RECENZE: Dostane Leonardo konečně Oscara? DiCaprio bojuje o život ve filmu REVENANT Zmrtvýchvstání

Čtyři nominace na hereckého Oscara a žádná soška na poličce. Leonardo DiCaprio čeká na nejprestižnější filmové ocenění od roku 1994, kdy byl jako ještě neznámý, „předtitanikový“ mladík nominován za vedlejší roli ve filmu Co žere Gilberta Grapea.
15.01.2016 11:40 |

Dostane Leonardo DiCaprio letos Oscara?

Miláček fanynek, Leonardo DiCaprio, již několik let marně čeká na vytouženou zlatou sošku udělovanou Akademií. Nevyšla mu nominace z roku 2005 za film Letec, o dva roky později za film Krvavý diamant a neuspěl ani v roce 2014, kdy celý svět očekával jeho ocenění za obdivuhodný výkon v úspěšném snímku Vlk z Wall Street. Letos dostal DiCaprio nominaci na Oscara za film Revenant: Zmrtvýchvstání, který vstupuje do Cen Akademie se třemi Zlatými glóby. Populární herec se během něj prakticky nehne z plátna a předvádí naprosto fascinující výkon, během kterého například vleze do útrob koně.
22.02.2016 10:25 |

Získá DiCaprio vytouženého Oscara? Zmrtvýchvstání byl pro mě nejtěžší film v životě, říká

Na novinářské projekci filmu Revenant Zmrtvýchvstání v Beverly Hills promluvil Leonardo DiCaprio o tom, jak náročný byl vznik filmu. "Myslím, že to bylo nejtěžší natáčení, jaké jsme kdy absolvovali," uvedl herec. Režisér Alejandro González Iñárritu poukázal na to, že film obsahuje několik komplikovaných dlouhých záběrů, které se točily v minus 30 stupních Celsia. Natáčení bylo výzvou, protože podmínky byly proti štábu. "Jsem tropický muž z Mexico City," dodal filmař. Zkoušelo se hodně předem podobně jako v divadle, protože pohyby kamery byly složité. Štáb měl jen 90 minut denně, aby zachytil to nejlepší světlo, vysvětloval DiCaprio. Film dorazí do českých kin 14. ledna 2016.
26.11.2015 08:00 |

Leonardo Dicaprio bojuje o holý život ve filmu Revenant

Leonardo Dicaprio se po rolích burzovního makléře Jordan Belforta (Vlk z Wall Street) a smyšlené postavy záhadného Jaye Gatsbyho (Velký Gatsby) ujal role Hugha Glasse, lovce čelícího útokům indiánu a nemilosrdné krajině plné nástrah. REVENANT Zmrtvýchvstání přichází do českých kin.
13.01.2016 22:50 |

Osobnosti: Jordan Belfort (3 články)

Dicaprio si užívá dovolenou s novou přítelkyní a flyboardem

Herec Leonardo DiCaprio vzal na jachtu miliardáře Doronina svou novou přítelkyni Toni Garrnovou. Užívají si všech vymožeností, které jim miliardář poskytuje, a Leonardo dokonce vyzkoušel novinku - flyboard, který vás vynese až devět metrů vysoko. Další články k tématu: DiCaprio o svých milenkách: Gentleman si užívá a mlčí DiCaprio se rozešel s herečkou Lively, byli spolu pět měsíců DiCaprio si užíval na jachtě s Lively, jeho ex byla v Cannes sama Leonardo DiCaprio je coby dvojník k nerozeznání od Jacka Nicholsona DiCaprio a Depp mají nejvyšší platy, Hanksovi pomáhá Woody z Toy Story
12.08.2013 15:00 |

Osobnosti: Jack Nicholson (87 článků) , Toni Garrn (31 článků) , Jack Depp (2 články)

Obhajoba, překvapení a Leonardo DiCaprio konečně s Oscarem

Leonardo DiCaprio to dokázal. Už čtyřikrát byl nominován na Oscara, vytoužené sošky se dočkal ale až na popáté - za hlavní roli ve filmu REVENANT - Zmrtvýchvstání. Oscara si ve své kategorii odnesl i režisér tohoto filmu, Mexičan  Alejandro González Iňárritu, který obhájil sošku z loňského roku. Cenu za nejlepší snímek roku ale překvapivě vyhrálo novinářské drama Spotlight.
29.02.2016 07:00 |

29.02.2016 07:05 |

Leonardo Dicaprio slaví narozeniny! Mrkněte na jeho neuvěřitelně bohatou filmografii!

