Recenze: Gotham musí zachránit komiksoví padouši (a zadek Harley Quinn)

Do kin před nedávnem vtrhla další komiksová adaptace. Tentokrát pochází z dílny DC Comics – nazývá se Sebevražedný oddíl a představuje výkvět toho nejhoršího z Gotham City. Co se asi tak stane, když z nájemných vrahů, mutantů a psychopatů utvoříte speciální jednotku, která má za úkol řešit mise, které by běžná vládní jednotka prostě nezvládla.
07.09.2016 10:20 |

Bláznivá Harley Quinn ze Sebevražedného oddílu bude mít vlastní film

Postava bláznivé Harley Quinn z komiksů nakladatelství DC se dočká samostatného filmu. Poprvé se má objevit na plátnech kin ve snímku Sebevražedný oddíl, který má premiéru v létě. Již nyní však studio Warner Bros. plánuje film, ve kterém se má Quinn v podání Margot Robbie objevit po boku dalších komiksových hrdinek, mezi nimiž bude například Batgirl, napsal server Variety. Zápletka a další obsazení zatím nejsou známy. V sebevražedném oddílu se dozvíme více o Quinn a jejím komplikovaném vztahu s Jokerem (Jared Leto). Oba antihrdinové jsou společně s dalšími padouchy najati vládou na tajnou operaci proti nebezpečnému nepříteli, jak napovídají trailery.
18.05.2016 09:10 |

Osobnosti: Margot Robbie (35 článků)

Neštvěte Harley Quinn, mohla by se vám v DLC pomstít

Pěkný trailer představuje chystané DLC k Batman: Arkham City s všeříkajícím jménem Harley Quinn's Revenge. Budete se v něm muset v kostýmu Batmana a také Robina vypořádat s fakt naštvanou parťačkou Jokera. DLC vyjde 29. května na PSN za 6.5 liber a XBL za 800MS bodů. Pokud si ale koupíte v září Game of the Year edici hry, dostanete v ní úplně všechna DLC, která vyšla,...
17.05.2012 18:50 |

Šílenci ze Sebevražedného oddílu vyrážejí na nebezpečnou misi. Vedou je Harley Quinn a Joker

Nový trailer k filmu Sebevražedný oddíl (Suicide Squad) ukazuje ještě více šílenosti, akce a hlášek. Parta kriminálníků dostane od vládní agentky Amandy Waller (Viola Davis) nebezpečný úkol výměnou za zmírnění trestů. V traileru se představí Deadshot (Will Smith), Harley Quinn (Margot Robbie), Boomerang (Jai Courtney), Rick Flagg (Joel Kinnaman), Killer Croc (Adewale Akinnuoye-Agbaje) nebo Joker (Jared Leto). Film podle stejnojmenného komiksu vydavatelství DC Comics režíruje David Ayer (Patrola, Železná srdce), který napsal i scénář. Sebevražedný oddíl dorazí do českých kin 4. srpna.
21.01.2016 07:40 |

Osobnosti: David Ayer (4 články)

Božská Harley Quinn se vdala! Tyhle MELOUNKY měl v posteli i Leonardo DiCaprio!

Pohledná herečka Margot Robbie se tajně vdala za svého dlouholetého přítele Toma Ackerleyho. Svatba měla proběhnout v destinaci Byron Bay v Austrálii. Tahle krasavice si zahrála v megafilmu Vlk z Wall Street po boku božského Leonarda DiCapria nebo v poměrně novém snímku Vražedný oddíl, kde ztvárnila roli šílené kočky Harley Quinn.
21.12.2016 11:15 |

Osobnosti: Margot Robbie (35 článků) , Tom Byron (1 článek)

Noční chat s ředitelem Harley-Davidson

Harley-Davidson je americkou motocyklovou legendou, která se dávno stala synonymem pro motocykl a jízdy na něm. Modely řady Softail nebo Touring jsou toho i jasným důkazem. Nicméně Harley-Davidson je nejen pro letité vyznavače značky, tj. skalní příznivce, ale aktivně také získává příznivce nové, a to například dynamičtějším střihem motocyklů, jejich cenovou dostupností nebo prodejním servisem na velmi vysoké úrovni. Značka se rozhodla oslovit i mladší zákazníky, kteří o pořízení motocyklu zatím pouze uvažují. Právě pro ně jsou vhodné modely řady Sportster, které mohou plnit funkci prvního motocyklu. Jsou cenově dostupnější a lehčí, takže je snadno ovládají i jezdci s menšími zkušenostmi. Zeptejte se Martina Heřmanského na cokoli, co vás v souvislosti s Harley Davidson zajímá. Už tuhle středu bude od 20 hodin hostem na chatu v redakci Blesk.cz.
11.07.2011 14:55 |

