RECENZE: Drama na začátku a pak už „jen“ život

Na prvních dvaceti stránkách románu Kéž je nám odpuštěno se odehraje drama, které by jinému autorovi vystačilo na celou knihu.
14.03.2015 16:45 |

Jak a v čem vám může těhotenství změnit život?

V ruce držíte pozitivní těhotenský test, na které jsou jasně viditelné dvě čárky, po nichž mnoho že tolik touží. V hlavě již spřádáte plány, jak tuto skvělou novinu oznámíte rodině a zároveň přemýšlíte nad tím, jak vám může těhotenství změnit život. Čeho všeho se budete muset vzdát? Co bude minulostí a na co si naopak budete muset zvyknout? Uvidíte vše pořád stejně, nebo na dané věci budete mít odlišný názor? Může vám těhotenství změnit život? Rozhodně! Ne nadarmo se o tomto stavu přezdívá, že je to jedno z nejkrásnějších období v životě každé ženy. Ačkoli je pravda, že těhotenství často provází celá řada komplikací a neduhů – především pak nevolnost, pálení žáhy, natékání končetin a podobně. Těhotenství vám ale může změnit život i po jiné stránce, nežli po té zdravotní. Pojďme si o tom říci více! Změníte priority Jsou ženy, které odjakživa prahnou po rodině a nic pro ně nemá takový význam. Ale pak jsou tu i ženy, které naopak dávají přednost kariéře a rodinu tak odsouvají na druhou kolej. A právě tady je těhotenství zlomovým okamžikem, protože se často stává, že s rostoucím životem pod srdcem najednou změní své priority. Více se bojíte Další změnou, kterou zaznamená poměrně velké procento těhulek, je větší strach. Před otěhotněním jste možná tolik nevnímala situaci, která se děla ve světě, ale jakmile jste otěhotněla, pak jste to najednou začala vidět v jiném světle. Těhotné ženy se prostě více bojí. Jednou a dost. Nebo ne? Mnoho těhotných žen tvrdí, zvláště pak ke konci těhotenství, že jedno dítě stačí. Že už nikdy více nechtějí být těhotné, protože co s budeme nalhávat, je to náročné období jak po fyzické, tak i po psychické stránce. I o tomto přesvědčení vás ale těhotenství může přesvědčit, proto nikdy neříkejte nikdy. Příspěvek Jak a v čem vám může těhotenství změnit život? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
05.05.2017 17:55 |

RECENZE Život je život trapně oslavuje české maloměšťáctví

Recenze nového filmu režiséra Milana Cieslara Život je život, ve kterém hrají Ondřej Vetchý a Simona Stašová.
22.05.2015 11:51 |

Osobnosti: Milan Cieslar (23 článků) , Ondřej Vetchý (217 článků) , Simona Stašová (323 článků)

Zpěvačku Horeckou odvezli na psychiatrii: Drama po hádce s dcerou?

V sobotu se ve Zbuzanech u Prahy odehrálo obrovské drama. Známá folková a countryová zpěvačka Hana Horecká (57), Schovanky či Fešáci) se tam zabarikádovala a vyhrožovala sebevraždou. Policejní vyjednávání trvalo 6 hodin. Horecká se údajně pohádala s dcerou Julianou (16). Podle prvních informací dokonce vyhrožovala, že ji podřízne. Drama skončilo až po 20. hodině, zpěvačku převezli na psychiatrii do Bohnic. Role Juliany v celém případu je zatím nejasná.
20.08.2011 20:45 |

Osobnosti: Hana Horecká (24 článků)

Veleúspěšná reklama: Zmáčkněte tlačítko a nastane drama

Opravdové drama na poklidném námšstí v belgickém městečku. Tuto formu reklamní kampaně zvolila tamější televize. Na náměstí umístili tlačítko, které spustí drama. Na to, co se po stitsknutí stane budete zírat stejně jako překvapení Belgičané.
13.04.2012 05:05 |

Drama v Alabamě skončilo: Malý Ethan je volný!

