Recenze: Hamleti s Čtvrtníčkem a Plodkovou působí rozpačitě. Ambiciózní hra nevyužila potenciál

Divadlo Na zábradlí uvedlo novou autorskou hru Hamleti, která se zároveň stala první premiérou letošní sezony. Tvůrčí trio Mikulášek-Viceníková-Cpin tak zahajuje Na Zábradlí třetí rok a start to není zrovna jednoduchý. Jednak musí obhájit právoplatnost všech ocenění, které posbírali v loňském roce, zároveň si situaci poněkud zkomplikovali fiaskem s inscenací Doktor Živago. Inscenace Hamleti se proto pojila s poměrně napjatým očekáváním. Více v recenzi Barbory Čihákové.
21.11.2015 11:35 |

Stream nabídne seriál se Čtvrtníčkem, reportáže o podvodnících i show o jídle

Internetová televize Stream.cz představila podzimní novinky - komediální seriál s Petrem Čtvrtníčkem, reportáže o nepoctivých směnárnících, o cestování po Japonsku i o tom, co jíme.
30.09.2015 13:05 |

Osobnosti: Petr Čtvrtníček (147 článků)

Režisérka Zoufalců točí s Plodkovou, Myšičkou, Pleslem a Budařem

Režisérka Zoufalců Jitka Rudolfová začala natáčet tragikomické melodrama pod názvem Rozkoš. V hlavních rolích uvidíme Janu Plodkovou, Martina Myšičku, Jaroslava Plesla a Jana Budaře.
27.09.2012 09:50 |

Osobnosti: Jan Budař (72 článků) , Martin Myšička (6 článků) , Jaroslav Plesl (147 článků) , Jana Plodková (141 článků) , Jitka Rudolfová (10 článků)

Seriál s Plodkovou i kuchařskou show chystá Stream.cz

Nový komediální seriál s Janou Plodkovou a Markem Danielem, pořady o kultuře, kuchařskou show i pohádky chystá internetová televize Stream.cz.
15.03.2016 12:40 |

Osobnosti: Jana Plodková (141 článků)

Telička: Češi nevyužili potenciál, který Evropská unie skýtá

Podle bývalého eurokomisaře Pavla Teličky Česká republika dostatečně nevyužila potenciál, který členství v Evropské unii představuje. Prvního května uplyne od vstupu Česka do unie deset let.
06.04.2014 12:05 |

V Unii jsme za kverulanty, a kvůli tomu jsme nevyužili náš potenciál, lituje Babišův Telička

Česká republika nevyužila dostatečně potenciál, který členství v Evropské unii představuje, a kvůli negativistickému přístupu minulých vlád se dostala do pozice kverulanta. V rozhovoru to řekl bývalý eurokomisař Pavel Telička.
06.04.2014 15:10 |

Vláda nevyužila své šance a zklamala, řekl Klaus při loučení s ministry

Prezident Václav Klaus se ve středu rozloučil se členy kabinetu Petra Nečase. Při té příležitosti jeho vládu zkritizoval. Nevyužila prý šance, kterou měla.
06.03.2013 07:15 |

Osobnosti: Václav Klaus (8472 článků) , Petr Nečas (9189 článků)

Zklamaný Klaus: Vláda měla šanci něco udělat, ale nevyužila ji

Vláda premiéra Petra Nečase (ODS) nevyužila podle končícího prezidenta Václava Klause své šance a silný mandát, který získala po volbách v roce 2010. Klaus po dnešní návštěvě na jednání kabinetu řekl, že je to pro něj zklamáním. Nečas vládu obhajoval. Podle něj i při nižším počtu poslanců, který způsobil rozpad koaličních Věcí veřejných, prosadila vše, co chtěla. Klaus se dnes přišel s ministry rozloučit, ve čtvrtek mu vyprší mandát.
06.03.2013 10:10 |

RECENZE: Jana Husa srážejí zbytečná klišé i ambice tvůrců

Ambiciózní projekt České televize s rozpočtem přes 45 milionů korun skončil rozpačitě. V trilogii Jan Hus exceluje Matěj Hádek, v ostatních rovinách ale film Jiřího Svobody selhává.
29.05.2015 17:31 |

Osobnosti: Matěj Hádek (46 článků) , Jan Hus (131 článků) , Jiří Svoboda (236 článků) , Jiří Svoboda (236 článků)

Recenze: Ambiciózní Hra peněz s Clooneym a Robertsovou se zvrhla v popcornovou sázku na jistotu

Drama Hra peněz, které natočila herečka Jodie Fosterová, vypráví příběh v reálném čase během natáčení bombasticky dryáčnické televizní show.
30.06.2016 09:00 |

Průzkum: ČSSD mohla ve volbách dopadnout lépe, nevyužila potenciál

ČSSD mohla podle modelu agentury STEM dosáhnout ve sněmovních volbách výrazně lepšího výsledku, ale skoro polovinu svých potenciálních voličů nepřesvědčila, aby jí hlas skutečně dali, nebo aby šli vůbec k volbám.
23.07.2010 15:10 |

RETROVZPOMÍNKY: Csáková by mohla být něco: Před 20 lety vyhrála Gramy, teď ale bojuje s kilogramy!