Nové DLC v GOTY edici Batman: Arkham City

Rocksteady dnes představilo Batman: Arkham City - Game of the Year Edition, která přinese novou příběhovou linku s Robinem a Harley Quinnovou. Kompletní balení hry zahrne všechy dosavadní přídavky včetně Catwoman či Nightwinga, dále balíčky Skin Pack, Challenge Pack, Batman: Year One Movie a právě onen zbrusu nový přídavek. Podle traileru se má jmenovat Harley Quinn's Revenge...
23.04.2012 15:55 |

Komiksoví hrdinové baví i z kostiček stavebnice: Recenze LEGO Batman 3: Beyond Gotham!

Temný rytíř se vrátil, ale aby porazil hrozící nebezpečí, bude potřebovat větší zálohu než svého věrného druha Robina. Nastal čas povolat celou Justice League včetně Supermana, Wonder Woman nebo Green Lanterna. Další videoherní LEGO dobrodružství je tu. A je opět velmi podobné všem předešlým.
26.01.2015 19:56 |

Prahou projelo 1500 motorek Harley Davidson. Doprava podlehla jejich počtu

Prahou v sobotu projelo 1500 motorek Harley - Davidson. V rámci akce Prague Harley Days vyrazily motorky v 11:00 z holešovického výstaviště a jejich návrat je naplánován kolem 13:00.
30.08.2014 12:50 |

Gotham City Impostors - recenze

Na Gotham City Impostors jsem se docela těšil. Nijak přehnaně, ale samotný princip nadsazené a zběsilé multiplayerové střílečky, nadupané pomocí praštěných vynálezů a udělátek mi byl sympatický. Na rozdíl od jiných se mě také nijak nedotkl fakt, že hra celkem otevřeně parazituje na batmanovském herním boomu. Vždyť jsou hlavními hrdiny právě ti geekové, taťkové...
02.04.2012 20:10 |

Účinné cviky na zadek a stehna

Nemusíte mít zrovna dokonalé míry modelky, aby váš zadeček a stehna byly k nakousnutí. I plnější tvary totiž mohou vypadat dobře, jsou-li krásně zpevněné a tvarované – a s tím vám pomohou účinné cviky na zadek a stehna, díky kterým si s trochu trpělivosti a velkou dávkou vytrvalosti vypracujete přitažlivou dolní partii těla, za kterou se nejedny mužské (a klidně i závistivé ženské) oči na ulici otočí. S blížícím se létem a nepsanou povinností odhalovat díky vysokým teplotám a spalujícím slunečním paprskům holou kůži se stále více z vás začíná zaobírat myšlenkou, jak si zpevnit problematické partie, abyste se za ně v létě nemuseli stydět. Chcete-li vědět jak na to, pak vyzkoušejte naše cviky na zadek a stehna! Cviky na zadek a stehna, aneb likvidujeme problematické partie! Pro vzhled svého zadečku i stehen se trápí mnoho žen. Ne každé totiž byl do vínku naděleno dokonalé pozadí, pro jehož pevný vzhled by nemusely hnout ani prstem. Jestliže ani vám příroda příliš nepřála (a při rozdávání pevných zadečků jste stáli až na konci fronty), pak jsou naše cviky na zadek a stehna ideální volbou. Zkuste je a uvidíte, určitě se díky nim dostanete do léta do formy! Cvik první: Výstupy stranou Postavte se bokem k vyvýšené podložce, na kterou položte jednu nohu, zatímco ta druhá bude stát na zemi. Cvik začíná tak, že přenesete tlak na nohu na vyvýšené podložce. Proveďte výstup a vraťte se zpátky do výchozí pozice. Pohyb opakujte 20x na jednu nohu a 20x na druhou nohu. Cvik druhý: Široký podřep Postavte se do širokého postavení, špičky nohou vytočte směrem ven a pomalu sedejte dolů do dřepu. Soustřeďte se na to, aby vaše pánev během cviku byla kolmo k zemi a kolena se pohybovala ve směru vašich špiček a svírají pravý úhel. Cvik opakujte 20x. Cvik třetí: Pánevní most... Čtěte více Příspěvek Účinné cviky na zadek a stehna pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
19.06.2016 04:10 |

První informace o Batman: Gotham City

Pokračování Batman: Arkham Asylum se jmenuje Batman: Gotham City.
05.08.2010 16:15 |

Uvidíme už letos Project Gotham Racing 5 a GRID 2?

