RECENZE: Formálně dokonalé poetické retro z dívčí školy

Formálně velmi elegantní, poetický a zasněný film Ztrácení se vrací do roku 1969 do prostředí staromódní anglické dívčí školy. Aniž byste se dívali do programu, jistě poznáte, že tohle obsahově i formálně „holčičí“ drama natočila žena, byť ocenit ho může úplně každý.
10.07.2015 06:15 |

Nadcházející víkend ve Foru Nová Karolina patří retro stylu Retro

Návštěvníci se mohou těšit na retro taneční show, na níž vystoupí i mistři České republiky či účastníci pořadu StarDance. Protože ke každé podobné akci patří i retro hity, z reproduktorů zazní písně od Elvise či Beatles. Po celý víkend budou pro návštěvníky rovněž připraveny slevy na zboží, které je ve stylu retro. Speciální menu pro tuto příležitost nabídnou i vybrané kavárny a restaurace.
18.03.2014 15:50 |

Dokonalé řasy zajistí svůdný pohled

Dokonalé řasy by si přála snad každá žena. Jen si přiznejte, milé dámy, která z vás by dobrovolně odmítla oči lemované dokonalým závojem řas, které by vyčarovaly svůdný pohled? Přesně tak, jsme přesvědčeny, že ani jedna z vás nezvedla ruku. Dokonalých řas by se vzdal jen blázen! Bohužel ne ke všem byla příroda vstřícná. Zatímco některé ženy mají skutečně dokonalé řasy, jenž si nevyžadují praktický žádnou péči a i přesto vypadají jednoduše božsky, jiné se musí sakra snažit, aby si kolem očí vykouzlily obstojné lemování v podobě řas. Pokud jsou dokonalé řasy i vaším snem, pak jste tu správně a je moc dobře, že čtete dnešní článek! Chcete mít dokonalé řasy? Víme, jak na to! Věřte nebo ne, ale dokonalé řasy bez jediné chybičky nebo vady na kráse si může vyčarovat úplně každá z nás. Je samozřejmě logické, že ženy, ke kterým byla příroda štědrá a které mají slušný základ, budou mít s tímto úkolem mnohem méně práce. Zoufat si ale rozhodně nemusí ani ty ženy, které mají místo řas jen pár chloupků. V následujících řádcích vám poradíme, jak si vyčarovat řasy, díky nim bude váš pohled svůdný a podmaní si každého muže! Krok první: Péče o řasy Kdo chce mít krásné řasy, musí se o ně starat. Řeč je konkrétně o odličování, protože mnohé ženy se odličují stylem „ala drhnutí hadrem“, což vypadá nějak tak, že si odličovacím tamponkem oči doslova dřou. A to není dobře. Oči si proto vždy odličujte šetrně a jemně. S láskou! Krok druhý: Volba řasenky Pokud se o líčení alespoň okrajově zajímáte, pak určitě víte, že řasenek je několik druhů. Liší se barvou, intenzitou a samozřejmě i štětečkem. V tomto případě si musí každá žena vybrat to, co jí nejvíce vyhovuje. Vybírat můžete mezi řasenkami prodlužujícími, zhušťujícími  a mnoha dalšími. Krok třetí: Natočení Pokud... Čtěte více Příspěvek Dokonalé řasy zajistí svůdný pohled pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
20.08.2017 20:15 |

Retro City Rampage "předvede" GTA, jak se dělá sandbox

Aby měli nárok na pořádnou novou retro gamesu jenom hráči na WiiWare a Xbox Live Arcade? Nikdy! Retro City Rampage, 8bitově se tvářící reminiscence Grand Theft Auto či River City Ransom, vyjde letos v květnu i na PS3, PS Vita a hlavně i na PC, jak oznámil nový trailer se záběry ze hry. Pokud se Retro City Rampage doposavad vyhýbala vašemu zraku přesně v tom místě, kde je nos,...
03.12.2010 18:25 |

Italský retro koncept jde do výroby

Retro je moderní a ve sportovním zaměření automobilovéo průmyslu to platí obvzlášť. Škoda, je že mnoho automobilů o nichž se hovoří jako o retro modelech, vlastně již téměř žádné retro prvky nemají.
13.04.2012 10:00 |

