RECENZE: Dva fotografové, dva světy a jeden člověk

Dvojvýstava, kterou připravila kurátorka Nadia Rovderová v pražské Artinbox Gallery, stojí na pomyslné kontradikci a duálním pohledu na svět.
16.01.2015 13:32 |

Kellnerova Air Bank se uvede kampaní Dva světy, vymezí se v ní vůči „tradičním“ bankám

Čerstvě fungující banka Air Bank skupiny PPF se představí kampaní nazvanou Dva světy, se sloganem „I banku můžete mít rádi“. Jejím těžištěm bude 12 televizních spotů z dílny agentury Mather, první z nich se začnou vysílat v sobotu 14. ledna.
05.01.2012 21:10 |

Street Fighter X Tekken je luxusní bojovka, ve které se střetávají dva známé světy

S bojovkami tu už na videoherní scéně nevypadalo dobře, ale nejnovější díly nejúspěšnějších sérií jako Tekken, Street Fighter, SoulCalibur a Mortal Kombat způsobily, že zájem o tento žánr je opět velký. A tyto nejnovější kousky byly všechny kvalitní. Teď přichází hra, která světy dvou nejznámějších bojovek spojuje a přináší tak možnost rozdat si to s nejoblíbenějšími zápasníky z obou táborů. Na kterou stranu se v Street Fighter X Tekken přidáte?
25.03.2012 00:15 |

VŠCHT: Startuje Akademie mládeže. Propojí světy přírodních věd

Již 50 let se na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze potkávají dva světy. Svět těch, které zajímají přírodní vědy, a těch, kdo zkoumání přírody udávají tón. Příležitostí k těmto setkáním je projekt Akademie mládeže, během něhož profesoři z VŠCHT diskutují se studenty, ale i absolventy či zájemci z jiných sfér o aktuálních výzvách v oblastech chemie a biochemie.
02.10.2017 19:00 |

EA chce ze svých značek udělat “online světy”

Na nedávné předváděčce v Anglii prozradil Keith Ramsdale, šéf EA pro severní Evorpu, že EA chce transformovat všechny své značky v “online světy.” Nemusíte se ale lekat. To neznamená nutně udělat ze všeho MMO hru. I když i takové pokusy tu byly. Pamatujete na The Sims Online, nebo Need for Speed World? Koncept online světů spočívá v tom, že by hráč mohl svojí oblíbenou...
09.12.2010 08:05 |

Nová DVD: Cirque Du Soleil: Vzdálené světy, Scooby Doo a vlkodlaci, Nádherné bytosti

Z dílny filmových vizionářů Jamese Camerona a Andrewa Adamsona, režisérů Avataru a Shreka, je Cirque Du Soleil: Vzdálené světy. Scooby Doo a vlkodlaci je strašidelná kolekce s legračním a oblíbeným Scooby-Dooem v hlavní roli. O nadpřirozené lásce vypráví film Nádherné bytosti, který vznikl podle série knižních bestsellerů. Anthony Hopkins hraje slavného filmaře Alfreda Hitchcoka ve stejnojmenném filmu.
11.06.2013 08:10 |

Osobnosti: Anthony Hopkins (53 článků) , Andrew Adamson (2 články) , James Cameron (172 článků) , Scooby Doo (5 článků)

Český rozhlas: Magazín Zelené světy nahradí končící rozhlasový Receptář

Vždy, když něco končí, obvykle něco nového začíná. A právě to je případ pořadu Receptář je náš Českého rozhlasu České Budějovice. Hlasy Přemka Podlahy a Kateřiny Kalendové se naposledy nesly jihočeským éterem v pátek 28. února. Dobrou zprávou pro posluchače je, že již v pátek 7. března od 9 hodin uslyší zbrusu nový hobby magazín Zelené světy s moderátorsky zahradnickou dvojicí Hankou Šoberovou a Pavlem Chloubou.
05.03.2014 11:15 |

Osobnosti: Přemek Podlaha (149 článků)

Pomozte astronomům vybrat jména pro mimozemské světy

47 Ursae Majoris, HD 149026, PSR 1257+12... tohle všechno jsou současná označení hvězd, kolem kterých obíhají jedny ze stovek objevených exoplanet. Až k nim ve vzdálené budoucnosti dorazí lidé, nebude od věci mít pro tyto světy nějaké praktičtější jméno.
04.05.2015 13:20 |

Čína bez cenzury. Fotografové ukazují každodenní život na "zakázaném" Instagramu

Dva zahraniční fotografové se snaží nabourat tradiční pohled na komunistickou Čínu. Na "pirátském" instagramovém účtu sdílí snímky z každodenního života tamních obyvatel. "Otevřeli jsme okno do míst, která nikdo nikdy předtím neviděl," dodává jeden ze zakladatelů. Jejich profil na sociální síti sledují více než dvě desítky tisíc fanoušků.
14.10.2015 17:01 |

Chybička se vloudila i dokonale upravené princezně Kate: Fotografové zachytili její šediny

Na setkání s britským premiérem Davidem Cameronem se začátkem týdne vévodkyně Kate  (30) dokonale upravila a její elegantní šaty i účes zaujaly módní policisty po celém světě. Na vzhled Catherine dohlíží hned několik lidí, ale fotografové přesto zachytili jeden malý nedostatek - Kate začíná šedivět. Těžko říct, zda si toho její vlasová stylistka nevšimla, nebo se jen obávala teprve třicetileté princezně tuto zprávu sdělit...
01.08.2012 13:45 |

Osobnosti: Kate Cameron (5 článků)

Babiš veřejně zašlapával Sobotku do země: Takový člověk by neměl být už v politici. Jediný premiér v Evropě, který se nedomluví anglicky...