Celý svět napjatě sledoval drama, které se od minulého úterka odehrávalo v americké Alabamě. Ozbrojený únosce Jimmy Lee Dykes (†65) týden držel pětiletého autistického chlapečka zavřeného v podzemním bunkru. Nikdo netušil, jaké s ním má úmysly, co požaduje, ani jak dlouho ho hodlá jvěznit. Drama naštěstí mělo šťastný konec – policisté vtrhli do bunkru a malý Ethan se po krušném týdnu vrátil do maminčiny náruče!
06.02.2013 12:15 |

Padouch Gru se svými mimoňi, Spider-man a další trailery uplynulého týdne

Stejně jako v minulých týdnech jsme se i tento týden dočkali řady nových trailerů všech možných žánrů. Spider-Man: Homecoming přináší nového padoucha v podání Michaela Keatona, drama Pátá loď svět dospělých viděný dětským pohledem a drama Zkouška dospělosti zase nekonečný řetězec služeb a protislužeb. Na své si opět přijdou milovníci animáků, světlo světa spatřil nový trailer mimoního dobrodružství Já, padouch 3 a snímek Ferdinand, vyprávějící příběh býka s velkým srdcem, kterého si však spletou s nebezpečnou bestií. Z dalších trailerů jsme vybrali fantasy horor Wish Upon, dobrodružné scifi Liga spravedlnosti, thriller Churchill, Dámskou jízdu s Amy Schumer a Goldie Hawn a v neposlední řadě zajímavé kriminální drama Three Billboards Outside Ebbing.
30.03.2017 10:25 |

Osobnosti: Michael Keaton (14 článků) , Goldie Hawn (88 článků) , Amy Schumer (25 článků) , Man Man (12 článků)

Drama na horách: Podhůrský bojoval o život!

Na letošní lyžovačku Zdeněk Podhůrský (50) jen tak nezapomene. Každoroční zimní dovolená, kterou Zdeněk tráví s přítelkyní a dětmi v Dolomitech, se pro něj změnila v drama, při němž se bál o život.
19.01.2010 07:25 |

Osobnosti: Zdeněk Podhůrský (93 článků)

Podhůrský zažil drama na horách. Bál jsem se o život, říká

Na letošní lyžovačku milovník zimních sportů Zdeněk Podhůrský jen tak nezapomene. Každoroční zimní dovolená, kterou tráví s přítelkyní a dětmi v Dolomitech, se pro něj změnila v drama, při němž se bál o život.
20.01.2010 16:31 |

Osobnosti: Zdeněk Podhůrský (93 článků)

Drama Čechů v Turecku: Autobus visel na mostě

Měl to být výlet za tureckými památkami, místo toho se cesta proměnila v děsivé drama. Řidič autobusu, který vezl několik desítek českých a ruských turistů, za volantem ale zřejmě neusnul. Ze silnice autobus pravděpodobně vytlačilo nákladní auto. Ten se pak zaklínil se mezi dva mosty. Jen zázrakem se nezřítil do řeky pod nimi. Dovolená v Turecku se tak pro osm Čechů změnila v boj o život. Dva z nich skončili s těžkými zraněními v nemocnici.
23.09.2010 20:15 |

Život single – plusy a mínusy

Již nějaký ten pátek nemůžete narazit na toho pravého a začínáte si myslet, že ono známé tvrzení „každý má na světě svou druhou polovinu“ jsou jen pouhé lži. Nebo možná ani nikoho nehledáte a užíváte si svůj život single, který – co si budeme nalhávat – má mnohdy něco do sebe. A co je tedy lepší? Žít po boku milujícího partnera, nebo žít na volné noze? Mít se ke komu vracet, nebo mít jistotu volného bytu, kde jste svým pánem? Pojďme si společně v dnešním článku prozradit jaké výhody a nevýhody slibuje život single a jednou provždy rozlouskněme dilema, jaká varianta je vlastně ta nej! Život single – pro a proti! Přestaňme teď řešit, jestli žijete sami, protože chcete, nebo protože musíte. Rozhodně zde nebudeme tvrdit, že je lepší to či ono, protože každému z nás vyhovuje něco jiného. Výhody: Nikdo vás neomezuje! Snad největší výhoda svobodného života je skutečnost, že vás nikdo v ničem neomezuje. Můžete chodit domů kdy se vám zachce, můžete se dívat na libovolný program v televizi, můžete si domů zvát kamarády nebo známosti na jednu noc, můžete nechat po celém bytě špinavé a prádlo a nikdo vás za to nebude peskovat. Pokud vám někdo bude nadávat nebo vám něco vyčítat, pak to budete vy sami. Nemusíte se o nic dělit! Další pozitivní stránkou svobodných lidí je fakt, že se nemusí s nikým o nic dělit. Třeba si v pátek večer domů přinesete celý kyblík vanilkové zmrzliny a budete si ho chtít celý sníst. A víte co? Nikdo vedle vás nebude slintat jako mlsná kočka se lžičkou v ruce a dožadovat se své poloviny. Můžete se seznamovat s kým chcete! Pokud jste hodně společenský typ a rádi se seznamujete s novými lidmi, pak by to ve vztahu mohl být problém. Zvláště pokud jste tak trochu větroplach a libujete... Čtěte více Příspěvek Život single – plusy a mínusy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
15.01.2017 20:50 |