Retro City Rampage - recenze

Demaky a jiné retro rarity nerecenzujeme tak často, proto bylo Retro City Rampage vskutku neobvyklým soustem ke kritickému zkonzumování. Co je to vlastně za hru? Na první pohled je to další z mnoha pokusů o rozezvučení struny nostalgie. Armáda starších hráčů, ochotných se ohlédnout do minulosti, se samozřejmě každým rokem rozrůstá, a není proto divu, že je současný trh...
24.10.2012 20:10 |

Holki jako matky. Podívejte se na děti slavné dívčí skupiny

Z dívčí skupiny se staly sebevědomé matky, které hudbu odsunuly na druhé místo. Prim hrají jejich děti. Kateřina Brzobohatá a Nikola Šobichová mají tříměsíční dcery Anabel a Viktorii, Radana Labajová čtyřletého syna Theodora. iDNES.cz je vyzpovídal před kamerou. Další články k tématu: Holki jsou už kompletně matkami, porodila i Nikola Šobichová Brzobohatá ze skupiny Holki porodila o měsíc dřív dceru Anabel Dívčí trio Holki se promění v lehké děvy, natočí klip o hříchu Poznáváte ji? Radana ze skupiny Holki se nemění ani v mateřství
14.10.2013 00:15 |

Osobnosti: Katka Brzobohatá (17 článků) , Nikola Šobichová (12 článků) , Radana Labajová (23 článků)

Madonna položila základní kámen dívčí školy v Malawi

LONDÝN (Famous) – Jak slíbila, vrátila se Madonna tento víkend do Malawi. V sobotu 24. října tam položila základní kámen dívčí školy, jejíž stavbu naplánovala a financuje. Pomoci chudé africké zemi se rozhodla jako vděk za to, že si mohla z tamního sirotčince odvést a adoptovat Davida Bandu a Mercy Jamesovou.
25.10.2009 17:05 |

Osobnosti: Madonna (950 článků) , David Banda (9 článků)

Madonna v Malawi položila základní kámen dívčí školy

Jak slíbila, vrátila se Madonna do Malawi. V sobotu 24. října tam položila základní kámen dívčí školy, jejíž stavbu naplánovala a financuje. Pomoci chudé africké zemi se rozhodla jako vděk za to, že si mohla z tamního sirotčince odvést a adoptovat Davida Bandu a Mercy Jamesovou.
26.10.2009 09:55 |

Bátora na školství? Jako pedofil v čele dívčí školy, ozval se kníže

Ladislav Bátora se hodí na ministerstvo školství jako pedofil do čela dívčí školy, vrátil úder ministr zahraničí Karel Schwarzenberg. Bátora ho ve středu ve svém facebookovém profilu označil za "chudáčka starého, co bezostyšně prská", ministři za TOP 09 následně odešli z vlády, dokud nezmizí buď Bátora nebo jeho zastánce a zaměstnavatel ministr školství Josef Dobeš.
20.08.2011 08:35 |

Osobnosti: Karel Schwarzenberg (3653 článků)

Kníže vrací úder: Bátora na školství? Jako pedofil v čele dívčí školy

Ministr zahraničí a šéf TOP 09 Karel Schwarzenberg se domnívá, že působení Ladislava Bátory v pozici ředitele personálního odboru ministerstva školství je nepřijatelné. "To je, jako kdybych ustanovil známého pedofila ředitelem dívčí školy," řekl dnešnímu deníku Právo.
20.08.2011 09:50 |

Hudební retro: Zavzpomínejte na 90. léta, kdy se na scéně zjevily Spice Girls

Dívčí kapelu Spice Girls není nutno dlouho představovat. Jejich hvězdná éra začala v roce 1994 a jejími členkami byly Victoria Beckham ,  Melanie Brown ,  Emma Bunton ,  Melanie Chisholm  a  Geri Halliwell .  Bez nadsázky lze říct, že tato pětice zpěvaček utvořila nejúspěšnější dívčí skupinu všech dob.
08.05.2013 12:25 |

