Recenze: FIFA 17 přináší efektní fotbalový příběh bez české ostudy s pojištěním

Nový ročník fotbalové série FIFA přináší hned dvě změny, které hru citelně osvěží. Příběhový režim Cesta, který sleduje příběh mladého fotbalisty Alexe Huntera nabízí zábavnější seznámení se s hrou i pro nováčky. Druhou novinkou je nahrazení herního enginu. Vývojáři nově použili systém Frostbite, který pohání hry ze série Battlefield. Pro milovníky českého fotbalu je letošní ročník opět zklamáním, domácí kopanou zastupuje pouze národní tým, chybí liga i český komentář.
04.10.2016 07:40 |

03.10.2016 16:30 |

03.10.2016 21:35 |

04.10.2016 02:40 |

04.10.2016 12:40 |

04.10.2016 17:45 |

04.10.2016 22:50 |

05.10.2016 03:55 |

05.10.2016 08:55 |

05.10.2016 13:55 |

05.10.2016 19:00 |

06.10.2016 00:00 |

06.10.2016 05:05 |

06.10.2016 10:05 |

06.10.2016 15:05 |

06.10.2016 20:05 |

07.10.2016 01:10 |

07.10.2016 06:10 |

FIFA má jasné důkazy o korupci svých šéfů

Etická komise Mezinárodní fotbalové federace (FIFA) má jasné důkazy, že se kandidát na prezidenta FIFA Mohamed bin Hammám a viceprezident FIFA Jack Warner dopustili korupčního jednání. Na základě těchto důkazů byli oba už v květnu suspendováni.
22.06.2011 20:20 |

Osobnosti: Jack Warner (7 článků)

Korupce ve FIFA? Jsem zklamaný z průběhu vyšetřování, tvrdí bin Hammám

Šéf katarského fotbalového svazu Mohamed bin Hammám je zklamaný z toho, jak mezinárodní federace FIFA vede jeho vyšetřování. Dvaašedesátiletý funkcionář byl v květnu etickou komisí FIFA suspendován kvůli podezření z korupce a odstoupil z kandidatury na prezidenta FIFA.
07.07.2011 12:10 |