00 |

Sexy foto Romany Jákl Vítové: Podívejte se!

Nenechte si ujít sexy postavičku Romany Jákl Vítové. Po nedávnému těhotenství nejsou ani stopy!
20.05.2009 04:10 |

Osobnosti: Romana Jákl Vítová (93 článků)

Dcera VyVolené Romany: Kvůli nahým fotkám matky zažívá urážky a posměch spolužáků

Ač se to na první pohled nezdá, účast v reality show s sebou přináší neuvěřitelný stres! A to nejen pro samotné soutěžící, ale i pro jejich blízké. Jak se s kontroverzními televizními výstupy své matky Romany, které zahrnují nahotu a alkohol, vyrovnává její dcera Nikola (12)? „Hodně mi ubližuje, když mamku pomlouvají!“ přiznala Blesk.cz
26.09.2013 15:10 |

Proč v Japonsku frčí podnikatelské romány

Kdepak romantika, detektivky nebo sci-fi. Japonci hltají romány o podnikání s manažerem jako hlavním hrdinou.