Na závodní hry specializovaný server Virtualr přišel se spekulací, podle níž už se pracuje na Project Gotham Racing 5 i arkádovějším GRID 2. Původcem první části této informace je časopis MCV, dle kterého budou závody PGR 5 předvedeny na letošním E3, jedenáct let poté, co byl první díl hry oznámen jako startovací titul původního Xboxu. Pokud by Microsoft na výstavě...
09.01.2012 10:20 |

Gotham starosvětsky těká po prohnilém světě před Batmanem

Očekávaný seriál Gotham, který mapuje události před příchodem Batmana, konečně dorazil na televizní obrazovky. Budou z něj nadšení jen fanoušci, nebo i ostatní diváci?
26.09.2014 14:05 |

Syn oskarového herce Anthonyho Quinna zkolaboval při joggingu a zemřel

Syn dvojnásobného držitele prestižního hereckého ocenění Oskar Anthonyho Quinna zkolaboval při joggingu nedaleko svého domu v kalifornském Malibu. Pohybu si Francesco Quinn užíval se synem Maxem, který běžel po jeho boku. Najednou se však Francesco Quinn sesunul k zemi. Podle lékařů zemřel na infarkt.
08.08.2011 14:40 |

Osobnosti: Anthony Quinn (5 článků) , Francesco Quinn (4 články)

Evropská komisařka Máire Geoghegan-Quinn: Projekt ELI Beamlines úspěšně pokračuje

Dne 18. října 2013 se na staveništi v Dolních Břežanech u Prahy, kde vzniká unikátní laserové centrum ELI Beamlines, objevila vzácná návštěva – evropská komisařka pro výzkum, inovace a vědu Máire Geoghegan-Quinn.
22.10.2013 10:50 |

Finální podoba Mechromancerky do Borderlands 2 je tady

O tajemné, páté, hratelné třídě do Borderlands 2 se vědělo jen něco málo. Hlavně se vůbec nevědělo, jak bude vypadat. Vývojáři z Gearboxu teď konečně zveřejnili finální podobu Mechromancerky společně s informacemi, jak se k ní dostat. Nová punkerská holčina, která mi na první pohled připomněla Harley Quinn z Batmana, se bude jmenovat Gaige a jen tak zdarma se k ní...
20.12.2010 16:25 |

Nového Jokera bude hrát Jared Leto! Jack Nicholson to neunesl a rozbrečel se, máme video!

Tomu říkáme hvězdně obsazený film! Will Smith (Deadshot), Joel Kinnaman (Rick Flagg), Margot Robbie (Harley Quinn), Jai Courtney (Boomerang), Cara Delevingne (Enchantress) a nečekaně Jared Leto jako sám Joker!
28.04.2015 21:16 |

Osobnosti: Will Smith (113 článků) , Jack Nicholson (85 článků) , Jared Leto (85 článků) , Joel Kinnaman (1 článek) , Will Smith (113 článků) , Jai Courtney (3 články) , Cara Delevingne (186 článků) , Margot Robbie (35 článků) , Joel Courtney (1 článek)

Šortky po půlky hýždí a barevné culíky: Poznáte DiCapriovu filmovou manželku?

Natáčení komiksové adaptace Jednotka sebevrahů v kanadském Torontu je v plném proudu. První snímky Jareda Leta v roli Jokera spatřily světlo světa už před několika dny a nyní se můžete podívat, jak bude vypadat australská kráska Margot Robbie jako Harley Quinn.
10.05.2015 22:15 |

Osobnosti: Jared Leto (85 článků) , Margot Robbie (35 článků)

Harley-Davidson: To jsou oni, miláčci za milion a půl!

Motocykly značky Harley-Davidson zřejmě jezdí na modrý olej. Jsou to totiž nefalšovaní šlechtici na dvou kolech. Pohled na tyto naparáděné motorky snad nikdy nemůže omrzet. O víkendu budily pozornost na Masarykově náměstí ve Znojmě.
31.08.2009 05:15 |