Recenze: Dickensovy příběhy Strašidelného domu vás nechají nahlédnout do jiné doby

Odhoďte obavy a vstupte – Dickens vás zve do venkovského domu z poloviny 19. století, obestřeného tajemstvím, kde se skupinou přátel můžete kdykoli znovu strávit Vánoce a Nový rok.
17.02.2017 11:55 |

POTVRZENO. Za záhadou strašidelného domu stál mladík

Záhada strašidelného domu ve Strašicích má vysvětlení. Za vším hledejte lidi.
15.03.2010 13:20 |

Ukázky z raných verzí Assassin's Creed a Indiana Jones

Málokdy nechají vývojáři nahlédnout hráče pořádně do zákulisí vývoje her. A ještě než stačíte vykřiknout, že tu máme vývojářské deníčky, knížky s artworky nebo zvěčněné příběhy v mnoha knížkách, tak vás zastavím s tím, že to je málo a hodně povrchní – jenom špička ledovce. Jednou z nejlepších cest, jak tvůrcům nahlédnout pod ruce, i když...
06.05.2012 15:00 |

Tak tady byste určitě přespat nechtěli! Hrůzné fotky domu, ve kterém prý straší a kde bývalí majitelé tragicky zemřeli!

Uvnitř tohohle strašidelného domku, který lidé pojmenovali Old Crow Cottage, vám zaručeně naskočí husí kůže. Děsivý dům v "Anglii":http://www.extra.cz/tema/anglie byl postaven v 17. století a od té doby se v něm odehrálo spoustu tragických událostí, které tíživou atmosféru ještě prohlubují.
08.03.2014 20:40 |

Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání

Chodíte-li do práce s odporem, každé ráno se probouzíte s bolestmi žaludku, nerozumíte si s kolegy a vaše pracovní náplň vás upřímně ani moc nebaví, pak by vám možná prospěla změna zaměstnání, se kterou by se do vašeho života vnesl úplně nový nádech. Nikde není psáno, že na tomtéž místě musíte zůstat věčně. Pokud se trápíte, práce vám nejde, nebaví vás nebo se na pracovišti jednoduše necítíte dobře, nemá cenu čekat na zázrak, že se to třeba jednoho dne změní. S největší pravděpodobností ne. Jestliže se poznáte v následujících signálech, pak byste se měli vážně zamyslet, jestli by nebylo od věci odejít. Uvidíte, že vám změna zaměstnání jedině prospěje! Jak poznáte, že by vám prospěla změna zaměstnání? Našli jsme pro vás několik signálů, které naznačují, že vaše stávající práce není nic pro vás. Nebojte se tedy upřímně zamyslet nad tím, jestli má vaše aktuální zaměstnání právě ve vašem případě dobré vyhlídky do budoucna. Vaše pracovní náplň vás nenaplňuje Den co den děláte tu samou činnost, kterou vykonáváte tak nějak ze setrvačnosti. Pracovní náplň vám vůbec nic neříká, nebaví vás a zadané úkoly plníte spíše s odporem, což se mnohdy projeví i na výsledcích. Zkrátka to není to pravé ořechové, čemu byste se chtěli věnovat. Tak proč setrváváte na místě, které je pro vás spíše přítěží? Má cenu chodit každý den do práce, kde vás nutí dělat to, čemu nerozumíte, v čem se neorientujete a co vás nenaplňuje? My říkáme jednoznačné ne! Nekomunikujete s kolegy Nezáleží na tom, zda pracujete jednotlivě nebo jste součástí nějakého týmu. Se svými kolegy zkrátka vycházet musíte, protože v práci je to především o lidech. Pokud ve vás vaši kolegové vzbuzují špatní pocity, nerozumíte si s nimi a v podstatě spolu v práci ani nekomunikujete, pak je více než logické, že se vám v zaměstnání nelíbí.... Čtěte více Příspěvek Signály, že by vám prospěla změna zaměstnání pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
04.08.2016 05:00 |

Recenze: Nejkrásnější výlety do podzemí a 40 klenotů bez slunce

Městská podzemí, jeskyně, štoly… Místa ukrytá pod zemí pro nás zpravidla mají nádech čehosi tajemného, dobrodružného, strašidelného a neodolatelného zároveň. Ostatně, když ve filmu hledá někdo poklad, leze snad po stromech? Ne, míří pod zem! Do té nejtemnější jeskyně, do tajných podzemních komnat, ke kterým je třeba se probourat minimálně tlustou zdí…
15.06.2016 11:25 |

Londýňané ztratí v taxících 10 000 mobilů měsíčně, o Vánocích nejvíc

Řidiči vozů taxi si v Londýně často přijdou na své. Pasažéři v jejich automobilech totiž měsíčně nechají průměrně 10 000 mobilních telefonů měsíčně a navíc mnoho jiné elektroniky. Se zapomnětlivostí cestujících je to prý nejhorší o Vánocích, kdy nechají lidé v taxících mobilních telefonů a dalších předmětů ještě daleko více.
01.12.2009 15:10 |