Osobnosti: Geri Halliwell (106 článků) , Emma Bunton (36 článků) , Victoria Beckham (768 článků) , Melanie Brown (39 článků)

Cejnar ujíždí na retru

"Mám rád retro styl, retro hudbu a hlavně retro ohozy. Když vidím, jak se dnes vrací do módy modely, které nosila moje máma, když jsem byl mimino, musím se smát," říká moderátor Pavel Cejnar.
28.07.2011 17:10 |

Osobnosti: Pavel Cejnar (86 článků)

Nezávislý rozcestník – retro furt frčí

Na Rozcestníku visí spousta šipek, jež by se daly shrnout jedním slovem: retro. Jedna šipka míří k Ultimě a Dungeon Siege, druhá odkazuje k Zeldě a Minecraftu, třetí k tomu samému a navrch přidává World of Warcraft, čtvrtá šipka výstražně směřuje ke Castlevanii a pátá dává dost okatě najevo, že tam potkáte Wolfensteina, Dooma i Quaka. Prostě retro díl, jak má...
29.01.2012 16:15 |

Spotřebiče, které na vás dýchnou nostalgií

Proč je retro tak oblíbené? Proč se stále častěji v moderních soudobých interiérech objevují stopy nostalgických odkazů? Kuchyň představuje jedinečné místo, kde můžete popustit uzdu svojí fantazii a vášni pro retro styl. Místnost nemusí být nutně celá zařízena dobově, stačí několik detailů, jako například podařené retro spotřebiče společnosti DOMO-elektro.
26.03.2013 18:35 |

Na tohle si vemte jestřábí oko! Retro diva Verešová na tenise

Modelka Andrea Verešová (32) se po svém zimním úrazu na lyžích opět naplno vrhla do práce. Na retro fotografiích z tenisových kurtů to modelce jako sportovní retro divě neskutečně sluší.
09.05.2013 17:10 |

Osobnosti: Andrea Verešová (1133 článků)

Hrudníček, nebo stehýnko? Rošťandy Herčíková a Drössler navlékly retro plavečky a ukázaly senzační těla

Herečka Kateřina Herčíková a zpěvačka Renata Drössler neváhaly obléknout retro plavky a úbory, aby se v nich přiblížily slavné Marilyn Monroe. Ta totiž kdysi v podobném outfitu nafotografovala manuál jógových sestav, což dnes už málokdo ví. Snímky s retro atmosférou i designem vznikly jako propagační vizuál k třetímu ročníku Prague Spirit Festivalu, jemuž obě dámy propůjčily své tváře.
15.05.2013 12:55 |

Osobnosti: Marilyn Monroe (404 článků)

Rádio Retro II. znovu otevře rozhlasové archívy

Dalších 24 hodin toho nejlepšího z rozhlasové historie přináší projekt Rádio Retro II. Od 3. června do konce měsíce přinese celodenní vysílání z bohatých archívů Českého rozhlasu, které bude možné poslouchat ve streamu z webových stránek rozhlasu nebo v digitálním rozhlasovém multiplexu. Projekt navazuje na úspěšný projekt Rádio Retro, který Český rozhlas připravil k 90. výročí zahájení vysílání.
31.05.2013 14:05 |

BusLine vypraví autobusy v retro stylu

Retro nálada dýchne na cestující každou prázdninovou sobotu od 6. 7. do 31. 8. 2013 na lince Turnov-Libuň-Jičín. V Libuni se navíc retro autobusy dvakrát denně potkají s historickým vlakem.
25.06.2013 15:10 |

V pondělí 9. září začínají vysílat tři nové televize Relax, Rebel, Retro

Od 9. září začnou vysílat v Česku tři nové celoplošné digitální televizní kanály Relax, Rebel a Retro, které společně tvoří skupinu Pohoda. Relax se svojí nabídkou zařazuje mezi plnoformátové televizní stanice, Rebel a Retro pak skladbu vhodně doplňují jako specifické hudební kanály. Celkově tak tvoří jak komplexní nabídku pro diváky, tak možnost cílení na vybrané zákaznické skupiny pro zadavatele reklamy.
04.09.2013 19:45 |