Leonardo DiCaprio, který dnes slaví své 42. narozeniny, je americký herec a producent, jenž obdržel Oscara, Zlatý glóbus a Cenu Bafta za postavu Hugha Glasse ve snímku Revenant Zmrtvýchvstání (2015). Zlatým glóbem byl také oceněn za hlavní roli ve filmu Letec (2004), a cenou Berlínského mezinárodního filmového festivalu za úlohu Romea ve snímku Romeo a Julie (1996). Leonardo většinou ztvárňuje postavy explozivní, temperamentní, zranitelné a často psychicky narušené.
11.11.2016 10:25 |

Film Revenant Zmrtvýchvstání ovládl ceny BAFTA

Nejlepším filmem byl na nedělním udílení britských filmových cen BAFTA v londýnské Královské opeře vyhlášen americký snímek Revenant Zmrtvýchvstání, který získal i další hlavní ceny. Trofej pro nejlepšího herce si odnesl představitel hlavní role Leonardo DiCaprio, který je tak ještě žhavějším favoritem na získání amerického Oscara.
14.02.2016 23:15 |

Dostane Leonardo DiCaprio Oscara? Přišel jeho čas, ve Zmrtvýchvstání si sáhl na dno

Do českých kin přichází film Zmrtvýchvstání od režiséra Alejandra Gonzáleze Iñárrita. Hlavní roli ztvárnil Leonardo DiCaprio jako pohraničník a lovec kožešin Hugh Glass. Otázka je prostá: Získá jednačtyřicetiletý herec po čtyřech nominacích v minulosti vytouženou sošku Oscara? Po premiéře ve Spojených státech se kritici i novináři jednohlasně shodují – přišel DiCapriův čas.
11.01.2016 18:25 |

DiCaprio o svých milenkách: Gentleman si užívá a mlčí

Sedmatřicetiletý herec Leonardo DiCaprio toho loni v milostném životě stihl hodně. Po čtyřech letech dal kopačky izraelské modelce Bar Refaeli a stihl se rozejít i s herečkou Blake Lively, která ji nahradila. DiCaprio ale prohlásil, že jeho bouřlivá léta a pařby s kamarády jsou už minulostí. Další články k tématu: DiCaprio se rozešel s herečkou Lively, byli spolu pět měsíců DiCaprio a Depp mají nejvyšší platy, Hanksovi pomáhá Woody z Toy Story DiCaprio si užíval na jachtě s Lively, jeho ex byla v Cannes sama Gatsby už nebude jen Velký, ale i trojrozměrný. A ztvární ho DiCaprio DiCaprio byl v letadle, které nouzově přistálo, pilotům věnoval podpis
11.01.2012 16:30 |

Osobnosti: Blake Lively (89 článků) , Bar Refaeli (165 článků)

Předběhli Hollywood: DiCaprio dostane konečně Oscara!

Možná že Leonardo DiCaprio nedostane Oscara ani po letošní nominaci, kterou si vysloužil za roli ve filmu Revenant Zmrtvýchvstání. I kdyby 28. února odešel z udělování cen americké Akademie filmového umění a věd bez sošky, doma se mu třicet centimetrů vysoká postava z pravého zlata a stříbra stejně bude blyštit. Vyrábějí ji jeho oddaní fanoušci z východosibiřské republiky Sacha neboli Jakutska.
08.02.2016 14:05 |

Oscara za nejlepší film získal Spotlight, šest sošek má Šílený Max

Nejlepším filmem roku se stalo novinářské drama Spotlight režiséra Thomase McCarthyho. Oscara pro nejlepšího herce v hlavní roli obdržel Leonardo DiCaprio za roli ve filmu Revenant Zmrtvýchvstání. DiCaprio se tak dočkal prvního Oscara v životě. Šest Oscarů ve vedlejších kategoriích získal film Šílený Max: Zběsilá cesta.
29.02.2016 05:30 |

Osobnosti: Sylvester Stallone (240 článků) , Mark Rylance (4 články)

Leonardo DiCaprio vstal z mrtvých pro vytouženého Oscara! Dostane ho konečně?

