RECENZE: Ekologické tři sestry na Nové scéně

Po posledních premiérách na Nové scéně pražského Národního divadla se zdá, jako by se režiséři míjeli s autory. U Levinovy hry Strasti života to bylo výraznější než u Bartlettova Zemětřesení v Londýně, ale vztah k textu je zásadním problémem i Špinarovy inscenace.
03.04.2015 12:07 |

Nová kniha o Třech sestrách pění jak pivo!

Radek Diestler a Tři sestry: Tři sestry – 25 let ve 25 obrazech právě vychází! „Dostává se vám do ruky „pěnivá kniha“, koncentrovaný extrakt z desítek, ba stovek večírků, bujarých pitek, oslav a zneužívání alkoholu obecně. Husarské kousky hrdinů těchto historek by zřejmě přežily pouze pár týdnů v ústním podání nebýt okolnosti, že věhlas hudebního souboru Tři sestry je veliký a hudebníci jsou zároveň oním „ku popití“ náchylným bratrstvem - či spíše sesterstvem? Historie jednoho tělesa je zaznamenána v úseku pětadvaceti let – to je v lidském životě podstatná etapa, v životě souboru, který pije jak o život, je to téměř zázrak, že slaví čtvrtstoletí převážně úspěšné existence. Za Soubor kreténů mohu říct, že radostně hledí do dalších let populárské a kalící existence s vírou v základní hodnoty, jako je pivo, kytara, buben, zelená, hotel, opačné pohlaví a Ford Tranzit," tolik píše ve své předmluvě lídr kapely Tři sestry, Lou Fanánek Hagen.
03.05.2010 23:25 |

Osobnosti: Lou Fanánek Hagen (52 článků)

06.05.2010 16:30 |

Tři sestry porodily během tří dní tři dcery

Manželům Mikovi a Joan Bendovým z Minnesoty se během pouhých tří dní rozrostla rodina o tři nové členy. Jejich tři dcery totiž porodily v rozpětí tří dní tři potomky. Všechny tři sestry přitom přivedly na svět dcery, rodily přitom v pořadí od nejstarší po nejmladší.
02.04.2011 13:40 |

Mezinárodní úmluva o ekologické demokracii hledá své místo v měnícím se světě

Jednadvacátá pracovní schůzka zástupců zemí, které podepsaly Aarhuskou úmluvu, právě probíhá v sídle Organizace spojených národů v Ženevě. Státy a nevládní organizace na ní hledají smysl úmluvy „o ekologické demokracii“ pro budoucnost. Od podpisu smlouvy v roce 1998 uplynulo téměř 15 let a přibyly nové výzvy: dezinformační kampaně, nelegální špehování a odposlouchávání občanů vládami, ale i eskalace ekologické krize v řadě regionů světa nebo dokonce pronásledování či vraždění ekologických aktivistů. Schůzka je posledním setkání států před Konferencí stran Aarhuské úmluvy, která proběhne na podzim v Černé Hoře. Jednání se účastní také Arnika.
05.04.2017 17:40 |

ČOI: Splňují obaly ekologické normy?

V současné době se ekologické materiály stávají nedílnou součástí našeho života. To se týká také obalů, které musí splňovat určité ekologické parametry tak, aby byly šetrné k životnímu prostředí.
17.05.2017 07:35 |

Modelkám v rodině vyrůstá konkurence, mají krásné sestry

Známé modelky by měly být ve střehu. Jejich mladší sestry jim můžou konkurovat a v některých případech jsou dokonce krásnější. Mladičká Lottie Mossová všechny okouzlila na svatbě své sestry Kate, stejně jako Eliška Šeredová v případě starší sestry Aleny. Krásu dostala do vínku i sestra modelky Laetitie Casta Marie-Ange.
11.10.2011 00:25 |

Osobnosti: Laetitia Casta (14 článků) , Kate Moss (575 článků) , Alena Šeredová (587 článků)

Tři sestry slaví 25 let: Fanánek děkoval Magorovi

Kapela Tři sestry letos slaví 25. výročí existence. Otcové zakladatelé, inženýr Magor a Lou Fanánek Hagen, při té příležitosti zapátrali v archivech a divoké fotografie mapující jejich vystupování publikovali ve vzpomínkové knize Tři sestry – 25 let ve 25 obrazech.
13.05.2010 06:45 |

Tři sestry vyjedou na své letní turné ve stylu hippies

Skupina Tři sestry oživí své letní turné Gambrinus tour kostýmy ve stylu hippies. Například lídr kapely Lou Fanánek Hagen bude na koncertech vystupovat v růžové uniformě bubeníka Ringo Starra, známé z obalu slavné desky legendárních Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. Turné s názvem Tři sestry Gambrinus tour čítající 22 koncertů začne 26. května v Kadani a skončí 8. září v Klatovech. Více informací je na www.trisestrytour.cz.
04.05.2012 19:10 |

Osobnosti: Ringo Starr (69 článků) , Lou Fanánek Hagen (52 článků)

Tři sestry a Horkýže Slíže vyprodávají haly

Tři sestry a Horkýže Slíže odstartovali v pátek 8. 11. 2013 Bratia a Sestry tour 2013! Hned první tři koncerty tour na Kladně, v Roudnici nad Labem a Ostravě byly beznadějně vyprodány. Krásnou návštěvností nás potěšili i fanoušci v Opavě a ve Zlíně.
18.11.2013 21:36 |

Kapela Tři sestry se utápí v slzách: Zemřel její dlouholetý člen

Oblíbená česká kapela Tři sestry drží už několik dní smutek. Jejich stálý host, který s kapelou hrál od roku 1993, František »Káca« Kacafírek (†60) v pátek zemřel. Členovi kapel Tři sestry a Zelenáči selhaly životně důležité orgány.
31.10.2016 15:50 |