To jsem nežral. Vaginální válka. Pomatené sluníčkářky se rády nechají oplodnit imigranty. Vilém Čok na rovinu o tom, o čem se v kapele hádá s Kocábem

ROZHOVOR „Uvnitř kapely jsou různé rozepře. Například Vilém Čok je v jiné názorové pozici, a to přináší určité konflikty. No a jestli to bude eskalovat, tak kdo ví, jak to dopadne s Výběrem...,“ poznamenal nedávno zcela vážně Michael Kocáb na vrub svého hudebního kolegy. V rozhovoru ParlamentníchListů.cz ale na to Vilém Čok překvapivě reaguje: „V pohledu na migrační krizi máme opravdu dosti odlišné názory. Všiml jsem si, že mě Michael zmiňuje ve všech jeho verbálních veřejných diskusích a nevadí mi to...“ Mimoto se ovšem Čok rozhovořil i o „vaginální válce“, a to v souvislosti s imigrační krizí v Evropě. Důvod? Prý se zcela jistě najde spousta ochotných a pomatených „sluníčkářek“, které se nechají s radostí oplodnit... Hudebníkovy kritiky nebyl ušetřen ani prezident Miloš Zeman.
30.04.2016 18:30 |

Osobnosti: Michael Kocáb (624 článků) , Vilém Čok (89 článků) , Miloš Zeman (16383 článků) , Michael Michael (988 článků)

Drkotání zuby není sexy: 5 tipů, které nechají v klidu vaši čelist i peněženku!

Zima už nám zase vlezle leze pod kůži. Nejenže drkotání zuby není ani trochu sexy, ale je nebezpečné i pro vaši sklovinu! Máme pro vás 5 tipů, které zaručeně nechají v klidu vaši čelist i peněženku!
15.10.2013 18:05 |

5 mužských z českého šoubyznysu, kteří se nebáli bolesti a nechali se vylepšit. Stálo to ale vůbec za to?

Nejen kosmetické úpravy či různé zákroky k zdokonalení fyzické krásy patří do ženské zábavy. Muži totiž rozhodně neotálejí a také o sebe rádi nechají pečovat a sem tam nějakou vrásku či kilíčko navíc si nechají odstranit. A že je mezi nimi i dost slavných českých mužů. My jsme pro vás vybrali 5 z těch nejvíc posedlých vzhledem.
28.09.2015 18:16 |

Český rozhlas hledá příběhy posluchačů z doby před rokem 1989

Cyklus „Můj příběh“ bude patřit k novým projektům Českého rozhlasu. Na osobních příbězích bude zkoumat, jak někdejší železná opona ovlivnila životy konkrétních lidí. Se svými osobními zkušenostmi, zážitky a vzpomínkami z doby před rokem 1989 se mohou svěřit všichni posluchači, kteří je chtějí sdílet s ostatními. Stanice Dvojka, Vltava a Plus pak příběhy ve svém vysílání a na webech převypráví ve formě radiodokumentu, divadelní hry nebo animovaného spotu.
08.02.2016 14:46 |

Lidé ze strašidelného domu: Za vše může sluneční elektrárna

Záhadné jevy v domě ve Strašicích na Rokycansku má řešit nový tým expertů.
24.11.2009 16:30 |

Chcete žít v nejstrašidelnějším domě Británie? Majitelka v něm viděla něco, kvůli čemu neusnete

Nejstrašidelnější britský dům je na prodej! Majitelka se ho rozhodla prodat po tom, co v něm viděla něco strašidelného. Když si totiž pořídila fotku sebe sama, viděla něco, co ji šokovalo. A tak je logické, že se chce z domu vystěhovat.
01.02.2016 20:11 |

Škwor interview: Proč někdo potřebuje prznit dokonalé písničky?

Slavit 15. narozeniny může znamenat i dost starostí. Tím spíš, když jsou všude kolem vás kamery. Za kulisy podobných akcí nechají nahlédnout Martin Pelc a Tomáš Kmec. Slibují i další album a vysvětlují, proč není dobré předělávat písně svých oblíbených interpretů.
30.10.2014 15:41 |

Osobnosti: Tomáš Kmec (1 článek) , Martin Pelc (2 články)