Americká Akademie filmového umění a věd zveřejnila nominace na letošní Oscary. A po dvou letech mezi nejlepšími hereckými výkony figuruje Leonardo DiCaprio, který zatím žádnou ze svých pěti nominací neproměnil. Naposledy byl na Ocara navržen v roce 2014 za Vlka z Wall Street. Letos by mohl uspět se svým novým filmem Revenant Zmrtvýchvstání, který získal od Akademie celkem dvanáct nominací.
16.01.2016 12:05 |

Specialista na přežití: Mohl by ve skutečnosti DiCaprio přežít zranění z filmu Revenant?

Boj o život v ledové řece, pád s koněm ze skály a všudypřítomný mráz okusil Leonardo DiCaprio (41) v roli drsného horala Hugha Glasse, ve filmu Revenant Zmrtvýchvstání. Specialista na přežití v extrémních podmínkách Amar Ibrahim (48) hodnotí, zda se něco podobného dá vůbec vydržet.
08.03.2016 20:05 |

Mistr přetvářky DiCaprio: Jak se tvářil, když mu vyfoukli Oscara a jak, když ho získal?

Po letech trápení se Leonardo DiCaprio (41) konečně dočkal! Oscara mu zajistila až jeho pátá nominace, za výkon ve filmu Revenant Zmrtvýchvstání. Podívejte se s námi, jak probíhaly jeho předchozí neúspěchy při vyhlašování nejlepších herců.
29.02.2016 09:55 |

Nová DVD: Sázka na nejistotu, Revenant: Zmrtvýchvstání a další

Sázka na nejistotu vypráví příběh čtyř outsiderů, kteří vlky z Wall Street proměnili v obětní beránky. Oscara za nejlepší herecký výkon dostal letos Leonardo di Caprio za film Revenant: Zmrtvýchvstání. Ke slavným Starcům na chmelu se vrací český Muzikál aneb Cesty ke štěstí. Že Bůh existuje a žije v Bruselu, tvrdí film Zbrusu Nový zákon.
17.05.2016 07:05 |

Jak je to s medvědem ve snímku Revenant: Zmrtvýchvstání, který napadne Leonarda DiCapria? Budete se strašně smát!

Film Revenant: Zmrtvýchvstání v hlavní roli s Leonardem DiCapriem vtrhl do kin. Všichni jsou v očekávání, jestli už ten Leo konečně za něj dostane Oscara. Díky tomuto snímku má k němu totiž zase o krok blíž. Někteří se zamýšlejí nad tím, jak se asi točila scéna s medvědem? Tak tomu opravdu neuvěříte!
24.01.2016 14:01 |

Revenant je slabý odvar! Říká žena, kterou skutečně napadl medvěd

Po internetu koluje spousta dohadů o tom, že Leonardo DiCaprio dostal Oscara za hlavní roli ve filmu The Revenant / Zmrtvýchvstání jen proto, že už na něj čekal tak dlouho. Američanka Allena Hansen (64) je podobného názoru. Ale z úplně jiného důvodu.
13.03.2016 12:05 |

Leonardo DiCaprio útočí v dramatu Zmrtvýchvstání na vytouženého Oscara

Studio 20th Century Fox zveřejnilo druhý trailer k dramatu Zmrtvýchvstání. Režisérem je Alejandro González Iñárritu, který naposledy natočil oceňovaného Birdmana. Jeho nový snímek, ke kterému napsal i scénář, je inspirován skutečnými událostmi a vypráví o průzkumníkovi Hughovi Glassovi (Leonardo DiCaprio) v americké divočině, který je zraněn medvědem. Jeho blízký přítel John Fitzgerald (Tom Hardy) ho nechává umírat a odejde se zbytkem výpravy pryč. Hugh se rozhodne bojovat o život a čelí kruté zimě i bojovným kmenům. Žene ho touha přežít a pomstít se za zradu. Česká premiéra proběhne 14. ledna 2016.
30.09.2015 12:30 |

Osobnosti: John Fitzgerald (6 článků)