Španělská královna současného tance poprvé v Praze na Nové scéně ND

VIDEO. Španělský taneční fenomén, choreografka Sol Picó, přijíždí se svým ansámblem poprvé do české republiky. Na Nové scéně ND vystoupí s živelnou choreografií Muší jezero, která v sobě kloubí taneční představení s divokým rockovým koncertem. Zahajovací představení sezony 2011/12 na Nové scéně ND proběhne 19.9. 2011 od 20:00.
15.09.2011 16:05 |

Sestry Kardashianovy nosí stejné šaty

Tomu se říká pěkné módní faux pas. Sestry Kardashianovy, které jsou považovány za v módě zběhlé ženy, si na sebe vzaly stejné šaty… O pěkné módní faux pas se postaraly sestry Kardashianovy. Khloe a Kim klidně vyrazily ve stejných šatech jen tři dny po sobě! Khloe si vyšla do společnosti v minišatech 21. září a 24. [...]
27.09.2010 21:15 |

Osobnosti: Kim Kardashian (1131 článků) , Kim Kim (1075 článků)

Muži souzení kvůli obří ekologické katastrofě do vězení nepůjdou

Tři muži, souzení kvůli ekologické katastrofě u španělského pobřeží při havárii tankeru Prestige v roce 2002, do vězení nepůjdou. Informoval o tom španělský list El País. Soud je dnes zprostil viny z podílu na katastrofě, osmasedmdesátiletý řecký kapitán lodi Apostolos Manguras dostal nicméně devět měsíců za vážné neuposlechnutí rozkazu, když s lodí odmítl zamířit na otevřené moře. Do vězení ale vzhledem ke svému věku nenastoupí.
13.11.2013 13:31 |

Podivínský: Program výměny kotlů má úspěch. Po dotacích se jen zaprášilo

Tento týden byly vyčerpány dotace na výměnu starých kotlů za nové ekologické v Ústeckém a Středočeském kraji. Program Ministerstva životního prostředí, díky kterému mohou obyvatelé České republiky získat příspěvek na ekologické vytápění, letos poskytl už 30 milionů korun Moravskoslezskému kraji, dalších 10 milionů Ústeckému a 20 milionů kraji Středočeskému. Ministerstvo je připraveno do programu uvolnit ihned dalších 40 milionů korun.
06.09.2013 14:05 |

Sestry Jamie Lynn a Britney Spears se budou vdávat

Slavné sestry Britney a Jamie Lynn Spears se budou vdávat. A jelikož chtějí přitáhnout pozornost médií, rozhodly se, že se budou vdávat společně a svatba bude opravdu pohádková… Slavné sestry Britney a Jamie Lynn Spears se rozhodly pro dvojnásobnou svatbu. Britney totiž touží zformalizovat svůj vztah s Jasonem Trawickem a její sestra Jamie Lynn se k [...]
31.08.2010 20:05 |

Osobnosti: Britney Spears (769 článků) , Jamie Lynn Spears (7 článků) , Jamie Lynn (11 článků)

Odveta zhrzených sester: Lékaři už se v práci nevyspí

Lékaři sice odborovou akcí Děkujeme, odcházíme dosáhli zvýšení platů, jejich pracovní podmínky jim však okoření zdravotní sestry, které podobný růst nevybojovaly. Některé sestry nyní údajně odmítají dělat práci za lékaře jako dosud. Lépe placení lékaři ať si svou práci dělají sami, tvrdí sestry. Lékaři se na růstu platů dohodli s vládou, hrozili hromadným odchodem k 1. březnu.
25.02.2011 17:20 |

To je ostuda: Nejlépe oblékané sestry světa Mary Kate a Ashley Olsen se totálně opily

Slavné sestry Mary-Kate a Ashley Olsenovy (25), které byly před dvěma týdny vyhlášeny americkým magazínem Vogue jako nejlépe oblékané sestry světa, se koncem minulého týdne pěkně zřídily. Když v nočních hodinách opouštěly restauraci Madeo v Hollywoodu, byly opilé pod obraz a sotva došly k přistavenému vozidlu. Svou tvář přitom úzkostlivě chtěly skrýt před fotografy a v rukou držely pro ně jistě nezbytné cigarety.
29.11.2011 17:15 |

Osobnosti: Ashley Olsen (14 článků) , Kate Mara (68 článků) , Mary Mara (299 článků)

Další rána pro osiřelé sestry: Opustila je druhá máma!

Nebohé sestry Vlaďku (18), Žanetu (16), Aničku (12) a Zdenka (18) přišly před rokem o svou maminku (†50). Podlehla zákeřné rakovině. O své sestry se od té doby starala nejstarší Zdenka, která zaujala roli druhé matky. Teď se ale od svých sester odstěhovala!
28.08.2014 18:20 |

Sourozenecké peklo: 8 těžkostí, které ztrpčují život všem starším sestrám

"Být starší sestrou není žádný med":http://www.extra.cz/proboha-co-to-je-takhle-vypada-sestra-dokonaleho-george-clooneyho. Vlastně si jisté předurčení této vztahové konstelace nesete i do vztahu a potom s vámi nemá žádný med ani váš partner. Syndrom starší sestry se totiž projevuje poměrně výrazně. Jak? Tohle je 8 věcí, "které pochopí jen starší sestry":http://www.extra.cz/10-zivotnich-traumat-ktera-pochopi-jen-starsi-sestry.
27.10.2014 14:16 |