Po třech a půl hodinách mohl předseda hnutí ANO Andrej Babiš konečně promluvit ve Sněmovně ke kauze lithium. A to, co řekl, si rozhodně premiér Bohuslav Sobotka za rámeček nedá. „Pokud mne moralizuje člověk, který v roce 1996 podváděl, člověk, který udělal 400 miliard dluhů, člověk, který privatizoval OKD...,“ jal se plísnit Babiš předsedu vlády. Ten se totiž předtím rozhovořil o filmu Vrtěti psem a podle scénáře onoho filmu pak i jede nynější mimořádná schůze k lithiu. „Tak tento člověk mne tady moralizuje a mluví o vrtěti psem? Vy už nic neříkejte!" útočil Babiš na Sobotku a později i na celou ČSSD.
16.10.2017 17:50 |

Osobnosti: Andrej Babiš (10166 článků) , Bohuslav Sobotka (9281 článků)

Babiš veřejně zašlapával Sobotku do země: Takový člověk by neměl být už v politice. Jediný premiér v Evropě, který se nedomluví anglicky...

16.10.2017 18:00 |

RECENZE: Papa Roach, Five Finger Death Punch a dva světy

Americké skupiny Papa Roach a Five Finger Death Punch se spojily na turné. Ta první je na světě od roku 1993 a stihla uspět ještě ve sladkých devadesátých letech, druhá pochází z Las Vegas a letos oslavuje deset let existence. Obě vystoupily v pátek 20. listopadu v Malé sportovní hale na Výstavišti. Přišly na ně asi tři tisíce diváků.
21.11.2015 09:55 |

V seriálu Případy 1. oddělení si zahráli i fotografové Nedělního Aha!: Proč Vetchý před záběrem cvičil?

V zítřejším dílu oblíbeného kriminálního seriálu Případy 1. oddělení Súdánský student si zahráli i naši dva redakční fotografové Mária Rušinová (30) a Petr Novotný (33). Při natáčení tiskové konference s kriminalisty ztvárnili sami sebe a zároveň se stali svědky zajímavého vyústění případu. Co provede major Kozák v podání Ondřeje Vetchého? To ostatně zjistíte zítra na ČT1.
17.01.2016 12:05 |

Osobnosti: Ondřej Vetchý (217 článků) , Petr Novotný (303 článků) , Petr Novotný (76 článků) , Ondřej Novotný (42 článků)

19.01.2016 08:25 |

Ghost Recon: Future Soldier - recenze

Vítejte ve světě, kde se taktika snoubí s akcí, kde máte chvíli pocit, že hrajete moderní válečnou střílečku a jindy zase, že jste nad tyhle střílečky vysoko povzneseni. Ghost Recon: Future Soldier sice bere oba světy tak, aby vytvořily zábavný mix, ale na rovinu vám garantuji, že skalní fandové série, kteří odmítají jakékoliv změny, budou zklamáni. To je prostě...
29.05.2012 20:25 |

RECENZE: Fotograf Dereck Hard a jeho paralelní existence

Nad fenoménem moderní doby, paralelními světy subkultur a postmoderními symboly se zamýšlí fotograf Dereck Hard v dílech, která jsou vystavena v pražském Tančícím domě pod souborným názvem Show. Využívá k tomu fotografii, která je díky své vizuální transparentnosti a výrazové plastičnosti naprosto optimálním médiem.
17.02.2014 08:15 |

RECENZE Grandhotel Budapešť v gejzírech gagů vyhlíží zkázu

Nikdo v současném filmu neumí rekonstruovat zaniklé světy jako Wes Anderson. Melancholická nálada Grandhotelu Budapešť je spojená s dokonalým vystižením jedné historické epochy.
14.03.2014 00:10 |

Osobnosti: Wes Anderson (28 článků)

14.03.2014 00:10 |

Osobnosti: Wes Anderson (28 článků)

Recenze: Kniha náboženství vám otevře nové světy. A třeba pochopíte i džihád muslimů

Všichni lidé potřebují bohy, napsal kdysi Homér. A přestože by v současném silně ateistickém Česku našel nejspíš spoustu odpůrců tohoto tvrzení, je náboženství už od pravěku fenoménem, který od základu ovlivnil lidstvo i to, kým v současné době jsme. Náboženství je zároveň pojmem neuvěřitelně komplikovaným, různorodým a leckdy velmi těžko uchopitelným. Tento fenomén se alespoň částečně snaží rozkrýt Kniha náboženství z edice Universum z Euromedia Group.
11.04.2016 09:40 |