RECENZE: Rumunské psychologické drama vyhrálo v Berlíně, uhrane i ve Varech

Vítězný snímek letošního Berlinale Pozice dítěte rumunského režiséra Călina Petera Netzera předkládá obraz patologické lásky stárnoucí úspěšné ženy ke svému jedinému dítěti - dospělému synovi. Psychologické drama je mimo jiné hereckým koncertem Luminity Gheorghiu.
04.07.2013 10:50 |

Osobnosti: Luminita Gheorghiu (1 článek)

RECENZE: Buddha, holka a dolary. Malé velké drama z Barmy

Velké drama skrývá malý komorní barmsko-český film Mnich režiséra The Maw Nainga. Odehrává se na barmském venkově, kde žijí v souladu chudí rolníci s buddhistickými mnichy. Starý řád se ale začíná rozpadat.
07.07.2014 12:30 |

RECENZE: Německý thriller jako drama pro tři postavy

Prozaička Juli Zeh patří k současné německé literární elitě. Thriller Pod vodou svou formou připomíná spíše drama než románové vyprávění. Tři hlavní postavy, dvě rozdílné verze výpovědí o totožných situacích, jeden lhář, žádné odpovědi.
19.07.2015 10:51 |

Recenze: U moře je unavenou konverzací hvězdného páru, které chybí drama

Více než herecký koncert Angeliny Jolie a Brada Pitta připomíná drama U moře ospalou divadelní inscenaci bez nápadu.
20.11.2015 11:25 |

Osobnosti: Brad Pitt (1585 článků) , Angelina Jolie (1966 článků)

RECENZE: Silné temné drama s Rodenem a Vlasákovou

Snímek Nikdy nejsme sami režiséra Petra Václava určitě není oddechovka. Silné drama z venkova může mainstreamového diváka zaskočit nejen střídáním černobílých a barevných záběrů, kterými režisér naznačuje duševní rozpoložení hrdinů.
06.04.2016 14:40 |

Osobnosti: Petr Václav (713 článků)

Recenze: Oscarové drama Spotlight odhaluje bez patosu a velkých gest skandál s pedofilními kněžími

Oscarové drama Spotlight vypráví o skandálu s pedofilními kněžími a přináší detektivku ze světa, kde hlavní zbraní je diktafon.
07.04.2016 09:25 |

Nová DVD - Harry Brown, Hezké vstávání i Život po životě

Poslední předprázdninová dávka DVD obsahuje britské drama Harry Brown. Dále vychází romantická komedie Hezké vstávání nebo drama o lidech ovlivněných smrtí Život po životě.
28.06.2011 07:00 |

Osobnosti: Harry Brown (2 články) , Harry Brown (2 články)

Drama u Kobzanové: Doma šlo o život!

Kdo má psa, dovede si představit drama, které ve středu prožili v Calgary hokejový útočník Michael Frolík (28) se svou partnerkou Dianou Kobzanovou (34). Jejich bulteriérce Mie šlo o život.
13.01.2017 05:05 |

Osobnosti: Michael Frolík (166 článků) , Diana Kobzanová (525 článků) , Michael Michael (1072 článků)

Komorní psychologické drama Útěk míří do českých kin

Drogy, láska, smrt a hledání nových začátků jsou středobodem francouzského snímku režiséra Françoise Ozona Útěk. Komorní psychologické drama vypráví příběh těhotné narkomanky, která se po smrti přítel...
23.06.2010 06:15 |

Osobnosti: François Ozon (12 článků)