Zpěvačka Ilona Csáková se nezdá! Před dvaceti lety totiž ohromila svým zpěvem natolik, že získala malý gramofonek za objev roku! Svůj potenciál ale plně nevyužila, když v současnosti více než s konkurencí bojuje s nadbytečnými kily!
02.04.2014 20:05 |

Osobnosti: Ilona Csáková (463 článků)

Řekněme si to otevřeně... Zúčtování s tím, co včera předvedli Babiš, Kalousek, ODS, lidovci a ČSSD. Vítěz je jasný a vládne všem

Promarněnou příležitostí nazval politolog Jan Kubáček hlasování o nedůvěře vládě v Poslanecké sněmovně. Ne kvůli výsledku, ten se vzhledem k početní převaze vládní koalice očekával, ale protože podle něj opozice nevyužila potenciál, který téma střetu zájmů majitele Agrofertu, vicepremiéra a ministra financí Andreje Babiše, má. Samotný Babiš dle Kubáčka umně zastrašuje jak koaliční partnery, tak ODS. Pokud jde o ČSSD a KDU–ČSL, bylo vidět, že téma biopaliv je jim nepříjemné. Dle politologa se nedokázali obhájit a působili ustrašeně.
27.05.2015 07:15 |

Osobnosti: Andrej Babiš (8307 článků)

Soutěžte s Bleskem Křížovkami o balíček dvou knih od Fragmentu!

Erebos Hra, která zabíjí. Na knižním veletrhu ve Frankfurtu Erebos získal prestižní cenu za literaturu na základě rozhodnutí poroty složené z mladých čtenářů. Thriller, při kterém vám v žilách tuhne krev. Erebos je počítačová hra s přísnými pravidly. Toho, kdo je poruší, čeká krutý trest nebo smrt. Erebos ale dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Spící město Vydejte se na dobrodružnou cestu do světa, kde všichni rodiče spí a kde začíná nemilosrdný boj o přežití dětí ve světě ostatních dospělých. Samotného autora příběh bavil, dokonce se občas o své hrdiny bál. A už teď píše pokračování s názvem Spící spravedlnost. Erebos - hra, která zabíjí. Na knižním veletrhu ve Frankfurtu Erebos získal prestižní cenu za literaturu na základě rozhodnutí poroty složené z mladých čtenářů. Thriller, při kterém vám v žilách tuhne krev. Erebos je počítačová hra s přísnými pravidly. Toho, kdo je poruší, čeká krutý trest nebo smrt. Erebos ale dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Spící město - vydejte se na dobrodružnou cestu do světa, kde všichni rodiče spí a kde začíná nemilosrdný boj o přežití dětí ve světě ostatních dospělých. Samotného autora příběh bavil, dokonce se občas o své hrdiny bál. A už teď píše pokračování s názvem Spící spravedlnost.
07.12.2011 00:05 |

Recenze: Duke Nukem se vrátil po 14 letech v plné síle

Původně byl vývoj nové střílečky Duke Nukem Forever oznámen už v dubnu 1997, ale roky plynuly a hra ne a ne vyjít. Práce na pokračování kultovního Duke Nukem 3D byly tak problematické a náročné, že hra vyšla až nyní. Po 14 letech prací se Duke Nukem Forever dostal do Guinessovy knihy rekordů, kde je zapsán jako nejdéle vyvíjená akční hra, která vyšla. Blesk.cz jí vyzkoušel a zjistil, že čekání stálo za to!
24.06.2011 07:20 |

Sleeping Dogs - recenze

Je to paradoxní. Před rokem a něco byl True Crime Hong Kong mrtvý. Na Activision byla hra příliš drahá a vývoj se táhnul. Nyní mám v ruce výsledek životodárné léčebné kůry, kterou hra prošla s přechodem pod Square Enix, kde jí krom jiného dali i nové jméno - Sleeping Dogs. A musím říci, že kdyby hra před rokem opravdu a nezvratně zemřela, byla by to nejenom zatracená...
22.08.2012 21:05 |