Co uvařit k obědu, když vás honí čas

Co uvařit k obědu, když vás honí čas a vy si nemůžete dovolit stát několik hodin u sporáku s vařečkou v ruce? Tak nad touhle otázkou se čas od času zamyslí snad úplně každý. Vaření sice může být vaším největším koníčkem, ovšem i přesto tu a tam potřebujete recept na nějakou chutnou rychlovku, jejíž příprava vám nezabere hodiny, ale jen několik málo minut. Nezáleží na tom, zda před sebou máte důležitou pracovní schůzku, spěcháte na taneční vystoupení vaší dcery nebo se zkrátka jen chystáte ven s přáteli na skleničku něčeho dobrého – vědět, co uvařit k obědu, když vás honí čas, se vždycky hodí! Máte jen několik málo minut, než budete muset vyrazit z domu a stále ještě nemáte nápad na rychlý oběd, který by každému zachutnal a vás zbytečně nepřipravil o cenné minuty. Přečtěte si náš dnešní článek, ve kterém získáte inspiraci co uvařit k obědu, když vás honí čas. Připravili jsme pro vás chutné recepty, které vás nalákají již svým názvem a svou chutí vám doslova učarují! Vepřová panenka zalitá pikantní pepřovou omáčkou Máte rádi maso a nejraději připravujete chutné pokrmy právě z této ingredience? Pak neváhejte a inspirujte se hned prvním receptem! Lehce pikantní pepřová omáčka zachutná každému, kdo má rád pálivé a panenka je klasika, na které si smlsne úplně každý. Potřebujete: 1,5 kg vepřové panenky 50 g másla 1 cibuli 2 lžíce olivového oleje 2 dcl smetany na vaření 50 g nakládaného pepře v nálevu vaničku „šťáva na světlá masa“ sůl, pepř Postup: Vepřovou panenku omyjte, osolte a opepřete z obou stran a zprudka opečte na pánvi. Poté vložte do trouby a pečte při 190°C cca 8 minut podle velikosti masa. Po uplynutí času nechte vepřové maso odpočinout. Mezitím si z výpeku připravte pepřovou omáčku. Nakrájenou cibulku nechte zesklovatět a poté na ní orestujte nakládaný... Čtěte více Příspěvek Co uvařit k obědu, když vás honí čas pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
27.05.2016 15:40 |

Sledujte launch trailer nápadité plošinovky Unmechanical

Včera vyšla a ještě týden ji můžete na Steamu získat s desetiprocentní slevou. Puzzlová nezávislá plošinovka Unmechanical od švédských Talawa Games vás, jak si jistě povšimněte i v traileru, zaujme především velmi osobitému audiovizuálnímu zpracování, které kombinuje organické i neorganické prvky do velmi specifického, možná i trochu strašidelného stylu. Výsledek...
17.12.2010 10:40 |

Osobnosti: Alexandr Vondra (1107 článků)

Velhartice, hradní perla Jižních Čech. Poslední místo, které spatřil Werich

Hrad, který vás mile překvapí. Slogan z úvodních stránek Velhartice tak trochu podceňuje. Je sice pravdou, že nedaleko odtud najdete Rabí, podstatně proslulejší středověkou zříceninu, ovšem návštěva Velhartic se bohatě vyplatí. A to nejen hradu, ale také půvabného městečka stejného jména, kam často a rád zajížděl třeba Jan Werich, případně i proslulého místního strašidelného hřbitova.
16.06.2016 20:45 |

Osobnosti: Jan Werich (70 článků)

Děsivé příběhy se šťastným koncem: Jak dopadli pejsci z útulku?

Ztracená a znovu nalezená láska mezi člověkem a jeho věrným čtyřnohým přítelem – o tom je dětský kalendář »Můj pejsek a já« na rok 2014. Dojemné snímky se zvířecími příběhy vydal Moravskoslezský spolek na ochranu zvířat. Pokud někomu kalendář darujete, uděláte radost dvojnásobnou. Jeho koupí totiž přispějete na záchranu týraných a opuštěných pejsků. Poslechněte si jejich příběhy...
12.12.2013 05:05 |

Chris Priestley: Kafka je moderní autor

Příšerné příběhy vánoční je název další z knih britského autora Chrise Priestleyho, kterou ve čtvrtek vydalo nakladatelství Argo v rámci Velkého knižního čtvrtku. Spisovatel při své středeční návštěvě Prahy řekl, že je fascinován jejím kouzlem a Kafkovy příběhy vnímá jako strašidelné příběhy, které ho oslovují.
16.10.2015 13:30 |

Právnička, režisér i módní návrhářka. Oběti masakru v Istanbulu mají své příběhy

Teroristický útok v istanbulském klubu si na Nový rok vyžádal 39 obětí, většinu z nich tvoří turisté. Mezi oběťmi je 11 Turků, většinu tvoří turisté z blízkovýchodních zemí. Jeden z mužů má vedle tureckého i belgické občanství. Jaké jsou příběhy některých z obětí? A proč vůbec do Istanbulu jely? Byli mezi nimi právnička i režisér. Sedm osob, které v klubu Reina zastřelil zatím neznámý pachatel, pochází ze Saúdské Arábie. Po třech obětech mají Libanon a Irák. Tunisko, Indie, Maroko a Jordánsko přišly při útoku každý o dva své občany. Mezi oběťmi jsou dále občané Kuvajtu, Kanady, Izraele, Sýrie a Ruska. Jsou to smutné počty. Kdo však oběti byly? Podívejte se. //www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/440885/saudska-pravnicka-nebo-indicky-reziser-kdo-jsou-obeti-masakru-v-istanbulu.html?utm_source=blesk.cz&utm_medium=copyJaké jsou příběhy některých z obětí zbabělého teroristy? A proč vůbec do Istanbulu jeli? Podívejte se.
03.01.2017 21:45 |