Filmové premiéry: Enderova hra, Velká nádhera, Ptačí úlet, Hoteliér a Apokalypsa v Hollywoodu

Enderova hra je výpravná sci-fi podle slavné stejnojmenné knihy. V prostředí vysoké smetánky podmanivého Říma se odehrává Velká nádhera. Odstranit krůty ze svátečního stolu Dne díkůvzdání, to je ambiciózní plán dvou krocanů v animovaném filmu Ptačí úlet. Režisér Josef Abrhám natočil dokument Hoteliér, v němž Jan Kačer po letech znova zkouší titulní divadelní hru. James Franco, Jonah Hill, Seth Rogen, Jay Baruchel, Danny McBride a Craig Robinson hrají sami sebe v komedii Apokalypsa v Holyywoodu.
31.10.2013 07:05 |

Osobnosti: James Franco (79 článků) , Josef Abrhám (145 článků) , Jonah Hill (10 článků) , Jan Kačer (93 článků) , Seth Rogen (27 článků) , Jay Baruchel (2 články) , Craig Robinson (2 články)

Význam barev

Jen málokdo by se zajímal o význam barev, které mají v našem životě výrazný vliv. A to je škoda. Ačkoli si to neuvědomujete, barvy nás obklopují každý den, každá z nich na nás určitým způsobem působí a každá z nich na nás má odlišný vliv. Zatímco některé barvy na nás působí pozitivně, jiné nás dokážou psychicky přenést do negativních vln. Barvy vznikají vibracemi kmitajícími na velmi vysokých frekvencích, které v žádném případě nemáme šanci zaznamenat. I přesto je ale velmi dobře vnímáme, uvědomujeme si je a představují pro nás jeden ze zdrojů energie. Chcete-li znát význam barev, pak si určitě nenechte ujít následující řádky! Význam barev, aneb co která barva znamená Bílá barva Bílá barva je odjakživa spojována s nevinností a čistotou. Jedná se o nejoblíbenější odstín lidí toužících po dokonalosti, kteří neumí dělat kompromisy. Bílá působí rozjasňujícím dojmem, v prostoru dokáže optické divy a rovněž napomáhá našemu myšlení. Bílá barva je: čistá nevinná vznešená svobodná Červená barva Červená barva patří mezi stimulující odstíny, které nám dodávají potřebnou odvahu. Už od pradávna je symbolem krve, síly a životní vitality. Kdo má rád červenou, ten patří mezi srdečné a upřímné lidi zakládající si na spravedlnosti. Červená barva je: energická sebevědomá prudká výstražná Černá barva Černá je pravým opakem bílé. Symbolizuje nejen tajemno a mystično, ale zároveň i smutek. Někdo černou nepovažuje za barvu, i přesto je ale jedna z nejoblíbenějších. Kdo má v oblibě právě černý odstín, ten má velkou zálibu v tajnůstkářství. Černá barva je: smutná tajemná mystičná beznadějná Oranžová barva Oranžová barva je veselá a optimistická, symbolizuje mládí a radost ze života. V interiéru působí hřejivě, dokáže odpomoci od depresí a v lidech vzbuzuje zvědavost a chuť do dobrodružství. Nejraději ji mají extrovertní a společenští lidé. Oranžová barva je: radostná optimistická hřejivá slavnostní Modrá barva Modrá barva byla odjakživa... Čtěte více Příspěvek Význam barev pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.07.2016 04:50 |

To je panečku pokoukáníčko: Kateřina Herčíková dovádí skoro nahá v posteli se Čtvrtníčkem

Herečka Kateřina Herčíková už brzy ukáže divákům své ženské zbraně v „českém Sexu ve městě“. Alespoň tak v České televizi přezdívají novému seriálu Ententýky, který však na rozdíl od americké verze věnuje prostor humornému řešení nejen partnerských, ale i rodičovských vztahů z pohledu dnešní mladé a střední generace.
31.08.2012 20:20 |

Další odvaz Kateřiny Herčíkové: Takhle se jen v mokrém tričku válela ve vaně se Čtvrtníčkem

Od doby, kdy Kateřina Herčíková ještě pod svým dívčím jménem zářila v legendárním seriálu Život na zámku, uplynulo již věru hodně vody. Kateřina od té doby vyspěla, změnila barvu vlasů a provdala se za věhlasného veterináře. A od září zase září na televizních obrazovkách v seriálu Ententýky.
25.10.2012 08:10 |